Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК: 021:2015 – 15540000-5 – «Сирні продукти»
Очікувана вартість
528 000,00 UAH
UA-2020-01-27-002541-a ● 38497cb09846489d9a9049852c042de4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів |
Код ЄДРПОУ: | 23597399 |
Місцезнаходження: | 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44 |
Контактна особа: |
Олена Глущенко +380627762562 23597399@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 528 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 кілограми
ДК: 021:2015 – 15540000-5 – «Сирні продукти»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85043, Україна, Донецька область, м. Білицьке, Праці, б 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 16:01 |
сир (1).docx |
27 січня 2020 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 16:01 |
сир (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 31 січня 2020 13:06
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:09
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас із проханням надати роз’яснення щодо вимог тендерної документації.
Так, згідно абзацу 4 пункту 15.1 Додатку 2 тендерної документації У разі відсутності у Учасника сертифікованої системи на відповідність вимогам стандарту ISO 22000, або якщо у Учасника є сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 попередніх версій стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, виданий не акредитованою НААУ установою, Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та протоколів, які вимагаються стандартом ISO 22000 попередньої версії, редакції 2005 року, скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур, програм передумов та реєстраційних записів Учасника стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання за останні 9 (дев’ять) місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів).
Таким чином, Учасники мають надати скановані з оригіналів реєстраційні записи стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання за останні 9 (дев’ять) місяців (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів).
Просимо Вас надати пояснення що саме Ви маєте на увазі під «реєстраційні записи стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання». Просимо Вас пояснити які саме документи ми маємо надати у складі тендерної пропозиції для належного виконання зазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку харчових продуктів, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та /або обігу харчових продуктів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-002541-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 17 лютого 2020 15:53
вимога
Шановний Замовнику!
15 лютого 2020 року Вами як Замовником було визначено ТОВ «ПРОДИНФО» Переможцем процедури відкритих торгів та опубліковано намір про укладення договору.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ПРОДИНФО» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вищевикладене обґрунтовуємо наступним:
Переможцем не було підтверджено наявність двох транспортних засобів із типами фургонів «ізотермічний або рефрижератор».
Відповідно до підпункту 12.3 Додатку 2 тендерної документації Учасникам у складі тендерних пропозицій необхідно надати:
Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт (не менш 2-х одиниць), що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору.
Інформацію про наявний автотранспорт надати у вигляді наведеної таблиці*:
*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи:
- завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор);
Аналіз вищезазначеної вимоги тендерної документації свідчить про те, що Учасники мають підтвердити наявність двох транспортних засобів із типами фургонів ізотермічний/рефрижератор. На підтвердження необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, в яких має бути зазначено типу фургону (ізотермічний або рефрижератор). Так, Замовником вимагається, щоб тип фургону (ізотермічний або рефрижератор) було зазначено саме в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів.
Переможцем ТОВ «ПРОДИНФО» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність транспорту, в якій зазначено, що Учасник має наступні транспортні засоби:
1. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 7147 ЕК (вантажний фургон ізотермічний);
2. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 7148 ЕК (вантажний фургон ізотермічний);
3. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 6319 НР (вантажний фургон рефрижератор).
На підтвердження інформації, зазначеній в Довідці, Переможцем були надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Проте, лише в одному свідоцтві про реєстрацію ТЗ, наданому Переможцем (на автомобіль HYUNDAI HD 65 з реєстраційним номером АН 6319 НР) зазначений тип фургону: «РЕФРИЖЕРАТОР».
Аналіз наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ на автомобілі HYUNDAI HD 65 з реєстраційним номером АН 7147 ЕК та АН 7148 ЕК свідчить, що зазначені авто мають тип фургону «ВАНТАЖНИЙ», що не відповідає інформації, зазначеній в Довідці про наявність транспорту та вимогам тендерної документації.
Окрім того, Переможцем у складі тендерної пропозиції були надані Рішення про державну реєстрацію потужностей №01-17/887 від 09.12.2016 та №01-17/889 від 09.12.2016. Відповідно до зазначених документів транспортні засоби HYUNDAI номер АН 7148 ЕК та HYUNDAI АН 7147 ЕК зареєстровані саме як ВАНТАЖНІ фургони.
Вантажні фургони не є спеціалізованими транспортними засобами, передбаченими для перевезення продуктів харчування.
Так, виходячи з вимог тендерної документації можна стверджувати про те, що Учасник підтвердив наявність в нього лише одно автомобіля з необхідним типом фургону.
Таким чином, в Переможця відсутня достатня кількість транспортних засобів для виконання договірних зобов'язань для перевезення товарів, які є предметом закупівлі.
Враховуючи викладене просимо Вас скасувати рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОДИНФО».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗІ НЕСКАСУВАННЯ ВАМИ РІШЕННЯ МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
ДОДАТКОВО ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО У РАЗІ ПОДАННЯ НАМИ СКАРГИ ВОНА БУДЕ ЗАДОВОЛЕНА, ОСКІЛЬКИ ЗАЗАНАЧЕНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВЖЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОЛЕГІЇ АМКУ (рішення №5418-р/пк-пз від 03.05.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003249-b)
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, Вами було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОДИНФО», із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про п
Розгорнути
Згорнути
15 лютого 2020 року Вами як Замовником було визначено ТОВ «ПРОДИНФО» Переможцем процедури відкритих торгів та опубліковано намір про укладення договору.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ПРОДИНФО» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вищевикладене обґрунтовуємо наступним:
Переможцем не було підтверджено наявність двох транспортних засобів із типами фургонів «ізотермічний або рефрижератор».
Відповідно до підпункту 12.3 Додатку 2 тендерної документації Учасникам у складі тендерних пропозицій необхідно надати:
Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт (не менш 2-х одиниць), що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору.
Інформацію про наявний автотранспорт надати у вигляді наведеної таблиці*:
*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи:
- завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор);
Аналіз вищезазначеної вимоги тендерної документації свідчить про те, що Учасники мають підтвердити наявність двох транспортних засобів із типами фургонів ізотермічний/рефрижератор. На підтвердження необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, в яких має бути зазначено типу фургону (ізотермічний або рефрижератор). Так, Замовником вимагається, щоб тип фургону (ізотермічний або рефрижератор) було зазначено саме в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів.
Переможцем ТОВ «ПРОДИНФО» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність транспорту, в якій зазначено, що Учасник має наступні транспортні засоби:
1. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 7147 ЕК (вантажний фургон ізотермічний);
2. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 7148 ЕК (вантажний фургон ізотермічний);
3. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 6319 НР (вантажний фургон рефрижератор).
На підтвердження інформації, зазначеній в Довідці, Переможцем були надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Проте, лише в одному свідоцтві про реєстрацію ТЗ, наданому Переможцем (на автомобіль HYUNDAI HD 65 з реєстраційним номером АН 6319 НР) зазначений тип фургону: «РЕФРИЖЕРАТОР».
Аналіз наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ на автомобілі HYUNDAI HD 65 з реєстраційним номером АН 7147 ЕК та АН 7148 ЕК свідчить, що зазначені авто мають тип фургону «ВАНТАЖНИЙ», що не відповідає інформації, зазначеній в Довідці про наявність транспорту та вимогам тендерної документації.
Окрім того, Переможцем у складі тендерної пропозиції були надані Рішення про державну реєстрацію потужностей №01-17/887 від 09.12.2016 та №01-17/889 від 09.12.2016. Відповідно до зазначених документів транспортні засоби HYUNDAI номер АН 7148 ЕК та HYUNDAI АН 7147 ЕК зареєстровані саме як ВАНТАЖНІ фургони.
Вантажні фургони не є спеціалізованими транспортними засобами, передбаченими для перевезення продуктів харчування.
Так, виходячи з вимог тендерної документації можна стверджувати про те, що Учасник підтвердив наявність в нього лише одно автомобіля з необхідним типом фургону.
Таким чином, в Переможця відсутня достатня кількість транспортних засобів для виконання договірних зобов'язань для перевезення товарів, які є предметом закупівлі.
Враховуючи викладене просимо Вас скасувати рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОДИНФО».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗІ НЕСКАСУВАННЯ ВАМИ РІШЕННЯ МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ЗІ СКАРГОЮ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
ДОДАТКОВО ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО У РАЗІ ПОДАННЯ НАМИ СКАРГИ ВОНА БУДЕ ЗАДОВОЛЕНА, ОСКІЛЬКИ ЗАЗАНАЧЕНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВЖЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОЛЕГІЇ АМКУ (рішення №5418-р/пк-пз від 03.05.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003249-b)
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, Вами було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОДИНФО», із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про п
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 09:54
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, пояснюємо наступне: На виконання вимог п.п. 12.3. Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен був надати: - Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт (не менш 2-х одиниць), що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору. - завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор); (тобто, замовник мав на увазі те, що саме у довідці учасника необхідно вказати тип фургону (ізотермічний або рефрижератор). - завірені Учасником копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору; Вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Продифно» на предмет виконання вимог тендерної документації, у тому числі даної вимоги, у складі їх пропозиції були присутні наступні докементи: Учасник - ТОВ «Продинфо» надав довідку, в котрій вказав, що має в наявності два вантажних фургона-ізотермічних та один вантажний фургон рефрижератор, як того вимагав п.п. 12.3. Додатку 2 тендерної документації. На підтвердження цього надав завірену копію договору оренди транспортних засобів від 02 січня 2018 року на автомобілі марки HYUNDAI номерний знак АН 71-47 ЕК, АН 71-48 ЕК, та завірену копію договору оренди транспортного засобу від 04 січня 2016 року на автомобіль HYUNDAI номерний знак АН 63-19 НР (вантажний рефрижератор). Автомобілі HYUNDAI номерний знак АН 71-47 ЕК, АН 71-48 ЕК передані Орендареві 02 січня 2018 року за актом приймання-передачі, як вантажні фургони-ізотермічні, що дає підстави вважати їх такими, котрі призначені для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі. Для підтвердження викладеної в довідці інформації ТОВ «Продинфо» надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (АН 71-47 ЕК, АН 71-48 ЕК) та на вантажний рефрижератор (АН 63-19 НР). Тобто, учасник підтвердив наявність у нього автотранспорту (не менш 2-х одиниць), як того вимагає тендерна документація. На підставі вищевикладеного Ваша вимога не підлягає задоволенню. З повагою Білицький будинок -інтернат
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-27-002541-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 24 лютого 2020 18:28
Дата подання: 24 лютого 2020 18:28
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОДИНФО із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищевикладене обґрунтовуємо наступним:
Переможцем не було підтверджено наявність двох транспортних засобів із типами фургонів «ізотермічний або рефрижератор».
Відповідно до підпункту 12.3 Додатку 2 тендерної документації Учасникам у складі тендерних пропозицій необхідно надати:
Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт (не менш 2-х одиниць), що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору.
Інформацію про наявний автотранспорт надати у вигляді наведеної таблиці*:
*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи:
- завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор);
Аналіз вищезазначеної вимоги тендерної документації свідчить про те, що Учасники мають підтвердити наявність двох транспортних засобів із типами фургонів ізотермічний/рефрижератор. На підтвердження необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, в яких має бути зазначено типу фургону (ізотермічний або рефрижератор). Так, Замовником вимагається, щоб тип фургону (ізотермічний або рефрижератор) було зазначено саме в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів.
Переможцем ТОВ «ПРОДИНФО» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність транспорту, в якій зазначено, що Учасник має наступні транспортні засоби:
1. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 7147 ЕК (вантажний фургон ізотермічний);
2. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 7148 ЕК (вантажний фургон ізотермічний);
3. Автомобіль HYUNDAI HD 65 – реєстраційний номер АН 6319 НР (вантажний фургон рефрижератор).
На підтвердження інформації, зазначеній в Довідці, Переможцем були надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Проте, лише в одному свідоцтві про реєстрацію ТЗ, наданому Переможцем (на автомобіль HYUNDAI HD 65 з реєстраційним номером АН 6319 НР) зазначений тип фургону: «РЕФРИЖЕРАТОР».
Аналіз наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ на автомобілі HYUNDAI HD 65 з реєстраційним номером АН 7147 ЕК та АН 7148 ЕК свідчить, що зазначені авто мають тип фургону «ВАНТАЖНИЙ», що не відповідає інформації, зазначеній в Довідці про наявність транспорту та вимогам тендерної документації.
Окрім того, Переможцем у складі тендерної пропозиції були надані Рішення про державну реєстрацію потужностей №01-17/887 від 09.12.2016 та №01-17/889 від 09.12.2016. Відповідно до зазначених документів транспортні засоби HYUNDAI номер АН 7148 ЕК та HYUNDAI АН 7147 ЕК зареєстровані саме як ВАНТАЖНІ фургони.
Вантажні фургони не є спеціалізованими транспортними засобами, передбаченими для перевезення продуктів харчування.
Так, виходячи з вимог тендерної документації можна стверджувати про те, що Учасник підтвердив наявність в нього лише одно автомобіля з необхідним типом фургону.
Таким чином, в Переможця відсутня достатня кількість транспортних засобів для виконання договірних зобов'язань для перевезення товарів, які є предметом закупівлі.
Зазначену невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації було встановлено та підтверджено Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5418-р/пк-пз від 03.05.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003249-b)
Вищезазначеним рішенням встановлено наступне:
«Скаржник зазначає, що учасником у складі Пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор), а надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - MERСEDES- BENZ без зазначення типу фургону.
Таким чином, в учасника відсутній автомобільний транспорт для виконання договірних зобов'язань за закупівлею для перевезення масла.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додатком 2 Документації передбачено, зокрема, перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого, та/або орендованого автотранспорту , пристосованого для перевезення продуктів харчування, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні" та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до договору.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор);
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mersedes-Benz Sprinter 416 CDI фургон малотонажний-В, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині»
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна документація ТОВ «ПРОДИНФО» не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником Бахмутським психоневрологічним інтернатом було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОДИНФО», із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі».
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПРОДИНФО», що, в свою чергу, призвело до порушення майнових прав Скаржника, який є Учасником процедури закупівлі.
Керуючись статтею 3, частинами 2 та 3 статті 5 , частиною 2 статті 18, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення, допущені Замовником Білицьким будинком-інтернатом для громадян похилого віку та інвалідів в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002541-a).
2. Зобов’язати Замовника Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів скасувати рішення про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДИНФО» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002541-a).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 16:26
рішення від 26.02.2020 № 3663 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 16:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2020 № 4970.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 15:39
Рішення від 16.03.2020 № 4970.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано настанови АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 20 березня 2020 10:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОДИНФО" |
310 400,00
UAH з ПДВ
|
271 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
339 500,00
UAH з ПДВ
|
272 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Екоіллічпродукт" |
431 300,00
UAH з ПДВ
|
297 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОДИНФО" #35636927 |
Рішення скасоване |
271 990,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 10:03
|
ТОВ "ПРОДИНФО" #35636927 |
Відхилено |
271 990,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 10:08
|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2680904152 |
Переможець |
272 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 11:35
|
ДУ №8.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 14:32
|
ДУ 7 1554-5.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 14:51
|
ДУ №7.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 13:58
|
1554-5.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:43
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:34
|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 09:27
|
34.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2020 15:44
|
34.pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 11:04
|
img064.pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:00
|
img034.pdf | укладений |
01 квітня 2020 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реєстрацією Постачальника як платника податку на додану вартість з 19.01.2021р. , Сторони домовились внести зміни в п. 3.1 Договору № 34 від 01.04.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з реєстрацією Постачальника як Платника податку на додану вартість з 19.01.2021 р. Сторони домовились внести зміни в п 3.1. Договору №34 від 01.01.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |