Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 mdibrova@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 14:47 |
Очікувана вартість: | 78 788 936,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 393 944,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 393 944,00 грн (триста дев’яносто три тисячі дев’ятсот сорок чотири гривні 00 коп). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасниками торгів у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – електронна банківська гарантія одночасно з тендерною пропозицією. Усі вимоги викладені у тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 393944 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів може вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Інформація щодо забезпечення виконання договору викладена у тендерній документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Кінцеві розрахунки здійснюються у місячний термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 13:27 |
зміни до ТД Палац Абази.doc | |
18 листопада 2021 12:58 |
Додаток_5_Проект договору (зі змінами).docx | |
18 листопада 2021 12:58 |
Палац Абази (зі змінами).docx | |
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток 3 - тех.завдання.rtf | |
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx |
18 листопада 2021 13:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 листопада 2021 13:27 |
зміни до ТД Палац Абази.doc
|
||||||
18 листопада 2021 12:58 |
Додаток_5_Проект договору (зі змінами).docx
|
||||||
18 листопада 2021 12:58 |
Палац Абази (зі змінами).docx
|
||||||
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток 3 - тех.завдання.rtf
|
||||||
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx
|
||||||
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст 17.docx
|
||||||
02 листопада 2021 13:15 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000055 ● 21d47b0666bb4a429450ffaa7e25534c
- Статус: завершено ● Дата: 04 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2021-11-02-007813-a 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 15:00:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ремонтно-реставраційних робіт (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-007813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 10:05:44
Відповідь на запит з додатками
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1248-р, Одеську облдержадміністрацію визначенно Замовником та розпорядником коштів по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі - пам’ятці національного значення - “Палац Абази” (Одеський музей західного і східного мистецтва)».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
28.10.2021 Департамент надіслав на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
01.11.2021 року Департамент отримав лист № 01.1-08/3533 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
Додатково повідомляємо:
Оскільки система закупівель автоматично оприлюднює інформацію щодо закупівель, уповноважені особи Замовника, з появою такої технічної можливості, будуть вносити інформацію в електроні поля на закупівельному майданчику, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відразу під час публікування відповідних закупівель.
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Стосовно забезпечення виконання договору повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації не було передбачено надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю. На дану вимогу Учасник-переможец під час підписання договору про закупівля надав платіжне доручення з банку про перерахування на рахунок Замовника кошти відповідно до умов тендерної документації та у сумі, яка також відповідає умовам тендерної документації. Копія платіжного доручення надається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2023-08-18-000026 ● b9e73c8f621e4a0c973fea0dd81745e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-11-02-007813-a 02.11.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 15:53:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-007813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію з посиланням на документи (назва файлу, номер сторінки, тощо) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» щодо відповідності його пропозиції вимогам розділу 1 додатку 2 до тендерної документації в частині:
- підтвердження наявності «установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 11000 кг»;
- підтвердження вантажопідйомності навантажувача одноковшевого BOBCAT 863 не менше 1 тони.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 16:27:31
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-007813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію з посиланням на документи (назва файлу, номер сторінки, тощо) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» щодо відповідності його пропозиції вимогам розділу 1 додатку 2 до тендерної документації в частині:
- підтвердження наявності «установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 11000 кг»;
- підтвердження вантажопідйомності навантажувача одноковшевого BOBCAT 863 не менше 1 тони.
Відповідь:
Стосовно бурової установки.
В конкретному випадку пов’язаному з зауваженням щодо бурової установки BAUER BG 20V, необхідно зазначити, що договір оренди передбачає експлуатацію модифікованої версії бурової з можливістю горизонтально спрямованого буріння. Оскільки у бурової установки є можливість оснащення обладнанням для буріння з нарощуванням штанг та Буровою головкою з'єднана з рухомим приводним стрижнем, що дозволяє задавати потрібний напрямок руху бура, з можливістю обходження перешкод. При умовах вищевказаного ТОВ «Панстрой», бере на себе відповідальність надати відповідну модифікацію бурового комплексу згідно технічних характеристик в тендерній документації. (Додаток_2 Розділ _1. Обладнання)
Стосовно навантажувача Bobcat 863.
Згідно загальнодоступних технічних характеристик потужність даного навантажувача є 907 кг. Відповідно до загальнодоступних технічних характеристик, зокрема, на веб-сайті https://www.lectura-specs.com.ua/ua/model/budivel-natehnika/mini-navantazuvaci-bobcat/863-f-h-15269 та інших, вказується НОМІНАЛЬНА робоча потужність. Номінальна робоча потужність – це встановлена вага вантажу виробником із заданим положенням центра ваги і висотою, на яку може бути піднято вантаж. Максимально допустима вага вантажу змінюється і залежить від відстані між центром передніх коліс і центром навантаження на вила. Тому, не зовсім доцільно вважати, що навантажувач має зазначену вантажопідйомність незалежно від положення вантажу. На альтернативних веб-сторінках можна знайти відгуки та робочі характеристики такого навантажувача, наприклад, https://machineryline.ua/ru/-/prodazha/mini-pogruzchiki/BOBCAT/S863--19071711044526239500. Також, на сторінці https://autoabra.com/avtomehanika/bobcat-863-tehnicheskie-harakteristiki/ зазначено, що лише при навантажені більше ніж 3800 фунтів (а це 1723,651 кг) навантажувач може перевернутись. Тобто, фактично навантажувач Bobcat 863 має потужність в 1 т, як того вимагає замовник. (Додаток_2 Розділ _1. Обладнання)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Департамент капітального будівництва подає позовну заяву до суду. Номер провадження буде надано пізніше. |
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Документи:
19 вересня 2023 15:30
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
70 910 042,80
UAH з ПДВ
|
70 910 042,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
76 880 000,00
UAH з ПДВ
|
76 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
77 530 000,00
UAH з ПДВ
|
77 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Відхилено |
70 910 042,80
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 17:25
|
|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #32894665 |
Переможець |
76 880 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 15:54
|
ДУ 5 до 64 від 22.12.21 Палац Абази.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:19
|
ДУ 4 до 64 від 22.12.21 Абаза.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 09:43
|
ДУ 3 до 64 від 22.12.21.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 11:46
|
ДУ 2 до 64.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:32
|
ДУ №1 від 28.12.2021 до Дог.№64.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 13:17
|
Договір №64 від 22.12.2021.pdf | укладений |
22 грудня 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до розділу 19 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна юридичної адреси Замовника. Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули Договору, зміни до розділу 19 Договору, зміни до п.11.1 розділу 11 Договору, зміни Плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до п.2.1 розділу 2 Договору, додатку Графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |