Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15110000-2 - М'ясо (чверть куряча, яловичина, філе куряче)
Очікувана вартість
1 294 000,00 UAH
UA-2024-01-30-015514-a ● 377e07ffd11a479da13c25b7f131ef29
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Аліна Безцінна +380986241001 tender.pz19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2024 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 294 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограм
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, проспект Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
7530 кілограм
Чверть куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, проспект Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
950 кілограм
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, проспект Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 20:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 20:57 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
02 лютого 2024 20:57 |
Протокол про внесення змін.doc | |
30 січня 2024 20:22 |
Додаток 5 до ТД (проект договору).docx |
02 лютого 2024 20:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 20:57 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
02 лютого 2024 20:57 |
Протокол про внесення змін.doc
|
|||
30 січня 2024 20:22 |
Додаток 5 до ТД (проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо встановлення вимоги забезпечення тендерної пропозиції - страхова гарантія
Дата подання: 01 лютого 2024 17:27
Дата відповіді: 03 лютого 2024 21:52
Забезпечення тендерної пропозиції існувало як за мирних часів, коли тендери проводилися за Законом України «Про публічні закупівлі», так і наразі, коли закупівлі (тендери) проводяться згідно з Законом, але з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 . Забезпечення тендерної пропозиції – це документ у вигляді гарантії, який надається у складі пропозиції учасника на вимогу замовника та свідчить про те, що учасник:
• дійсно має намір підписати договір про закупівлю,
• не відкличе свою тендерну пропозицію,
• у відповідні строки надасть документи переможця процедури,
• вчасно надасть забезпечення договору про закупівлю, якщо таке вимагається тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником (стаття 560 Цивільного Кодексу України). Враховуючи факт, що тендерною документацією передбачено забезпечення виконання договору – банківська гарантія з грошовим покриттям, звертаємось до Вас розглянути можливість встановити вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції, як страхова гарантія, що в свою чергу дасть можливість брати участь у закупівлі учасникам всіх рівнів. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було внесено зміни в ТД
Щодо протокольного підтвердження якості питної води
Дата подання: 02 лютого 2024 11:17
Дата відповіді: 02 лютого 2024 22:22
На вимогу п.п.1,2,3 додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати 3 види ISO (22000:2019; 9001:2015; 14001:2015), які підтверджують акредитованими установами сертифікацію систем управління безпечністю , якістю та екологічного управління при здійсненні Учасником діяльності щодо закупівлі, транспортування, зберігання та постачання харчових продуктів, тобто гарантується безпечність повного циклу - від закупівлі у виробника до доставки продукції Замовнику. Також відповідно до пп. 5,6,7,8,9 Учасник пакетом документів гарантує дотримання усіх санітарних вимог до потужностей та працівників.
Роз'ясніть, будь ласка, для чого Учасник, який вже отримав дороговартісне сертифіковане підтвердження безпечності своєї діяльності та виконує умови договорів щодо санітарного контролю та послуг (що також є фінансовим навантаженням), повинен нести додаткові витрати на протокольне підтвердження якості питної води на потужностях для зберігання предмету закупівель, яка до того ж не взаємодіє з продуцією цієї закупівлі. Адже продукція поставляється виробником та зберігається Учасником до постачання Замовнику у якісному герметичному пакуванні, що підтверджується відповідними документами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Організація безпечного та якісного харчування у закладах медицини є одним із пріоритетів системи медичного харчування. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вся харчова продукція, яка буде поставлятися до медичного закладу має бути забезпечена документами, які гарантують її безпеку та доброякість, як одне з підтверджень порушення санітарного режиму є протокольне підтвердження якості питної води на потужностях для зберігання предмету закупівлі (товару). Дана вимога встановлена для підтвердження належного санітарного стану потужностей, призначених для зберігання товару та виконання учасником процедури з безпеки продукції.
Вживання недоброякісної води може призводити до порушення санітарного режиму підприємств, а також бути причиною виникнення інфекційних захворювань, харчових отруєнь, гельмінтозів та ін.
На підприємствах з виробництва, зберігання, транспортування, реалізації або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу використання забрудненої води може призвести до обсіменіння мікробами продуктів харчування, інвентарю, обладнання і, отже, до значного зниження стійкості продуктів харчування при зберіганні, виникнення харчових отруєнь та інфекційних захворювань серед споживачів.
Вживання недоброякісної води може призводити до порушення санітарного режиму підприємств, а також бути причиною виникнення інфекційних захворювань, харчових отруєнь, гельмінтозів та ін.
На підприємствах з виробництва, зберігання, транспортування, реалізації або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу використання забрудненої води може призвести до обсіменіння мікробами продуктів харчування, інвентарю, обладнання і, отже, до значного зниження стійкості продуктів харчування при зберіганні, виникнення харчових отруєнь та інфекційних захворювань серед споживачів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВНЯ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 233 050,00
UAH з ПДВ
|
1 233 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВНЯ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2933704233 |
Переможець |
1 233 050,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:31
|
Додаткова угода 1 66-2230-30 від 18.04.2024.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 19:54
|
забезпечення тендерної пропозиції.rar | зміни до договору |
27 лютого 2024 19:53
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 09:28
|
Договір 66-2230-30 від 26.02.2024.pdf | укладений |
27 лютого 2024 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 66/2230-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 66/2230-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |