Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщення ТСЦ № 7144 РСЦ МВС в Черкаській області за адресою: вул. Василя Сергієнка, 4а, м.Корсунь-Шевченківський, Черкаська область» 1 черга.
Очікувана вартість
5 299 778,80 UAH
UA-2019-11-06-001111-a 376f5fc248a64f34ae3a95061ea2c8e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цуркань Геннадій Вікторович

+380472660675 rsc2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 40112118
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Лесі Українки, будинок 21
Контактна особа: Цуркань Геннадій Вікторович
+380472660675
rsc2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 21:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:30
Очікувана вартість: 5 299 778,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерела фінансування: Державний бюджет України, місцеви бюджет (сума 5299778.80 грн.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт приміщення ТСЦ № 7144 РСЦ МВС в Черкаській області за адресою: вул. Василя Сергієнка, 4а, м.Корсунь-Шевченківський, Черкаська область» 1 черга.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вулиця Василя Сергієнка, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 12 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
07 листопада 2019 17:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ стара редакція.doc
07 листопада 2019 17:35
Зміни до тендерної документації.docx
06 листопада 2019 21:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
07 листопада 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
07 листопада 2019 17:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
07 листопада 2019 17:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ стара редакція.doc
07 листопада 2019 17:35
Зміни до тендерної документації.docx
06 листопада 2019 21:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000008 ● f2087fc65e0a406ba130807798bb8d1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.12.2019 №105
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.12.2019 №105

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-11-06-001111-a, 06.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-12 16:11:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі капітального ремонту приміщення ТСЦ № 7144 РСЦ МВС в Черкаській області за адресою: вул. Василя Сергієнка, 4а, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область» 1 черга (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-06-001111-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому ТОВ «Альянс Строй Качество» згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 04.12.2019 № 121 визнане переможцем процедури закупівлі, якщо учасник не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та його тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 06.11.2019 зі змінами, внесеними згідно з рішенням тендерного комітету від 07.11.2019?
Зокрема, згідно з пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією, або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку-гаранта, на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, ніж 25000,00 грн, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти гарантії, або документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Документи, що підтверджують наявність грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» відсутні, отже, тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. Учасникові необхідно надати копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї документації в частині їх кількості та змісту), а так само разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору; позитивні відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від замовників згідно всіх аналогічних договорів, інформацію про виконання яких надано у складі тендерної пропозиції. Позитивні відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірені підписом уповноваженої посадової (службової) особи замовника, повинні бути датовані, окрім цього кожен відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) виконаних робіт, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, та вимог в частині якості виконання робіт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» надані копії шести різних договорів про виконання робіт, копії документів, що підтверджують їх виконання, та лише один відгук щодо виконання одного договору без суми (вартості) виконаних робіт за договором.
Отже, ТОВ «Альянс Строй Качество» не підтвердив відповідність одному із кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-17 16:13:07

Відповідь на запит

На Ваш запит пояснюємо наступне:
пунктом 2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
ТОВ «Альянс Строй Качество» у складі тендерної пропозиції надав електронну банківську гарантію, що містить усі обов’язкові реквізити, передбачені Розділом ІІІ «Порядок надання гарантій банком-гарантом» Постанови НБУ № № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами від 03.02.2018), у тому числі копію чинної банківської ліцензії та довіреність, що підтверджує повноваження посадової особи банку, яка наклала електронний цифровий підпис.
Зазначення номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії та документи, що безпосередньо підтверджують забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, вказаною Постановою та ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачені.
Тому враховуючи вищевикладене та відповідно до п.4 ст. 16 «Кваліфікаційні критерії» ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення такої пропозиції замовником.
Відповідно до пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у часник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі позитивні відгуки від замовників (за наявності).
З врахуванням того що вказаний документ прямо не передбачений нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель та у тендерній документації зазначено, що він подається у разі його наявності тендерний комітет вважає, що пропозиція ТОВ «Альянс Строй Качество» відповідає кваліфікаційним критеріям, викладеним у тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) у сфері публічних закупівель, а саме здійснення заходів щодо розірвання Договору відповідно до законодавства, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України та пункту 19.1 Договору, укладеного з ТОВ «Альянс Строй Качество», внесення змін чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін або за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною. З врахуванням відсутності відповідної згоди та виконання підрядником істотних умов договору в повному обсязі, а саме якісне та своєчасне виконання робіт відповідно до проекту будівництва згідно з графіком виконання таких робіт, підстави для розірвання договору відсутні.

2019-12-26 15:06:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕТАЛОН І Я" 4 785 003,74
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 4 800 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ" 5 290 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 5 250 118,00
UAH з ПДВ
5 250 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 18:47
Електронний підпис
25 листопада 2019 18:41
24847_ЕТАЛОН_І_Я_Гарантія_25_11_19.pdf
25 листопада 2019 18:41
тендер.rar
25 листопада 2019 18:41
4.rar
25 листопада 2019 18:41
3.rar
25 листопада 2019 18:41
2.rar
25 листопада 2019 18:41
1.rar

Публічні документи

25 листопада 2019 17:46
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:44
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 17:44
Довідка працівників.pdf
25 листопада 2019 17:44
Довідка Ст.17.pdf
25 листопада 2019 17:44
витяг.PDF
25 листопада 2019 17:44
дозвіл.PDF
25 листопада 2019 17:44
Довіреність.PDF
25 листопада 2019 17:44
ліцензія.PDF
25 листопада 2019 17:44
витяг пдв.PDF
25 листопада 2019 17:44
наказ дир.PDF

Публічні документи

22 листопада 2019 14:14
проект договору м.Корсунь.pdf
22 листопада 2019 14:14
ліцензія.pdf
22 листопада 2019 14:14
КБ-2, КБ-3 Ширшова,20.pdf
22 листопада 2019 14:14
КБ-2, КБ-3 Ратушної, 24.pdf
22 листопада 2019 14:14
КБ-2, КБ-3 Дачна, 9а.pdf
22 листопада 2019 14:14
інформаційна довідка ст.17.pdf
22 листопада 2019 14:14
ЗСВ.pdf
22 листопада 2019 14:14
ЗВВ.pdf
22 листопада 2019 14:13
Договір 746 Л. Ратушної, 24.pdf
22 листопада 2019 14:13
довідка про субпідрядників.pdf
22 листопада 2019 14:12
довідка про працівників.pdf
22 листопада 2019 14:12
довідка про обладнання.pdf
22 листопада 2019 14:12
довідка аналогічка.pdf
22 листопада 2019 14:12
довідка 4-ОПП.pdf
22 листопада 2019 14:12
відомості про підприємство.pdf
22 листопада 2019 14:12
Відгук ДЖГ.pdf
22 листопада 2019 14:12
відгук ДЖГ вікна.pdf
22 листопада 2019 14:12
Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2019 14:12
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 13:41
довідка МВС
09 грудня 2019 11:54
довідка ДФС
22 листопада 2019 16:06
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:04
9.ЕБГ АСК UA-2019-11-06-001111-a.zip
22 листопада 2019 10:42
новий статут.pdf
22 листопада 2019 10:42
субпідрядники.pdf
22 листопада 2019 10:42
лист-відгук.pdf
22 листопада 2019 10:42
інформація про учасника.pdf
22 листопада 2019 10:42
згода на обробку даних.pdf
22 листопада 2019 10:42
захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 10:42
забезпечення договору.pdf
22 листопада 2019 10:42
згода з проектом договора.pdf
22 листопада 2019 10:42
договір техніка.pdf
22 листопада 2019 10:42
довідки стаття 17.pdf
22 листопада 2019 10:42
довідка витрати.pdf
22 листопада 2019 10:42
дійсність пропозиції.pdf
22 листопада 2019 10:42
Протокол Козак В П.pdf
22 листопада 2019 10:42
паспорт директор.pdf
22 листопада 2019 10:42
директор наказ протокол.pdf
22 листопада 2019 10:42
повноваження директора.pdf
22 листопада 2019 10:42
витяг ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 10:42
виписка ЄДР.pdf
22 листопада 2019 10:42
антикор. програма.pdf
22 листопада 2019 10:42
акт виконаних робіт 5.pdf
22 листопада 2019 10:42
акт виконаних робіт 3.pdf
22 листопада 2019 10:42
Аналогічний договір 6.pdf
22 листопада 2019 10:42
аналогічний договір 5.pdf
22 листопада 2019 10:42
Аналогічний договір 4.pdf
22 листопада 2019 10:42
аналогічний договір 3.pdf
22 листопада 2019 10:42
аналогічний договір 2.pdf
22 листопада 2019 10:42
аналогічний договір 1.pdf
22 листопада 2019 10:42
графік виконання робіт.pdf
22 листопада 2019 10:42
240.imd
22 листопада 2019 10:42
розрахунки договірної ціни.pdf
22 листопада 2019 10:42
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕТАЛОН І Я"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ"

ТОВ Альянс Строй Качество

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЕТАЛОН І Я"
#40631480
Відхилено 2 850 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:40
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 11:22
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ"
#38897017
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
Переможець 5 250 118,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:46

Документи

03 грудня 2019 13:40
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:35
Протокол
26 листопада 2019 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ" #38897017

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 грудня 2019 14:45
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:41
Протокол про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
5 250 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:44
Додаткова угода _ 5.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 10:41
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 17:21
Додаткова угола _ 4.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:20
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 09:57
Додаткова угода _3 (3).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 11:19
Додаткова угода _2 до Договору _ 215 від 19 грудня 2019р.pdf зміни до договору
15 липня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:43
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:14
Інші кошторисні розрахунки укладений
19 грудня 2019 17:09
Відомість ресурсів укладений
19 грудня 2019 17:09
Локальні кошториси укладений
19 грудня 2019 17:09
План фінансування укладений
19 грудня 2019 17:09
Календарний графік виконання робіт укладений
19 грудня 2019 17:09
Договірна ціна укладений
19 грудня 2019 17:09
Договір укладений
19 грудня 2019 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди (додається), в тому числі в частині уточнення обсягу зобов'язань сторін на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди (додається), в тому числі в частині уточнення обсягу зобов'язань сторін на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №3 (додається), в тому числі в частині уточнення обсягу зобов'язань сторін на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №4 (додається)
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №5 (додається)
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 014 181,66
UAH (в тому числі ПДВ 835 696,94 UAH)