Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Печі непобутового призначення» (піч опалювальна з комплектуючими)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2024-01-08-004532-a ● 377da1548c9744ff996d84ef178d064b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
Код ЄДРПОУ: | 08029523 |
Місцезнаходження: | 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру |
Контактна особа: |
Путятін Володимир Борисович +380512446624 kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2024 15:12 |
Початок аукціону: | 17 січня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 17 січня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 комплект
піч опалювальна з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Об'єкти Миколаївського КЕУ, Об'єкти Миколаївського КЕУ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2024
ДК 021:2015: 42340000-1 — Печі непобутового призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського КЕУ в за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 17:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 17:30 |
000 Протокол 11 зміни до ТД печі.docx | |
11 січня 2024 17:30 |
ТД піч опалювальна зміни.docx |
11 січня 2024 17:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2024 17:30 |
000 Протокол 11 зміни до ТД печі.docx
|
|||
11 січня 2024 17:30 |
ТД піч опалювальна зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 10 січня 2024 19:14
Дата відповіді: 11 січня 2024 17:08
Шановний замовник
Просимо надати пояснення стосовно вашої вимоги "Якість товару повинна відповідати вимогам п.4.1.19 та 4.1.21 ДСТУ 3075-95 Апарати побутові, які працюють на твердому паливі. Загальні технічні умови (ГОСТ 9817-95)"
Ви очікуєте від учасників надання сертифікату відповідності і до ДСТУ 3075-95, і до ГОСТ 9817-95?
Відповідь: Якість товару повинна відповідати ДСТУ 3075-95 "Апарати побутовi, якi працюють на твердому паливi. 3агальним технiчним умовам " п.п. 4.1,19, 4,'|.20, 4.1,21, 4,1.22 це прописується в сертифікаті.
технічні вимоги
Дата подання: 11 січня 2024 18:01
Дата відповіді: 12 січня 2024 13:52
просимо прибрати вимоги щодо відповідності ГОСТ 9817-95 з технічних вимог у вашій документації
Відповідь: Шановний Учасник відповідно до державної стандартизації «Апарати побутові, які працюють на твердому паливі» повинні відповідати ДСТУ 3075-95. Загальні технічні умови (ГОСТ 9817-95) це прописано в самому ДСТУ 3075-95 , який на даний час є діючим. І якість товару повинна відповідати ДСТУ 3075-95 "Апарати побутовi, якi працюють на твердому паливi. 3агальним технiчним умовам " п.п. 4.1,19, 4,'|.20, 4.1,21, 4,1.22 це прописується в сертифікаті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-08-004532-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 10 січня 2024 19:40
Неправомірність вимоги щодо надання зразку
Шановний замовник, у свої технічних вимогах ви зазначаєте наступне:
Для підтвердження відповідності запрпоновного до поставки товару вимогам, визначеним у даній тендерній документації, учасник, з дати переходу на кваліфікацію впродовж трьох робочих днів, повинен надати Замовнику зразок товару, про що у складі пропозиції учасником надаєтся відповідний лист-гарантія.
Стосовно цього АМКУ має наступну позицію:
Згідно ст.44 Особливостей 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності
не надав обґрунтування аномально низької ціни
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40відп цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь
Тобто перелік підстав для відхилення пропозицій учасників є вичерпним. І до цього переліку не входить надання чи ненадання зразку товару. До того ж термін 3 дні з дати переходу на етап кваліфікації ніяк не гарантує учасникам те, що ви взагалі будете розглядати їх пропозиції, а не вирішете знову скасувати торги, як в минулому році - чи будете діскваліфіковувати учасників під надуманими підставами.
Тож вимагаємо прибрати вимогу щодо надання зразку як таку, що не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження відповідності запрпоновного до поставки товару вимогам, визначеним у даній тендерній документації, учасник, з дати переходу на кваліфікацію впродовж трьох робочих днів, повинен надати Замовнику зразок товару, про що у складі пропозиції учасником надаєтся відповідний лист-гарантія.
Стосовно цього АМКУ має наступну позицію:
Згідно ст.44 Особливостей 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності
не надав обґрунтування аномально низької ціни
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40відп цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь
Тобто перелік підстав для відхилення пропозицій учасників є вичерпним. І до цього переліку не входить надання чи ненадання зразку товару. До того ж термін 3 дні з дати переходу на етап кваліфікації ніяк не гарантує учасникам те, що ви взагалі будете розглядати їх пропозиції, а не вирішете знову скасувати торги, як в минулому році - чи будете діскваліфіковувати учасників під надуманими підставами.
Тож вимагаємо прибрати вимогу щодо надання зразку як таку, що не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2024 16:37
відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-08-004532-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 10 січня 2024 19:47
Термін поставки
Шановний замовник
Вимагаємо подовжити термін поставки товару, який зазначено вами у 4.4 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Напротязі 10 днів з дня укладання договору
З урахуванням логістики, та виробничого циклу, жодна виробнича компанія в Україні не зможе поставити вам зазначену кількість товару в термін до 10 календарних днів з дати підписання договору - якщо тільки не була готова до цього тендеру заздалегідь. Що вже являється дискрімінацією для інших учасників та значно звужує їх коло - а відповідно призводить к неправомірному збільшенню бюджетних витрат
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо подовжити термін поставки товару, який зазначено вами у 4.4 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Напротязі 10 днів з дня укладання договору
З урахуванням логістики, та виробничого циклу, жодна виробнича компанія в Україні не зможе поставити вам зазначену кількість товару в термін до 10 календарних днів з дати підписання договору - якщо тільки не була готова до цього тендеру заздалегідь. Що вже являється дискрімінацією для інших учасників та значно звужує їх коло - а відповідно призводить к неправомірному збільшенню бюджетних витрат
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2024 16:38
Строки поставки товару визначаються Замовником та на його розсуд в залежності від ситуації яка склалась. Стислі терміни поставки обумовлені гострою необхідністю закупівлі даного товару в зв’язку з суттєвим погіршенням погодних умов.
Також слід зазначити, що Ваше посилання на те, що жодна виробнича компанія не зможе поставити товар в вказаний термін не є дискримінаційною, так як у Постачальника є різні варіанти вирішення даного питання і не стосується Замовника.
Також нагадую, що участь у відкритих торгах є добровільною, а не обов’язковою. А тому, якщо ви не згодні з умовами тендерної документації, які не суперечать чинному законодавству, ви не зобов’язані приймати участь в даній закупівлі.
Також слід зазначити, що Ваше посилання на те, що жодна виробнича компанія не зможе поставити товар в вказаний термін не є дискримінаційною, так як у Постачальника є різні варіанти вирішення даного питання і не стосується Замовника.
Також нагадую, що участь у відкритих торгах є добровільною, а не обов’язковою. А тому, якщо ви не згодні з умовами тендерної документації, які не суперечать чинному законодавству, ви не зобов’язані приймати участь в даній закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЕМИДЕНКО ЛЮДМИЛА ВЯЧЕСЛАВІВНА" |
1 798 980,00
UAH з ПДВ
|
1 798 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" |
2 940 007,50
UAH з ПДВ
|
2 940 007,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
2 992 500,00
UAH з ПДВ
|
2 992 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЕМИДЕНКО ЛЮДМИЛА ВЯЧЕСЛАВІВНА" #1400601968 |
Переможець |
1 798 980,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2024 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 14:48
|
прот 56 зміни до дог 2402-1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 14:43
|
ду 1 до дог 2402-1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 14:31
|
дог 2402-1.pdf | укладений |
05 лютого 2024 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення у відповідність |
Номер договору про закупівлю: | 2402-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |