Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109091 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Львівський,4 |
Контактна особа: |
Прус Максим Олегович +380973544069 ztypo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 187 607,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 938,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 17:37 |
Тендерна документація капітальнии_ ремонт покрівлі Житомир провулок Львівський_4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000018 ● e329761ece63439088962ef8b3576f8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-05-15-013738-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-24 12:55:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Житомир, пров. Львівський, 4», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-013738-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надання «Копії ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт (за умови якщо роботи визначені у предметі закупівлі підлягають під ліцензування) або декларацію про провадження господарської діяльності відповідно до постанови № 314 КМУ та за необхідності всі інші дозвільні документи».
Додатком № 3 до тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі, зокрема пунктами 30, 31, 39, 40 - грунтування металевих поверхонь за один раз грунтовкою ГФ-021 та Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емалями ПФ-115 та ХВ-124.
Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року, далі - Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 Порядку № 1107, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
3) Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.), а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Інші розрахунки до ДЦ») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації.
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-27 15:38:04
пояснення
У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.07.2023 повідомляю, що 15.05.2023 було оголошено відкриті торги з особливостями (UA-2023-05-15-013738-a), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла відповідну експертизу (реєстраційний номер EX01:8865-7396-6734-3128, експертний звіт №41902 від 08 травня 2023).
Відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником вимагалось надати учасниками Копія ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт (за умови якщо роботи визначені у предметі закупівлі підлягають під ліцензування) або декларація про провадження господарської діяльності відповідно до постанови № 314 КМУ та за необхідності всі інші дозвільні документи. Дана вимога виконана учасником в повному обсязі шляхом надання в складі тендерної документації Ліцензії виданої згідно наказу про видачу ліцензії від 25 вересня 2019 року № 54-Л. Надання декларації визначеної Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 Замовником не вимагалось, адже в тендерній документації чітко визначено згідно якого нормативно-правового акту вимагається надання дозвільного документу. Тому підстав для відхилення учасника не було.
Щодо розміру адміністративних витрат, врахованих учасником у складі договірної ціни, повідомляємо наступне. Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.» В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені виключно в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови з визначення вартості будівництва). Учасник ПП “СЛМ-ПЛАСТ” в розрахунках адміністративних витрат у складі договірної ціни застосував показник із додатку 27 правомірно. Крім того, Учасником врахований найнижчий рівень адміністративних витрат, що дає економію витрат Замовника та не призводить до будь яких негативних наслідків при підрахунку ціни пропозиції.
Кваліфікаційний атестат надано в файлі: “Кваліфікаційний атестат Саюк Л.М.PDF”
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України підстав визначених в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення учасника не було, всі вимоги Замовника зазначені в тендерній документації виконані.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-24 15:24:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Житомир, пров. Львівський, 4», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-013738-a).
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника», обов’язкова наявність в Учасника інженерно-технічного персоналу, зокрема спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель. На підтвердження надається копія кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель.
Моніторингом встановлено, учасник ПП «СЛМ-ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.05.2023 № 5/1 (файл «5. Довідка про наявність працівників»), з інформацією, що Саюк Людмила Петрівна - спеціаліст з аудиту енергетичної ефективності будівель.
Поясніть, чи надав учасник ПП «СЛМ-ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель? Якщо так, то напишіть назву у якому файлі завантажений вищевказаний документ? Якщо ні, то поясніть чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ», як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-27 15:39:50
пояснення
Кваліфікаційний атестат надано в файлі: “Кваліфікаційний атестат Саюк Л.М.PDF”
Надання інформації про усунення порушення замовником
Листом УПО Житомирської області від 03.08.2023 року за вих.№ 5383/43/25/01-2023, ПП “СЛМ-ПЛАСТ” запропоновано проект додаткової угоди про розірвання Договору від 02.06.2023 року №140 за взаємною згодою. За загальним правилом, встановленим ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено законом або договором. Право на подання позову про розірвання договору виникає у Сторони в разі, коли у відповідь на пропозицію змінити чи розірвати договір надійшла відповідь із відмовою або не надійшло відповіді у 20-денний строк. За таких обставин, у разі відмови ПП “СЛМ-ПЛАСТ” розірвати договір за взаємною згодою, УПО Житомирської області буде подано відповідний позов для розгляду у судовому порядку.
2023-08-04 17:17:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю від 02.06.2023 № 140.
2023-08-28 10:26:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" |
2 173 445,20
UAH з ПДВ
|
2 173 445,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" #39567941 |
Переможець |
2 173 445,20
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 10:12
|
ДУ 2 до договору 140 від 02.06.2023.pdf | укладений |
25 серпня 2023 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 09:53
|
ДУ 1 до договору 140 від 02.06.2023.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 15:33
|
Договір _ 140 від 02.06.2023 року.pdf | укладений |
02 червня 2023 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі внесення змін до кошторисної частини проектно-кошторисної документації, сторони погодили внесення змін до Договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 168 236,52
UAH (в тому числі ПДВ 361 372,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою виконання зобов’язань, установлених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, сторони дійшли згоди розірвати укладений договір |