Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій 380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2024 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 010 263 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 051 318,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: _______3%________,___ грн. (__________________________________) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 робочих днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ 25845655; вул. Листопада Антона, 2-а, м. Вінниця, 21036; р/р UA973204780000026007924865843 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120307908 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Сума банківської гарантії становить 1% від вартості договору. Банківська гарантія оформляється банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; - повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка у будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Реквізити замовника: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ 25845655; р/р UA973204780000026007924865843 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику процедури закупівлі у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в органах Державної казначейської служби. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі акту виконаних робіт (наданих послуг) (Форма №КБ-2в (УПВ)), довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3 ), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п.7.2) відповідно, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 3 тієї ж статті встановлено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Керуючись положеннями Особливостей та Закону, Замовником встановлено вимоги до кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у чіткій відповідності до частини 3 статті 16 закону, а саме учасники має підтвердити обсягу річного доходу (виручки) у розмірі меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, а саме у розмірі 99%
Частиною 1 статті 25 Закону визначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Отже, забезпечення тендерної пропозиції, у формі електронної банківської гарантії, надається на строк розгляду тендерних пропозицій Учасників та повертається після укладання догвоору за результатами закупівлі та фактичного завершення такої закупівлі.
Під час дії забезпечення тендерних пропозицій не здійснюється надання послуг за предметом закупівлі, оскільки у цей період відсутній укладений договір. На користь цього свідчить порядок повернення учаснику процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке передбачено у частині 3 розділу ІІІ тендерної документації: «Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику процедури закупівлі в разі - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі
Замовник не зрозуміле твердження у питанню «Чи гарантуєте ви фінансування та плани виконання робіт на даний період в такій сумі?». Наголошуємо, що фінансування послуг за предметом закупівлі здійснюється безпосередньо під час надання таких послуги за умовами укладеного договору.
про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000065 ● b2363011a0f444518d6b3c736d507b99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-05-14-012589-a 14.05.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 17:41:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-14-012589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
2. Надати пояснення щодо врахування Замовником вимог статті 6 Закону України «Про автомобільні дороги» та умов Типової форми (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023.
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині надання супровідним листом на адресу Замовника оригіналу банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 18:17:09
Відповідь на запит ДАСУ
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 10.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) номер UA-2024-05-14-012589-a надаємо інформацію та відповідні документи:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Дефектного акту (Технічного завдання) затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області, діючих нормативних документів:
Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198;
наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 "Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт";
ДБН А.3.1-5 :2016 Організація будівельного виробництва;
ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб;
СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд;
НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг;
ГБН В 2.3-218-007:2012 Екологічні вимоги до автомобільних доріг;
П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг;
ДСТУ 9185:2022 Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг;
П Г.1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України;
ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови
ДСТУ 3587-2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану;
ДСТУ 4036:2021 Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги
ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування;
ДСТУ 4241:2003 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні та інформаційні табло зі змінною інформацією. Загальні технічні умови;
ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови;
ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання.
ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт;
ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги;
ДСТУ Б В.2.3-10-2003 Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ Б В.2.3-11-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар'єрного типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ Б В.2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови;
ДСТУ 8732:2017 Безпека дорожнього руху. Смуги шумові. Загальні технічні вимоги. Правила застосування;
Р.В.3.2-218-03450778-39-2003 Рекомендації з утримання смуги відведення автомобільних доріг;
ДСТУ 4092-2002 Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки;
ГБН В.2.3-37641918-549:2018 Споруди транспорту. Стоянки і майданчики для відпочинку та короткочасної зупинки автомобілів;
ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт;
ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг;
ГБН В.2.3-37641918-550:2018 Зупинки маршрутного транспорту. Загальні вимоги проектування;
ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги,
та звіту Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна від 29.12.2023 року за договором №426-23 від 14.09.2023 року на послуги з розроблення кошторисної документації та відомостей обсягів робіт на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).
Додатки до цього пункту:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, перелік автомобільних доріг, відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів).
2. Звіт ДП "ДерждорНДІ".
2. Щодо надання пояснення на врахування Замовником вимог статті 6 Закону України "Про автомобільні дороги" та умов Типової форми (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023.
Відповідно до абзаців 2 та 3 статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі", Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів
автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів
Істотними умовами такого договору є:
- предмет договору;
- ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій;
- порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування;
- розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми;
- строки початку та закінчення виконання робіт;
- порядок виконання та вимоги до організації робіт;
- порядок приймання-передачі виконаних робіт;
- права та обов'язки сторін;
- умови страхування ризиків;
- порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами;
- порядок залучення субпідрядників;
- порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та виконаних робіт;
- гарантійні обов'язки підрядника, порядок усунення недоліків;
- відповідальність сторін за порушення умов договору;
- відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху;
- спеціальні умови.
Окрім того, абзацом 4 цієї ж статті передбачено, що Типова форма договору (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства
Отже, положення абзаців 2 - 4 статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі" стосується довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів
Предметом закупівлі є Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (до 30 червня 2027 року). Договір, який укладено за результатами процедури закупівлі, не є за своєю правовою природою довгостроковим договором (контрактом) за принципом забезпечення експлуатаційного стану автомобільних доріг відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів. Укладання та виконання довгострокових договорів (контрактів) регулюється ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання" та Р Д.2.4-37641918-926:2021 "Рекомендації з обгрунтування параметрів довгострокових договорів з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування"
Типова форма (контракту) про утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 07.11.2023 №1023, не застосовується до договору, який укладено за предметом закупівлі.
3. Щодо надання інформації та відповідних документів на виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю "Група компаній "Автострада" умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині надання супровідним листом на адресу Замовника оригіналу банківської гарантії.
Переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю "Група компаній "Автострада" на виконання умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації було надано на адресу Замовника оригінал банківської гарантії №16-2600-19215-2024 від 13.06.2024 року разом з супровідним листом №284 від 13 червня 2024 року.
Додатки до цього пункту:
4. Банківська гарантія (супровідний лист, гарантія, ліцензія, довіреність, витяг).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-19 14:08:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-14-012589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, враховуючи, що учасник ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 22.05.2024 № 277/29 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)», в якій зазначив: асфальтобетон дрібнозернистий, тип В, марки 2; асфальтобетон дрібнозернистий, тип А; піщаний, тип Г. Водночас Переліком основних матеріальних ресурсів Технічного завдання (Додаток № 4 до цього оголошення) передбачені суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] дрібнозернисті, на бітумах БНД, марки І та суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] крупнозернисті, марки І.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 08:38:17
Відповідь на запит ДАСУ
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 19.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) номер UA-2024-05-14-012589-a надаємо інформацію та відповідні документи:
1. Щодо надання пояснень (інформації та документів), а саме стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, враховуючи, що учасник ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 22.05.2024 № 277/29 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)», в якій зазначив: асфальтобетон дрібнозернистий, тип В, марки 2; асфальтобетон дрібнозернистий, тип А; піщаний, тип Г. Водночас Переліком основних матеріальних ресурсів Технічного завдання (Додаток № 4 до цього оголошення) передбачені суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] дрібнозернисті, на бітумах БНД, марки І та суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] крупнозернисті, марки І.
Відповідно до пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (них) заводу (ів) за формою, наведеною в таблиці 1.3.
Згідно підпункту вищезгадано пункту передбачено, що у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС. В підтвердження інформації, Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка та тип асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС. У гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі.
Отже, Учасник який не має власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів), а планує здійснювати закупівлю асфальтобетону та/або ЩМАС за договором поставки, то такий Учасник повинен надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС.
По перше, ТОВ «ГК «Автострада» в підтверджуючих документах про наявність АБЗ надано всю необхідну кількість асфальтобетонних сумішей та відповідні марки згідно технічного завдання та відомості ресурсів. В довідці № 277/29 від 22.05.2024 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» учасником допущено технічну помилку (описку) в колонці «Тип асфальтобетону», проте, в колонці «Марка асфальтобетону» вид зазначено вірно. В колонці «Тип асфальтобетону» зазначено короткі назви асфальтобетонних сумішей, в той час як колонка «Марка асфальтобетону» передбачає повну та технічно правильні познаки марок, які повністю відповідають маркам які зазначені в технічному завдані та відомості ресурсів, а саме на прикладі пункту № 2 АСГ.Кр.Щ.А НП.І.БНД 70/100: клас суміші – АСГ (асфальтобетонна суміш гаряча), вид суміші та асфальтобетону – Кр (крупнозерниста), група асфальтобетону – Щ (щільна), тип асфальтобетонної суміші – А, різновид гранулометрії – НП (непереривчастий), марка асфальтобетону – марка І, та марку бітуму – БНД 70/100. Також хочемо зазначити, що перелік основних матеріальних ресурсів не зазначає та не деталізує всі необхідні марки асфальтобетонних сумішей для поставки, що передбачені технічним завданням та відомістю ресурсів до нього.
По друге, згідно вимоги підпункту пункту 1.3 Додатку №1 тендерної документації передбачалося надання довідки згідно форми Таблиці п. 1.3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС.
ТОВ «ГК «Автострада» виконано вимогу тендерної документації «додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС». Такою вимогою не передбачалося зазначення «Типу асфальтобетону» та/ або «Марку асфальтобетону».
Отже, допущення технічної помилки (описки) жодним чином не впливає на виконання таким Учасником вимог тендерної документації, оскільки зазначення інформації про «Тип асфальтобетону» та/ або «Марки асфальтобетону» умовами тендерної документації не вимагалося.
Додатки до цього пункту:
1. Технічне завдання (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, перелік автомобільних доріг, відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів);
2. Витяг з тендерної документації пункт 1.3 Додатку 1;
3. Довідка учасника про наявність АБЗ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-22 17:56:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-14-012589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно відповідності умов забезпечення виконання договору про закупівлю, визначених пунктом 6 Розділу VI тендерної документації, в частині обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, враховуючи, що Гарантія виконання зобов’язань № 16-2600-19215-2024, надана переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», містить наступне обмеження: «Відповідальність Гаранта перед Бенефіціаром за цією банківською гарантією в будь-якому випадку обмежуються сумою, на яку вона видана».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 13:16:10
Відповідь на запит ДАСУ
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 22.07.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) номер UA-2024-05-14-012589-a надаємо інформацію та відповідні документи:
1. Щодо надання пояснень (інформації та документів) стосовно відповідності умов забезпечення виконання договору про закупівлю, визначених пунктом 6 Розділу VI тендерної документації, в частині обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, враховуючи, що Гарантія виконання зобов’язань № 16-2600-19215-2024, надана переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», містить наступне обмеження: «Відповідальність Гаранта перед Бенефіціаром за цією банківською гарантією в будь-якому випадку обмежуються сумою, на яку вона видана».
Відповідно до ст.566 Цивільного кодексу України «Обов'язок гаранта перед кредитором обмежується сплатою суми, на яку видано гарантію. У разі порушення гарантом свого обов'язку його відповідальність перед кредитором не обмежується сумою, на яку видано гарантію, якщо інше не встановлено у гарантії».
Аналогічна норма передбачена пунктом 9 Розділу 1 Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
За умовами, зазначеними в гарантії, зобов'язання Банка за умови отримання відповідної вимоги Бенефіціара, у випадку невиконання або неналежного виконання принципалом його договірних зобов'язань за договором, полягає в сплаті повної суми, визначеної у вимозі, але – в межах суми гарантії. Тобто, мається на увазі, що розмір відповідальності Банка як гаранта дорівнює сумі гарантії відповідно до умов тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями.
Таким чином, відповідальність Банка у разі порушення принципалом основного зобов’язання за будь-яких умов дорівнює сумі, на яку видано гарантію, та не може бути збільшена бенефіціаром під час надіслання вимоги гаранту.
При цьому, додаткового обмеження відповідальності Гаранта у разі порушенні банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією у гарантії № 16-2600-19215-2024 – не встановлено.
На підтвердження вказаної інформації надаємо лист відповідь Акціонерного банку «Південний» №0101/0101/23547/2024-БТ від 24.07.2024 року, яка надана на наш запит №1111 від 23.07.2024 року.
Додатки до цього пункту:
1. Лист відповідь банку Південний.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно пункту 8 статті 8 ЗУ Про публічні закупівлі Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Як було раніше зазначено у відповіді на запит Держаудитслужби України №1115 від 23.07.2024 року, в підтверджуючих документах про наявність АБЗ надано всю необхідну кількість асфальтобетонних сумішей та відповідні марки згідно технічного завдання та відомості ресурсів. В довідці № 277/29 від 22.05.2024 «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» учасником в колонці «Марка асфальтобетону» вид зазначено вірно. В колонці «Тип асфальтобетону» зазначено короткі назви асфальтобетонних сумішей, в той час як колонка «Марка асфальтобетону» передбачає повну та технічно правильні познаки марок, які повністю відповідають маркам які зазначені в технічному завдані та відомості ресурсів. На виконання пункту 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-14-012589-a повідомляємо, що уповноважені особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області у подальшому врахують зауваження які вказані у висновку та пройдуть додаткове підвищення кваліфікації.
2024-08-08 12:44:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
3 914 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 914 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
3 914 100 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 08:49
|
10) ду3 до 52 24-Е.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
10) Договір 52 24-Е.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору, становить: 3 762 078 885,30 грн. (Три мільярда сімсот шістдесят два мільйони сімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят п'ять гривень 30 копійок).». 2. Викласти Календарний план фінансування Договору в новій редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору являються незмінними та обов’язковими для виконання сторонами. 4. Додаткову угоду укладено у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, один з яких Замовнику, один - Виконавцю. Додатки: Календарний план фінансування. Договірна ціна. |
Номер договору про закупівлю: | 52/24-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (745,3 км) | 1 | послуга |
3 762 078 885,30
UAH з ПДВ
|