Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі аудиторно-лабораторного корпусу №2 Волинського національного університету імені Лесі Українки на вулиці Банковій,9 в місті Луцьку. ДК 021:2015 - 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 598 460,00 UAH
UA-2024-04-03-012172-a ● 3893bcb21e8b477b9754b7ccce279249
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332249047 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 3 598 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 992,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі будівлі аудиторно-лабораторного корпусу №2 Волинського національного університету імені Лесі Українки на вулиці Банковій,9 в місті Луцьку. ДК 021:2015 - 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Банкова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін на протязі 10-ти робочих днів з моменту підписання довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 17:31 |
Тендерна документаці капітальний ремонт даху.pdf | |
03 квітня 2024 17:31 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вид договірної ціни
Дата подання: 04 квітня 2024 11:14
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:44
Шановний Замовнику! Просимо уточнити по даній закупівлі вид договірної ціни , тверда чи динамічна?
Відповідь: Шановний учаснику! Договірна ціна на виконання даних робіт є динамічною.
Тендерна документація
Дата подання: 04 квітня 2024 17:06
Дата відповіді: 05 квітня 2024 16:21
Просимо надати Тендерну документацію та додатки до неї в машинозчитувальному форматі (.doc) згідно Закону України "Про публічні закупівлі" для полегшення підговки пропозиції у відповідності до форм зазначених у документації. дякую
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» №922 не зобовʼязує Замовника оприлюднювати тендерну документацію саме у конкретному форматі, а надає можливість самостійно обирати формат документа.
Замовник оприлюднив Проект Договору в форматі doc(x), а Тендерну документація в форматі pdf, що дозволяє її подальшу обробку, копіювання та редагування тексту.
Таким чином, Тендерна документація, завантажена Замовником, відповідає нормам Закону та Особливостям, а наданий машинозчитувальний формат файлу, ніяким чином не встановлює додаткових труднощів при підготовці тендерних пропозицій Учасників.
Замовник оприлюднив Проект Договору в форматі doc(x), а Тендерну документація в форматі pdf, що дозволяє її подальшу обробку, копіювання та редагування тексту.
Таким чином, Тендерна документація, завантажена Замовником, відповідає нормам Закону та Особливостям, а наданий машинозчитувальний формат файлу, ніяким чином не встановлює додаткових труднощів при підготовці тендерних пропозицій Учасників.
Застосування розцінок
Дата подання: 05 квітня 2024 17:29
Дата відповіді: 08 квітня 2024 16:41
Шановний Замовнику! В додатку 2 до тендерної документації Технічне завдання в пунктах 1, 2, 3, 4, 8, 9 і 13 передбачаються роботи по улаштуванню покрівель із полівініхлоридних мембран. У державних кошторисних нормах відсутня норма для розрахунку витрат матеріалів, норми витрат людських ресурсів та механізмів з використанням даного матеріалу.
Для правильного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати шифри розцінок до пунктів 1, 2, 3, 4, 8, 9 і 13 додатку 2 до тендерної документації Технічне завдання, які застосовані у проектно-кошторисній документації до даного об’єкту, яка пройшла державну будівельну експертизу і має позитивний експертний висновок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 1.2 СОУ РС1
Уточнення по витраті матеріалів
Дата подання: 05 квітня 2024 17:30
Дата відповіді: 08 квітня 2024 16:42
Шановний Замовнику! В додатку 2 до тендерної документації Технічне завдання в п. 12 наявні роботи «Монтаж каркаса із гнутого профіля для покриття парапетів» в кількості 520 м., які передбачають використання металевих конструкцій, норма яких враховується в тонах. Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Каркас виконується з гнутого профілю з оцинкованої сталі товщ. 0,5мм
Уточнення по витраті матеріалів
Дата подання: 05 квітня 2024 17:30
Дата відповіді: 08 квітня 2024 16:42
Шановний Замовнику! В додатку 2 до тендерної документації Технічне завдання в п. 14 наявні роботи «Огородження покрівель перилами» в кількості 54 м., які передбачають використання металевих конструкцій, норма яких враховується в тонах. Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Огородження виконується з арматурних стрижнів ф12 - 96,0кг та ф16 - 51,0 кг
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-03-012172-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд", Код ЄДРПОУ:43163123
Дата подання: 23 квітня 2024 12:35
Дата подання: 23 квітня 2024 12:35
Скарга на дії Замовника щодо визнання переможцем Учасника, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією
Волинським національним університетом імені Лесі Українки (далі - Замовник) 03.04.2024 оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-012172-a за предметом «Капітальний ремонт покрівлі будівлі аудиторно-лабораторного корпусу №2 Волинського національного університету імені Лесі Українки на вулиці Банковій,9 в місті Луцьку» (далі - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Західміськбуд» (далі – ТОВ «БК «Західміськбуд, Скаржник) взяло участь у вищевказаній процедурі Закупівлі, що оголошена Замовником та подало тендерну пропозицію, що за результатом аукціону склала 2 965 000,80грн.
Окрім ТОВ «БК «Західміськбуд» у даній закупівлі взяли участь ще чотири учасники.
Найнижчою ціновою пропозицією за результатом проведення електронного аукціону стала пропозиція ТОВ «ЗАХІДТЕХНОБУД» (код ЄДРПОУ 37177730) у розмірі 2518000,00грн.
Протоколом №66-18/04/24 від 18.04.2024 Замовником прийнято рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ЗАХІДТЕХНОБУД» (код ЄДРПОУ 37177730).
Проте такими діями Замовником були порушені права та законні інтереси Скаржника та інших учасників Закупівлі, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
З метою встановлення відповідності Учасника вимогам тендерної документації та можливість виконання робіт за предметом закупівлі Замовником у п. 5 Розділу 3 Тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії.
Так, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
З аналізу додатку 3 тендерної документації вбачається встановленням Замовником трьох кваліфікаційних критеріїв, а саме:
- Наявність обладнання та механізмів для виконання робіт, що підтверджується «Довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації» (Таблиця 1);
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, що підтверджується «Довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Таблиця 2);
- Наявність досвіду виконання аналогічних робіт, що підтверджується «Довідкою про досвід виконання в учасника процедури закупівлі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2019 – 2023 роки».
Відтак, не підтвердження Учасником відповідності кваліфікаційним критеріям має наслідком відхилення тендерної пропозиції такого учасника у порядку визначеному Особливостями.
При цьому, як уже зазначалось протоколом від 18.04.2024 №66 Замовник передчасно та всупереч вимогам Особливостей визнав ТОВ «ЗАХІДТЕХНОБУД» переможцем торгів чим порушено принципи здійснення публічних закупівель визначені ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», порядок визначення переможця, а також вимоги власної тендерної документації.
Протиправність дій Замовника по кожному пункту окремо полягають у наступному.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2024 16:09
рішення від 25.04.2024 № 7349.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 16:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2024 № 7914.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 11:35
рішення від 03.05.2024 № 7914.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 10:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" |
2 869 675,56
UAH з ПДВ
|
2 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП РЕМ БУД |
3 047 862,70
UAH з ПДВ
|
2 518 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
2 799 046,19
UAH з ПДВ
|
2 630 707,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
3 071 132,26
UAH з ПДВ
|
2 648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" |
2 965 000,80
UAH з ПДВ
|
2 965 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" #37177730 |
Переможець |
2 518 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:52
|
ДУ №3 від 13.12.2024р. до дог. №167-18В від 10.05.2024р..pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:12
|
ДУ №2 від 30.10.2024р. до дог. №167-18В від 10.05.2024р..pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 12:18
|
ДУ №1 до дог.№167-18В.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 15:51
|
Протокол №106.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 15:05
|
Додаток 3 до дог. №167-18В.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 14:23
|
Дог. №167-18В від 10.05.2024р..pdf | укладений |
10 травня 2024 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 167-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол виправлення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 167-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу 15(Місце знаходження та банківські реквізити сторін) Договору і викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 167-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.2. розділу 5. Термін виконання робіт викласти в наступній редакції: «5.2. Завершення робіт: до 15.12.2024 р.» |
Номер договору про закупівлю: | 167-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п.5.2. Розділу 5 «Термін виконання робіт» Договору підряду № 167-18В від 10.05.2024року , виклавши його в такій редакції: «5.2. Завершення робіт: 31.12.2024 року». 2. Додаток №2 «Орієнтовний план фінансування» до Договору на закупівлю робіт № 167-18В від 10.05.2024року викласти в новій редакції, що додається. 3. Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору на закупівлю робіт № 167-18В від 10.05.2024року викласти в новій редакції, що додається. 4. Всі інші пункти Договору на закупівлю робіт від 10.05.2024р. № 167-18В залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 167-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |