Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мар'янівський ліцей Довбиської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20407910 |
Вебсайт: | https://maryan.school.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 12725, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Мар'янівка, вул.Шкільна, будинок 27 |
Контактна особа: |
Людмила Пекарська +380985462541 marjanlizej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по накладній поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 13:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 13:29 |
Додаток 3 Проект договору і специфікація.docx | |
11 квітня 2024 13:27 |
Додаток 3 Проект договору і специфікація.docx | |
11 квітня 2024 13:22 |
кошторис , розрахунок вартості ТД 390000.docx | |
11 квітня 2024 13:22 |
додаток1 Технічна специфікація.docx | |
11 квітня 2024 13:22 |
Мар'янівський ліцей дроваТД 2024 (1).docx | |
11 квітня 2024 13:22 |
кошторис , розрахунок вартості ТД 390000.docx | |
11 квітня 2024 13:22 |
додаток1 Технічна специфікація.docx | |
11 квітня 2024 13:22 |
Мар'янівський ліцей дроваТД 2024 (1).docx | |
05 квітня 2024 10:17 |
Додаток 2 Вимоги тд.doc | |
05 квітня 2024 10:17 |
Додаток 2 Вимоги тд.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000028 ● 28e9b5d7ed9b43a493838d7f65870767
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-04-04-007719-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 16:40:11
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Мар’янівським ліцеєм Довбиської селищної ради (далі – Замовник) по предмету «Паливна деревина (береза та вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Мар’янівський ліцей Довбиської селищної ради є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей передбачено, що замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Слід зазначити, що згідно із частиною 10 статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
У зв’язку з вищевикладеним надати протокольні рішення уповноваженої особи Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, затвердженої 04.04.2024 (у разі їх наявності), а також переліки змін до тендерної документації.
4. Поясніть чому не встановлено у тендерній документації способу документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей ?
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Рудковської О.П. на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, із наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 13:39:32
Пояснення , які обгрунтовують позицію Замовника з поставлених питань
На запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 21 травня 2024 року уповноважена особа Мар'янівського ліцею Довбиської селищної ради Пекарська Людмила Миколаївна надає Пояснення відповідно пунктів Запиту:
1.Інформація і посилання на сайт https://drovae.gov.ua/ , на якому здійснювався попередній моніторинг в 2024 році цін на товари, що є предметом даної закупівлі, надає можливість без врахування транспортних витрат, здійснити обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначити його очікувану вартість.
2.Інформація щодо оприлюднення на вебсайті розпорядника бюджетних коштів https://dovbyska-gromada.gov.ua/news/1622201858/ Обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі в попередні роки та на вебсайті Мар’янівського ліцею (розпорядник з 01.01.2022 р.) https://maryan.school.org.ua/news/13-50-29-04-04-2024/ із посиланням на сайт в системі Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-007719-a розділу «Тендерна документація» містить документи і забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Надсилаємо скановані протоколи уповноваженої особи (додаються), як відповідь на те, що замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошенням про проведення відкритих торгів вносить зміни.
Зокрема наявні протокольні рішення уповноваженої особи Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, затвердженої 04.04.2024 р., 05.04.2024 р., 09.04.2024 р., 11.04.2024 р. з переліками змін до тендерної документації.
Зазначаємо , що зауважень до уповноваженої особи та/або закупівлі з платформи Прозорро не було. Були надані оперативно усі відповіді.
4. У документації на електронному сервісі була відсутня Довідка Переможця в зв’язку із тим, що пропустили та неуважно її розглянули, але при підписанні договору така довідка була наявна.
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Протокол № 01 від «04 » квітня 2024 року ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ» «код ДК 021:2015 03410000-8 «Паливна деревина» (тверда і середня порода)» зазначаю опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок п. 5.24. , допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) були помилки Переможця ФОП Рудковська О.П. , переставлення цифр в ціновій пропозиції, не впливає на зміст тендерної пропозиції. Рішення уповноваженої особи оформлене протоколом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:42:58
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Мар’янівським ліцеєм Довбиської селищної ради (далі – Замовник) по предмету «Паливна деревина (береза та вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2024 до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції від 7-ми учасників, а саме: ФОП Судоми С.О., ФОП Кришталя О.І., ФОП Рудковської О.П., ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП Житомирської обласної ради, ФОП Омельченка Р.О., ФОП Гмирука С.В. та ФОП Сапожника М.В.
Протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 02 та від 26.04.2024 № 03 відхилено тендерні пропозиції переможців торгів ФОП Судоми С.О. та ФОП Кришталя О.І., у зв’язку з їх відмовою в укладанні договору про закупівлю.
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 04 визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію подану учасником ФОП Рудковською О.П.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Рудковської О.П. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, що учасники фізичні особи – підприємці, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю, повинні надати у складі тендерної пропозиції копію довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру – для учасника фізичної особи – підприємця.
При цьому, у разі відмови учасника фізичної особи /фізичної особи – підприємця від розміщення в електронній системі закупівель паспортних даних та даних щодо присвоєння йому ІПН, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист з зобов’язанням надати замовнику копії зазначених документів під час укладання договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудковської О.П. відсутні вищевказані документи.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, як учасником ФОП Рудковською О.П. підтверджено відповідність вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
2. На попередній запит органу ДФК від 21.05.2024 Замовником зазначено про те, що «Інформація щодо оприлюднення на вебсайті розпорядника бюджетних коштів https://dovbyska-gromada.gov.ua/news/1622201858/ Обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі в попередні роки та на вебсайті Мар’янівського ліцею (розпорядник з 01.01.2022 р.) https://maryan.school.org.ua/news/13-50-29-04-04-2024/ із посиланням на сайт в системі Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-007719-a розділу «Тендерна документація» містить документи і забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Відтак, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до інформації, яку розміщено за адресою сайту: https://dovbyska-gromada.gov.ua/news/1622201858 розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі: «Лот 1. Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи порід; Лот 2. Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи порід» проведеної Довбиською селищною радою (інформацію розміщено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-25-004025-b)
Крім того, за адресою сайту: https://maryan.school.org.ua/news/13-50-29-04-04-2024/ розміщено інформацію щодо проведення Замовником процедури закупівлі по предмету «Паливна деревина (береза та вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a), однак не на вказаному сайті відсутня інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Слід зазначити, що при проведені процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a Замовником оприлюднено лише інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувану вартість, яка не містить інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто в електронній системі закупівель відсутня інформація про спосіб/метод визначення очікуваної вартості, розрахунок бюджетного призначення, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і т.д.
У зв’язку з вищевикладеним, повторно просимо надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до інформації, яку надано як відповідь Замовника на запит органу ДФК, до тендерної документації були внесені зміни протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 05.04.2024 № 01/01 та № 01/01/а та від 09.04.2024 № 01/02.
Однак, в електронній системі закупівель оприлюднено лише тендерну документацію в новій редакції без оприлюднення переліку внесених змін до тендерної документації, що суперечить вимогам абз.4 пункту 54 Особливостей.
Поясніть чому не оприлюднено в електронній системі закупівель переліки змін до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 11:53:55
Пояснення, які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань
На запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 27 травня 2024 року уповноважена особа Мар'янівського ліцею Довбиської селищної ради Пекарська Людмила Миколаївна надає Пояснення відповідно пунктів Запиту:
1. Пояснення, про те що учасника ФОП Рудковську О.П. підтверджено на відповідність вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника : Паспорт оригінал. Файли від 14 квітня 2024 року IMG-3a2ce93257cc355c06dca0e1ec60c1fa-V.jpg , IMG-6c12618310a4f4acf3719a0d706443bc-V.jpg, IMG-d4e6738a3d38c787ba7fa0defaf840bd-V.jpg, IMG-db66645daeecb44dbda57c2b93483f77-V.jpg, IMG-e78c924ccebce9212232c74cd8373195-V.jpg Витяг №61039, номер 2801912104 зазначений у першому рядку. Оригінал документу ДПС України. Файл: Витяг платника єдиного податку.pdf
2. Надаємо посилання https://maryan.school.org.ua/zakupivli-2023-14-37-55-01-03-2023/ щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 2024 році.
3. Відповідь на запитання : Поясніть чому не оприлюднено в електронній системі закупівель переліки змін до тендерної документації?
Уповноваженій особі не було можливостей в зв’язку із неякісними технічними можливостями електронного пристрою та недосконалості електронної системи Прозорро додати опис змін, оскільки уповноважена особа вважала , що вони завантажені разом із протоколом. Постійні перебої у режимі роботи Wi-Fi пов’язані із навантаженнями на мережу на робочому місці працівника. Недосвідченість уповноваженої особи в роботі електронних пристроїв , що не входить в її функціональні обов’язки : налаштування, перевірка роботи пристроїв, зокрема й довантаження файлів однією кнопкою у функціоналі Прозорро не дало можливості зрозуміти чи довантажились ще документи разом з протоколом. Такої функції перевірки , як окремо «Завантаження змін в тендерну документацію» в системі Прозорро немає.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про вжиті хаходи
2024-06-12 11:24:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особи, якою вчинено порушення.
2024-06-12 13:10:07
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" |
241 200,00
UAH з ПДВ
|
235 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Кришталь Олександр Ігорович" |
295 862,60
UAH з ПДВ
|
241 199,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" |
293 172,94
UAH з ПДВ
|
293 172,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА"ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
389 073,82
UAH з ПДВ
|
294 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
303 912,00
UAH з ПДВ
|
303 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГМИРУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
321 064,00
UAH з ПДВ
|
321 064,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САПОЖНИК МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
335 000,00
UAH з ПДВ
|
335 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" #3396902974 |
Рішення скасоване |
235 350,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 09:35
|
|
ФОП "Судома Сергій Олександрович" #3396902974 |
Відхилено |
235 350,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 10:48
|
|
ФОП "Кришталь Олександр Ігорович" #3346517313 |
Відхилено |
241 199,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 11:05
|
|
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" #2801912104 |
Переможець |
293 172,94
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2024 18:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 20:19
|
Додаток 3 ст1.pdf | укладений |
07 травня 2024 20:17
|
зображення_viber_2024-05-07_13-38-09-027.jpg | укладений |
07 травня 2024 20:17
|
изображение_viber_2024-05-03_11-58-53-703.jpg | укладений |
03 травня 2024 12:11
|
изображение_viber_2024-05-03_11-58-53-936.jpg | укладений |
03 травня 2024 12:11
|
изображение_viber_2024-05-03_11-58-53-585.jpg | укладений |
03 травня 2024 12:11
|
изображение_viber_2024-05-03_11-58-53-838.jpg | укладений |
03 травня 2024 12:11
|