Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області
Очікувана вартість
2 199 532,31 UAH
UA-2021-07-28-003073-b 367ddb1242e64919bf3165c5322c59a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" виконує роботи по об’єкту «Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області» відповідно до вимог договору будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області» від 07.08.2020 року №35-20 (далі – Договір) укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі на суму 7 898 989,00 грн., відповідно до оголошення розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-24-007686-a).
11.05.2021 року отримано експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза «МВК» від 11.05.2021 року № 34392 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області (коригування)», скориговану проєктно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області (коригування)».
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 68 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт. При виконанні робіт на об’єкті «Капітальний ремонт стадіону «Колос» імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області» були виявлені в проєктно-кошторисній документації додаткові роботи та зміни проектних рішень на загальну суму 2 199 532,31 гривень.
Слід зазначити, що проєктом було скориговано та внесені зміни в монолітні конструкції будівлі та металеві конструкції спортивної зали що призвело до зміни обсягів робіт з протипожежного покриття металевих конструкцій, змінені фасадні конструкції будівлі з технології вентиляційного фасаду на ps панелі, також проектом були помилково не враховані обсяги що передбачені проектом та додаткові обсяги які непередбачені проектно-кошторисною документацією, але є необхідними для виконання такі як
1. влаштування рулонного газону,
2. внесення добрив,
3. влаштування пандусу,
4. огородження адмінбудівлі,
5. покриття доріжок,
6. встановлення умивальника в санвузлі.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза «МВК» від 11.05.2021 року № 34392 щодо розгляду кошторисної частини проєкту документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області (коригування)».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 11:20
Оскарження наміру укласти договір: 08 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стадіону "Колос" імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л. Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області док №5 "Калинка" Сквирської районної ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м. Сквира, вул. Червона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

28 липня 2021 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 2 151 768,35
UAH з ПДВ
28 липня 2021 11:20

Документи

28 липня 2021 11:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 11:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
2 151 768,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2021 11:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 17:38
ДУ № 3 від 29.12.2023 до договору № 35-2021 від 30.08.2021 .PDF зміни до договору
29 грудня 2023 17:34
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 17:46
Додаткова угода_№2_30.12.2022_Дог. №35-20.21_30.08.2021.pdf зміни до договору
04 січня 2023 17:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 19:37
Додаткова угода № 1 від 30.12.2021_35-20_21.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 18:42
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 16:11
Договір від 30.08.2021 № 35-20_21.PDF укладений
30 серпня 2021 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 35-20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 19.1. Договору викласти у такій редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов'язань, передбачених Договором - діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: № 35-20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 35-20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML