Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 02003675 |
Вебсайт: | http://khrcph.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46 |
Контактна особа: |
Олександр Тижненко +380577381062 sabdacha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 2 375 086,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 750,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 13:17 |
ТД хліб.doc | |
12 січня 2024 13:17 |
Проект дог..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Керуючись зазначеною нормою повідомляємо, що Ваша вимога виходить за межі чинного законодавства у сфері публічних закупівель та її зміст суперечить абзацу 2 пункту 46 Особливостей, тобто Вимога до Замовника не є вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а фактично є скаргою. А порядок оскарження процедур закупівлі чітко встановлений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000040 ● 71cff458e7874ec0a96768f776ba2c18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 24
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.02.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.02.2024 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-01-12-004578-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 10:50:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)). (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-12-004578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 24 січня 2024 року №41 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, так як не надано протоколи випробувань з підтвердженням, що запропонований товар не містить ГМО, виданий органом з оцінки відповідності не раніше 2023 року.
Відповідно листа ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" від 25.01.2024 №вих 128-2024, оприлюдненого в електронній системі закупівель у розділі «Вимоги про усунення порушень» зокрема повідомлено Замовника, що у складі тендерної пропозиції надано якісне посвідчення продукції, яка випускається ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" від 19.01.2024 з усією необхідної інформацією для Замовника. Вказане посвідчення містить інформацію про протоколи випробувань. Також, ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" повідомлено, що протоколи випробувань є офіційними та знаходяться у відкритому доступі, замовник може самостійно зайти на портал та подивитись відповідність вимогам.
Вищевказане якісне посвідчення продукції, яка випускається ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" від 19.01.2024 оприлюднено в складі тендерної пропозиції 19 січня 2024 21:27 Файл 8. якісне посвідчення.pdf.
Згідно пункту 4. «Недискримінація учасників» ІХ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації зокрема визначено: «Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
Згідно пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» ХІІ. Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію Тендерної документації: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Прошу надати інформацію та підтверджуючи документи, щодо звернення Замовника за підтвердженням вищевказаної інформації, наданої Учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та щодо перевірки Замовником наявності у ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" протоколів випробувань з підтвердженням, що запропонований товар не містить ГМО у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
3. Згідно підпункту 2.3 пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 28 Особливостей (перелік документів та інформації)» Тендерної документації передбачено: « Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) …».
Учасником - ФОП Чучкіна Ольга Петрівна надано довідки (файл ФОП Чучкіна О.П. наявність кваліф.працівників - 1частина) .pdf) медична довідка серія МДР №322362 Пушкар А.Б. дійсна до 12.12.2023 та медична довідка серія МДР №322361 Ушаков О.В. дійсна до 12.12.2023. Дата подання тендерних пропозицій Учасником – 19 січня 2024 року.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
4. Згідно Додатку 2 Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Тендерної документації передбачено, що найменування товару -Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та Хліб житньо-пшеничний .
Згідно інформації ФОП Чучкіна Ольга Петрівна (файл 1.16. Технічна специфікація відповідно до Додатку 3 .pdf) Учасник гарантує , що продукція відповідає характеристикам Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та Хліб житньо-пшеничний. Однак, в складі тендерної пропозиції надано протоколи випробувань від 08.05.2023 року, якісне посвідчення від 27.12.2023 року на Хліб білий із борошна пшеничного вищого сорту (формовий) та хліб столичний, подовий.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 11:09:02
Пояснення на запит
Пояснення на запит
21.02.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит Замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)). (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-12-004578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 24 січня 2024 року №41 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, так як не надано протоколи випробувань з підтвердженням, що запропонований товар не містить ГМО, виданий органом з оцінки відповідності не раніше 2023 року.
Відповідно листа ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" від 25.01.2024 №вих 128-2024, оприлюдненого в електронній системі закупівель у розділі «Вимоги про усунення порушень» зокрема повідомлено Замовника, що у складі тендерної пропозиції надано якісне посвідчення продукції, яка випускається ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" від 19.01.2024 з усією необхідної інформацією для Замовника. Вказане посвідчення містить інформацію про протоколи випробувань. Також, ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" повідомлено, що протоколи випробувань є офіційними та знаходяться у відкритому доступі, замовник може самостійно зайти на портал та подивитись відповідність вимогам.
Вищевказане якісне посвідчення продукції, яка випускається ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" від 19.01.2024 оприлюднено в складі тендерної пропозиції 19 січня 2024 21:27 Файл 8. якісне посвідчення.pdf. Згідно пункту 4. «Недискримінація учасників» ІХ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації зокрема визначено: «Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Згідно пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» ХІІ. Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію Тендерної документації: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Прошу надати інформацію та підтверджуючи документи, щодо звернення Замовника за підтвердженням вищевказаної інформації, наданої Учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та щодо перевірки Замовником наявності у ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" протоколів випробувань з підтвердженням, що запропонований товар не містить ГМО у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
3. Згідно підпункту 2.3 пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 28 Особливостей (перелік документів та інформації)» Тендерної документації передбачено: « Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) …».
Учасником - ФОП Чучкіна Ольга Петрівна надано довідки (файл ФОП Чучкіна О.П. наявність кваліф.працівників - 1частина) .pdf) медична довідка серія МДР №322362 Пушкар А.Б. дійсна до 12.12.2023 та медична довідка серія МДР №322361 Ушаков О.В. дійсна до 12.12.2023. Дата подання тендерних пропозицій Учасником – 19 січня 2024 року. Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
4. Згідно Додатку 2 Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Тендерної документації передбачено, що найменування товару -Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та Хліб житньо-пшеничний .
Згідно інформації ФОП Чучкіна Ольга Петрівна (файл 1.16. Технічна специфікація відповідно до Додатку 3 .pdf) Учасник гарантує , що продукція відповідає характеристикам Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та Хліб житньо-пшеничний. Однак, в складі тендерної пропозиції надано протоколи випробувань від 08.05.2023 року, якісне посвідчення від 27.12.2023 року на Хліб білий із борошна пшеничного вищого сорту (формовий) та хліб столичний, подовий. Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні відповідно до діючих нормативів і потреб Замовника, враховуючи дані та вимоги технологічних карток готових блюд закладу. Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості, що висуваються до товару, що є предметом закупівлі. Якість товару повинна відповідати умовам/ вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія посвідчення про якість та/або копія якісне посвідчення та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання, температурного режиму та відповідність ДСТУ або ТУ або ТУ У тощо. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 70 % від загального терміну придатності товару. Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – виготовлений з пшеничного борошна вищого ґатунку. Повинен мати цілу форму без ознак забруднення, пошкоджень (вм’ятин, деформацій). Верхня шкоринка не повинна бути приплюснута або зморщена. Колір золотисто-коричневий. Хліб повинен бути добре пропеченим, еластичним, не липким, не вологим на дотик, без грудочок та слідів поганого вимішування, а також не крихким. Хліб повинен бути упакованим герметично, поштучно, з вказівкою дати виготовлення та даних про виробника. Термін придатності товару не більше 48 годин з моменту його виготовлення. Хліб не повинен містити ГМО. Хліб житньо-пшеничний – виготовлений з борошна житнього та пшеничного борошна. Повинен мати цілу форму без ознак забруднення, пошкоджень (вм’ятин, деформацій). Верхня шкоринка не повинна бути приплюснута або зморщена. Колір коричневий. Хліб повинен бути добре пропеченим, еластичним, не липким, не вологим на дотик, без грудочок та слідів поганого вимішування, а також не крихким. Хліб повинен бути упакованим герметично, поштучно, з вказівкою дати виготовлення та даних про виробника. Термін придатності товару не більше 72 годин з моменту його виготовлення. Хліб не повинен містити ГМО. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на товари. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі біржової довідки про кон’юктуру ринку товарів, виданою Товарною біржою «УРТБ», яка містить інформацію про кон’юктуру ринку товарів та про рівень товарних цін на хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та хліб житньо-пшеничний за період з 01.01.2024 по 10.01.2024. Ціни було визначено проведенням аналізу товарних цін на аналогічні товари у січні 2024 року станом (період 01.01.-10.01.2024) на території України за даними Інтернет та даними торгових постачальників, з урахуванням накладних витрат. Розраховані середні показники вартості товару за одиницю виміру щодо кожної позиції та визначено загальну вартість. Очікувана вартість закупівлі: 2 375 086,09 гривень з ПДВ. Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)), відповідно до фінансового плану закладу на 2024 рік та враховуючи розподіл потреби по конкретним видам продуктів харчування, складає 2 375 086,09 гривень з ПДВ (до 30.06.2024 р.) (за договорами з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій).
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до пункта 1 Розділ ІХ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед іншого інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації; інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації. В Додатку 3 до Тендерної документації (Технічна специфікація) в пункті 1, 2 (технічні характеристики товару) встановлено, хліб не повинен містити ГМО, на підтвердження учасник надає протокол випробувань з підтвердженням, що запропонований товар не містить ГМО, виданий органом з оцінки відповідності не раніше 2023 року. Відповідно до абзаца 3 пункту 5 розділу ІІІ. Інформація про предмет процедури закупівлі Тендерної документації встановлено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи, що переконатися в безпечності та якості продукції можна лише на основі її випробувань, а документ, який підтверджує таке випробування є протокол, який видається органом з оцінки відповідності, тобто це документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, методи, що застосовуються, засоби й умови випробувань, результати випробувань, а також висновок за результатами випробувань, оформлений в установленому порядку. Враховуючи зазначене, замовником в Тендерній документації було чітко визначенно надання саме: протоколу, а не якісного посвідчення, яке видане виробником. Тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 не містить протоколів випробувань, виданих органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Учасником - ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 – не підтверджено якість та безпечність товару, що є предметом закупівлі. Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації (не підтверджено відсутність ГМО в хлібі) та була відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Що стосується Листа розміщеного в електронній системі закупівель 25.01.2024 року ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 повідомляємо, що, даний лист було розміщено після розгляду тендерної пропозиції та її відхилення, відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Інформація зазначена в листі не є вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Також повідомляємо, що ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 не звертався до замовника щодо роз’яснення умов тендерної документації, не оскаржував умови тендерної документації, та не оскаржував рішення про його відхилення до Антимонопольного комітету України, в порядку встановленому законодавством.
Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Виходячи з зазначеного положення Особливостей, замовник у разі потреби має можливість і право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 у складі тендерної пропозиції не надав документ, який вимагався умовами тендерної документації, відповідно, потреби для такого звернення у замовника не було.
Відповідно до умов тендерної документації, замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Тендерною документацією якісне посвідчення не вимагалось. Перевіряти достовірність інформації в наданому документі (якісне посвідчення, яке не вимагалось) не передбачено.
Звертаємо Вашу увагу, що Лист наданий ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 не є частиною його тендерної пропозиції та був завантажений в електронну систему закупівель виходячи за межі наданого права на звернення нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, тобто зміст суперечить абзацу 2 пункту 46 Особливостей.
3. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чучкіна Ольга Петрівна,
ІПН 2712501327 зазначена невідповідність не була виявлена. Враховуючи зазначене, Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Між замовником та ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ІПН 2712501327 було укладено договір, який належно виконується, під час постачання надаються всі необхідні документи. Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей у замовника відсутня можливість усунення порушення такого порушення на даному етапі закупівлі.
4. Відповідно до пункту 1 розділу ІХ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації встановлено, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, відповідно до Додатку № 2, 3 до Тендерної документації. Пунктом 2 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено, постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначеного нормативно-правового акту в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час обігу харчових продуктів при постачанні. Пунктом 4 Додатку №2 до Тендерної документації встановлено, обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка в довільній формі у складі тендерної пропозиції. Пунктами 1, 2 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, хліб не повинен містити ГМО, на підтвердження учасник надає протокол випробувань з підтвердженням, що запропонований товар не містить ГМО, виданий органом з оцінки відповідності не раніше 2023 року.
На виконання зазначених вимог учасником ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ІПН 2712501327 у складі тендерної пропозиції було надано:
1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (pdf файл: 1.14. Інформація відповідно до Додатку 2);
2. Довідка щодо дотримання Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (pdf файл: 1.24. Довідка про дотримання законодавства про харчові продукти);
3. Довідка (pdf файл: 1.25. Довідка щодо обігу харчових продуктів);
4. Технічна специфікація (pdf файл: 1.16. Технічна специфікація відповідно до Додатку 3);
5. Протокол випробувань №1204-1209/Д від 08 травня 2023 р. та протокол випробувань №1216-1221/Д від 08 травня 2023 р. (pdf файл: Протоколи щодо відсутності ГМО).
6. Якісне посвідчення про вироби виготовлені на ТОВ «Українсько-словенське підприємство Хлібопекарський комплекс «Кулиничівський» від 27 грудня 2023 року (pdf файл: Декларація якості) – документ наданий учасником ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ІПН 2712501327 на власний розсуд, тендерною документацією надання такого документу не встановлено.
Зазначені документи містять підтвердження відповідності запропонованого товару ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ІПН 2712501327 необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та хліб житньо-пшеничний – це узагальнене найменування товару, тобто поєднання слів, які відображають споживчі ознаки товару. На сьогодні в Україні уніфікованих найменувань на товар не існує, тому цілком можлива ситуація, коли найменування одного й того самого товару у виробників різниться. Враховуючи це замовником в тендерній документації не встановлено вимогу, що учасники повинні підтвердити ідентичне найменування товару.
Враховуючи зазначене вище, учасником ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ІПН 2712501327 надано всі необхідні документи та інформацію на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція відповідає умова тендерної документації, тобто у замовника не було підстав встановлювати невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Пояснення нами надано у встановлений строк в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Біржова довідка про кон’юктуру ринку товарів від 11.01.2024.
3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (pdf файл: 1.14. Інформація відповідно до Додатку 2).
4. Довідка щодо дотримання Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (pdf файл: 1.24. Довідка про дотримання законодавства про харчові продукти).
5. Довідка (pdf файл: 1.25. Довідка щодо обігу харчових продуктів).
6. Технічна специфікація (pdf файл: 1.16. Технічна специфікація відповідно до Додатку 3).
7. Протокол випробувань №1204-1209/Д від 08 травня 2023 р. та протокол випробувань №1216-1221/Д від 08 травня 2023 р. (pdf файл: Протоколи щодо відсутності ГМО).
8. Якісне посвідчення про вироби виготовлені на ТОВ «Українсько-словенське підприємство Хлібопекарський комплекс «Кулиничівський» від 27 грудня 2023 року (pdf файл: Декларація якості).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)). (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-12-004578-a), висновком про результати моніторингу закупівлі, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів. На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо про припинення зобов’язань за Договором про закупівлю № 58 від 01 лютого 2024 року шляхом дострокового розірвання керуючись статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пунктами 8.2., 8.4., 8.9. Договору. 12 березня 2024 року було укладено Додаткову угоду. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом визначеним у Висновку про результати моніторингу закупівлі. Інформація та документи, що свідчать про вжиття заходів надані у встановлений строк в електронній системі закупівель. Додатки: 1. Додаткова угода від 12 березня 2024 року до Договору про закупівлю № 58 від 01 лютого 2024 року.
2024-03-12 12:02:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей) • усунуто
Додатковою угодою від 12 березня 2024 року №1 до Договору про закупівлю №58 від 01.02.2024 року припинено Договір шляхом дострокового розірвання.
2024-03-12 15:44:59
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" |
1 140 311,04
UAH з ПДВ
|
1 140 311,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна |
2 039 017,76
UAH з ПДВ
|
1 999 756,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" #42786748 |
Відхилено |
1 140 311,04
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 14:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 січня 2024 00:00
|
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна #2712501327 |
Переможець |
1 999 756,16
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 12:00
|
ДУ№1.pdf | укладений |
12 березня 2024 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 13:46
|
Дог№58.pdf | укладений |
01 лютого 2024 13:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2024 — 30 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
363 926,94
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язань, визначених висновком ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДІТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДІТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторінгу процедури закупівлі. |