Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92. Дизельне паливо.
Очікувана вартість
494 400,00 UAH
UA-2021-07-26-004019-c ● 3804cca29cf54010a92d78f67bd10f9f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська філія Державної наукової установи "Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва імені Леоніда Погорілого" |
Код ЄДРПОУ: | 33894357 |
Місцезнаходження: | 80327, Україна , Львівська обл., смт. Магерів, Л. Мартовича, 15 |
Контактна особа: |
Сало Ярослав Михайлович lfilia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 494 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 944,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14832 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця тендеру за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, визначених ст.27 ЗУ «Про публічні закупівлі». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 літр
Бензин А-92.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80327, Україна, Львівська область, смт.Магерів, вул.Л.Мартовича,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
12000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80327, Україна, Львівська область, смт.Магерів, вул.Л.Мартовича,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 11:48 |
ОГОЛОШЕННЯ бензин3.doc | |
09 серпня 2021 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 16:26 |
проект договору.doc | |
26 липня 2021 16:23 |
тендерна документація бензин3.doc |
09 серпня 2021 11:48 |
ОГОЛОШЕННЯ бензин3.doc
|
||||||
09 серпня 2021 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 липня 2021 16:26 |
проект договору.doc
|
||||||
26 липня 2021 16:23 |
тендерна документація бензин3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискриміанція - ліцензійний договір на право власності
Дата подання: 30 липня 2021 11:49
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:28
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 6 Розділу 3 до документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). .»
Дана вимога очевидно є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Зазначаємо про те, що Учасник має договори з емітентами талонів. У такому випадку, торговий знак (торгова марка) ТАЛОНУ зареєстрована на ЕМІТЕНТА ТАЛОНІВ, а не Учасника. Тобто, Учасник здатний виконати умови договору маючи право на реалізацію талонів через мережу АЗС на партнерських умовах з Емітентом талонів.
Для необхідності учасник може надати Ліцензійний договір на право інтелектуальної власності на Емітента талонів і таким чином цілком підтвердити наявність таких прав на запропоновані талони, проте така можливість у вимогах документації відсутня, що те свідчить про направленість Замовника на вигідного учасника і створює дискримінацію для інших.
Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічних питань по ліцензіям рішення рішення від 07.05.2020 №8887, вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника
У принципах статті 5 Закону відсутня «Зручність співпраці із певним учасником», проте є Економія державних коштів, яка повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників, а не для певного учасника. Керуючись статтями 5, 14 , 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни в технічній частині, де вказано виключне право на участь в закупівлі тим Учасникам, у яких є додатково «підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). ».
У разі незадоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання ліцензійного договору є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання ліцензійного договору є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Дискримінація - єдинирй зразок талонів
Дата подання: 30 липня 2021 11:52
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:29
Шановний Замовнику! Вами встановленні дискримінаційні вимоги пункту 6 Розділу 3, а саме : 1) Талони, які Учасник надає в складі тендерної пропозиції, повинні бути єдиного зразка, та забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих учасником
Відсутня законність аргументації Замовника щодо єдиного зразка талонів.
По визначеним вимогам розташування до Замовника (1 км) існує щонайменше 5 різних мереж АЗС, відповідно, учасник може запропонувати Замовнику 5 зразків талонів. Це дозволить Замовнику у випадку закриття однієї з мереж АЗС безперешкодно заправлятися на іншій мережі.
Очевидно що дані вимоги суттєво обмежують участь учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічних питань (єдиний зразок) рішення № 894-р/пк-пз від 19.01.2021, вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги пункту 6 Розділу 3, а саме : щодо єдиного зразка талонів.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі (бензин, дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб бюджетної установи задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування установи.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі (бензин, дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб бюджетної установи задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування установи.
Дискримінація - власні/орендовані АЗС, право користування, прямий договір з Власником АЗС.
Дата подання: 30 липня 2021 12:22
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:31
Відповідно до п 6 Розділу 3 документації встановлено крім власних/орендованих АЗС, можливість наявності: «У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2021 року, за талонами зразка Учасника».
Однак, Замовник не надав можливість приймати участь учасникам, які здатні заправляти учасника на підставі співпраці : Учасник- Емітент талонів- Власник АЗС.
Тобто, відповідно до чинного законодавства відпуск палива через мережу АЗС за талонами може відбуватися без наявності власної/орендованої АЗС та без права користування АЗС учасником. Пояснення: Учасник пропонує за талонами певного бренду отримання палива через мережу АЗС . Емітентом талонів бренду є інша компнаія, яка має право користуватися мережею АЗС на підставі договору користування з Власником АЗС . Емітент талонів та Власник АЗС є афілійованими компаніями, тому право на користування АЗС неможливо отримати іншим не афілійованим суб’єктам господарювання, у тому числі Учаснику. У свою чергу, учасник має право на реалізацію Товару (талонів на пальне ) через мережу АЗС певного бренду на підставі чинного договору з Емітентом талонів, згідно з яким учаснику надається право на перепродаж товару (талон) третім особам (замовнику) та отримання палива через мережу АЗС при пред’явленні товару (талон) цими третіми особами.
Тобто, утворюється ланцюг співпраці Власник АЗС – Емітент талонів - Учасник, який цілком відповідає чинному законодавству та надає можливість учасником забезпечити поставку товару для Замовника. Додатково повідомляє, що завдяки співпраці з Емітентом талонів , учасник здатний отримувати гарантійні листи від Емітента талонів щодо гарантії відпуску палива за талонами на АЗС.
Таким чином, без наявності власних/орендованих АЗС або прав на користування АЗС партнерів (без прямого договору з Власником АЗС), учасники мають можливість реалізовувати Товар (талон на пальне) стороннім організаціям, які за цими талонами отримають паливо через відповідну мережу АЗС.
ОДНАК, взяти участь в закупівлі учасник не зможе через відсутність підстав щодо власних/орендованих АЗС або прав користування АЗС партнерів.
Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічного питання (власних/орендованих АЗС або прав на користування АЗС , партнерські АЗС) рішення від 12.05.2021 № 10474 (пункт 10), вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині видів співпраці учасника з АЗС, врахувавши рішення Антимонопольного комітету рішення від 12.05.2021 № 10474 (пункт 10)..
У разі незадоволення вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання партнерського договору та гарантійного листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Необгрунтована вимога щодо наявності переліку АЗС у договорі з АЗС
Дата подання: 30 липня 2021 12:43
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:33
У частині 6 розділу 3 до документації вимагається : «Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції. .».
Учасник має договір щодо наявності АЗС, у якому є посилання сайт відповідної мережі АЗС та який містить усі необхідні зразки талонів ,проте такий учасник не зможе брати участь через необгрунтовану вимогу Замовника щодо наявності переліку АЗС та зразку талонів саме в договорі.
Тобто, Замовник зобов’язує Скаржника вносити зміни у господарську діяльність в частині змін договору з АЗС, проте це неможливо виконати, так як даний договір УЖЕ містить посилання на сайт АЗС, де є мережа азс і зразки талонів.
Вищезазначені вимоги є необгрунтованими та неправомірним втручанням Замовника щодо обов’язкової зміни договору з АЗС для такого учасника, що є порушенням Господарського та Кримінального кодексів України.
Таким чином, вимоги Замовника не обґрунтовані відповідно до чинного законодавства та жодним чином не впливають на виконання умов щодо предмету закупівлі та проекту договору.
Ураховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни у вказану вимогу Документації щодо наявності переліку АЗС в договорі з АЗС.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника під час розгляду тендерних пропозицій, детально досліджуються всі документи, які завантажено в електронному систему закупівель. Разом з тим, в разі наявності в партнерському договорі посилання на офіційний веб-сайт власника АЗС з розширеним переліком мережі АЗС та їх місцезнаходження, дана інформація буде свідчити про повне виконання вимоги, а пропозицію учасника закупівлі не буде відхилено з даної підстави.
Публічна інформація - порушення статті 17
Дата подання: 30 липня 2021 12:48
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:34
Шановний Замовнику! У пункті 6 Розділу 3 вимагається надати: –
1) Додатково надати свідоцтво акредитації за належною галуззю, чинний на момент подання, лабораторії що здійснила випробування та відповідний договір між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності.
Та 2) Учасник повинен підтвердити акредитацію органу з сертифікації, яким було видано сертифікат відповідності на продукти, які є предметом закупівлі, шляхом надання атестату про акредитацію.
. Дана інформація міститься у відкритих реєстрах - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/.
Відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
А тому вимагаємо дотримуватися Закону та усунути вищезазначену вимогу, яка є публічною інформацією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобіля в майбутньому.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобіля в майбутньому.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника
Дискримінація, порушення статті 5 та не відповдіність до премету закупівлі
Дата подання: 30 липня 2021 13:01
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:35
Замовник вимагає у Розділі 3: «Учасник повинен надати документ, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу.»
Дана вимога є необгрунтованою та такою, що жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, так як стосується СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, а не поставки товару..
Вартість даного документу в межах 100 тисяч гривень, що суттєво обмежує участь учасників. КРІМ того, значні витрати на даний документ будуть включені учасником у запропоновану ціну на тендер та зумовить подання збільшеної цінової пропозиції учасника, що є невигідним для Замовника в частині максимальної економії коштів, а це порушує принцип статті 5 закону : максимальної економії та ефективності на всіх стадіях закупівель.
Законодавством України у сфері оптової та роздрібної торгівлі пальним не передбачено обов'язку суб'єктів ринку отримувати вказаний документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Проте в рамках даної закупівлі Замовник здійснює придбання товару, а не замовляє послуги з виробництва продукції чи проведення робіт (надання послуг).
Таким чином, вимога про надання даного документу унеможливлює участь у закупівлі певного кола учасників та свідчить про орієнтацію Замовника на певного учасника.
Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних, необгрунтованих умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги вказану вимогу Документації.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства зійснити поставку пальногоу відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Вище зазначена позиція угоджується з практикою АМКУ в частині розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, №5544-р/пк-пз від 19.03.2021 АМКУ поставнови, що дана вимога не містить дискримінаційний хараткер та відмов у задоволенні скарги учаснику.
Вище зазначена позиція угоджується з практикою АМКУ в частині розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, №5544-р/пк-пз від 19.03.2021 АМКУ поставнови, що дана вимога не містить дискримінаційний хараткер та відмов у задоволенні скарги учаснику.
Дискримінація, порушення статті 5 та не обгрунтваона вимога - сертифікат екологія
Дата подання: 30 липня 2021 13:08
Дата відповіді: 04 серпня 2021 16:35
Замовник вимагає у Розділі 3: «Сертифікат, виданий на ім’я учасника, на систему екологічного управління має міститись у пропозиції учасника. «
Дана вимога є необгрунтованою та такою, що жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, так як стосується СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, а не поставки товару.
Крім того, даний сертифікат видається для суб’єктів господарювання, який має власні АЗС/нафтобазу задля здійснення господарської діяльності та забезпеченню захисту довкіллю. А тому, законодавством тне передбачено обов’язковість наявності учасником сертифікату екологічного управління, якщо такий учасник не має власних АЗС/нафтобаз та виробничих потужностей.
Вартість даного документу в межах 50 тисяч гривень, що суттєво обмежує участь учасників. КРІМ того, значні витрати на даний документ будуть включені учасником у запропоновану ціну на тендер та зумовить подання збільшеної цінової пропозиції учасника, що є невигідним для Замовника в частині максимальної економії коштів, а це порушує принцип статті 5 закону : максимальної економії та ефективності на всіх стадіях закупівель.
Законодавством України у сфері оптової та роздрібної торгівлі пальним не передбачено обов'язку суб'єктів ринку отримувати вказаний документ, що підтверджує сертифікат ситсеми екологічного управління. Проте в рамках даної закупівлі Замовник здійснює придбання товару, а не замовляє послуги з виробництва продукції ,захисту довкілля чи проведення робіт (надання послуг).
Таким чином, вимога про надання даного документу унеможливлює участь у закупівлі певного кола учасників та свідчить про орієнтацію Замовника на певного учасника.
Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних, необгрунтованих умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги вказану вимогу Документації.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 7. Оскільки предмет закупівлі є таким, що має негативний вплив на навколишнє природне середовище, замовником встановлено вимогу надання сертифікату впровадження на підприємстві екологічного менеджменту. Дане положення тендерної документації корелюється з загальними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», а також міжнародними стандартами проведення тендерних закупівель. Разом з тим, Замовником було проведено дослідження практика АМКУ з даного питання, яка свідчить про позитивне ставлення Колегії до встановлення даної вимоги. Зокрема, орган оскарження підтверджу, що дана вимога є не дискримінаційною у рішеннях №5544-р/пк-пз від 19.03.2021, № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019, № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
493 200,00
UAH з ПДВ
|
493 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
17 серпня 2021 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій