Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Національний академічний український драматичний театр імені Марії Заньковецької" |
Код ЄДРПОУ: | 02224614 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Лесі Українки, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марія Касприк +380322354102 teatr21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2021 12:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після підписання актів прийому-передачі виконаних робіт протягом 10 календарних днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 серпня 2021 12:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2021 12:09 |
UA-2021-07-09-008455-c-report.pdf | |
16 серпня 2021 12:09 |
UA-2021-07-27-008039-b-report.pdf | |
16 серпня 2021 12:09 |
Протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-01-000020 ● 795ae28be33a49d0877569aadb4ca13c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2021 Одеса № 778
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2021 № 778
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-08-16-003889-a 16.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 13:43:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 16:07:22
Відповідь на звернення
Тендерний комітет ДП «НАУД театр ім. М. Заньковецької» у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про публічні закупівлі, Закон) та затвердженим у відповідності до цього Закону Положенням про роботу тендерного комітету. Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
Наказом МКІП України від 18.05.2021 р. № 337 було затверджено перелік обраних об’єктів, які будуть відремонтовані в рамках проєкту «Велика реставрація», п. 17 якого визначено – «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львів, вул. Л. Українки, 1» у розмірі 12 150,0 тис. грн.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість було проведено на підставі проектної документацію від 2018 року за об’єктом «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1», яка пройшла коригування у 2021 році. У 2018 році ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» проведено експертизу проектної документації по робочому проекту «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1» та видано позитивний експертний звіт від 30.11.2018 р. № 1055.5793.18/6571. У 2021 році ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» проведено експертизу проектної документації по робочому проекту: «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1, Корегування» та видано позитивний експертний звіт від 27.05.2021 р. № 266.3589.21.2728.
Водночас, згідно з бюджетними призначеннями МКІП за Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» за бюджетною програмою 3801340 «Фонд розвитку закладів загальнодержавного значення», розмір фінансування на поточний рік склав 4 000,0 тис. грн., що відображено у Плані використання кошів, погодженому МКІП 25.06.2021 р..
На цій підставі, впродовж 2021 року ДП «НАУД театр ім. М. Заньковецької» двічі оголошувались відкриті торги (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-07-09-008455-c, UA-2021-07-27-008039-b) за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» – «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування», які не відбулися за недостатньою кількістю учасників.
Керуючись ч. 2 ст. 40 Закону, зокрема переговорна процедура може бути застосована у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, тендерним комітетом ДП «НАУД театр ім. М. Заньковецької» проведено переговорну процедуру для закупівлі робіт «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі, що стосується закупівлі робіт «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування» оприлюднена на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
Крім того, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформація про підстави проведення закупівлі розміщена на веб-сайті Театру (https://www.zankovetska.com.ua/userfiles/files/pdf/sluzhbova_zapyska_prorestavraciu_.pdf) та Міністерства культури та інформаційної політики України (https://mkip.gov.ua/documents/232.html).
Додатки у вкладенні:
зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
позитивний експертний звіт від 30.11.2018 р. № 1055.5793.18/6571 щодо розгляду проектної документації по робочому проекту: «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1».
позитивний експертний звіт від 27 травня 2021 року № 266.3589.21.2728 щодо розгляду проектної документації по робочому проекту: «Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1, Корегування».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС" #30705875 |
Переможець |
12 099 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Будремсервіс_додаток_4_1358745.pdf | зміни до договору |
31 липня 2024 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2024 15:29
|
Будремсервіс_додаток_3.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:45
|
Будремсервіс_додаток_2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:12
|
Дод.Угода.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 17:21
|
Продовження до Дог1.pdf | укладений |
01 вересня 2021 17:20
|
Договір1-09.pdf | укладений |
01 вересня 2021 17:20
|
Продовження до Дог.pdf | укладений |
01 вересня 2021 17:20
|
Продовження до Дог2.pdf | укладений |
01 вересня 2021 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція до Договору п.2.2 , п.2.14 .Зміни до Додатку №2 Договірна ціна у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №1/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №1/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №1/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |