Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги з цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації, встановлених на обє`ктах, їх обслуговування та реагування на спрацювання систем пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2024-03-07-012111-a ● 367826302f834004924bb5637ec69a3a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Державної міграційної служби України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 37846270 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 27 |
Контактна особа: |
Алла Мороз +380542611250 sm_fin@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 11:19 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 11:19 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації, встановлених на обє`ктах, їх обслуговування та реагування на спрацювання систем пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Герасима Кондратьєва,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником в національній валюті України, щомісячно, протягом 10 банківських днів з дати підписання Акту прийому-здачі наданих послуг, шляхом перерахування суми грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 17:17 |
ТЕНДЕР 2024 ПОЖЕЖКА.doc | |
07 березня 2024 17:17 |
ТЕНДЕР 2024 ПОЖЕЖКА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 березня 2024 09:49
Дата відповіді: 11 березня 2024 14:35
Встановлена вимога до учасників: учасник надає чинний сертифікат відповідності на пункт централізованого спостереження відповідно до ДСТУ EN 50518-2019 щодо спостереження та приймання тривожних сповіщень. Орган сертифікації, що видав цей сертифікат, має бути акредитованим, що підтверджується чинним сертифікатом з акредитації. Це є дискримінаційні вимоги, які обмежують коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції.
Також зверніть увагу на наступне: що встановлюючи такі вимоги, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Навіть Наказ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджений Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 (який не є вже чинним) не передбачав обов’язкову сертифікацію. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». ЛИШЕ ПОЛІЦІЯ МАЄ ТАКИЙ ПУЛЬТ, згідно цих ДСТУ. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Метою будь-яких закупівель є придбання якісних товарів, робіт чи послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від постачальників підтверджуючі документи, у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами) органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Дія ДСТУ EN 50518:2019 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які здійснюють послуги цілодобового спостереження за виникненням пожежі в приміщеннях. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим органом з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Під час підготовки вимог тендерної документації, Замовником встановлено, що сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 на час оголошення закупівлі мають різні суб’єкти господарювання, у тому числі – приватні компанії. Таким чином, Замовник не встановлює дискримінаційних умов, а піклується про підтвердження надійності потенційними постачальниками послуг.
Під час підготовки вимог тендерної документації, Замовником встановлено, що сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 на час оголошення закупівлі мають різні суб’єкти господарювання, у тому числі – приватні компанії. Таким чином, Замовник не встановлює дискримінаційних умов, а піклується про підтвердження надійності потенційними постачальниками послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" |
57 000,00
UAH
|
29 850,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
70 000,00
UAH
|
30 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" #42509387 |
Відхилено |
29 850,00
UAH
|
19 березня 2024 17:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 березня 2024 00:00
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Переможець |
30 000,00
UAH
|
22 березня 2024 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 16:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 11:51
|
пожежка 20%.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 16:00
|
УПО 24-38.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 17:49
|
договір пожежна охорона.pdf | укладений |
28 березня 2024 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | п17-000680-24-38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | п17-000680-24-38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |