Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із встановлення та налаштування обладнання відеоспостереження на об’єктах КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Очікувана вартість
1 361 500,00 UAH
UA-2023-06-07-015230-a ● 36a1c436283c42b09384a996f13efabd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна 380442076165 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2023 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 361 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із встановлення та налаштування обладнання відеоспостереження на об’єктах КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 51314000-6 — Послуги зі встановлення відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 17:30 |
ТДО, 5131, зміни 13.06.2023.docx | |
13 червня 2023 17:30 |
Протокол зміни, 5131, 13.06.2023.docx | |
13 червня 2023 17:30 |
Перелік змін, 5131, 13.06.2023.docx | |
07 червня 2023 17:35 |
ТДО, 5131.docx |
13 червня 2023 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2023 17:30 |
ТДО, 5131, зміни 13.06.2023.docx
|
|||
13 червня 2023 17:30 |
Протокол зміни, 5131, 13.06.2023.docx
|
|||
13 червня 2023 17:30 |
Перелік змін, 5131, 13.06.2023.docx
|
|||
07 червня 2023 17:35 |
ТДО, 5131.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 09 червня 2023 17:25
Дата відповіді: 12 червня 2023 14:57
Вимога: авторизаційний лист (листи) від виробника (виробників) запропонованого учасником товару (товарів), про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній якості, виданим для даної закупівлі, із зазначенням: найменування замовника торгів, номера тендеру в електронній системі закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.Вказана вище вимога не є підтвердженням спроможності учасника Процедури закупівлі поставити товар, а також відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, і не може слугувати підтвердженням спроможності учасника Процедури закупівлі поставити товар. Крім того, виробник може не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Для отримання авторизації, Учасник забезпечує виконання ним вимог, зокрема:
- наявність спеціального обладнання для діагностики, настроювання й ремонту;
- наявність спеціальної освіти та сертифікатів для виконання робіт з ремонту;
- штат висококласних фахівців мають вищу технічну освіту та пройшли спеціалізовані курси;
Таким чином, наявність у Учасника авторизації означає і гарантує, що даний Авторизований Учасник має все необхідне для здійснення ремонту на дозволеному йому рівні допуску, та відповідає вимогам і стандартам даного виробника.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Враховуючи зазначене, вимоги Замовника залишаються без змін.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Для отримання авторизації, Учасник забезпечує виконання ним вимог, зокрема:
- наявність спеціального обладнання для діагностики, настроювання й ремонту;
- наявність спеціальної освіти та сертифікатів для виконання робіт з ремонту;
- штат висококласних фахівців мають вищу технічну освіту та пройшли спеціалізовані курси;
Таким чином, наявність у Учасника авторизації означає і гарантує, що даний Авторизований Учасник має все необхідне для здійснення ремонту на дозволеному йому рівні допуску, та відповідає вимогам і стандартам даного виробника.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Враховуючи зазначене, вимоги Замовника залишаються без змін.
Дискримінація
Дата подання: 09 червня 2023 17:27
Дата відповіді: 12 червня 2023 14:57
Вимога:Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції аналогічні договори:
- копію аналогічного договору за обсягами та умовами робіт з монтажу та налагодження систем відеоспостереження, який було укладено не раніше 2021 року (не менше одного);
Дана вимога є дискримінаційною, адже замовник має право вимагати лише наявність аналогічного договору, а не вказувати за які роки вони повинні бути виконані. дана вимога є спеціфічною до договору, а відтак договір вважається не аналоічним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дискримінація
Дата подання: 09 червня 2023 17:29
Дата відповіді: 12 червня 2023 14:58
Вимоги:.Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, на підтвердження в складі тендерної пропозиції надати дійсні на період надання послуг посвідчення про право надання послуг по ремонту та обслуговування електроустаткування з категорію допуску не менше 4 розряду (в кількості не менш 1-го робітника); Чому саме Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування?Чим не підходить електромонтер охоронно-пожежної сигналізації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: статтею 16 розділу ІІІ Закону України “Про публічні закупівлі” визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Одним з них є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка підтверджується регламентами та внутрішніми наказами щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою та в діючих електроустановках на енергооб’єкті критичної інфраструктури. У разі встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник має право вимагати надання підтвердження наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з відповідними підтверджуючими документами.
Враховуючи зазначене вимоги Замовника залишаються без змін.
Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: статтею 16 розділу ІІІ Закону України “Про публічні закупівлі” визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Одним з них є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка підтверджується регламентами та внутрішніми наказами щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою та в діючих електроустановках на енергооб’єкті критичної інфраструктури. У разі встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник має право вимагати надання підтвердження наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з відповідними підтверджуючими документами.
Враховуючи зазначене вимоги Замовника залишаються без змін.
Уточнення
Дата подання: 09 червня 2023 17:30
Дата відповіді: 12 червня 2023 14:59
Вимога:Учасник торгів має можливість провести попередній огляд яке необхідно провести на місці де буде встановлено обладнання, що є предметом закупівлі. З метою забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору Міненерго, на виконання вимог державних органів щодо посилення режиму доступу та стану захищеності об’єктів критичної інфраструктури м. Києва у період воєнного стану, встановлений наступний порядок доступу до об’єктів: щочетверга з 11:00 по 16:00, за адресою: Київ, вулиця Промислова, 4, та вул. Пухівська, 1а. На огляд об’єкту надається до 2 год. на Учасника. Допускається до двох представників від одного Учасника. Одночасний огляд лише одним учасником. Огляд проводиться за офіційним зверненням Учасника торгів на електронну адресу тендерного комітету. Результатом огляду повинна бути схема розташування обладнання та прокладання кабелю. Так огляд є обов'язковим чи ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Оскільки зазначені об’єкти КП «Київтеплоенерго», на яких будуть виконуватись електромонтажні роботи, мають складну систему технічних комунікацій та специфіку розташування об’єктів, яку потрібно врахувати при складанні кошторисної вартості, то такий огляд являється обов’язковим!
Враховуючи зазначене, вимоги Замовника залишаються без змін.
Оскільки зазначені об’єкти КП «Київтеплоенерго», на яких будуть виконуватись електромонтажні роботи, мають складну систему технічних комунікацій та специфіку розташування об’єктів, яку потрібно врахувати при складанні кошторисної вартості, то такий огляд являється обов’язковим!
Враховуючи зазначене, вимоги Замовника залишаються без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" |
1 355 299,08
UAH з ПДВ
|
1 355 299,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" #38997621 |
Переможець |
1 355 299,08
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2023 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 12:00
|
ДУ 1 Dogovir__255_DTSIT-23_vid_07_07_23.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 12:10
|
Dogovir__255_DTSIT-23_vid_07_07_23.pdf | укладений |
07 липня 2023 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами внесеними Постановою КМ від 17.02.2023 №157) та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 2555/ДТСІТ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |