Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 15:09 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі оформленого належним чином та підписаного Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг , протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 15:05 |
Проєкт договору штучні споруди 2024.doc | |
07 березня 2024 15:05 |
ТД-мости 2024.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000053 ● 6a5295fc0dfa4b12b6a11337574eeb15
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:51 |
Н А К А З
08.04.2024 № 24-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю означив порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.04.2024 №24-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2024-03-07-009059-a, яку проводить Департамент муніципального управління Запорізької міської ради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та висновку від 10.04.2024 про результати моніторингу № UA-M-2024-04-08-000053 від 08.04.2024 (далі – Висновок) щодо проведення закупівлі послуг «Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: експлуатація та утримання мостів (обстеження та паспортизація штучних споруд м. Запоріжжя) (Код ДК 021-2015 (CPV): 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)», UA-2024-03-07-009059-а (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178 встановлено порушення п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922 в частині встановлення вимог тендерної документації, які передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 8 ст.12 Закону №922. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п.43 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей №922 в частині безпідставного відхилення найбільш вигідної пропозиції.» Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом припинення договірних відносин, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищезазначене повідомляємо, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2024-04-08-000053 Закупівлі, Замовником розірвано Договір від 02.04.2024 № 23 про надання вищезазначених послуг. Додаткова угода від 12.04.2024 № 1 до договору про надання послуг від 02.04.2024 № 23 додається.
2024-04-12 09:25:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Порушення усунуто.
2024-04-12 11:26:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗЕЗЮКОВ ДЕНИС МИХАЙЛОВИЧ |
2 890 000,00
UAH з ПДВ
|
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОБРОБУТ ЗП" |
2 998 243,95
UAH з ПДВ
|
2 998 243,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗЕЗЮКОВ ДЕНИС МИХАЙЛОВИЧ #3100301651 |
Відхилено |
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 10:13
|
ТОВ "ДОБРОБУТ ЗП" #45163523 |
Переможець |
2 998 243,95
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 09:33
|
Додаткова угода | укладений |
12 квітня 2024 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 10:07
|
Договір | укладений |
02 квітня 2024 10:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 12.4 Договору та на підставі висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі від 10.04.2024 № UA-2024-03-07-009059-а, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір від 02.04.2024 № 23 |