Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара,гаряча вода та пов*язана продукція
Очікувана вартість
488 009,39 UAH
UA-2021-01-18-005481-a 37548804434a4ce2b5f609ac7439a035
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Пінчук

+380972597644 pin4uk.mikola@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Куликівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02006337
Вебсайт: http://Kuladm.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. Пирогова,16
Контактна особа: Микола Пінчук
+380972597644
pin4uk.mikola@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2021 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
324.01 гігакалорія
Пара,гаряча вода та пов*язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Куликівка, вулиця Пирогова, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

18 січня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2021 16:57
Прот преговорів ПП ТЕ+ 2021.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000041 ● 51b0613ebd9d4124a65834a09b9008b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2021 № 20
Чернігів
Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 22.01.2021 № 20
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-01-18-005481-a 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-26 13:29:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (код згідно ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), очікуваною вартістю 488 009,39 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-18-005481-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
У пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури.
У зв’язку із зазначеним просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі частини другої статті 40 Закону.
Крім того, просимо надати документи, що підтверджують оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-27 16:07:17

Обгрунтоване пояснення застосування переговорної процедури п.2 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Пояснення до запиту Північного офісу Держаудитслужби (Чернігівька обл..) до закупівлі Пари,гарячої води та пов'язаної продукції (код згідно ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов'язана продукція) ID : UA-2021-01-18-005481-a на очікувану вартість 488 009,39 грн.
Відповідно до п.2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови застосування переговорної процедури являється відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин).

1. Згідно договору оренди нерухомого майна від 28.11.2019 року та ДУ № 1 до Договору від 18.09.2020 року ( сканкопії додаються), Приватне підприємство «Тепло енергія плюс» являється орендарем котельні на альтернативних видах палива, як надавач послуг з постачання Пари,гарячої води та пов'язаної продукції (теплової енергії) для опалення приміщень КНП «Куликівська ЦРЛ».

2. Ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії в наявності ( сканкопії додаються).

3. Рішення Куликівської селищної ради від 09.10.2020 року № 119 «Про встановлення тарифів на теплову енергію ПП «Тепло енергія плюс»» для опалення КНП «Куликівська ЦРЛ» (сканкопія додається).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-02-01 15:05:18

Рішення Чернігівської районної ради від 29.12.2020 року

КНП "Куликівська ЦРЛ" не має власного веб-сайту, а Засновник(власник) Куликівська районна рада,згідно рішення Чернігівської районної ради виведена зі складу засновників КНП "Куликівська ЦРЛ", а Куликівська райдержадміністрація припинила право управлінням. На даний час КНП "Куликівська ЦРЛ" не передано у комунальну власність Куликівської селищної ради. Питання ??? на якому веб-сайті оприлюднювати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі!!!

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом № 3 від 2 лютого 2021 року Тендерного комітету прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі №UA-21-01-18-005481-a у зв*зку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель. 3 лютого 2021 року Додатковою угодою № 1, договір № 1 від 25.01.2021 року про надання послуг з постачання теплової енергії був розірваний. Всі ці документи були оприлюднені в електронній системі закупівель PROZORRO.

2021-02-03 12:00:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"
#40091685
Переможець 488 009,39
UAH
18 січня 2021 17:00

Документи

18 січня 2021 17:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"
#40091685
488 009,39
UAH
Документи

Документи

18 січня 2021 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:30
Протокол ТК відміна зак ТЕ 02.21.pdf укладений
03 лютого 2021 11:27
ДУ 1 ПП ТЕ+ розірвання договору.pdf укладений
03 лютого 2021 11:27
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 08:47
Договір 1 2021 ПП ТЕ+.pdf укладений
25 січня 2021 08:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 488 009,39
UAH
Причини розірвання договору: пп.2 п.8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі відміняється у зв*язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо даної закупівлі після проведеного моніторингу Північним офісом Держаудитслужби в Чернігівській області.