Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487505490 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 656 666,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 283,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 11:07 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-31-000020 ● bd4f65edf84f4c2e8ae42f3daa6d1956
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.01.2024 № 21
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 № 21.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2023-12-01-004154-a, 01.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 17:59:33
Про надання пояснення
Дата: 01.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-01-004154-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-06 16:52:22
Пояснення
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-01-004154-a надаємо наступні пояснення (інформацію): Обов’язковою умовою для багатопрофільних надкластерних лікарень є створення відділень реабілітації та контрактування за пакетами медичних гарантій «Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у амбулаторних умовах» та
«Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у стаціонарних умовах». Тому, відповідно вимогам НСЗУ, необхідно створити необхідну матеріально-технічну базу, для надання реабілітаційної допомоги високого, середнього та низького обсягу (в залежності від ПМГ), пацієнтам які потребують нейрореабілітації, та/або ортопедичної реабілітації, та/або психологічної реабілітації, та/або кардіо-респіраторної реабілітації, та/або комплексної реабілітації та інших напрямів реабілітації, упродовж післягострого та довготривалого реабілітаційних періодів відповідно до складеного індивідуального реабілітаційного плану. Зазначене обладнання необхідно для тренування верхніх та нижніх кінцівок, для відновлення сенсорних та рухових функцій організму, а саме: підвісна система горизонтальна з штиковим (Модуль для активної реабілітації), стіл процедурний для терапії широкий, апарат фокусованої п'єзоелектричної ударно - хвильової терапії, процедурна кушетка для фізичної та мануальної терапії, трьохсекційна.
У відповідності до Фінансового плану на 2023 рік, здійснено закупівлю необхідного реабілітаційного обладнання. КНП «ООКЛ»ООР» фактично обслуговує 2 500 000 населення та забезпечує всі напрями стаціонарної медичної допомоги відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України. Щорічно в лікарні проводиться більш ніж 11,5 тис операцій різного профілю і ступеню складності, з застосовуванням малоінвазійної хірургії, відеоендоскопічної: лапаро-, торако, артро-скопічної, ендоваскулярної хірургії, стентування коронарних артерій, при гострому інфаркті міокарду, при порушеннях ритму серця, у тому числі радіочастотна абляція, урологічна літотрипсія. Операції на судинах, в тому числі на артеріях, ендоваскулярні на бріхоцефальних судинах, стентування периферичних судин, кардіохірургічні операції, в т.ч. відкритих зі штучним кровообігом, операції на нервовій системі, в т.ч. на головному мозку; операції на органах зору, отоларингологічні операції, операції на органах дихання, у тому числі торакоскопічні; операції на кістковом’язовій системі, в т.ч. ендопротезування суглобів, гінекологічні операції, операції проведені в перинатальному центрі.
Всього в КНП «ООКЛ» ООР функціонує 27 операційних: плановий операційний блок на 12 операційних, операційний блок для екстреної хірургічної допомоги на 3 операційні, 12 спеціалізованих операційних залів в окремих відділеннях. Відділення та блоки інтенсивної терапії: відділення інтенсивної терапії Регіонального центру кардіохірургії, відділення інтенсивної терапії загального профілю, блок інтенсивної терапії для хворих з судинно-мозковими порушеннями, відділення інтенсивної терапії і екстракорпоральних методів детоксикації та ГБО, блок інтенсивної кардіохірургічної допомоги, блок інтенсивної терапії у відділенні інтервенційної серцево-судинної радіології, відділення інтенсивної допомоги вагітних, роділь та породіль, відділення інтенсивної терапії новонароджених. Потребу в реабілітаційному обладнанні визначено відповідно до потужностей КНП «ООКЛ» ООР (яка є найбільшою лікарнею Півдня України) та розраховано на 1000 діючих стаціонарних ліжок, враховуючи військовий стан та готовність закладу приймати пацієнтів з різними видами травм, та в наслідок тяжких поранень –проведення реабілітації, нейрореабілітації, та/або ортопедичної реабілітації, та/або психологічної реабілітації , та/або кардіо-респіраторної реабілітації, та/або комплексної реабілітації та інших напрямів реабілітації, упродовж післягострого та довготривалого реабілітаційних періодів.
Наголошуємо, що потреба є реальною, враховує випадки порушення логістики, масового одночасного поступлення поранених, як цивільних так і військових, інших можливих негараздів у військовий час (ракетні удари, зупинки виробництва та інше). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням вимог до пакетів медичних гарантій відповідно до протоколів надання медичної допомоги хворим, які потребують реабілітації
Необхідність апаратури для активної реабілітації в КНП «ООКЛ» ООР» обумовлена наданням медичної допомоги за пакетами медичних гарантій «Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у амбулаторних умовах» та «Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у стаціонарних умовах» і передбачає цілий комплекс заходів, спрямованих на відновлення функціонування всього організму.
Очікувану вартість зазначеної процедури визначено відповідно до Наказу №275 від 18.02.2020р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін, погоджено Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної військової адміністрації та оприлюднено на сторінці офіційного веб-сайту https://oocl.org.ua/?p=6763
Надання інформації про усунення порушення замовником
За процедурою закупівлі 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (апаратура для активної реабілітації) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-01-004154-a) 19.02.2024 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей Відповідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За процедурою закупівлі 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (апаратура для активної реабілітації) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-01-004154-a) тендерна документація формувалась керуючись вищенаведеними пунктами Особливостей та ст. ЗУ «Про публічні закупівлі». Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» містить інформацію, яка була скопійована з п.36 Особливостей, тому відсутність слів «п’ятої - дев’ятої,одинадцятої » (частин ст. 29 Закону) розташованих у середині тексту можливо пояснити лише випадковим видаленням їх при форматуванні таблиці тендерної документації в якій міститься вся інформація згідно ст.. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи ,що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено, відсутність слів «п’ятої - дев’ятої, одинадцятої» (частин ст. 29 Закону) у Розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не вплинула на проведення оцінки тендерної пропозиції згідно чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене, доцільно зазначити,що здійснення моніторингу закупівлі звертає увагу замовника навіть на формальні помилки та одруківки, навчає не повторювати їх у майбутньому. Уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» постійно слідкують за змінами та приймають участь у навчальних вебінарах, спілкуються у групах створених для навчання, обговорення прикладів закупівель, внесення своїх пропозицій щодо зручнішої реалізації публічних закупівель. За допомогою сайту прозорро,уповноважені особи мають змогу займатись самоосвітою, вивчаючи інформацію на інфобокс,бачити приклади тендерних документацій . Досить важливо слідкувати за роз’ясненнями Міністерства економіки України. Перед оголошенням кожної закупівлі, уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» завжди перевіряють чи не відбулися зміни у Законі та в Особливостях . Замовник і надалі буде продовжувати дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням висновків ДАСУ. На виконання зобов’язання західного офісу Держаудитслужби та за для уникнення недопущення у подальшому формальних помилок при складанні тендерної документації , були проведені роз’яснювальні роботи з Уповноваженими особами КНП «ООКЛ»ООР», які додатково відвідали навчальні заходи щодо проведення публічних закупівель
2024-02-23 15:25:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕДРЕХАБ |
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕДРЕХАБ #38954855 |
Переможець |
2 645 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2023 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:20
|
Додаткова 2 237.12.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:18
|
Додаткова1 237.12.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 15:14
|
підписаний контракт | укладений |
25 грудня 2023 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України, пунктом 4.1. Договору та керуючись положенням пункту7 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 237/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 8 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 237/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |