Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Очікувана вартість
239 280,00 UAH
UA-2020-04-08-002096-b 391549fe42c2421d9c35f78ed9b5236a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:56
Очікувана вартість: 239 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 240 одиниць обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Послуги надаються на території Виконавця. Доставка обладнання до місця надання Послуг та повернення їх Замовнику здійснюється Виконавцем самостійно за його рахунок.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 од.
Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на протязі 30-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-передачі наданих послуг по факту їх виконання, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 14:44
Додаток 4.doc
08 квітня 2020 14:44
Додаток 3.doc
08 квітня 2020 14:44
додаток 1 .doc
08 квітня 2020 14:44
ТД (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 193 140,00
UAH з ПДВ
191 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 197 146,62
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" 234 494,40
UAH з ПДВ
234 494,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 15:03
Додаток 3_ Тех вимоги.pdf
22 квітня 2020 15:03
2.1.3_Інформ_ЄП_Каширін.pdf
22 квітня 2020 15:03
2.1.5_паспорт Каширін.pdf
22 квітня 2020 15:03
2.1.2_Витяг_ЄДР_2020.pdf
22 квітня 2020 15:03
ТУ2_паспорт_ст.очистки.pdf
22 квітня 2020 15:03
1.2_Довідка працівники1 .pdf
22 квітня 2020 15:03
ТУ5_висновок_сес.pdf
22 квітня 2020 15:03
2.1.5_Копія ІПН Каширін.pdf
22 квітня 2020 15:03
ТУ4_кількість тонеру.pdf
22 квітня 2020 15:03
1.3_Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:22
10.pdf
24 квітня 2020 15:22
виписка з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 15:22
12.pdf
24 квітня 2020 15:22
витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2020 15:22
11.pdf
24 квітня 2020 15:22
3.pdf
24 квітня 2020 15:22
1.pdf
24 квітня 2020 15:22
5.pdf
24 квітня 2020 15:22
6.pdf
24 квітня 2020 15:22
7.pdf
24 квітня 2020 15:22
2.pdf
24 квітня 2020 15:22
8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ СІНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
Переможець 191 940,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
191 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:29
20383 2020-12-30_11-52-55_winscan_to_pdf (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 16:19
Договор 20383 2020-05-28_15-42-02_winscan_to_pdf.pdf укладений
28 травня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 12.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 38 370,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 191 940,00 грн без ПДВ до 230 310,00 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/Т-20383/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/Т-20383/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 198 840,00
UAH