Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2. |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2024 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 28 травня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 22 466 278,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 662,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2024 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2024 10:19 |
Перелік змін.docx | |
15 травня 2024 10:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx | |
13 травня 2024 15:46 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 травня 2024 15:46 |
ДОДАТОК 3 п.47 Особливостей, інша інформація .docx | |
13 травня 2024 15:46 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx | |
13 травня 2024 15:46 |
Додаток 2 Технічна специфікація_.rtf |
15 травня 2024 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2024 10:19 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 травня 2024 10:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
|
|||
13 травня 2024 15:46 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
13 травня 2024 15:46 |
ДОДАТОК 3 п.47 Особливостей, інша інформація .docx
|
|||
13 травня 2024 15:46 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx
|
|||
13 травня 2024 15:46 |
Додаток 2 Технічна специфікація_.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000016 ● 1e12ce33b9e44ea08101a1fc71df3260
- Статус: завершено ● Дата: 31 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-05-13-008618-a 13.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 17:41:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт дороги комунальної власності, пошкодженої внаслідок військової агресії, по вул. Паркова, в сел. Ворзель Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-008618-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-27 11:24:26
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; бульвар Леоніда Бірюкова 9, приміщення 2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт дороги комунальної власності, пошкодженої внаслідок військової агресії, по вул. Паркова, в сел. Ворзель Київської області» Код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-13-008618-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Капітальний ремонт дороги комунальної власності, пошкодженої внаслідок військової агресії, по вул. Паркова, в сел. Ворзель Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису, становить 23 267 683,00 грн.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 22 466 278,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. https://www.bucha-rada.gov.ua/content/rishennya-58-sesiyi-buchanskoyi-miskoyi-rady-07052024
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2024 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» |
13 996 444,74
UAH з ПДВ
|
13 996 444,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
15 254 500,46
UAH з ПДВ
|
14 399 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
15 900 000,00
UAH з ПДВ
|
14 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
18 645 662,78
UAH з ПДВ
|
18 421 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
19 770 323,60
UAH з ПДВ
|
18 643 633,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
19 905 120,00
UAH з ПДВ
|
19 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕСТ БУД" |
20 556 000,00
UAH з ПДВ
|
19 770 323,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
21 083 435,69
UAH з ПДВ
|
21 083 435,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» #44519344 |
Відхилено |
13 996 444,74
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 17:02
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
14 399 999,90
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:47
|
ду230 3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 16:04
|
ДУ 2 230.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:00
|
ДУ1 230.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 14:01
|
дог 230.pdf | укладений |
11 червня 2024 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п. 5.1 |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 5.1 розділу V |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |