Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт автодороги по вул. О.Тихого та по вул. Танкістів в межах міста Краматорськ» (І черга)
"Capital overhaul of the highway on the street. O.Tikhogo and on the street Tankistiv within the city of Kramatorsk "(1st turn)
"Capital overhaul of the highway on the street. O.Tikhogo and on the street Tankistiv within the city of Kramatorsk "(1st turn)
Очікувана вартість
265 464 620,00 UAH
UA-2019-09-04-000109-c ● 3809d4fe512b4c6d9e6ece5125d273cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Дмитренко Ірина Володимирівна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Лапік Олександр +380952587117 uks@krm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of capital construction and long-term development of the city of Kramatorsk city council |
National ID: | 40478970 |
Contact point: |
Dmitrenko Iryna +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Additional contacts: |
Lapik Оlexandr +380952587117 uks@krm.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 14:43 |
Очікувана вартість: | 265 464 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,15% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1327323 UAH |
Publication date: | 04 вересня 2019 09:57 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 265 464 620 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,15 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт автодороги по вул. О.Тихого та по вул. Танкістів в межах міста Краматорськ» (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, автодорога по вул. О.Тихого та по вул.Танкістів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
"Capital overhaul of the highway on the street O.Tikhogo and on the street Tankistiv within the city of Kramatorsk "(1st turn)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 20 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 23.04.2017 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Надання підрядником підписаних актів за формою КБ-2в, довідки форми КБ-3 з підписом та печаткою відповідальної сертифікованої особи , яка здійснює технагляд | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 11:21 |
Тендерна документація (із змінами 04.10.2019).doc | |
04 жовтня 2019 11:21 |
Перелік змін до тендерної документації (04.10.2019).docx | |
04 вересня 2019 09:58 |
Додаток 2 - Технічне завдання.xls | |
04 вересня 2019 09:58 |
Додаток 1 - Проект договору.doc | |
04 вересня 2019 09:58 |
Тендерна документація.doc |
04 жовтня 2019 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2019 11:21 |
Тендерна документація (із змінами 04.10.2019).doc
|
|||
04 жовтня 2019 11:21 |
Перелік змін до тендерної документації (04.10.2019).docx
|
|||
04 вересня 2019 09:58 |
Додаток 2 - Технічне завдання.xls
|
|||
04 вересня 2019 09:58 |
Додаток 1 - Проект договору.doc
|
|||
04 вересня 2019 09:58 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000109-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:30
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції
Вважаємо аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій, недостатньою, та вимагаємо Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 10:03
У відповідь на Ваш запит надаємо копію протоколу засідання тендерного комітету від 24.10.2019 № 275 та повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» (ЄДРПОУ 39810010) не була допущена до аукціону з наступних причин:
• Учасник ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» за своєю організаційно-правовою формою є Товариством з обмеженою відповідальністю. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надав довідку з інформацією про вартість чистих активів. Однак, довідка надана з порушенням вимог Додатку №6 до тендерної документації – довідка надана з інформацією станом на 30.06.2019р. (ІІ квартал), а тендерної документацією була встановлена вимога, що інформація повинна була бути надана станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тобто враховуючи, що кінцевою датою подання тендерних пропозицій було визначено 11.10.2019р., то інформація про вартість чистих активів повинна була бути надана станом на 30.09.2019р.
• В ліцензії Учасника ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» відсутні види робіт за кодами 2.00.00; 2.02.00; 2.02.01; 2.03.00 згідно переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, наявність яких необхідна для виконання робіт з влаштування «ливневої каналізації», «комунікаційного тунелю». Водночас ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не залучає субпідрядника на дані види робіт.
• Учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не надано в складі тендерної пропозиції дозвіл Держпраці або його територіального органу з видом робіт підвищеної небезпеки згідно переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, «2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)». Водночас ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не залучає субпідрядника на дані види робіт.
• Придбання асфальтобетону Учасником підтверджено чинним договором поставки з ПрАТ «Коммунтранс» та атестатом виробництва. Місцезнаходження АБЗ вказано: м. Українськ, вул. Чкалова, 1. Відстань від АБЗ Учасника до об’єкту закупівлі (вул. О.Тихого м. Краматорськ більше) 106 км., що суперечить вимогам тендерної документації, а саме: відповідно тендерній документації - завод повинен знаходитись на відстані не більше 50 км від місця виконання робіт за цими торгами.
До того ж, для підтвердження залученого АБЗ, учасник повинен надати копію дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Учасник надав копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, термін дії якого закінчився 23.12.2016р. Дозвіл видано на колишнє місцезнаходження ПрАТ «Коммунтранс» - м. Донецьк, пр. Б. Хмельницького, 44. Вже у 2018 році, ПрАТ «Коммунтранс» змінив юридичну адресу на Київська обл., м. Бровари, вул. Кірова, 90, офіс 18, к.4, і вже не є суб’єктом господарювання, який проводить свою діяльність на території проведення антитерористичної операції, відповідний Дозвіл повинно було отримано згідно законодавства. Лист-пояснення 29/1 від 01.10.2019р. Учасника не є актуальним, дозвіл на викиди забруднюючих речовин не є чинним.
• В довідці Учасника про наявність обладнання та матеріально - технічної бази за позиціями №60, №66, №71, №76, №79, №87 не зазначено моделей обладнання, чим не в повній мірі дотримано вимог пункту 1 додатку 4 до тендерної документації.
На власне обладнання, устаткування та механізми, (згідно листу- пояснення №1/27 від 02.10.2019), які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально –технічної бази необхідно було надати документальне підтвердження права власності. ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» такі документи не надало, що суперечить вимогам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції на власну матеріально-технічну базу відсутні акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів за типовою формою NОЗ-1 на обладнання за позиціями з №55 по №77, чим не в повній мірі дотримано вимог пункту 1 додатку 4 до тендерної документації.
• В складі тендерної пропозиції Учасника на власну випробувальну лабораторію не надано документу, що підтверджує наявність в учасника права власності на неї, чим не в повній мірі дотримано вимог пункту 10 додатку 10 до тендерної документації. У довідці 1/22 від 01.10.2019р. Учасником вказана наявність власної центральної лабораторії в м. Бровари, вул. О. Онікієнка, 137 та пости за адресами: 1) Донецька обл., м. Українськ, вул. Чкалова, 1; 2) Кропивницький р-н, с. Високі Байраки, вул. Знам’янська, 3.
Підтвердження права власності на лабораторію не надано. Сертифікати визнання вимірювальних можливостей лабораторії або свідоцтва про атестацію або метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей на пости, діючих на момент розкриття тендерних пропозицій Учасником не надано.
• Відповідно тендерній документації (Додаток 4) - обов’язкова наявність (або залучення) таких працівників: «інженер з проектно-кошторисної роботи». В відомостях про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не має працівника відповідної посади.
• В відомостях про учасника ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не вказано АТ «Банк інвестицій та заощаджень» - банк є обслуговуючим, на підставі положень абз. 26 п.1.4. глави 1 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена Постановою Правління Національного банку України 21.01.2004 № 22.
У відомостях про учасника вказані не всі рахунки АТ «ПУМБ», відповідно в довідці №К24-52/173 від 03.10.2019 з Банку, у учасника відкрито чотири рахунку.
• Довідка АБ «Укргазбанк» про відсутність заборгованості по кредитам - не завірена копія.
• В аналогічному договорі №189/18 від 22.10.2018 додаткова угода №4 від 29.12.2018 - не завірена копія; КБ-2в за грудень 2018р. не має дати підписання форм замовником та підрядником.
• Більшість копій не завірена належним чином: відсутня посада особи, яка засвідчує копії, ПІБ, дата засвідчення.
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» (ЄДРПОУ 39810010) не була допущена до аукціону з наступних причин:
• Учасник ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» за своєю організаційно-правовою формою є Товариством з обмеженою відповідальністю. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надав довідку з інформацією про вартість чистих активів. Однак, довідка надана з порушенням вимог Додатку №6 до тендерної документації – довідка надана з інформацією станом на 30.06.2019р. (ІІ квартал), а тендерної документацією була встановлена вимога, що інформація повинна була бути надана станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тобто враховуючи, що кінцевою датою подання тендерних пропозицій було визначено 11.10.2019р., то інформація про вартість чистих активів повинна була бути надана станом на 30.09.2019р.
• В ліцензії Учасника ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» відсутні види робіт за кодами 2.00.00; 2.02.00; 2.02.01; 2.03.00 згідно переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, наявність яких необхідна для виконання робіт з влаштування «ливневої каналізації», «комунікаційного тунелю». Водночас ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не залучає субпідрядника на дані види робіт.
• Учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не надано в складі тендерної пропозиції дозвіл Держпраці або його територіального органу з видом робіт підвищеної небезпеки згідно переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, «2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)». Водночас ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не залучає субпідрядника на дані види робіт.
• Придбання асфальтобетону Учасником підтверджено чинним договором поставки з ПрАТ «Коммунтранс» та атестатом виробництва. Місцезнаходження АБЗ вказано: м. Українськ, вул. Чкалова, 1. Відстань від АБЗ Учасника до об’єкту закупівлі (вул. О.Тихого м. Краматорськ більше) 106 км., що суперечить вимогам тендерної документації, а саме: відповідно тендерній документації - завод повинен знаходитись на відстані не більше 50 км від місця виконання робіт за цими торгами.
До того ж, для підтвердження залученого АБЗ, учасник повинен надати копію дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Учасник надав копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, термін дії якого закінчився 23.12.2016р. Дозвіл видано на колишнє місцезнаходження ПрАТ «Коммунтранс» - м. Донецьк, пр. Б. Хмельницького, 44. Вже у 2018 році, ПрАТ «Коммунтранс» змінив юридичну адресу на Київська обл., м. Бровари, вул. Кірова, 90, офіс 18, к.4, і вже не є суб’єктом господарювання, який проводить свою діяльність на території проведення антитерористичної операції, відповідний Дозвіл повинно було отримано згідно законодавства. Лист-пояснення 29/1 від 01.10.2019р. Учасника не є актуальним, дозвіл на викиди забруднюючих речовин не є чинним.
• В довідці Учасника про наявність обладнання та матеріально - технічної бази за позиціями №60, №66, №71, №76, №79, №87 не зазначено моделей обладнання, чим не в повній мірі дотримано вимог пункту 1 додатку 4 до тендерної документації.
На власне обладнання, устаткування та механізми, (згідно листу- пояснення №1/27 від 02.10.2019), які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально –технічної бази необхідно було надати документальне підтвердження права власності. ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» такі документи не надало, що суперечить вимогам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції на власну матеріально-технічну базу відсутні акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів за типовою формою NОЗ-1 на обладнання за позиціями з №55 по №77, чим не в повній мірі дотримано вимог пункту 1 додатку 4 до тендерної документації.
• В складі тендерної пропозиції Учасника на власну випробувальну лабораторію не надано документу, що підтверджує наявність в учасника права власності на неї, чим не в повній мірі дотримано вимог пункту 10 додатку 10 до тендерної документації. У довідці 1/22 від 01.10.2019р. Учасником вказана наявність власної центральної лабораторії в м. Бровари, вул. О. Онікієнка, 137 та пости за адресами: 1) Донецька обл., м. Українськ, вул. Чкалова, 1; 2) Кропивницький р-н, с. Високі Байраки, вул. Знам’янська, 3.
Підтвердження права власності на лабораторію не надано. Сертифікати визнання вимірювальних можливостей лабораторії або свідоцтва про атестацію або метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей на пости, діючих на момент розкриття тендерних пропозицій Учасником не надано.
• Відповідно тендерній документації (Додаток 4) - обов’язкова наявність (або залучення) таких працівників: «інженер з проектно-кошторисної роботи». В відомостях про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не має працівника відповідної посади.
• В відомостях про учасника ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не вказано АТ «Банк інвестицій та заощаджень» - банк є обслуговуючим, на підставі положень абз. 26 п.1.4. глави 1 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена Постановою Правління Національного банку України 21.01.2004 № 22.
У відомостях про учасника вказані не всі рахунки АТ «ПУМБ», відповідно в довідці №К24-52/173 від 03.10.2019 з Банку, у учасника відкрито чотири рахунку.
• Довідка АБ «Укргазбанк» про відсутність заборгованості по кредитам - не завірена копія.
• В аналогічному договорі №189/18 від 22.10.2018 додаткова угода №4 від 29.12.2018 - не завірена копія; КБ-2в за грудень 2018р. не має дати підписання форм замовником та підрядником.
• Більшість копій не завірена належним чином: відсутня посада особи, яка засвідчує копії, ПІБ, дата засвідчення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-04-000109-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 29 вересня 2019 21:47
Дата подання: 29 вересня 2019 21:47
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 20:53
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилки фахівця при складанні скарги
Дата: 07 жовтня 2019 13:44
рішення від 02.10.2019 № 14080+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 20:53
рішення від 18.10.2019 № 15000.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 18:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 жовтня 2019
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
264 501 214,14
UAH з ПДВ
|
264 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
265 464 432,54
UAH з ПДВ
|
264 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
264 100 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 08:52
|
Д.у. _4 від 18.09.2020 до Дог. _08-11-19-153 від 11.11.2019.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 13:38
|
д.у.3 від 08.07.2020 дог 08-11-19-153 від 11.11.2019.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 11:14
|
Дод.уг. 2 від 23.03.2020 до дог. 08-11-19-153 від 11.11.2019.pdf | зміни до договору |
23 березня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 11:11
|
ДУ 1 від 14.11.2019 до дог. 08-11-19-153 від 11.11.2019.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 16:42
|
Договір | укладений |
11 листопада 2019 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/11/19-153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження робіт |
Номер договору про закупівлю: | 08/11/19-153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відновлення бюджетного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 08/11/19-153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження робіт, зміни в п.3.1. |
Номер договору про закупівлю: | 08/11/19-153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |