Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current secondary repair of the public road network of local importance O150907 Marinovka-Shchaslivka (separate sections), Domanivsky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfield sand railways; flatwork)
Current secondary repair of the public road network of local importance O150907 Marinovka-Shchaslivka (separate sections), Domanivsky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfield sand railways; flatwork)
Очікувана вартість
53 801 496,00 UAH
UA-2020-01-30-001384-a ● 37cd039d3b96456097bdc62a9e29c794
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Контактна особа: |
Управління інфраструктури 380512370205 uis_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 23626208 |
Contact point: |
UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi 380512370205 uis_2017@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 січня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 12:03 |
Очікувана вартість: | 53 801 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,37% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 800000 UAH |
Publication date: | 30 січня 2020 13:56 |
Enquiries until: | 06 березня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 12 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 березня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 53 801 496 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,37 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current secondary repair of the public road network of local importance O150907 Marinovka-Shchaslivka (separate sections), Domanivsky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfield sand railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 21 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Дата подання заявки | За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом п’яти банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 при наявності фінансових ресурсів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 14:17 |
Перелік змін 907 06 03 20.doc | |
06 березня 2020 14:16 |
ТД 907 закреслені 06 03 20.rtf | |
06 березня 2020 14:16 |
ТД 907 нова редакція 06 03 20.rtf | |
30 січня 2020 13:57 |
договір 907 2020.rtf |
06 березня 2020 14:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2020 14:17 |
Перелік змін 907 06 03 20.doc
|
||||||
06 березня 2020 14:16 |
ТД 907 закреслені 06 03 20.rtf
|
||||||
06 березня 2020 14:16 |
ТД 907 нова редакція 06 03 20.rtf
|
||||||
30 січня 2020 13:57 |
договір 907 2020.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення обсягів матеріалів за предметом закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2020 12:46
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:52
Доброго дня!
Умовами п.3.1 тендерної документації передбачено надання учасником детального обґрунтування ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг за предметом закупівлі. При цьому, детальне обґрунтування ціни повинно містити: гарантійні листи від виробників/дилерів/ дистриб’юторів за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі. Тендерна документація містить перелік будівельних матеріалів, однак відсутній обсяг останніх, необхідний для проведення закупівлі, що унеможливлює учаснику сформувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації.
За для виконання вимог тендерної документації та дотримання принципів здійснення закупівель, просимо зазначити обсяг матеріалів, які будуть використовуватись при наданні послуг за предметом закупівлі, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Гарантійний лист
Дата подання: 18 лютого 2020 14:10
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:06
Згідно ТД: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист довільної форми з інформацією, чи становитиме вартість його тендерної пропозиції за результатами аукціону менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні.
Вважаємо, що надання такого Гарантійного листа, як мінімум некоректним та таким, що розкриває ІНШИМ учасникам стратегію поведінки на АУКЦІОНІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Замовником складено тендерну документацію з неухильним дотриманням принципів публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Підприємства та фізичні особи (в тому числі фізичні особи – підприємці), які є учасниками публічних закупівель, також зобов’язані дотримуватись вищенаведених принципів. Умова тендерної документації щодо надання гарантійного листа учасником, чи становитиме вартість його тендерної пропозиції за результатами аукціону менш ніж вісімдесят відсотків, або ні, направлена саме на реалізацію принципів публічних закупівель».
Технічне завдання
Дата подання: 21 лютого 2020 12:25
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:15
Шановний Замовник!
Просимо Вас уточнити в технічному завданні наступні пункти
Пункт 16. Згідно технічного завдання одиниця виміру м2, а в розцінці одиниця виміру – 100ям. Будь ласка уточніть одиниці виміру.
Пункт 229.253.284. Укажіть товщину підливання фундаментів?
Пункт 38. Вказаний коток масою більше 13 т, а в розцінці 2-4-31 коток масою 9т. Просимо уточнити якої маси повинен бути коток?
Пункт 143. Скільки треба суміші а/б ? Просимо указати кількість
Пункт 21, пункт 24 Укажіть до скількох метрів додавати ?
Пункт 37. До скількох проходів виключати?
Пункт 50. До скількох проходів додавати?
Пункт 77. До скількох проходів котка додавати?
Пункт 89. До скількох см товщини шару покриття додавати ?
Пункт 97. До скількох проходів додавати?
Пункт 111. До скількох проходів додавати?
Пункт 126. До скількох проходів додавати?
Пункт 137. До скількох см. товщини шару покриття додавати?
Пункт 156. До скількох проходів котка додавати?
Пункт 165. До скількох см. товщини шару додавати?
Пункт 174. До скількох проходів додавати?
Пункт 183. До скількох см. товщини шару покриття додавати?
Пункт 198. До скількох см. товщини шару додавати?
Пункт 209. До скількох см. товщини додавати ?
Пункт 228. До скількох см. виключати?
Пункт 236. До скількох см. товщини шару виключати?
Пункт 252. До скількох см. товщини шару виключати?
Пункт 259. Який матеріал використовується? Та яка товщина?
Пункт 263. До скількох см товщини шару виключати?
Пункт 283. До скількох см товщини шару виключати?
Пункт 289. До скількох см. виключати?
Пункт 300. До скількох см. Товщини підстильного шару з ЩПС додавати?
Пункт 305. До скількох см. Товщини підстильного шару з ЩПС виключати?
Пункт 309. До скількох см товщини шару виключати?
Пункт 344. До скількох см. Товщини підстильного шару виключати?
Пункт 361. До скількох см. Товщини підстильного шару виключати?
Пункт 363. До скількох см товщини шару виключати?
Пункт 369. До скількох проходів котка додавати?
Пункт 377. До скількох см. товщини шару покриття додавати?
Пункт 386. До скількох см. Товщини підстильного шару виключати?
Пункт 472.473.474.475.476.477.478.479.480. Просимо вказати номера шляхових знаків,які саме маються на увазі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учасник! Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що в тендерну документацію найкоротшим часом будуть внесені зміни.»
запитання по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 29 лютого 2020 19:38
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:16
Чи потрібно, разом із гарантійним листом щодо отримання згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб (персональні данні яких зазначені у тендерній пропозиції) подавати у складі тендерної пропозиції таку письмову згоди згаданих фізичних осіб?
Відповідь: «Замовник повідомляє, що згідно вимог п.3.1. тендерної документації вимагається: Гарантійний лист складений з обов’язковим виконанням вимог тендерної документації щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних», який містить наступну інформацію: УЧАСНИК (ВКАЗАТИ НАЙМЕНУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ/ ПІБ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ, ЯКЩО УЧАСНИК – ФІЗИЧНА ОСОБА) ГАРАНТУЄ, що в порядку, визначеному Законом України “Про захист персональних даних” та іншими актами законодавства України усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Замовником з метою проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, включаючи випадки оприлюднення окремих даних на Веб-порталі Уповноваженого органу – www.prozorro.gov.ua та надання уповноваженим органам державної влади, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб. Іншу інформацію з цього приводу учасником не вимагаються».
Запитання по технічному завданню
Дата подання: 29 лютого 2020 19:47
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:17
1. В назвах робіт з ліквідації ямковості, влаштуванні вирівнюючого, верхнього шару вказано назву асфальтобетонної суміші : «дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ Др.Щ.БНП згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:201 тип Б марка ІІ»
а у назві матеріалу – « дрiбнозернистi, тип Б, марка 2 з адгезійною добавкою». Просимо привезти у відповідність, і чи передбачено ДБН використання модифікованого асфальтобетону при ямковому ремонту?
2. п. 136 – в нормі РН18-42-5 вже закладено коток, п. 139-141 ущільнення задвоюється, просимо привести у відповідність.
3. п. 143 – по нормі п. 142 асфальтобетонної суміші потрібно бути 74,064 т, а не 1 т, просимо виправити.
4. п.132,133, 158, 159 – при влаштуванні заїзних кишень передбачається встановлення бортових каменів БР 100.45.18 згідно технічного завдання прямо в корито, на грунт, без бетонної суміші, потім в заїзній кишені влаштовується підстилаючий шар з ЩПС С-4 10см, потім основа з ЩПС С-5 15 см, потім 7 см асфальтобетонного покриття.
Чи не було б більш доцільно влаштувати підстильний шар з ЩПС С-4 10см,основу з ЩПС С-5 15 см під бортові камені, і встановити бортові камені БР 100.30.18 (які приблизно в 2 рази дешевші за БР 100.45.18 і простіші в установці) на бетонну основу, а потім влаштувати асфальтобетонне покриття.
5. На підстильні шари використовується ЩПС С-4 (можливо має бути С-5?, аналогічне виправлення за вашими аналогічними закупівлями).
6. п. 432 – склокульок більше ніж пластика на розмітку 1.1, помилка, просимо виправити.
7. п.471-п.483- якщо оборотність встановлення знаків 10 разів, то чому знаки позначені як зворотні матеріали, вони повинні амортизуватись на 100%.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: .«Замовник уважно розгляну ваше запитання та повідомляє, що відповідні зміни в найкоротший термін будуть внесені у тендерну документацію»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-30-001384-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДОРБУД777", Код ЄДРПОУ:42668638
Дата подання: 17 лютого 2020 10:37
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п 3.1
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п 3.1
Скасована
Дата: 17 лютого 2020 12:38
Причина: Помилка
Номер вимоги: UA-2020-01-30-001384-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 29 лютого 2020 19:35
неправомірні вимоги ТД
У пункті 5.2 розділу 5 тендерної документації, серед іншого, міститься вимога щодо надання гарантійного листа довільної форми з інформацією, чи становитиме вартість тендерної пропозиції за результатами аукціону менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні.
Перш за все, хочемо відмітити, що «гарантійний лист» направлений на підтвердження тих чи інших фактів. Факт наявності грошових коштів, факт забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та інше. Утім, вимога щодо надання відомостей про розміру вартості тендерної пропозиції (буде більше 80%, чи менше) – не є гарантійним листом. Це вимога про отримання інформації: чи буде вартість тендерної пропозиції кожного учасника більшою за 80% чи меншою? З якою метою вимагається така інформація? Також, не зрозумілі наслідки недотримання цієї «гарантії» на етапі оцінки тендерних пропозицій?
У подальшому, зміст такого гарантійного листа може бути дискримінаційною умовою для кожного з учасників, наприклад: для тих хто зазначив, що його вартість буде меншою за 80% від загальної вартості закупівлі; або для тих хто зазначить, що їх вартість тендерної пропозиції буде більшою за 80% від загальної вартості закупівлі. Вважаємо такий стан речей незаконним та недопустимим. Замовним створив умови для порушення принципу недискримінації учасників.
Замовник стверджує, що тендерна документація повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а окремо принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель. Однак, Замовник не помітив, як порушив положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
Розділ 5 тендерної документації відноситься до оцінки тендерної пропозиції, що вбачається з його назви. Відповідно до зазначених положень Закону, тендерна документація повинна містити, серед іншого, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Оскаржувана вимога (надати гарантію щодо розміру майбутньої вартості тендерної пропозиції) не має відношення ні до критерію оцінки, ні до методики оцінки.
По-друге, положеннями статті 28 Закону, чітко визначений етап процедури відкритих торгів, під час якого повинна стати відома вартість тендерних пропозицій усіх учасників. Витребуванням зазначеного документу, Замовник порушує послідовність етапів проведення процедури відритих торгів, визначену положеннями розділу 4 Закону.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації недопустимою та протизаконною, а тому, вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо скасування цієї вимоги.
У випадку відмови у задоволені нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України, для захисту наших прав, як учасника публічної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Перш за все, хочемо відмітити, що «гарантійний лист» направлений на підтвердження тих чи інших фактів. Факт наявності грошових коштів, факт забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та інше. Утім, вимога щодо надання відомостей про розміру вартості тендерної пропозиції (буде більше 80%, чи менше) – не є гарантійним листом. Це вимога про отримання інформації: чи буде вартість тендерної пропозиції кожного учасника більшою за 80% чи меншою? З якою метою вимагається така інформація? Також, не зрозумілі наслідки недотримання цієї «гарантії» на етапі оцінки тендерних пропозицій?
У подальшому, зміст такого гарантійного листа може бути дискримінаційною умовою для кожного з учасників, наприклад: для тих хто зазначив, що його вартість буде меншою за 80% від загальної вартості закупівлі; або для тих хто зазначить, що їх вартість тендерної пропозиції буде більшою за 80% від загальної вартості закупівлі. Вважаємо такий стан речей незаконним та недопустимим. Замовним створив умови для порушення принципу недискримінації учасників.
Замовник стверджує, що тендерна документація повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а окремо принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель. Однак, Замовник не помітив, як порушив положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
Розділ 5 тендерної документації відноситься до оцінки тендерної пропозиції, що вбачається з його назви. Відповідно до зазначених положень Закону, тендерна документація повинна містити, серед іншого, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Оскаржувана вимога (надати гарантію щодо розміру майбутньої вартості тендерної пропозиції) не має відношення ні до критерію оцінки, ні до методики оцінки.
По-друге, положеннями статті 28 Закону, чітко визначений етап процедури відкритих торгів, під час якого повинна стати відома вартість тендерних пропозицій усіх учасників. Витребуванням зазначеного документу, Замовник порушує послідовність етапів проведення процедури відритих торгів, визначену положеннями розділу 4 Закону.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації недопустимою та протизаконною, а тому, вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо скасування цієї вимоги.
У випадку відмови у задоволені нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України, для захисту наших прав, як учасника публічної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 13:33
1. «1. Поняття «гарантійний лист» не визначений жодним законодавчим або нормативним актом, існує загальноприйнята думка, що закладається в це поняття. По - перше, Замовник вимагає гарантійний лист довільної форми з певною інформацією, не встановлюючи будь які обмеження, вимога є однаковою для всіх учасників, які бажають взяти участь в закупівлі, тому Ваше твердження, що в подальшому зазначена вимога може бути дискримінаційною умовою ДЛЯ ВСІХ УЧАСНИКІВ не відповідає дійсності, бо на даному етапі вона є неприйнятною тільки для вашого підприємства.
По-друге, кожен добросовісний учасник, направлений на дотримання принципів публічних закупівель, на стадії подання тендерної пропозиції прораховує її вартість, з урахуванням всіх складових, в тому числі на матеріальні ресурси, і знає, чи становитиме вартість його пропозиції менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Також, вказаний гарантійний лист є свого роду «гарантією» для Замовника від необґрунтованого «демпінгу» під час проведення аукціону, бо зниження ціни більш ніж на 20% від очікуваної закупівлі є ризиком для своєчасного, якісного виконання робіт за результатами закупівлі. Саме для підтвердження обґрунтованості зниження ціни нижче ризикової межі, Замовником, пунктом 3.1 тендерної документації вимагається детальне обґрунтування ціни на матеріальні ресурси.
Ваше твердження щодо недотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є таким, що не відповідає дійсності, так як частина 2 статті 22 Закону містить перелік інформації, яка обов’язково має бути наявна в тендерній документації, але не обмежує встановлення Замовником інших вимог, тим паче не регламентує зміст розділів тендерної документації, в яких вони мають міститись.
Також Замовник не порушує послідовність етапів проведення закупівлі, так як на етапі подання тендерної пропозиції не вимагає зазначення учасником конкретної вартості (ціни) тендерної пропозиції за результатами майбутнього аукціону.
Враховуючи наведене, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативних актів.
Крім того, зазначені у Вашій вимозі погрози щодо звернення до Антимонопольного комітету, розцінюється Замовником як здійснення тиску, з метою досягнення власних інтересів будь якими методами, без обґрунтованих на то підстав, що ставить під загрозу реалізацію ініціативи Президента України «Велике будівництво» в частині розбудови транспортної мережі та покращення експлуатаційного стану існуючих доріг.
По-друге, кожен добросовісний учасник, направлений на дотримання принципів публічних закупівель, на стадії подання тендерної пропозиції прораховує її вартість, з урахуванням всіх складових, в тому числі на матеріальні ресурси, і знає, чи становитиме вартість його пропозиції менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Також, вказаний гарантійний лист є свого роду «гарантією» для Замовника від необґрунтованого «демпінгу» під час проведення аукціону, бо зниження ціни більш ніж на 20% від очікуваної закупівлі є ризиком для своєчасного, якісного виконання робіт за результатами закупівлі. Саме для підтвердження обґрунтованості зниження ціни нижче ризикової межі, Замовником, пунктом 3.1 тендерної документації вимагається детальне обґрунтування ціни на матеріальні ресурси.
Ваше твердження щодо недотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є таким, що не відповідає дійсності, так як частина 2 статті 22 Закону містить перелік інформації, яка обов’язково має бути наявна в тендерній документації, але не обмежує встановлення Замовником інших вимог, тим паче не регламентує зміст розділів тендерної документації, в яких вони мають міститись.
Також Замовник не порушує послідовність етапів проведення закупівлі, так як на етапі подання тендерної пропозиції не вимагає зазначення учасником конкретної вартості (ціни) тендерної пропозиції за результатами майбутнього аукціону.
Враховуючи наведене, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативних актів.
Крім того, зазначені у Вашій вимозі погрози щодо звернення до Антимонопольного комітету, розцінюється Замовником як здійснення тиску, з метою досягнення власних інтересів будь якими методами, без обґрунтованих на то підстав, що ставить під загрозу реалізацію ініціативи Президента України «Велике будівництво» в частині розбудови транспортної мережі та покращення експлуатаційного стану існуючих доріг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-30-001384-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 15 квітня 2020 11:30
Дата подання: 15 квітня 2020 11:30
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2020 21:39
рішення від 17.04.2020 №7401+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 21:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2020 №8840 .pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 15:07
рішення від 06.05.2020 №8840 .pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 22/4/2020
засідання тендерного комітету
Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації
Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 18/4/2020 від 10 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 09:13
Номер скарги: UA-2020-01-30-001384-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 14 квітня 2020 18:59
Дата подання: 14 квітня 2020 18:59
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 20:25
Рішення від 16.04.2020 № 7319 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 20:24
Інформація про перенесення дати розгляду скарг від 13.04.2020 № UA-2020-01-30-000845-a.c2 та від 14.04.2020 № UA-2020-01-30-001852-a.a4 та № UA-2020-01-30-001384-a.c3.docx+ ЗАПИТ СКАРЖНИКУ ТА ЗАММОВНИКУ.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 23:07
Інформація про перенесення дати розгляду скарг від 13.04.2020 № UA-2020-01-30-000845-a.c2 та від 14.04.2020 № UA-2020-01-30-001852-a.a4 та № UA-2020-01-30-001384-a.c3.docx на заміну помилково опублікованому .pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 14:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 06. 05.2020 № 8847.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:29
рішення від 06.05.2020 № 8847.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 20:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 19/4/2020
засідання тендерного комітету
Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації
Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 14/4/2020 від 10 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Миколаївбудцентр за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 08:56
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 травня 2020
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП Механізована шляхобудівна колона | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДОРБУД777" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРБУД777" |
37 707 523,70
UAH з ПДВ
|
24 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Миколаївбудцентр |
43 041 196,80
UAH з ПДВ
|
25 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" |
42 450 000,00
UAH з ПДВ
|
32 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
43 041 196,80
UAH з ПДВ
|
43 041 196,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
43 041 196,80
UAH з ПДВ
|
43 041 196,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРБУД777" #42668638 |
Переможець |
24 990 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:40
|
Д.у. № 2 до договору № 20 ПСР від 22.06.2020.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 17:38
|
Договір № 20ПСР від 22.06.2020.pdf | укладений |
22 червня 2020 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 2 підпункту 3.3.1. Договору Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 20/ПСР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |