Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33558232 |
Місцезнаходження: | 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33 |
Контактна особа: |
Олександр Осадчий +380486865575 yks_chmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2022 11:02 |
Очікувана вартість: | 11 283 357,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 416,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата (аванс) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником, шляхом спрямування коштів на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. . Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 7 робочих днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2022 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2022 15:42 |
Перелік змін від 23.02.2022р.docx | |
23 лютого 2022 15:42 |
Зі змінами ТД кап.рем. Шума, 4 від 23.02.2022 року.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до оголошення про закупівлю, що оприлюднене на порталі Уповноваженого органу, здійснюється закупівля робіт.
При цьому в пункті 4 Додатку 2 згадується слово «послуги». Це не узгоджується з положеннями оголошення та тендерною документацією. Тому внесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 січня 2022 18:05
Дата подання: 16 січня 2022 16:35
Дата подання: 04 лютого 2022 18:05
Дата подання: 07 лютого 2022 18:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000060 ● 235bdbec5ec64a10ab2634136bb65f0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-12-29-012008-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 20:28:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-012008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
Крім цього надати інформацію та документи, що слугували підставою для продовження строку дії договору про закупівлю (навести об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-28 11:36:36
ПОЯСНЕННЯ щодо Запиту
Пояснення щодо Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що надійшов Замовнику 2022-06-23 о 20:28:45 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-012008-c):
Проаналізувавши інформацію наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної частини проектної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР»»ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА» №0162/06/21-ЕК від 03 вересня 2021 року.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 21.05.2021 р. № 68-VIIІ «Про внесення змін та доповнень до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області №13-VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2021 рік», які спрямовуються на капітальний ремонт об’єкта у бюджетному періоді.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме:
Глава 1-9: 8310,083 тис. грн.;
Кошторисний прибуток: 50,000 тис. грн.;
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій: 45,505 тис. грн.;
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами 997,210 тис. грн.;
ПДВ: 1880,559 тис. грн.
Всього: 11283,357 тис. грн.
Також повідомляємо, що Замовник не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Чорноморської міської ради в розділі «Прозора влада/Публічні закупівлі/Новини» (http://cmr.gov.ua/prozora/zakupivli/novini) задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), але у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, керуючись листом Одеської обласної державної адміністрації №6/01-34/1786/2-22 від 08.03.2022 виконана переадресація сайту ЧМР на сайт: oda.odessa.gov.ua , тому доступ до сайту Чорноморської міської ради тимчасово обмежено.
Додатковою угодою №1 від 15.04.2022 року до договору підряду №11/04 від 11 квітня 2022 року (далі – договір) було продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання робіт, враховуючи наступне:
Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Також відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.»
Таким чином, з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 16.3 Договору, Сторонами було прийнято рішення про продовження строку виконання робіт та відповідно строку дії договору про закупівлю.
Крім того, таке рішення було прийняте також, у зв’язку із затримкою (зменшенням) фінансування, що унеможливлювало здійснення вчасного повного фінансування предмета такого договору – фінансування зменшено згідно рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області №163-VIII від 04.02.2022.
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45310000-3 — Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Так, розпорядженням начальника управління від 11 липня 2022 року № _ доведено до відома висновок Держаудитслужби України посадовим особам відповідальним за проведення закупівель та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Зобов’язано уповноважену особу Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради пройти підвищення кваліфікації з питань проведення публічних закупівель. Крім того, до уповноваженої особи, враховуючи подані нею пояснення та обставини справи, застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді попередження та вказано про не допущення подібних порушень у подальшій роботі».
2022-07-11 15:27:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення змін до умов договору установлено порушення пунктів 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону.)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2022 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" |
9 550 000,00
UAH з ПДВ
|
8 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
10 019 954,20
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
11 283 000,00
UAH з ПДВ
|
11 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
11 176 071,26
UAH з ПДВ
|
11 176 071,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" |
11 229 168,00
UAH з ПДВ
|
11 229 168,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" #43604580 |
Відхилено |
8 990 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2022 08:29
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2022 13:25
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Переможець |
11 175 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2022 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 11:40
|
ДУ №10 від 01.04.2024р. до дог. №11.04 від 11.04.2022р..pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 14:10
|
ДУ №9 до дог.№11.04 ТОВ Радар-Південь.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:00
|
ДУ №8 до дог.№11.04 ТОВ Радар-Південь.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:26
|
ДУ №7 до дог.11.04 ТОВ Радар-Південь.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:26
|
ДУ №6 до Договору №11.04 ТОВ РАДАР-ПІВДЕНЬ.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 09:47
|
ДУ №5 від 12.06.2023 ТОВ Радар-Південь.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2023 13:42
|
ДУ №4 до Дог.№11.04. ТОВ Радар-Південь.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2023 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:39
|
ДУ №3 до дог.11.04.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2022 08:47
|
ДУ №2 від 20.04.2022р..pdf | зміни до договору |
20 квітня 2022 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2022 16:08
|
Додаткова угода №1 до договору підряду №11.04.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2022 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 09:20
|
Договір 11.04. від 11.04.2022р..pdf | укладений |
12 квітня 2022 09:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування» | 1 | роботи |
11 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів та джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни Календарного плану виконання робіт та Плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів та джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення календарного плану виконання робіт та плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору та сроку виконання робіт у зв'язку із внесенням Замовником змін в об'єми та склад робіт |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів та джерел фінансування, продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів та джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення Календарного плану виконання робіт та Плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування» | 1 | робота |
11 174 700,00
UAH з ПДВ
|