Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуг із зимового утримання м. Біла Церква
(код ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу)
5ЛОТів:
ЛОТ № 1 – Зимове утримання міста (включно від вул. Я.Мудрого до ПрАТ ROSAVA) згіно схеми;
ЛОТ № 2 – Зимове утримання міста (від вул. Я.Мудрого до мікрорайону Гайок включно)
ЛОТ № 3 – Зимове утримання міста (массив Заріччя) згідно схеми;
ЛОТ № 4 – Зимове утримання міста (массив Залізничне селище) згідно схеми;
ЛОТ № 5 – Зимове утримання міста (вулиці приватної забудови Центральної частини міста) згідно схеми.
Winter maintenance services in Bila Tserkva (code DK 021: 2015 - 90620000-9 - Snow cleaning services) 5 LOTS: LOT № 1 - Winter maintenance of the city (including from Yaroslava Mudroho Str. to ROSAVA private joint stock company.) LOT № 2 - Winter maintenance of the city (from Yaroslava Mudroho str. to Hayok residential district, incl.); LOT № 3 - Winter maintenance of the city (Zarichia distrisct) according to the scheme; LOT № 4 - Winter maintenance of the city (Zaliznychne selyshche district) according to the scheme; LOT № 5 - Winter maintenance of the city (streets of private buildings of the central part of the city) according to the scheme.
Winter maintenance services in Bila Tserkva (code DK 021: 2015 - 90620000-9 - Snow cleaning services) 5 LOTS: LOT № 1 - Winter maintenance of the city (including from Yaroslava Mudroho Str. to ROSAVA private joint stock company.) LOT № 2 - Winter maintenance of the city (from Yaroslava Mudroho str. to Hayok residential district, incl.); LOT № 3 - Winter maintenance of the city (Zarichia distrisct) according to the scheme; LOT № 4 - Winter maintenance of the city (Zaliznychne selyshche district) according to the scheme; LOT № 5 - Winter maintenance of the city (streets of private buildings of the central part of the city) according to the scheme.
Очікувана вартість
17 982 467,31 UAH
UA-2019-11-22-003138-b ● 3818f8c441564019b983d478831f7051
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська область обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Depatrament of Housing and Utilities of Bila Tserkva City Council |
National ID: | 03346696 |
Contact point: |
Melnyk Lyudmila 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 17 982 467,31 UAH з ПДВ |
Publication date: | 22 листопада 2019 16:18 |
Enquiries until: | 16 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 грудня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 17 982 467 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Scope of the procurement
Очікувана вартість закупівлі на 2020 рік.
Expected purchase value for 2020.
Тендерна документація
18 грудня 2019 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 15:39 |
Проект договору зимове прибирання 18.12.2019.docx | |
18 грудня 2019 15:37 |
Перелік змін 18.12.2019 ТД зимове прибирання 2020.doc | |
18 грудня 2019 15:37 |
ТД зимове прибирання 2020 нова редакція 18.12.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003138-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 03 грудня 2019 14:39
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста (механізоване очищення вулиць міста від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами) з населенням понад 200 тисяч.
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню з умов тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження щодо нього.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі та призводить до явної дискримінації, а випадку, якщо дану вимогу не буде видалено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Окрім цього, акцентуємо увагу, що вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч жодним чином не підтверджує наявність досвіду надання таких послуг та не свідчить про їх якість.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації в частині про те, що аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста (механізоване очищення вулиць міста від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами) з населенням понад 200 тисяч.
В разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню з умов тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження щодо нього.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі та призводить до явної дискримінації, а випадку, якщо дану вимогу не буде видалено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Окрім цього, акцентуємо увагу, що вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч жодним чином не підтверджує наявність досвіду надання таких послуг та не свідчить про їх якість.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації в частині про те, що аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста (механізоване очищення вулиць міста від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами) з населенням понад 200 тисяч.
В разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 15:11
Рішенням тендерного комітету (протокол № 298 від 04.12.2019 року) внесено відповідні зміни до умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003138-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 11 грудня 2019 11:18
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Виражаємо свою подяку, що Вами було прийнято справедливе рішення виправити дискримінаційні умови тендерної документації та частково задовільнити попередні вимоги.
Відповідно до умов тендерної документації зі змінами від 09.12.2019 року, аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста або прибудинкових територій (механізоване очищення вулиць міста або прибудинкових територій від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами).
Однак, не зважаючи на зміни, вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста або прибудинкових територій досі є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження щодо нього.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо зимового утримання вулиць міста або прибудинкових територій обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі.
Акцентуємо увагу на тому, що дискримінаційною є вимога зимового утримання саме на вулицях міста або прибудинкових територій. Для предметного пояснення, звертаємо увагу Замовника на те, що послуги щодо зимового утримання можуть виконуватись не лише на вулицях міста або прибудинкових територій, а й на інших автомобільних дорогах, зокрема державного значення загального користування, де якість та специфіка виконання послуг зимового утримання нічим не відрізняються від виконання даних послуг на вулицях міст або прибудинкових територій.
Просимо звернути увагу Замовника та врахувати те, що Ресурсні елементні кошторисні норми утримання об’єктів вулично-шляхової мережі населених пунктів, а також будь-які нормативно-правові документи, а саме державні стандарти, галузеві стандарти, Ресурсні елементні кошторисні норми утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) тощо, регулюються єдиною Державною системою стандартизації України, та є невід’ємною частиною виконання робіт при зимовому утриманні.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти вищезазначену вимогу у наступній редакції: «Аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міст/ прибудинкових територій/автомобільних доріг державного значення загального користування (механізоване очищення вулиць/автомобільних доріг від снігу, посипання проїжджої частини піщано-соляною сумішшю або іншими реагентами)».
Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації зі змінами від 09.12.2019 року, аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста або прибудинкових територій (механізоване очищення вулиць міста або прибудинкових територій від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами).
Однак, не зважаючи на зміни, вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста або прибудинкових територій досі є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження щодо нього.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо зимового утримання вулиць міста або прибудинкових територій обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі.
Акцентуємо увагу на тому, що дискримінаційною є вимога зимового утримання саме на вулицях міста або прибудинкових територій. Для предметного пояснення, звертаємо увагу Замовника на те, що послуги щодо зимового утримання можуть виконуватись не лише на вулицях міста або прибудинкових територій, а й на інших автомобільних дорогах, зокрема державного значення загального користування, де якість та специфіка виконання послуг зимового утримання нічим не відрізняються від виконання даних послуг на вулицях міст або прибудинкових територій.
Просимо звернути увагу Замовника та врахувати те, що Ресурсні елементні кошторисні норми утримання об’єктів вулично-шляхової мережі населених пунктів, а також будь-які нормативно-правові документи, а саме державні стандарти, галузеві стандарти, Ресурсні елементні кошторисні норми утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) тощо, регулюються єдиною Державною системою стандартизації України, та є невід’ємною частиною виконання робіт при зимовому утриманні.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти вищезазначену вимогу у наступній редакції: «Аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міст/ прибудинкових територій/автомобільних доріг державного значення загального користування (механізоване очищення вулиць/автомобільних доріг від снігу, посипання проїжджої частини піщано-соляною сумішшю або іншими реагентами)».
Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 13:20
Тендерний комітет ДЖКГ БМР розглянув вимогу UA-2019-11-22-003138-b.a2 та дійшов висновку про необхідність внесення змін до тендерної документації шляхом викладення поняття «аналогічний договір» в наступній редакції: «Аналогічним буде вважатися договір на зимове утримання автомобільних доріг, вулиць, прибудинкових територій (механізоване очищення від снігу, посипання проїжджої частини піщано-соляною сумішшю або іншими реагентами).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-003138-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 21 грудня 2019 20:22
Дата подання: 21 грудня 2019 20:22
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: В зв’язку з юридичною помилкою.
Дата: 24 грудня 2019 10:09
Рішення від 26.12.2019 № 19284.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 21:07
Номер скарги: UA-2019-11-22-003138-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 21 грудня 2019 20:24
Дата подання: 21 грудня 2019 20:24
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: В зв’язку з юридичною помилкою.
Дата: 24 грудня 2019 10:09
Рішення від 26.12.2019 № 19307.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 17:55
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Послуг із зимового утримання м. Біла Церква (код ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу) 5ЛОТів: ЛОТ № 1 – Зимове утримання міста (включно від вул. Я.Мудрого до ПрАТ ROSAVA) згіно схеми; |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 7 212 555,85 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Title: Winter maintenance services in Bila Tserkva
(code DK 021: 2015 - 90620000-9 - Snow cleaning services) 5 LOTS:
LOT № 1 - Winter maintenance of the city (including from Yaroslava Mudroho Str. to ROSAVA private joint stock company.)
Current status: Complete
Estimated total value: 7 212 555,85 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 14 січня 2020 12:09
Auction planned date: 14 січня 2020 12:09
Закінчення: 14 січня 2020 12:30
Позиції
1 посл
Послуг із зимового утримання м. Біла Церква
(код ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу)
5ЛОТів:
ЛОТ № 1 – Зимове утримання міста (включно від вул. Я.Мудрого до ПрАТ ROSAVA) згіно схеми;
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
(код ДК 021:2015 - 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу)
5ЛОТів:
ЛОТ № 1 – Зимове утримання міста (включно від вул. Я.Мудрого до ПрАТ ROSAVA) згіно схеми;
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці міста
Дата доставки:
31 грудня 2020
Winter maintenance services in Bila Tserkva
(code DK 021: 2015 - 90620000-9 - Snow cleaning services) 5 LOTS:
LOT № 1 - Winter maintenance of the city (including from Yaroslava Mudroho Str. to ROSAVA private joint stock company.)
The source of funding is local budget funds
(code DK 021: 2015 - 90620000-9 - Snow cleaning services) 5 LOTS:
LOT № 1 - Winter maintenance of the city (including from Yaroslava Mudroho Str. to ROSAVA private joint stock company.)
The source of funding is local budget funds
CPV: 90620000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поетапна оплата згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003138-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 03 грудня 2019 14:39
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста (механізоване очищення вулиць міста від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами) з населенням понад 200 тисяч.
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню з умов тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження щодо нього.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі та призводить до явної дискримінації, а випадку, якщо дану вимогу не буде видалено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Окрім цього, акцентуємо увагу, що вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч жодним чином не підтверджує наявність досвіду надання таких послуг та не свідчить про їх якість.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації в частині про те, що аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста (механізоване очищення вулиць міста від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами) з населенням понад 200 тисяч.
В разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню з умов тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження щодо нього.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі та призводить до явної дискримінації, а випадку, якщо дану вимогу не буде видалено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Окрім цього, акцентуємо увагу, що вимога стосовно наявності досвіду виконання договору зимового утримання вулиць міста з населенням понад 200 тисяч жодним чином не підтверджує наявність досвіду надання таких послуг та не свідчить про їх якість.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації в частині про те, що аналогічним буде вважатись договір на зимове утримання вулиць міста (механізоване очищення вулиць міста від снігу, посипання проїжджої частини вулиць піщано-соляною сумішшю, або іншими реагентами) з населенням понад 200 тисяч.
В разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 15:11
Рішенням тендерного комітету (протокол № 298 від 04.12.2019 року) внесено відповідні зміни до умов тендерної документації
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-11-22-003138-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 21 грудня 2019 20:24
Дата подання: 21 грудня 2019 20:24
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: В зв’язку з юридичною помилкою.
Дата: 24 грудня 2019 10:09
Рішення від 26.12.2019 № 19307.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 17:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 січня 2020
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП Шляхбудпроект | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
7 160 167,72
UAH з ПДВ
|
5 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Шляхбудпроект |
5 280 225,60
UAH з ПДВ
|
5 280 225,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" #34018864 |
Переможець |
5 280 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:58
|
62-4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:55
|
62-3.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:35
|
ДУ 02(62).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 12:09
|
ДУ 01(62).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2020 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 16:49
|
Договір 62.PDF | укладений |
05 лютого 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |