Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Подарунок дитячий новорічний код 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
3 049 956,00 UAH
UA-2023-09-27-013501-a ● 37fc2823e75040dcbb72f6db1eb4115b
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Титаренко Марина Іванівна 380445864030 Maryna.TytarenkoST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2023 14:48 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2023 14:48 |
Очікувана вартість: | 3 049 956,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 499,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11172 штуки
Подарунок дитячий новорічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 17:33 |
ТД цукерки 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-27-013501-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", Код ЄДРПОУ:45122822
Дата подання: 28 вересня 2023 14:42
Вимога
Шановний Замовнику!
Додаток №2 ТД Замовника п.1.1 містить визначення «аналогічного договору» згідно якого: Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, аналогічного(-их) предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону.
В даному випадку предметом закупівлі є «Подарунок дитячий новорічний код 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Тобто, виходячи зі змісту вимог ТД Замовника, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати «скан-копію не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього)» на «подарунок дитячий новорічний», що складає предмет закупівлі.
Тобто Замовник завідомо встановлює обмеження щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару – подарунку дитячого новорічного, хоча ДК 021:2015 :15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби включає набагато ширший перелік товарів, що є дискримінаційною умовою по відношенню до тих суб’єктів господарювання, які мають аналогічний досвід по вищезгаданому ДК, наприклад з какао чи цукерками.
ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до Тендерної документації, що стосуються визначення «аналогічного договору» з «Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, аналогічного(-их) предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону» на «Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником за ДК 021:2015 :15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону».
П.3. Додатку №3 (Технічна специфікація) містить вимоги до упаковки дитячого новорічного подарунку:
3.1. Упаковка «Новорічна скринька зі стрічкою» - упаковка з палітурного картону ПС-1,5 товщиною 1,5 мм з використанням етикету з крейдованого паперу (щільність не менше 150 г/м2), на який нанесено методом офсетного друку CMYK дизайн і логотип Замовника, вкрита глянцевою ламінацією, вага одиниці від 360 г до 400 г. Використовується атласна стрічка довжиною 40 см, шириною 2,5 см під колір дизайну. На упаковці під стрічку встановлені люверси в кількості 2 шт діаметром 5 мм. Розміри упаковки (зовнішні): довжина 170 мм, ширина 170 мм, висота 90 мм; внутрішні: довжина 165 мм, ширина 165 мм, висота 75 мм.
Згідно ст..23 ЗУ «Про Публічні закупівлі»: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Водночас ч.4. ст.. 23 Закону говорить, що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Настільки детальний опис упаковки свідчить про те, що Замовник взяв усі технічні параметри конкретного виробу конкретного виробника і якщо, наприклад наша коробка буде не з крейдованого паперу, а з дизайнерського тієї ж щільності, а атласна стрічка протягнута через висічені на коробці відривні отвори, без люверсів (до речі, люверси є потенційно небезпечними для продуктів призначених для дітей), то наша пропозиція не відповідатиме технічним вимогам Замовника. Тому, на нашу думку, даний пункт ТД Замовника містить дискримінаційні умови, що в свою чергу є порушенням принципів здійснення закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до п.3.1 Додатку №3 ТД Замовника, а саме замінити вимогу до упаковки дитячого новорічного подарунку з «Упаковка «Новорічна скринька зі стрічкою» - упаковка з палітурного картону ПС-1,5 товщиною 1,5 мм з використанням етикету з крейдованого паперу (щільність не менше 150 г/м2), на який нанесено методом офсетного друку CMYK дизайн і логотип Замовника, вкрита глянцевою ламінацією, вага одиниці від 360 г до 400 г. Використовується атласна стрічка довжиною 40 см, шириною 2,5 см під колір дизайну. На упаковці під стрічку встановлені люверси в кількості 2 шт діаметром 5 мм. Розміри упаковки (зовнішні): довжина 170 мм, ширина 170 мм, висота 90 мм; внутрішні: довжина 165 мм, ширина 165 мм, висота 75 мм» на «Упаковка «Новорічна скринька зі стрічкою» - упаковка з палітурного картону ПС-1,5 товщиною 1,5 мм з використанням етикету з крейдованого паперу (щільність не менше 150 г/м2), на який нанесено методом офсетного друку CMYK дизайн і логотип Замовника, вкрита глянцевою ламінацією, вага одиниці від 360 г до 400 г. Використовується атласна стрічка довжиною 40 см, шириною 2,5 см під колір дизайну. На упаковці під стрічку встановлені люверси в кількості 2 шт діаметром 5 мм. Розміри упаковки (зовнішні): довжина 170 мм, ширина 170 мм, висота 90 мм; внутрішні: довжина 165 мм, ширина 165 мм, висота 75 мм або візуально подібна упаковка типу «книжка» («скринька») з технічними параметрами не нижчими ніж в описі Замовника».
Розгорнути
Згорнути
Додаток №2 ТД Замовника п.1.1 містить визначення «аналогічного договору» згідно якого: Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, аналогічного(-их) предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону.
В даному випадку предметом закупівлі є «Подарунок дитячий новорічний код 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Тобто, виходячи зі змісту вимог ТД Замовника, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати «скан-копію не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього)» на «подарунок дитячий новорічний», що складає предмет закупівлі.
Тобто Замовник завідомо встановлює обмеження щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару – подарунку дитячого новорічного, хоча ДК 021:2015 :15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби включає набагато ширший перелік товарів, що є дискримінаційною умовою по відношенню до тих суб’єктів господарювання, які мають аналогічний досвід по вищезгаданому ДК, наприклад з какао чи цукерками.
ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до Тендерної документації, що стосуються визначення «аналогічного договору» з «Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, аналогічного(-их) предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону» на «Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником за ДК 021:2015 :15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону».
П.3. Додатку №3 (Технічна специфікація) містить вимоги до упаковки дитячого новорічного подарунку:
3.1. Упаковка «Новорічна скринька зі стрічкою» - упаковка з палітурного картону ПС-1,5 товщиною 1,5 мм з використанням етикету з крейдованого паперу (щільність не менше 150 г/м2), на який нанесено методом офсетного друку CMYK дизайн і логотип Замовника, вкрита глянцевою ламінацією, вага одиниці від 360 г до 400 г. Використовується атласна стрічка довжиною 40 см, шириною 2,5 см під колір дизайну. На упаковці під стрічку встановлені люверси в кількості 2 шт діаметром 5 мм. Розміри упаковки (зовнішні): довжина 170 мм, ширина 170 мм, висота 90 мм; внутрішні: довжина 165 мм, ширина 165 мм, висота 75 мм.
Згідно ст..23 ЗУ «Про Публічні закупівлі»: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Водночас ч.4. ст.. 23 Закону говорить, що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Настільки детальний опис упаковки свідчить про те, що Замовник взяв усі технічні параметри конкретного виробу конкретного виробника і якщо, наприклад наша коробка буде не з крейдованого паперу, а з дизайнерського тієї ж щільності, а атласна стрічка протягнута через висічені на коробці відривні отвори, без люверсів (до речі, люверси є потенційно небезпечними для продуктів призначених для дітей), то наша пропозиція не відповідатиме технічним вимогам Замовника. Тому, на нашу думку, даний пункт ТД Замовника містить дискримінаційні умови, що в свою чергу є порушенням принципів здійснення закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до п.3.1 Додатку №3 ТД Замовника, а саме замінити вимогу до упаковки дитячого новорічного подарунку з «Упаковка «Новорічна скринька зі стрічкою» - упаковка з палітурного картону ПС-1,5 товщиною 1,5 мм з використанням етикету з крейдованого паперу (щільність не менше 150 г/м2), на який нанесено методом офсетного друку CMYK дизайн і логотип Замовника, вкрита глянцевою ламінацією, вага одиниці від 360 г до 400 г. Використовується атласна стрічка довжиною 40 см, шириною 2,5 см під колір дизайну. На упаковці під стрічку встановлені люверси в кількості 2 шт діаметром 5 мм. Розміри упаковки (зовнішні): довжина 170 мм, ширина 170 мм, висота 90 мм; внутрішні: довжина 165 мм, ширина 165 мм, висота 75 мм» на «Упаковка «Новорічна скринька зі стрічкою» - упаковка з палітурного картону ПС-1,5 товщиною 1,5 мм з використанням етикету з крейдованого паперу (щільність не менше 150 г/м2), на який нанесено методом офсетного друку CMYK дизайн і логотип Замовника, вкрита глянцевою ламінацією, вага одиниці від 360 г до 400 г. Використовується атласна стрічка довжиною 40 см, шириною 2,5 см під колір дизайну. На упаковці під стрічку встановлені люверси в кількості 2 шт діаметром 5 мм. Розміри упаковки (зовнішні): довжина 170 мм, ширина 170 мм, висота 90 мм; внутрішні: довжина 165 мм, ширина 165 мм, висота 75 мм або візуально подібна упаковка типу «книжка» («скринька») з технічними параметрами не нижчими ніж в описі Замовника».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2023 22:29
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. ПАТ «Укрнафта» під час здійснення закупівель керується принципами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості).
Зазначаємо, що Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація містить лише один кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Абзацом 2 пункту 1.1 частини 1 розділу 1 додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, аналогічного(-их) предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Крім того, вимоги додатку 3 До тендерної документації цілком відповідають принципам здійснення публічних закупівель відповідно до положень частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників – ґрунтується на положенні Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 № 236/96-ВР, який визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність – ґрунтується на здійснені закупівель з мінімально можливими витратами для досягнення максимального кінцевого результату проведення процедур. Свідченням ефективності закупівель, зрештою, є забезпечення повною мірою потреб замовника і раціональне використання коштів.
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – згідно з частиною 6 статті 10 Закону, доступ до інформації, що опублікована в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним.
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них – ґрунтується на забороні необґрунтованого відмінного ставлення до учасників, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах.
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – ґрунтується на ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель з дотриманням вимог законодавства.
6) запобігання корупційним діям і зловживанням – ґрунтується на обмеженні можливості участі в процедурах закупівель юридичних осіб, відомості про яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців, а також службових чи посадових учасників, уповноважених представляти інтереси цих учасників під час проведення процедури закупівлі, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Крім того, визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень. Також забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Тобто, встановивши вимоги до предмету закупівлі в частині визначення точних характеристик Товару, замовник дотримався принципу добросовісної конкуренції та недискримінації серед учасників, так як відповідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару можуть пропонувати постачальники які зацікавлені в прозорій, ефективній співпраці з дотриманням вимог чинного законодавства. Метою встановлення вимоги є отримання якісного товару, який ефективно буде використовуватись за призначенням та оптимально задовольняти потреби Замовника, та запобігання даремному витрачанню коштів на товар неналежної якості, який можуть запропонувати недобросовісні учасники, при цьому забезпечуючи досить широку конкуренцію серед учасників з дотриманням пропорційності в частині ціна-якість.
Зазначаємо, що Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерна документація містить лише один кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Абзацом 2 пункту 1.1 частини 1 розділу 1 додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, аналогічного(-их) предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі на дату проведення аукціону.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Крім того, вимоги додатку 3 До тендерної документації цілком відповідають принципам здійснення публічних закупівель відповідно до положень частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників – ґрунтується на положенні Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 07.06.1996 № 236/96-ВР, який визначає, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність – ґрунтується на здійснені закупівель з мінімально можливими витратами для досягнення максимального кінцевого результату проведення процедур. Свідченням ефективності закупівель, зрештою, є забезпечення повною мірою потреб замовника і раціональне використання коштів.
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – згідно з частиною 6 статті 10 Закону, доступ до інформації, що опублікована в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним.
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них – ґрунтується на забороні необґрунтованого відмінного ставлення до учасників, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах.
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – ґрунтується на ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель з дотриманням вимог законодавства.
6) запобігання корупційним діям і зловживанням – ґрунтується на обмеженні можливості участі в процедурах закупівель юридичних осіб, відомості про яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців, а також службових чи посадових учасників, уповноважених представляти інтереси цих учасників під час проведення процедури закупівлі, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Крім того, визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень. Також забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Тобто, встановивши вимоги до предмету закупівлі в частині визначення точних характеристик Товару, замовник дотримався принципу добросовісної конкуренції та недискримінації серед учасників, так як відповідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару можуть пропонувати постачальники які зацікавлені в прозорій, ефективній співпраці з дотриманням вимог чинного законодавства. Метою встановлення вимоги є отримання якісного товару, який ефективно буде використовуватись за призначенням та оптимально задовольняти потреби Замовника, та запобігання даремному витрачанню коштів на товар неналежної якості, який можуть запропонувати недобросовісні учасники, при цьому забезпечуючи досить широку конкуренцію серед учасників з дотриманням пропорційності в частині ціна-якість.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2023 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗАСЛАВСЬКА ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА |
250,00
UAH
|
250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
3 365 676,72
UAH
|
3 365 676,72
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій