Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Якушинецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04330021 |
Місцезнаходження: | 23222, Україна , Вінницька обл., с.Якушинці, вул.Новоселів, 1 |
Контактна особа: |
Ткаченко Людмила Миколаївна 380973755761 ludmila.moroz2702@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 1 760 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 804,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8804.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 127 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 17:28 |
Перелік змін.docx | |
08 липня 2020 17:27 |
Додаток 1 .rtf | |
03 липня 2020 13:21 |
Додаток 5.docx | |
03 липня 2020 13:21 |
Додаток 4.docx | |
03 липня 2020 13:20 |
Додаток 3.docx | |
03 липня 2020 13:20 |
Додаток 2 .doc | |
03 липня 2020 13:19 |
Тендерна документація.docx |
08 липня 2020 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2020 17:28 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 липня 2020 17:27 |
Додаток 1 .rtf
|
|||
03 липня 2020 13:21 |
Додаток 5.docx
|
|||
03 липня 2020 13:21 |
Додаток 4.docx
|
|||
03 липня 2020 13:20 |
Додаток 3.docx
|
|||
03 липня 2020 13:20 |
Додаток 2 .doc
|
|||
03 липня 2020 13:19 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вартості об'єкта будівництва" в якій зазначено характеристику, потужність та інші специфікації модульної котельні.
- Котел твердопаливний 50 кВт з автоматичною подачею палива
- Котел твердопаливний 98 кВт з автоматичною подачею палива
- Прилад безперебійного живлення електроенергії + акумулятори
- Система опалення котельні
- Системи вентиляції + пожежної сигналізації котельні
- Система освітлення котельні робоче + аварійне
- насосна станція підвищення тиску
- Станція хімводочистки
- мембранний бак
- Запірна арматура
- Насоси ладдомати
- Насоси циркуляційні
- Опора димових труб
- Труби димові діаметр 273 та 219 висотою 10 м кожна + трійники та ревізії, подвійні труби у зборі
- Модуль на два твердопаливних котла сумарною потужністю 150 к Вт (5320-4870-3030)
Вимоги про усунення порушення
Однак, факт відсутності заборгованості із сплати податків і зборів юридичної особи підтверджується довідкою податкового органу підтягнутою електронною системою закупівель взамін попередньої, в якій податковим органом було допущено помилку щодо строку дійсності довідки.
У відкритому реєстрі Мінюсту відсутні окремі персональні дані кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, передбачені п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у зв’язку з чим, замовником вивчається питання щодо наявності достатніх законних підстав для відхилення пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-09-000023 ● 3fab72f256ab4fd39b8dfb9d751b9d55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2020 №51
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.09.2020 №51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-07-03-002373-b 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-10 10:48:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва модульної котельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-002373-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому річний план закупівель UA-P-2020-07-03-002331-b не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів)?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасник ПрАТ «Барський машинобудівельний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 липня 2020 року №71), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання довідки про досвід виконання аналогічного договору яка повинна містити відомості про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт, відповідних предмету закупівлі та технічному завданню за попередні роки, а також інформації про замовника (із зазначенням найменування, адреси та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягів робіт у кількісному та вартісному виразі, стану виконання договорів стосовно якості та строків (абзац 3 додатку №2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-14 16:57:17
Надання пояснень щодо закупівлі робіт з нового будівництва модульної котельні
Якушинецька сільська рада надає пояснення з питань які виникли під час проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі з нового будівництва модульної котельні
Щодо першого питання: під час оприлюднення річного плану закупівель UA-2020-07-03-002373-b було допущено технічну помилку і не вказано інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету.
Щодо другого питання: інформація про мову міститься у тендерній документації розділ 1 частина 7 а саме : Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Також інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься у розділі 3 частині 2 тендерної документації а саме : забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії вчиняється, виконується та регулюється нормами чинного законодавства, зокрема Цивільним кодексом України. За банківською гарантією банк (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром), тобто замовником, виконання боржником (принципалом), тобто учасником, свого обов'язку. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Файл з забезпеченням тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасник прикріплює разом з іншими документами, що вимагаються цією тендерною документацією. Разом із банківською гарантією надається в електронному вигляді сканована копія ліцензії виданої банку та документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії – виписка видана банком про залишок коштів на рахунку.
Щодо третього питання учасником ПрАТ «Барський машинобудівельний завод» було виконано умови тендерної документації і надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів №1181/14 від 20.07.2020 у якій містились відомості про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт відповідних до предмета закупівлі та технічному завданню, також містилась інформація про замовника із зазначенням найменування, адреси та контактних телефонів, інформація про предмет закупівлі , обсягів робіт у кількісному та вартісному виразі. Стан виконання договорів стосовно якості та строків підтверджується листом відгуком про співпрацю міським комунальним підприємством «Енергоресурс», договором підряду №17/19 від 6.08.2015 року, та копії актів виконаних робіт та довідки про вартість форми №КБ-3, КБ-2.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-06 15:54:42
Просимо надати додаткові пояснення
1.Під час оприлюднення річного плану закупівель UF-2020-07-03-0023373-b було допущено технічну помилку і не вказано інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету. Виправити помилку не дозволяє електронна система електронного майданчика через який здійснювалася закупівля.
2.В пункті 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови) якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначені обов’язкова умова: надання учасником тендерної пропозиції та пов’язаних з нею документів українською мовою. Електронна форма оголошення про проведення торгів електронного майданчика через який здійснювалася закупівля робіт не передбачає такої позиції як «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», тому зазначити вказану інформацію в оголошені було технічно неможливо.
3.Додатком 2 до тендерної документації замовником зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати учасник торгів, одним з яких є наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження від учасника вимагалося надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. В примітці Додатку 2 вказувалось, що довідка має містити відомості про досвід виконання аналогічного договору, у тому числі щодо стану виконання договорів стосовно якості та строків. Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен був надати копію аналогічного договору, актів виконаних робіт та довідок про вартість форми КБ-2, КБ-3, лист-відгук від замовника вказаного договору.
ПрАТ «Барський машинобудівний завод» на виконання вищезазначених умов надав довідку про досвід виконання аналогічного договору №1181/14 від 20.07.2020, копію договору підряду №17/19 від 06.08.2015, акти КБ-2, довідки КБ-3, лист-відгук міського комунального підприємства «Енергоресурс» Жмеринської міської ради. Строк виконання робіт за даним договором - 31.12.2015. Роботи виконані 20.08.2015, тобто вчасно, що підтверджується актом форми КБ-2 та довідкою форми КБ-3 по даному об’єкту. Підписання замовником акту та довідки, а також його відгук свідчать про, що роботи виконано відповідно до будівельних норм та правил, тобто якісно. Таким чином, надані учасником документи підтверджують про його відповідність кваліфікаційному критерію.
Замовник не може здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, оскільки передбачених вказаними законодавчими актами законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку та за рішенням суду не має. Крім того, підрядником виконані майже усі будівельні роботи. З 15 жовтня 2020 року розпочинається опалювальний сезон. У разі, якщо об’єкт не буде завершено та здано в експлуатацію, навчальний заклад за холодних погодних умов функціонувати не зможе.
З огляду на вищезазначене просимо надати додаткові роз’ясненні щодо підстав припинення зобов’язань за договором підряду.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.Під час оприлюднення річного плану закупівель UF-2020-07-03-0023373-b було допущено технічну помилку і не вказано інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету. Виправити помилку не дозволяє електронна система електронного майданчика через який здійснювалася закупівля. 2.В пункті 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови) якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначені обов’язкова умова: надання учасником тендерної пропозиції та пов’язаних з нею документів українською мовою. Електронна форма оголошення про проведення торгів електронного майданчика через який здійснювалася закупівля робіт не передбачає такої позиції як «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», тому зазначити вказану інформацію в оголошені було технічно неможливо. 3.Додатком 2 до тендерної документації замовником зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати учасник торгів, одним з яких є наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження від учасника вимагалося надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. В примітці Додатку 2 вказувалось, що довідка має містити відомості про досвід виконання аналогічного договору, у тому числі щодо стану виконання договорів стосовно якості та строків. Для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен був надати копію аналогічного договору, актів виконаних робіт та довідок про вартість форми КБ-2, КБ-3, лист-відгук від замовника вказаного договору. ПрАТ «Барський машинобудівний завод» на виконання вищезазначених умов надав довідку про досвід виконання аналогічного договору №1181/14 від 20.07.2020, копію договору підряду №17/19 від 06.08.2015, акти КБ-2, довідки КБ-3, лист-відгук міського комунального підприємства «Енергоресурс» Жмеринської міської ради. Строк виконання робіт за даним договором - 31.12.2015. Роботи виконані 20.08.2015, тобто вчасно, що підтверджується актом форми КБ-2 та довідкою форми КБ-3 по даному об’єкту. Підписання замовником акту та довідки, а також його відгук свідчать про, що роботи виконано відповідно до будівельних норм та правил, тобто якісно. Таким чином, надані учасником документи підтверджують про його відповідність кваліфікаційному критерію. Замовник не може здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, оскільки передбачених вказаними законодавчими актами законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку та за рішенням суду не має. Крім того, підрядником виконані майже усі будівельні роботи. З 15 жовтня 2020 року розпочинається опалювальний сезон. У разі, якщо об’єкт не буде завершено та здано в експлуатацію, навчальний заклад за холодних погодних умов функціонувати не зможе.
2020-10-09 09:30:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
1 383 967,74
UAH з ПДВ
|
1 383 967,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
1 693 684,09
UAH з ПДВ
|
1 693 684,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Переможець |
1 383 967,74
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 09:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 09:55
|
293.pdf | укладений |
14 серпня 2020 09:53
|