Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)"
Очікувана вартість
157 753 400,00 UAH
UA-2024-09-19-012327-a 378e3c7222dd4013820ca07acf82bb1b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарасюк Оксана

380502866504 oksanagarasuk603@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Добротвірське комунальне підприємство "Підприємство по обслуговуванню житла"
Код ЄДРПОУ: 36562799
Місцезнаходження: 80411, Україна , Львівська обл., Червоноградський р-н, селище міського типу Добротвір, вул.Франка І, будинок 14
Контактна особа: Гарасюк Оксана
380502866504
oksanagarasuk603@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80411, Україна, Львівська область, селище Добротвір, вул.Франка І, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

19 вересня 2024 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-29-000025 ● 657b0958cfb64196827520286bf28551
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2024 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.10.2024 № 243

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-09-19-012327-a, 19.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-01 15:31:48

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-09-19-012327-a, яка проводилась Добротвірським комунальним підприємством «Підприємство по обслуговуванню житла» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано відповідну підрядну організацію, з якою укладено договір від 16.09.2024 №04/09/24.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-05 15:27:49

Пояснення замовника

Вiдповiдно до частини 5 ст.8 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в межах моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-09-19-012327-a «Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)», проведеної Добротвірським комунальним підприємством «Підприємство по обслуговуванню житла», через електронну систему закупівель надаємо відповідні пояснення (інформацію) та підтвердні документи в черговості заданих питань.
Питання 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: З метою запобіганням виникненню надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок порушення сталого забезпечення населення селища Добротвір послугами з теплопостачання, на підставі рішення сесії Добротвірської селищної ради Червоноградського району Львівської області від 6 вересня 2024 року №2 «Про передачу функцій замовника, одержувача та розпорядника бюджетних коштів по об’єкту будівництва», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2024 року №800-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету», керуючись пп. 22 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, виникла нагальна потреба в найкоротші строки закупити роботи за схемою «проєктування-будівництво» по об’єкту «Влаштування (будівництво) резервної системи теплопостачання шляхом встановлення блочно-модульної котельні по вул. Промислова в селищі Добротвір Червоноградського району Львівської області (заходи з підготовки до опалювального сезону 2024/25 року)», шляхом укладення договору про закупівлю робіт з будівництва об’єкта з розробленням проектної документації без застосування процедури відкритих торгів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб замовника з урахуванням інформації, наданої Відокремленим підрозділом «Добротвірська теплова електрична станція АТ «ДТЕК Західенерго» про значення фактичних пікових теплових навантажень системи теплозабезпечення селища Добротвір в опалюваний період.
Очікувана вартість об’єкта будівництва (предмета закупівлі), згідно затвердженого замовником завдання на проектування, визначалась з урахуванням вартості розроблення проектної документації (в тому числі її експертизи) та вартості виконання будівельних робіт, інших витрат, устаткування, меблів та інвентарю.
З метою дотримання принципів закупівель було здійснено запити цінових пропозицій підрядникам з високою репутацією та потенційно спроможних виконати замовлення з додаванням завдання на проектування та проектом договору, що рекомендовано Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказо Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275.
Розрахунок очікуваної вартості зазначених робіт потенційними підрядниками було складено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Отримані комерційні пропозиції стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано відповідну підрядну організацію, з якою укладено договір від 16.09.2024 №04/09/24.
Відповідь: З метою дотримання принципів закупівель було здійснено запити цінових пропозицій підрядникам з високою репутацією та потенційно спроможних виконати замовлення з додаванням завдання на проектування та проектом договору, що рекомендовано Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275.
Розрахунок очікуваної вартості зазначених робіт потенційними підрядниками було складено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Методом порівняння цін вартості об’єкта будівництва, які були надані потенційними виконавцями робіт (підрядниками), очікувана вартість закупівлі була визначена в сумі 157753400,00 грн. Договір було укладено з підрядною організацією, яка запропонувала найбільш економічно вигідну пропозицію.
У якості документального підтвердження на отримані питання в запиті додаємо наступні документи:
1) Інформація надана Відокремленим підрозділом «Добротвірська теплова електрична станція АТ «ДТЕК Західенерго» про значення фактичних пікових теплових навантажень системи теплозабезпечення селища Добротвір в опалюваний період;
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
3) Комерційні пропозиції потенційних виконавців робіт.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-14 15:00:29

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-09-19-012327-a, яка проводилась Добротвірським комунальним підприємством «Підприємство по обслуговуванню житла» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Проведеним під час моніторингу аналізом умов укладеного договору від 16.09.2024 №04/09/24 (далі – Договір №04/09/24) встановлено, що за умовами пункту 1.3. Договору №04/09/24 обсяг, зміст робіт та інші вимоги, що висуваються до робіт, що є предметом договору, визначаються умовами цього договору, а ціна робіт визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього договору, складеною та уточненою Виконавцем.
Також, у пункті 1.4. Договору №04/09/24 зазначено, що детальна інформація про перелік та обсяги робіт, що підлягають виконанню в рамках договору та інші вимоги, що висуваються Замовником до робіт наведені в Додатку №1 (Технічна специфікація).
Відповідно до пункту 2.2.3. Договору №04/09/24 визначено, що Виконавець гарантує якість та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Розрахунок договірної ціни, міститься в Додатку №2 до Договору (пункт 3.1 Договору №04/09/24).
У пункті 12 (Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроєктованого об’єкту) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) вказано, що проєкт передбачає зокрема, наступні роботи щодо основного обладнання котельні: встановлення трьох газових котлів; встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа).
Також, у пункті 16 (Потужність або характеристика об’єкту, виробнича програма) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) визначено потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити:
- модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен;
- три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен.
Водночас, у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) включено, зокрема, придбання устаткування: газової котельні 1 шт на 6,3 МВт; 4 твердопаливних котлів по 1,5 МВт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) та у Договірній ціні (Додаток №2 до Договору №04/09/24).
2. Вказати які саме котли заплановано придбати та встановити (кількість, потужність, тощо) за Договором №04/09/24.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-19 12:27:51

Пояснення замовника

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) та у Договірній ціні (Додаток №2 до Договору №04/09/24) спричинене технічною помилкою при оприлюдненні договору. З метою усунення виявлених невідповідностей між додатками 1 і додатком 2 до Договору №04/09/24 між сторонами було укладено додаткову угоду №2 від 18.11.2024 року (додається до даного пояснення).
2. За Договором №04/09/24 заплановано придбати та встановити обладнання згідно вимог Додатку №1 (Технічна специфікація), а саме, в межах виконання робіт на об’єкті заплановано встановлення трьох газових котлів та встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа).
Потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити:
- модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен;
- три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен..

Додатки: 1. Додаткова угода № 2;
2. Протокол уповноваженої особи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-19-012327-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. В обґрунтування вищенаведеного у висновку зазначено наступне: 1. Проведеним моніторингом встановлено, що досліджувану закупівлю Замовником проведено на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей №1178 шляхом укладенням договору від 16.09.2024 №04/09/24 (далі – Договір №04/09/24). Згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Проведеним під час моніторингу аналізом умов укладеного Договору №04/09/24 встановлено, що за умовами пункту 1.1. договору виконавець у порядку та на умовах, визначених цим договором, своїми силами і засобами на власний ризик зобов’язується виконати роботи у встановлений договором термін, а Замовник зобов’язується прийняти роботи та закінчений будівництвом об’єкт та оплатити їх вартість. За умовами пункту 1.3. Договору №04/09/24 обсяг, зміст робіт та інші вимоги, що висуваються до робіт, що є предметом договору, визначаються умовами цього договору, а ціна робіт визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною договору, складеною та уточненою виконавцем. Розрахунок договірної ціни міститься в Додатку №2 до Договору №04/09/24 (пункт 3.1 Договору №04/09/24). У пункті 1.4. Договору №04/09/24 визначено, що детальна інформація про перелік та обсяги робіт, що підлягають виконанню в рамках договору та інші вимоги, що висуваються Замовником до робіт, наведені в Додатку 1 (Технічна специфікація). Відповідно до пункту 2.2.3. Договору №04/09/24 виконавець гарантує досягнення показників, визначених у проєктнокошторисній документації. Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 12 (Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроєктованого об’єкту) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) вказано, що проєкт передбачає зокрема, наступні роботи щодо основного обладнання котельні: встановлення трьох газових котлів; встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа). Також, у пункті 16 (Потужність або характеристика об’єкту, виробнича програма) Технічної специфікації (Додаток №1 до Договору №04/09/24) визначено потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: - модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; - три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Водночас, у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) включено, зокрема, придбання устаткування: газової котельні 1 шт на 6,3 МВт; 4 твердопаливних котлів по 1,5 МВт. Отже, сторонами Договору №04/09/24 не узгоджено всі його умови, а саме щодо кількості та потужності водогрійних котлів, які повинні бути встановлені при виконанні робіт за вказаним договором, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті Цивільного кодексу України та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. З врахуванням вищенаведеного, існував ризик придбання та встановлення за укладеним договором невідповідного обладнання (котлів у невідповідній кількості та невідповідної потужності). На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо зазначення у додатках до Договору №04/09/24 різної кількості та потужності котлів (у Технічній специфікації (Додаток №1 до договору) та у Договірній ціні (Додаток №2 до договору), а також щодо надання інформації про те, які саме котли заплановано придбати та встановити за вказаним договором, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, що за Договором №04/09/24 заплановано встановлення трьох газових котлів та встановлення трьох твердопаливних котлів (пелети, тирса, щепа), потужність та характеристики обладнання, яке заплановано встановити: модуль газової котельні з трьома газовими водогрійними котлами потужністю 2 МВт кожен; три твердопаливні водогрійні котли (пелети, тирса, щепа) потужністю 2 МВт кожен. Також, у поясненні Замовник вказав, що зазначення різної кількості та потужності котлів у Технічній специфікації та у Договірній ціні до Договору №04/09/24 спричинене технічною помилкою при оприлюдненні договору, а також що з метою усунення виявлених невідповідностей між додатками до Договору №04/09/24 між сторонами укладено додаткову угоду №2 від 18.11.2024. Так, під час моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду №2 від 18.11.2024 до Договору №04/09/24, якою сторонами усунено розбіжність в Додатках 1 та 2 до договору, виклавши Додаток «Договірна ціна» у новій редакції (у розділі ІІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (Додаток №2 до Договору №04/09/24) зазначено про придбання газової котельні (3 газові котли по 2 МВт) та придбання 3 твердопаливних котлів по 2МВт) без зміни ціни договору (157 753 400,00 грн). Слід зазначити, що за умовами Договору №04/09/24 договірна ціна цього договору визначена як динамічна і може уточнюватися у міру затвердження проєктної документації, в міру виконання робіт на здійснення витрат виконавця.» У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення аналогічних порушень в подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.» На виконання зобов’язань наведених у висновку проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: Уповноваженою особою Гарасюк Оксаною, директором підприємства Гасюком Романом, юрисконсультом підприємства Солудчиком Артемом проведено детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону, статті 180 Господарського кодексу України, статті 638 Цивільного кодексу України (протокол №132 від 26.11.2024 р.) Було прийнято рішення більш уважно ставитись до етапу укладання договору і детальніше перевіряти зміст договору перед його підписанням та оприлюдненням; врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і під час укладення в подальшому договорів і в майбутньому їх не допускати; найближчим часом направити уповноважену особу на навчання з питань організації та проведення публічних закупівель.

2024-11-26 17:07:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ"ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 157 753 400,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2024 16:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 15:27
Додаткова угода № 5.PDF зміни до договору
30 грудня 2024 15:27
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 16:24
Додаткова угода № 4.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:23
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2024 19:37
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
16 грудня 2024 19:36
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2024 17:37
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2024 17:35
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2024 11:56
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
25 вересня 2024 11:54
Договір котельня.pdf укладений
19 вересня 2024 16:06
Наказ, обгрунтування підтвердні документи.pdf укладений
19 вересня 2024 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічними обмеженнями майданчика вибрано вказану причину змін до договору. Фактично змінюються формулювання на підставі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 04/09/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 04/09/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення завдання на проектування
Номер договору про закупівлю: 04/09/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 04/09/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 04/09/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML