Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02219168 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Бульвар Старий , буд. 34 |
Контактна особа: |
Галина ШИКИРЯВА +380412421477, +380631326292 zhitomirpark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 015 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється у розмірі 100% протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з дати підписання Сторонами видаткових накладних, що підтверджує прийняття Товару та пред’явлення відповідних документів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 18:17 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
25 серпня 2023 18:17 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
25 серпня 2023 18:17 |
Додаток 2. Технiчне завдання.docx | |
25 серпня 2023 18:17 |
ТД УКРИТТЯ - КП Парк.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником максимально розширено вимогу документації, а саме зазначено «орган». В такому випадку постачальник самостійно на власний розсуд має право звернутися до будь-якого органу, який має акредитацію та має компетенцію на проведення досліджень. Таким органом може бути лабораторія, сертифікаційний центр, інститут який виконує дослідження, тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000011 ● 6665e6e21ce547f1beebddc5f94ac708
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2023-08-25-011196-a 25.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 11:29:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Найпростішого укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда); ( ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-011196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 19:22:31
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Найпростіше укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда) (код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-25-011196-a) та по суті питання повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість у процедурі закупівлі на підставі: паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023рік від 07.07.2023, Доручення заступника міського голови №47/Д від 21.07.2023 щодо забезпечення мешканців м. Житомира найпростішими укриттями та встановлення укриття, рішення Житомирської міської ради від 30.08.2023 №875 «Про затвердження змін до Програми національного спротиву Житомирської міської територіальної громади на 2022-20223 роки (п.8 Додатка, сторінка 17), розрахунку до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по комунальному підприємству «Парк» Житомирської міської ради. (копії документів додаються.)
Обсяги визначено відповідно до наявної потреби згідно Рішення виконавчого комітету міської ради від 02.08.2023року №1000 та обсягів фінансування.
Якісні та технічні характеристики Товару визначені з урахуванням захисних властивостей наземних фортифікаційних захисних споруд цивільного захисту (витривалості щодо надмірного тиску повітряної ударної хвилі та захисту від дії проникаючої радіації, тощо) та повинні відповідати вимогам законодавства України, діючим державним стандартам на цей Товар.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі спеціалістами КП «Парк» використано загальнодоступну інформацію із зовнішніх джерел щодо цін на даний товар, яка міститься в відкритих джерелах та проведено аналіз очікуваної вартості на підставі здійснення моніторингу цінових пропозицій.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Найпростіше укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда) (код ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції) оприлюднено Замовником в Електронній системі закупівель 25.08.2023року на сторінці річного плану вказаної закупівлі, оскільки власний сайт у Замовника відсутній.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 10:36:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Найпростішого укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда); ( ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-25-011196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з пункту 6 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель (Постачальник) ТОВ «Хоббіт хаус» зобов’язаний надати, зокрема: сертифікат про відповідність системи екологічного менеджменту виробника відповідно до вимог ISO 14001 та протокол випробування до цього сертифікату до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівель (Постачальник) ТОВ «Хоббіт хаус» виконано вимогу пункту 6 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: надання сертифікату про відповідність системи екологічного менеджменту виробника відповідно до вимог ISO 14001 та протокол випробування до цього сертифікату до сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 15:09:27
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Найпростіше укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда) (код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-25-011196-a) та по суті питання повідомляємо наступне.
Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Пунктом 18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що, переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів як Учасниками закупівлі, так і зокрема Постачальником, тобто переможцем закупівлі.
Щодо постачальника - це будь-яка юридична або фізична особа, що надає замовнику необхідні йому товари, роботи або послуги.
Відповідно до статті 712 Цивільного кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Статтею 265 Господарського кодексу України, за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.
Постачальник у публічних закупівлях може стати той учасник торгів, який переміг за результатами тендеру і уклав з Замовником відповідний договір про співпрацю.
Відповідно до вимог абзаців 1,2,3 пункту 6 Додатку 2 до Тендерної документації, Постачальник зобов’язаний надати:
- сертифікат системи управління якістю ISO 9001 підприємства-виробника.
- сертифікат про відповідність системи екологічного менеджменту виробника відповідно до вимог ISO 14001.
- сертифікат відповідності ДСТУ 9195:2022 та протокол випробування до цього сертифікату.
В даному випадку дані документи вимагались Замовником конкретно від Постачальника товару, а не від Учасників закупівлі.
Вимоги які стосуються Учасників закупівлі чітко конкретизовані Замовником у Технічному завданні (наприклад абзац 5 та 6 пункту 6 Додатку 2 до Тендерної документації,
Отже, замовником у Технічному завданні чітко розділено і конкретизовано вимоги щодо Учасників закупівлі, та майбутнього Постачальника товару, що максимально розширювало коло конкуренції у вищезазначеній закупівлі.
Також повідомляємо Вам, що Переможцем закупівлі (Постачальником) ТОВ "Хоббіт хаус" при заключенні Договору №150 від 19.09.25023 надано Замовнику всі документи, які вимагались від Постачальника Додатком 2 до Технічного завдання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-25-011196-a від 17.11.2023 року
2023-11-24 16:45:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 01.12.2023 року Комунальне підприємство «ПАРК» Житомирської міської ради звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду з Позовною заявою про про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-08-25-011196-a від 17.11.2023. Після надходження інформації про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження Замовник оприлюднить в електронній системі закупівель номер такого провадження. |
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | Номер судового провадження: 240/33705/23/33901/23; Справа № 240/33705/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 грудня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" |
5 010 000,00
UAH з ПДВ
|
5 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" #44894815 |
Переможець |
5 010 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 12:54
|
договір 5 01000,00.PDF | укладений |
21 вересня 2023 10:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Найпростіше укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда) | 2 | штуки |
2 505 000,00
UAH з ПДВ
|