Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-06-05-005779-b 38ddec21443946928da383f6d9864cae
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Технічні, якісні та інші характеристики засобів індивідуального захисту, які є предметом закупівлі:
Респіратор FFP2 або FFP3 (Код згідно з УКТЗЕД 9020 00 00 00)

Засоби індивідуального захисту, які є предметом закупівлі: Респіратор FFP2 або FFP3 (Код згідно з УКТЗЕД 9020 00 00 00)
Очікувана кількість товару до закупівлі – 50 000 шт.
1) Продукція, яка пропонується до закупівлі, повинна бути новою та такою, що не була у використанні.
2) Термін придатності на момент поставки повинен бути не меншим, ніж 75% від загального терміну придатності.
3) Учасник повинен надати копію декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту та копію сертифіката відповідності предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту.
4) Учасник надає копію інструкції з використання, настанови, рекламного проспекту виробника або технічний опис або інший пояснювальний (стосовно характеристик запропонованого виробу) документ українською мовою, що свідчать про відповідність запропонованого товару Учасника медико-технічним вимогам Замовника.
5) Упаковка продукції повинна забезпечувати збереження продукції під час транспортування, навантаження, розвантаження та зберігання.
6) Респіратор призначений для захисту від дрібнодисперсних аерозолів. Максимальний захист від твердих та рідких аерозолів при концентрації не нижче 12 ГДК. Клас захисту респіратору FFP2/FFP3 згідно з вимогами міжнародних стандартів. Респіратор повинен бути виготовлений з нетканого фільтрувального матеріалу. Респіратор повинен бути оснащений носовим зажимом (носовою кліпсою). Внутрішня частина респіратора має бути виготовлена з м’якого гіпоалергенного нетканого матеріалу.
7) Продукція повинна відповідати ДСТУ EN 149:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтрувальні півмаски для захисту від аерозолів. Вимоги, випробування, маркування», про що учасник надає підтверджувальний документ.
8) Умови постачання – DАР (Інкотермс 2010), м. Обухів, вул. Каштанова, 66 (ДП «Укрвакцина» МОЗ України»).
9) Термін постачання – до 60 днів з моменту укладання договору.
10) Учасник, який, за оцінкою ДП «Медзакупівлі України», надав найвигіднішу пропозицію, до моменту заключення договору має надати ДП «Медзакупівлі України» 5 зразків запропонованої продукції для візуального ознайомлення. Два зразки продукції передається ДП «Медзакупівлі України» в МОЗ України, два – в ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та один залишається у ДП «Медзакупівлі України». МОЗ України та/або ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» протягом одного робочого дня, після отримання зразків продукції, можуть надати обґрунтовані заперечення щодо закупівлі запропонованого товару із переліком відповідних зауважень. У випадку надходження заперечень щодо закупівлі, Замовник лишає за собою право відхилити відповідну пропозицію Учасника.
11) У договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачатися попередня оплата на строк не більше одного місяця.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штуки
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, Каштанова 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2020  —  03 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 3 Банківські 50

Тендерна документація

05 червня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУК"
#41870461
Переможець 1 350 000,00
UAH
05 червня 2020 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:20
Договір НВП Бук №09-04-06-2020 від 04.06.2020.PDF укладений
05 червня 2020 15:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 57793 Респіратор загального застосування - Респіратор FFP2 або FFP3) 50000 штуки 27,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 03 серпня 2020
Сума оплати за договором: 1 350 000,00
UAH