Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чека вагонна гальмівної колодки
Очікувана вартість
127 440,00 UAH
UA-2021-06-10-002531-c 365fdfd8b9214561b4f7b93c275ca747
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух Вікторія Ігорівна

380509705067 tender@swrz.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія "СВРЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, м. Стрий. вул. Зубенка,2
Контактна особа: Барух Вікторія Ігорівна
380509705067
tender@swrz.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Торги на закупівлю чеки вагонної гальмівної колодки за кодом ДК 021:2015 34630000-2 - частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (чека вагона гальмівної колодки) – 3 600 шт. було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-02-23-002482-c (9824050) та № UA-2021-04-23-001956-a (11755136))

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 13:02
Оскарження наміру укласти договір: 21 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 34631000-9.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 шт.
Чека вагонна гальмівної колодки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82405, Україна, Львівська область, Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого Товару протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

10 червня 2021 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 12:24
UA-2021-04-23-001956-a-bids.pdf
10 червня 2021 12:24
UA-2021-02-23-002482-c-bids.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЛОКОМОТИВОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
#13655435
Переможець 127 440,00
UAH з ПДВ
10 червня 2021 13:02

Документи

10 червня 2021 13:02
Електронний підпис
10 червня 2021 13:02
протокол 3 намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2021 13:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЛОКОМОТИВОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
#13655435
127 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2021 13:02
Електронний підпис
10 червня 2021 13:02
протокол 3 намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 11:21
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 08:48
13ю.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:32
чека.pdf укладений
22 червня 2021 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору домовились про продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі поставки № СВРЗ-03-22-21-13/Ю від 22.06.2021. 2. Доповнити Договір Специфікацією № 2 (Додаток № 2) на загальну суму 25 488,00 грн. (двадцять п҆҆ять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 4 248,00 грн. (чотири тисячі двісті сорок вісім гривень 00 копійок), яка додається до даної Додаткової угоди. 3. Викласти нижче вказані пункти Договору поставки в наступній редакції: п. 1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується протягом 2021 року поставити ПОКУПЦЮ товари, зазначені в Специфікації №1 (Додаток №1) до даного Договору та протягом І-го кварталу 2022 року - товари, зазначені в Специфікації № 2 (Додаток № 2) до даного Договору, що є невід’ємною частиною Договору, а ПОКУПЕЦЬ - прийняти і оплатити такі товари згідно умов Договору. п. 1.3. Кількість товару складає 4 320 шт. (чотири тисячі триста двадцять штук) і визначається у Специфікації № 1 (Додаток №1) та Специфікації № 2 (Додаток № 2), які є невід’ємною частиною Договору. п. 1.6. Рік виготовлення Товару – 2020-2022 р.р. п. 2.1. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен передати (поставити) ПОКУПЦЮ товар (товари), якість яких має відповідати вимогам нормативно-технічної документації зазначеної в Специфікаціях №1 та № 2 договору. п. 3.1. Ціна цього Договору становить 152 928,00 грн. (сто п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 25 488,00 грн. (двадцять п҆҆ять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 копійок). п. 11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими особами та скріплення печатками (за наявності) і діє до: в частині поставок - до 31.03.2022 р., в частині розрахунків до повного їх виконання. п. 14.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: Специфікація №1 (Додаток 1) до Договору та Специфікація №2 (Додаток №2) до Договору.
Номер договору про закупівлю: СВРЗ-03-22-21-13/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Чека вагонна гальмівної колодки 4320 шт. 35,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 152 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 488,00 UAH)