Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волочиська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04060695 |
Місцезнаходження: | 31200, Україна , Хмельницька обл., місто Волочиськ, площа Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Купчик Юлія Сергіївна +380983436542 volmisrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 856 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 281,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 150 календарних днів | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії 2.docx | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 2 - інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47.docx | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 4 - інформація про субпідрядників.doc | |
29 квітня 2024 14:42 |
ТД Волочиськ повторно.docx | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 5 - проект договору.doc | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 3 - технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 визначено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до проектної документації експертного звіту № 23-0001/01-24 від 26 січня 2024 року, реєстраційний номер EX01:6547-6718-9183-8919 заробітна плата складає 12558,80 грн. Учасник ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" не надав пояснювальної записки до договірної ціни, де зазначається заробітна плата. Проте, можна на прикладі однієї роботи можна зробити висновок, що зазначений учасник значно завищив заробітну плату, а Замовник може не ефективно використати кошти, ще умовах воєнного стану. Наприклад: При середньомісячній заробітній платі 12558,80, вартість робіт складає: КР3-23-1 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну 1 м3 - 1143,53 грн. (без врахування вартості експлуатації машин і механізмів). В розрахунках Учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» Середньомісячну заробітну ми не знаємо, але вартість робіт складає: КР3-23-1 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну 1 м3 – 1622,17 грн(без врахування вартості експлуатації машин і механізмів). Якщо зробити елементарний розрахунок буде все зрозуміло.
Разом з тим, пункт 3.6. Додатку 5 до тендерної документації передбачає, що джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання Договору, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку. Можна зробити висновок, що договірна ціна учасника повинна враховувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Проте договірна ціна учасника ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" (файл «. Кошторис.pdf") не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (Розрахунок №12 зазначено «-»), що є невідповідністю пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Хочемо зауважити, що у разі якщо учасник не врахував в договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, хоча такі кошти були передбачені проектною документацію, що зазначено в пункті 3.6. Додатку 5 до тендерної документації, така невідповідність є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Підсумовуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що це звичайна схема Замовників, відхиляти учасників з значно меншою ціновою пропозицією, через «невірну» назву плитки (хоча це не впливає на ціну чи технічну характеристику), і разом з цим визнавати переможця учасника з значно більшою ціновою пропозицією, але із завищеною зарплатою та не врахування коштів, що передбачені проектною документацією.
Просимо звернути увагу, що пропозиція учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» не відповідає вимога тендерної документації. Звичайно ж буде стандартна відповідь, що порушення відсутні, оскільки це найбільша цінова пропозиція, можна і на щось «закрити очі». Нагадаємо, що один з принципів публічних закупівель - максимальна ефективність та економія.
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (договірна ціна може бути надана без обґрунтовуючих розрахунків її вартості);
• локальні кошториси.
Учасником надано і договірну ціну, і локальні кошториси з усіма роботами, об’ємами, що були передбачені Додатком 3 до ТД, обґрунтовуючих розрахунків Учасник мав право не надавати, пояснювальної записки в тому числі, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
Щодо, заробітної плати пояснюємо наступне – згідно Пояснювальної записки до кошторисної документації Замовника середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 167,33 люд.год та розряді робіт 3,8) становить 14845,00 грн.
Ваше твердження, що заробітна плата складає 12558,80 грн. не відповідає дійсності. Крім того, саме такий розмір заробітної плати був затверджений уповноваженими органами Волочиської ОТГ, інформація про що є у вільному доступі та може бути Вами перевірена.
Щодо, врахування додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку.
По перше, такої вимоги, що Учасник в обов’язковому порядку включає вказані витрати в договірну ціну в тендерній документації та Додатку 3 (технічне завдання) до ТД не містили. Отже, Учасник на власний розсуд згідно Настанови може враховувати вказані витрати або ж ні. Вказане свідчить не про домовленість, чи упереджене ставлення до розгляду тендерних пропозицій Замовником, а про те, що Учасник не має наміру при виконанні договору здійснювати перегляд витрат та виконає весь обсяг робіт за цінами, визначеними Договором. Дякуємо за взаєморозуміння.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-19-000045 ● f4dd407920634eec8f4d7052f901beb1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 № 60-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.08.2024 № 60-з
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
8. UA-2024-04-29-007211-a 29.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 17:01:18
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-007211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації визначено надання учасниками процедури закупівлі довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації визначено: «На підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка міститься в довідці, в складі тендерної пропозиції надаються:
- копії документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці згідно пункту 1. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном».
Так, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №22 від 24.05.2024), зокрема залученого: коток дорожний JCB VM123D, 2016 рік; Камаз вантажний 355102, самоскид, 1989 рік; Автомобіль вантажний-спеціальний буровий-С ГАЗ 66.
Проведеним аналізом договорів ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» щодо надання послуг будівельною технікою іншими суб’єктами господарювання встановлено відсутність підтвердження право користування вищевказаним майном або інших документів, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном даним учасником закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію з обґрунтуванням (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-22 15:42:20
Відповідь на питання
Добрий день. Волочиською міською радою розглянуто Ваш запит від 2024-08-19 17:01:18.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 29.04.2024 року Волочиською міською радою було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень Поліклініки під відділ соціально-психологічної, правової підтримки захисників, захисниць та членів їх сімей Волочиської міської ради, за адресою: вул. Незалежності 68А, м. Волочиськ, Хмельницький район, Хмельницька область», оголошення - UA-2024-04-29-007211-a. Очікувана вартість закупівлі склала 1 856 134,00 UAH з ПДВ.
І. Закупівля здійснюється за рахунок місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітальногоремонту визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова з визначення вартості будівництва» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт № 23-0001/01-24 від 26 січня 2024року.
Підсумовуючи вищевказане очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проєктні, вишукувальнi роботи, експертиза та авторський нагляд», помножених на 1.2 (ПДВ).
ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості обсягів робіт із проектної документації по об’єкту будівництва.
ІІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Принагідно повідомляємо, що на виконання положень пункту 4 1 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 на офіційному сайті Замовника в розділі « Фінанси» (посилання Інформація щодо процедури закупівель) наявна вся інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Поліклініки під відділ соціально-психологічної, правової підтримки захисників, захисниць та членів їх сімей Волочиської міської ради, за адресою: вул. Незалежності 68А, м. Волочиськ, Хмельницький район, Хмельницька область», більш детально можливо ознайомитись за посиланням: volochyska-gromada.org.ua
ІV. Щодо наявності в Учасника матеріально – технічної бази
Відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації - для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1.
Згідно Додатку 1 до ТД по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»вимагалось надання довідки за формою додатку та на підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка міститься в довідці, в складі тендерної пропозиції надаються:- копії документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці згідно пункту 1. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку та документи, однак замовником виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції, у зв’язку з чим було надано 24 години на усунення в порядку, передбаченому Законом та п. 43 Особливостей.
Зокрема, по матеріально технічній-базі довідка була сформована не за формою Додатку 1 та не надано всіх документів, що підтверджували право власності чи користування.
Зокрема, в уточненій довідці надано інформацію про наявність крана, котка дорожного, камаза вантажного-самоскида (позиції 1-3), де зазначено приналежність – залучене.
При цьому, в Вашому запиті запитується інформація по Автомобілю вантажному-спеціальному буровому-С ГАЗ 66, однак, уточнена довідка не містить інформації про вказаний вид транспорту.
По Крану MANNESMANN DematicTerex K, 2000 рік, котку дорожному JCB VM123 та Камазувантажному надано Договір № 22/24 від 14.05.2024 року про надання послуг будівельною технікою ТОВ «Хмельницьке управління механізації», зокрема строк дії вказаного договору до 31.12.2024 року. Згідно додатку до Договору містяться назви механізмів, зокрема 2 крани Terex, самоскид Камаз та спецавтотранспорт Камаз, коток самохідний JCB.
Тобто, Учасником зазначено вірно назву товару Кран Terex, Коток дорожній, Камаз, як того вимагав кваліфікаційний критерій.
При цьому,Замовником не встановлено окремих вимог щодо заповнення графи «найменування», про те, що має бути зазначено тип, модель, вид, чи інші характеристики транспортних засобів.
В такому випадку допущення механічних помилок в цифрах є опискою та не впливає на зміст тендерної пропозиції та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, адже в складі тендерної пропозиції є Договір про надання послуг, що підтверджує наявність залученого обладнання крану, котка та Камазу.
Додатки:
- Копія обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівліUA-2024-04-29-007211-a -a – 1 арк.
- Експертний звіт – 6 арк.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – 2 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-23 11:20:07
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-007211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації визначено надання учасниками процедури закупівлі довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації визначено: «На підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка міститься в довідці, в складі тендерної пропозиції надаються:
- копії документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці згідно пункту 1. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном».
Так, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №22 від 24.05.2024), зокрема залученого: 1. Кран MANNESMANN Dematic Terex K.; 2. Коток дорожний JCB VM123D, 2016 рік; 3. Камаз вантажний 355102, самоскид, 1989 рік; 54. Автомобіль вантажний-спеціальний буровий-С ГАЗ 66.
Отже, Автомобіль вантажний-спеціальний буровий-С ГАЗ 66 визначено учасником як залучене відповідно до № з/п 54.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію пояснення яким чином ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» документально підтвердив право користування вищевказаним майном або інших документів, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном даним даним учасником закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію з обґрунтуванням (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-27 14:47:54
Пояснення
Добрий день. Волочиською міською радою розглянуто Ваш запит від 2024-08-23 11:20:07.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації - для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1.
Згідно Додатку 1 до ТД по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»вимагалось надання довідки за формою додатку та на підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка міститься в довідці, в складі тендерної пропозиції надаються:- копії документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці згідно пункту 1. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку № 222 від 14 травня 2024 року та документи, однак виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції, у зв’язку з чим було надано 24 години на усунення в порядку, передбаченому Законом та п. 43 Особливостей.
Зокрема, по матеріально технічній-базі довідка була сформована не за формою Додатку 1 та не надано всіх документів, що підтверджували право власності чи користування.
Зокрема, в уточненій довідці (№ 222 від 24 травня 2024 року) надано інформацію про наявність (позиція 54) Автомобіля вантажного спеціального бурового – С ГАЗ 66 – залучене.
При цьому, завантажено Договір № 01-04 від 01 квітня 2024 року між Учасником та ПП «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-СЕРВІС ПЛЮС», предметом договору якого є передача в тимчасове користування Орендареві автомобіля марки ГАЗ 66, тип – вантажний-спеціальний буровий С з номерним знаком ВХ 7466СІ з терміном дії договору оренди до 31.12.2024 року, а також акт приймання – передавання транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за реєстраційним номером ВХ 7466СІ, що підтверджує право власності авто Орендодавця ПП «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-СЕРВІС ПЛЮС» на автомобіль вантажний - спеціальний буровий –С ГАЗ 66, інформація про який надана в довідці Учасника.
Тобто, Учасником надано в складі тендерної пропозиції документи, що вимагались тендерною документацією, зокрема, виконано вимогу кваліфікаційного критерію - якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, він надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном.
Тому, підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника не було.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-27 17:00:56
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-007211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації визначено: «Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист».
Вимоги до проектно-кошторисної документації робіт з капітального ремонту визначено кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 (далі - Настанова №281).
Відповідно до пункту 5.33 розділу 5 Настанови передбачено: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально - технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва», що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва».
Підпунктом 3.6. розділу 3 «Сума, що визначена у договорі» проекту договору та договору про закупівлю робіт від 05.06.2024 №172 визначено: «Джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання Договору, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку».
Зі змісту вищенаведеного слідує, що Замовником у Додатку 5 (Проект договору) до тендерної документації встановлена вимога до потенційних учасників процедури закупівлі щодо включення до тендерної пропозиції та договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Проте договірна ціна учасника ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" (файл «Кошторис.pdf") не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (Розрахунок №12 зазначено «-»), що є невідповідністю пропозиції учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 5 додатку 3 до тендерної документації якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію з обґрунтуванням (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 09:26:20
Пояснення
Добрий день. Волочиською міською радою розглянуто Ваш запит від 2024-08-27 17:00:56.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, Замовником відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації та додатку 5 до ТД встановлено вид договірної ціни «динамічна».
При цьому, згідно Додатку 3 до ТД зазначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (договірна ціна може бути надана без обґрунтовуючих розрахунків її вартості);
• локальні кошториси.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано і договірну ціну (динамічну) і локальні кошториси згідно технічного завдання Замовника.
Крім того, на сьогодні згідно Настанови з визначення вартості будівництва Підрядник має право (може), а не зобов’язаний враховувати у своїй договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами:
п 5.33. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни не залежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.(З урахуванням Зміни No 3 затвердженої Наказом від 22.09.2023 No 854).
Замовником не вимагалось в технічному завданні, чи в будь - якому іншому документі обов’язково враховувати ці кошти при розрахунках, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
У Додатку 5 передбачено, знову ж таки, що джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання Договору, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку.
Тобто, можуть слугувати кошти, у разі наявності нарахувань по вказаних статтях (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), а також і кошти економії, отриманої по інших статтях.
Так як, строк виконання робіт до 31.12.2024 року, об’єкт є не перехідний, жодних коригувань на сьогодні не здійснювалось, тендерною документацією не передбачено обов’язковість врахування у своїй договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Настановою передбачено право, а не обов’язок нарахування по вказаній статті витрат у своїй ціні, в складі тендерної пропозиції надано документи, що вимагались в Додатку 3 до ТД, Замовником дотримано вимог чинного законодавства та були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 11:57:18
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-007211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-06 встановлено роботи щодо улаштування дорожних корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію яким чином ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» документально підтвердив наявність власної або орендованої техніки, зокрема екскаватора?
2. Відповідно до даних довідки ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» від 14.05.20224 №228 «Довідка про розрахунок цінової пропозиції учасника»: «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, вона формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення інформацію яким чином ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» підтвердив інформацію, яка наведена в даній довідці?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 11:10:50
Пояснення
Добрий день. Волочиською міською радою розглянуто Ваш запит від 2024-08-28 11:57:18.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, Замовником відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалось надання довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
На підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка міститься в довідці, в складі тендерної пропозиції надаються:
- копії документів, що підтверджують право власності або користування майном зазначеним в довідці згідно пункту 1. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими або інших документів, що підтверджують право користування таким майном.
- оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
Тобто, вимогами кваліфікаційного критерію не передбачено обов’язкову наявність певного переліку техніки, а також, не визначено, що Учасник зазначає обов’язковий перелік машин та механізмів, які передбачені технічним завданням Замовника (згідно локальних кошторисів).
Щодо листа №228 від 14 травня 2024 року повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації та додатків до неї жодної вимоги про надання такого документу не передбачено.
Замовник розглядає тендерну пропозицію згідно вимог та в межах документів, що вимагались тендерною документацією.
Крім того, Додатком 3 до ТД вимагалось надання договірної ціни та локальних кошторисів, які надані в складі тендерної пропозиції та відповідають технічному завданню Замовника.
Отже, не зазначення в наявності екскаватора Учасником, не суперечить вимогам тендерної документації та не свідчить, що він не зможе виконати роботи по об’єкту.
Відповідно до умов укладеного договору, в процесі виконання Договору до виконання Робіт можуть бути залучені субпідрядники, проте виключно на підставі відповідного письмового дозволу Замовника за результатами аналізу інформації про таких субпідрядників, яка надається Підрядником. Підрядник має завчасно надати Замовнику будь-яку запитану останнім інформацію щодо субпідрядника, залучення якого планується.
Також, ніщо не заважає укласти договір про надання послуг будівельною технікою Підрядником в процесі виконання договору.
Так як, в складі тендерної пропозиції надано документи, що вимагались кваліфікаційним критерієм (Додатком 1 до ТД), технічним завданням Додатку 3 до ТД, Замовником дотримано вимог чинного законодавства та були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Додатково повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником було сформовано протокол про прийняття рішення щодо визначення формальної (несуттєвої) помилки № 44/1 від 27.05.2024 року (Додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" |
1 589 915,89
UAH з ПДВ
|
1 589 915,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ТБС" |
1 795 155,04
UAH з ПДВ
|
1 731 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " |
1 749 985,20
UAH з ПДВ
|
1 731 419,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" #44299058 |
Відхилено |
1 589 915,89
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 14:00
|
|
ТОВ "БК ТБС" #43499045 |
Відхилено |
1 731 410,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 17:01
|
|
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1
" #41403707 |
Переможець |
1 731 419,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 09:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2024 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 14:12
|
Договір | укладений |
05 червня 2024 14:07
|