Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05494840 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95 |
Контактна особа: |
Сорокіна Олександра Валеріївна 080444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 13:53 |
Очікувана вартість: | 47 476 428,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 237 382,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47476.43 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Відстрочка платежу: | 20% |
Відстрочка платежу від 81 до 100 календарних днів: | 20% |
Відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: | 15% |
Відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: | 10% |
Відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: | 5% |
Відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: | 0% |
18 травня 2020 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 14:56 |
ТД Капітальний ремонт - нова редакція.doc | |
18 травня 2020 14:56 |
Протокол про завтердження змін.pdf | |
18 травня 2020 14:55 |
Протокол про внесення змін.PDF |
18 травня 2020 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2020 14:56 |
ТД Капітальний ремонт - нова редакція.doc
|
|||
18 травня 2020 14:56 |
Протокол про завтердження змін.pdf
|
|||
18 травня 2020 14:55 |
Протокол про внесення змін.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах замовника.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за вивіз будівельного сміття. При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати (пункти 1 та 2 розділу ІІІ порядку) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів (Наказ Мінрегіонрозвитку від 20.10.2016 № 281 (зі змінами), Рішення КМР від 20.12.2018 № 485/6536.
Розрахунок договірної ціни здійснюється УЧАСНИКОМ за допомогою програмного комплексу АВК або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, рекомендованим Мінрегіонбудом України, в якому враховані останні зміни в стандартах з ціноутворення.
В договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (додаток 4 до цієї документації).
Розрахунок договірної ціни повинен відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ).
Договірна ціна за яку Учасник згоден виконати замовлення розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Технічним завданням, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них.До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ, а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни;
- Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних);
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік).
Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються:
- Розрахунок прибутку;
- Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП.
Крім того, вказана кошторисна документація додатково надається на електронному носії інформаційна модель формату IMD в програмному комплексі АВК або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом.
В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядниками.
Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ).
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 19 червня 2020 16:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000032 ● 29152f6d43444147be62935a15e5cbf9
- Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-05-15-001799-c 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-25 19:18:06
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2020 № 174
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-03-04-001328-c.c4 та UA-2020-05-15-001799-c.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-03-04-001328-c та UA-2020-05-15-001799-c, прийняте наказом Держаудитслужби від 22 червня 2020 року № 162 «Про початок моніторингу закупівель», вважати його таким, що зупинене з 25 червня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ |
42 187 301,56
UAH з ПДВ
|
40 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 32 600 000 | Документи |
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" |
39 201 653,00
UAH з ПДВ
|
38 489 506,55
UAH з ПДВ
|
1.1875 | 32 412 216.04 | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
42 243 894,00
UAH з ПДВ
|
42 006 511,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 33 605 208.80 | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
41 054 149,46
UAH з ПДВ
|
41 054 149,46
UAH з ПДВ
|
1.125 | 36 492 577.30 | Документи |
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" |
43 189 415,81
UAH з ПДВ
|
43 189 415,81
UAH з ПДВ
|
1 | 43 189 415.81 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" #38907627 |
Відхилено |
38 489 506,55
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 12:14
|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Переможець |
40 750 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 13:10
|
д у 3 дог 164.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2020 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 16:32
|
д у 2 дог 164.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 18:12
|
ду1 дог 164.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 18:06
|
Договор № 164 частина 2.pdf | укладений |
16 липня 2020 18:02
|
Договор № 164 частина 1.pdf | укладений |
16 липня 2020 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник надає Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання капітального ремонту об’єкту |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з корегуванням об'ємів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |