Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02000263 |
Місцезнаходження: | 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, Вулиця Садова, будинок 4 |
Контактна особа: |
Кшевська Світлана Михайлівна 380363343731 radyvylivrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 408 674,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 043,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 15:44 |
Тендерна документація Кап.рем.під томографію.docx | |
27 вересня 2023 15:43 |
Тендерна документація Кап.рем.під томографію.docx | |
27 вересня 2023 15:37 |
Титулка 27.09.2023.pdf | |
27 вересня 2023 15:36 |
Титулка 27.09.2023.pdf |
27 вересня 2023 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2023 15:44 |
Тендерна документація Кап.рем.під томографію.docx
|
|||
27 вересня 2023 15:43 |
Тендерна документація Кап.рем.під томографію.docx
|
|||
27 вересня 2023 15:37 |
Титулка 27.09.2023.pdf
|
|||
27 вересня 2023 15:36 |
Титулка 27.09.2023.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000050 ● 837a301aa6a343e7a72c3679df3b1284
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024 № 18
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2024 № 18.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-09-27-010759-a 27.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 17:48:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-09-27-010759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Технічна специфікація (додаток № 3 до Тендерної документації) в переліку робіт містить роботи протипожежного призначення, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852.
Завантажена в складі пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд» ліцензія з додатком до неї, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ №47-Л від 20.08.2019), містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Проте, такий вид робіт як роботи протипожежного призначення відсутній в даному переліку.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд» вимогам п.5 Додатку 3 Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 11:21:12
Відповідь на запит
Державній аудиторській службі України У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)) (номер оголошення в електронній системі закупівель ID:UA-2023-09-27-010759-a)), повідомляємо наступне. В запиті про надання пояснень вказана необхідність надати інформацію яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. А також обґрунтувати відповідність пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд» вимогам п.5 Додатку 3 Тендерної документації. Обґрунтування якісних характеристик, розміру витрат та очікуваної вартості вищевказаного предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог чинного законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проектній документації: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області»”(що додається), виконаній відповідно до вимог кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів. Проєктна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт № 62-30/08/23 від 15 вересня 2023р. Документація затверджена наказом № 52 від 01.09.2023р. Інформація щодо затвердження проектної документації внесена до реєстру будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Роботи виконуються з дотриманням безпечних умов праці, діючих будівельних норм і правил, виконуються з нових матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих національних стандартів ДСТУ та нормативних документів. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3до тендерної документації “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» Очікувана вартість предмету закупівлі складає 6`408`674,40 (Шість мільйонів чотириста вісім тисяч шістсот сімдесят чотири гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ.
Згідно п.5. Додатку 3 Тендерної документації учасник надає в складі пропозиції чинну ліцензію та/або документ дозвільного характеру на провадження такого виду господарської діяльності, що передбачено законом (Клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС2)». ТОВ «Рівнетрансбуд» надало ліцензію з додатком до неї, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ №47-Л від 20.08.2019) ), яка містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Згідно вимог до Тендерної документації не вимагалось надавати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення. Згідно пункту 2 статті 41 Закону України про публічні закупівлі «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.» Під час заключення договору ТОВ «Рівнетрансбуд» надало наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 292 від 14.05.2020р про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ПОЖДУМА-РІВНЕ», код ЄДРПОУ 43407331. Дану інформацію можна перевірити за посиланням: https://м .dsns.яov.ua/ua/Nakazi/108389.html. ТОВ «Рівнетрансбуд» під час подання документів не вказало, що буде залучати на виконання робіт протипожежного призначення, субпідрядну організацію, оскільки згідно вимог до тендерної документації вимагалось наступне «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця». Вартість робіт протипожежного призначення менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене ТОВ «Рівнетрансбуд» не порушило вимоги Тендерної документації, оскільки не зобов’язані надавати інформацію, яка не вимагалась. В підтвердження надаємо Наказ №292 від 14.05.2020р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ПОЖДУМА-РІВНЕ», яка залучалась ТО«гвнетрансбуд» для виконання робіт протипожежного призначення. Крім того надаємо договір між ТОВ «Рівнетрансбуд» та ТОВ «ПОЖДУМА-РІВНЕ» на виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області».
- наказ2020-5-15-3-292-14052020.pdf
- Наказ про затвердження проектно-кошторисної документації.pdf
- Дозвіл на виконання будівельних робіт.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Наказ_про_видачу_лiцензii cубпідрядник.pdf
- Витяг з ЄДЕС.pdf
- Договір з ПождумаРівне.pdf
- MRP-23007 ТОМ-2 АБ.pdf
- MRP-23007 ТОМ-4 СПС.СО+ІТЗ.pdf
- MRP-23007 Том 5 К.pdf
- MRP-23007 ТОМ-1 ПЗ.ПОБ+РР.pdf
- MRP-23007 ТОМ-3 ВК+ОВ+ЕТР.ЕП.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-07 15:53:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-010759-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Водночас, відповідно до п. 9 розділу 4 укладеного Договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «Рівнетрансбуд» від 16.10.2023 № 401 Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 9 років з моменту підписання Сторонами Акту.
Поясніть чому гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який визначений у Договорі з ТОВ «Рівнетрансбуд», не відповідає вимогам чинного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 14:57:52
Відповідь на запит
Державній аудиторській службі України У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.03.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)) (номер оголошення в електронній системі закупівель ID:UA-2023-09-27-010759-a)), повідомляємо наступне. У закупівлі № UA-2023-09-27-010759-a, було виявлено описку (технічну, механічну, формальну) помилку, допущену при складанні договору підряду, який було укладено між комунальним некомерційним підприємством «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області та ТзОВ «РІВНЕТРАНСБУД» № 401 від 16.10.2023р, а саме: у розділі 4. ВИМОГИ ДО ВИКОНАННЯ ТА ЯКІСТЬ РОБІТ п.9, було помилково вказано «9. Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 9 років з моменту підписання Сторонами Акту», замість «9. Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 10 років з моменту підписання Сторонами Акту». У зв’язку з чим на вебпорталі Уповноваженого органу було опубліковано зміни до договору № 401 від 16.10.2023р. у вигляді додаткової угоди № 5 від 11.03.2024р. (додається) з правильною інформацією про гарантійний строк, а саме : «9. Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 10 років з моменту підписання Сторонами Акту».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, комунальне некомерційне підприємство «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області в особі генерального директора Стецюка Федора Григоровича здійснює заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду № 401 від 16.10.2023р., укладеного в результаті проведення відкритих торгів з особливостями закупівля № UA-2023-09-27-010759-a Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області, відповідно до законодавства. Директору товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕТРАНСБУД» Віталію ГАЛАЙЧУКУ було надіслано Пропозицію розірвати договір та Додаткову угоду №6 (додається).
2024-04-01 16:55:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону) • усунуто
Договір розірвано
2024-09-03 16:14:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Рівнетрансбуд" |
5 999 303,56
UAH з ПДВ
|
5 999 303,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Рівнетрансбуд" #38012798 |
Переможець |
5 999 303,56
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 10:51
|
Ду №6 від 25.04.2024.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 14:26
|
Протокольне рішення №2.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Ду №5 від 11.03.2024.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 15:22
|
Ду №4 від 21.02.2024.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2024 17:23
|
Ду №3 від 20.02.2024.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2024 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 14:43
|
ДУ №2 від 14.11.2023 до дог №401 трансбуд.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 14:37
|
ДУ №1 до дог №401 від 16,10,2023 трансбуд.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 16:16
|
Підписаний договір від 16.10.2023.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 жовтня 2023 — 25 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
4 400 277,91
UAH (в тому числі ПДВ 733 379,65 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання зобов'язання Управління Західного офісу Держаудит служби в Рівненській області щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |