Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м.Южне, вул.Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Очікувана вартість
3 952 643,60 UAH
UA-2020-10-07-010696-a 363c8eac52064a7bad63ea9ae977d589
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Горішна

+380953630841 marinauml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34592230
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, вул. ХІМІКІВ, 1
Контактна особа: Марія Горішна
+380953630841
marinauml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:06
Очікувана вартість: 3 952 643,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 763,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м.Южне, вул.Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, вул. Хіміків, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:34
Перелік ЗМІН.doc
13 жовтня 2020 15:34
Тендерна документація(НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
13 жовтня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:34
Перелік ЗМІН.doc
13 жовтня 2020 15:34
Тендерна документація(НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
07 жовтня 2020 17:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо рахунка
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:04
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:02
Якщо Учасник може виконувати роботи без попередньої оплати, навіщо відкривати рахунок в органах ДКСУ?
Відповідь: Відповідно до п.4.8 Додатку 5 Тендерної документації згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник перераховує Генпідряднику аванс у сумі __________________ (що складає 30% від вартості річного обсягу робіт) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін який не перевищує 1 місяць.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором.
Частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:14
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:03
У докуентації наявна вимога, що "Аналогічним договором є договір на виконання капітального ремонту житлових та громадських будівель і споруд та/або капітального ремонту систем пожежної сигналізації." Враховуючи технічне завдання закупівлі, то вважаємо, що підтвердженням аналогічного досвіду можуть також бути договору з монтажу/встановлення/облаштування/ тощо. У зв'язку з цим вимагаємо внести зміни до документації в цій частині, адже Замовники визначають назву закупівлі самостійно, проте предмет робіт, що виконуються є однаковим.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням вимог чинного законодавства та не потребують внесення відповідних змін.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:54
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 15:37
Нам, як потенційному Учаснику не потрібна попередня оплата!!! А тому відкривати рахунки у ДКСУ не є необхідним! Вимагаємо внести зміни документації. Щодо аналогічного досвіду, то Документація не відповідає вимогам законодавства!!!! Аналогічним може бути договівр не лише ЗА НАЗВОЮ. Найважливішим в аналогічному договорі є САМЕ СПЕЦИФІКА РОБІТ! Звертаємо вашу увагу, що у випадку ігнорування даної вимоги так само як попередніх, ми будемо змушені звертатися для захисту своїх прав до АМКУ! При оголошенні закупівлі створюйте рівні можливості для всіх учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого звернення було внесено зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-07-010696-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 09 листопада 2020 16:21
Оскарження визначення переможця
До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «Спецпожсервис -ЮГ» код ЄДРПОУ 41397479 Місцезнаходження: Юридична адреса: 65078, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 76 Тел. +38(048)709-94-40, +380504152674 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 02214254 Адреса: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, вул. Хіміків, 1 електронна пошта: marinauml@ukr.net телефон: +380953630841 Інформація про закупівлю: 363c8eac52064a7bad63ea9ae977d589 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-07-010696-a на дії Замовника КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-07-010696-a. Приватне підприємство «Спецпожсервис – ЮГ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: до 23.10.2020 10:00. Аукціон відбувся: 26.10.2020 з 13:06 до 13:39. . В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники: 1. ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" - 3 400 001 грн. з ПДВ; 2. ПП "ОХОРОНА-004" - 3 400 002 грн. з ПДВ; 3. ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ" - 3 951 465,78 грн з ПДВ; 4. ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" - 3 952 643,6 грн з ПДВ. 29.10.2020 року протоколом №35 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів закупівлі: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"), пропозицію Учасника ПП «Спецпожсервис – ЮГ» було визнано такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, а саме: у порушення вимог пп.12 п.1.1.Розділу 3 тендерної пропозиції відсутня копія ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що відповідають класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, інженерних мереж, систем, споруд СС2, з додатками до неї (дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій), які дозволяють учаснику торгів провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених тендерною документацією. ПП «Спецпожсервис – ЮГ» не погоджується з даним рішенням та аргументує це наступним: Учасником ПП «Спецпожсервис-ЮГ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку №815/10/20 від 21.10.2020 року про Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка видана Наказом № 364 від 05.07.2017р. ДСНС України "Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" згідно постанови КМУ України №852 від 23 листопада 2016 року та додатками до неї. Ліцензія видана на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, у тому числі і на Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту, що дозволяє нам, як Учаснику торгів, провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених даною тендерною документацією, зазначених в предметі закупівлі, та згідно з Додатком 4 до тендерної документації, про що було надано розширену інформацію в пояснювальній записці №814/10/20 від 21.10.2020 року. Хочемо зазначити, що здійснення господарської діяльності відповідно до вищезазначеної Ліцензії розповсюджується на об’єкти, що відповідають класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, інженерних мереж, систем, споруд СС2, і СС1, і СС3. Вважаємо, що Замовник ввів в оману учасників торгів щодо вимог пп.12 п.1.1.Розділу 3 тендерної пропозиції, у зв’язку з тим, що ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів не дає право на виконання робіт, вказаних в тендерній документації: «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")». Таким чином, вважаємо, що відмова Учаснику ПП «Спежпожсервис-ЮГ» з причини, визначеною у п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: є необґрунтованою и законодавчо неправомірною. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив ПП «Спецпожсервис - ЮГ», що призвело до порушення прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку пожежних послуг.Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відмову у прийняті тендерної пропозиції ПП «Спецпожсервис - ЮГ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ". 4. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд пропозицій учасників процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства та прийняти рішення про визначення переможця закупівлі ПП «Спецпожсервис - ЮГ», як такої, що відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2020 21:39
рішення від 12.11.2020 №21052+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 21:38
рішення від 24.11.2020 №21773.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 21:21

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 листопада 2020 18:19
пояснення АМКУ_щодо скарги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 3 450 178,46
UAH з ПДВ
3 400 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 3 677 849,58
UAH з ПДВ
3 400 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ" 3 951 465,78
UAH з ПДВ
3 951 465,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" 3 952 643,60
UAH з ПДВ
3 952 643,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:41
тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 18:41
кошторис.pdf
30 жовтня 2020 18:41
довідка пояснення.pdf
30 жовтня 2020 18:41
Акт виконаних робіт №3.pdf
23 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:16
35. штатний розпис ст. 396.pdf
23 жовтня 2020 09:16
31. Статут копія ст. 368-378.pdf
23 жовтня 2020 09:16
24. машини ст. 336.pdf
23 жовтня 2020 09:16
23. кошторис ст. 287-335.pdf
23 жовтня 2020 09:16
8. довідки ст 17 ст. 11-24.pdf
23 жовтня 2020 09:16
01. Реєстр.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:47
Довідка податкова
16 листопада 2020 14:47
Довідка МВС
16 листопада 2020 14:47
Довідка забовязання
16 листопада 2020 14:47
Довідка дитяча праця
16 листопада 2020 14:47
Витяг довідка банкротство
16 листопада 2020 14:47
Довідка банкротство
16 листопада 2020 14:47
Витяг довідка антикорупційна
16 листопада 2020 14:47
Довідка антикорупційна
16 листопада 2020 14:47
Довідка антиконкурентна
05 листопада 2020 15:31
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:25
Довідка ІТР субпідрядчика
23 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:57
Підписаний_G1020-4805-GL_tender.pdf
23 жовтня 2020 08:56
26. Довідки з банків.pdf
23 жовтня 2020 08:56
19. Локальні кошториси.pdf
23 жовтня 2020 08:56
24. Копія статуту.pdf
23 жовтня 2020 08:56
18. Договірна ціна.pdf
23 жовтня 2020 08:56
04. Довідка про ІТР.pdf
23 жовтня 2020 08:56
02. Довідка про МТБ.pdf
23 жовтня 2020 08:56
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 18:44
Електронний підпис
22 жовтня 2020 18:42
Підписаний_Лицензия_.pdf
22 жовтня 2020 18:41
Підписаний_G1020-5108-GL_tender.pdf
22 жовтня 2020 18:40
Тендерна пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 18:37
Ліцензія.PDF
22 жовтня 2020 18:36
Установчі документи.pdf
22 жовтня 2020 18:34
Проект Договору.PDF
22 жовтня 2020 18:34
Довідки.PDF
22 жовтня 2020 18:31
Довідка прц.техн.проф..PDF
22 жовтня 2020 18:30
КБ-3.PDF
22 жовтня 2020 18:30
КБ-2.PDF
22 жовтня 2020 18:29
Довідка про прц. ІТР.PDF
22 жовтня 2020 18:25
Аналогічний договор.PDF
22 жовтня 2020 18:24
мат.-техн. база.PDF
22 жовтня 2020 18:23
Технічні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ"

ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Відхилено 3 400 001,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 3 400 002,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 16:46
ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ"
#34443395
Переможець 3 951 465,78
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 16:15

Документи

30 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:58
Протокол ТК 35.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, яким передбачено надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації, та вимог Додатку 9.1 щодо заповнення інформації про керівників та ІТР надана у складі тендерної пропозиції довідка про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації відносно працівника, вказаного у п.3 вказаної довідки, містить інформацію про залучення працівника «за договором» без зазначенням номеру та дати укладення договору та за наказами «№02-02-к від 29.04.2019», «№02-26-к від 29.10.2019». 1.2. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції копія штатного розпису не підтверджує наявність у штаті посади інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, якщо працівник, інформація про якого вказана у п.3 довідки про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації, перебуває у штаті учасника. У разі, якщо працівник, інформація про якого вказана у п.3 довідки про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації залучений до виконання робіт на підставі договору/ контракту/ угоди, у порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції відсутня копія такого договору/контракту/угоди. 1.3. У порушення вимог п.3.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції по аналогічному договору надані копії актів виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в, що підтверджують факт виконання договору не у повному обсязі. Так, згідно відомостей про виконання аналогічних договорів аналогічний договір виконаний на суму 1 641 323,72 грн., актів виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в надані на суму 1 638 083,72 грн. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації, а також працівників робочих професій згідно форми Додатку 9.2 тендерної документації.»; - Додаток 9.1 до Тендерної документації «У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені керівники або ІТР на підставі договору/контракту/угоди, надати інформацію щодо таких договорів/контрактів/угод із зазначенням номер та дати укладення. Якщо співробітник є штатним, то в даній графі потрібно зазначити номер та дату наказу/документу про зарахування в штат.»; - п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації «Копія штатного розкладу (розпису) (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках, підготовлених згідно п.2.1 Додатку 2 тендерної документації.»; - п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені фахівці або робітники на підставі договору/ контракту/ угоди, у складі тендерної пропозиції надати копії діючих таких договорів/ контрактів/ угод.»; - п.3.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації «Копію(ї) акту(ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – скориговану/оновлену інформацію щодо заповнення колонки «Умови роботи* (штатний / за договором тощо)» відносно працівника, інформація про якого вказана у п.3 довідки про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації. У разі залишення інформації щодо заповнення колонки «Умови роботи* (штатний / за договором тощо)» відносно працівника, інформація про якого вказана у п.3 довідки про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації, без змін – додати номер та дату укладення договору із працівником, вказаним у п.3 Довідки, та надати пояснення щодо умов роботи вказаного працівника «за договором» та за наказами «№02-02-к від 29.04.2019», «№02-26-к від 29.10.2019». 3.2. По п.1.2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) якщо працівник, інформація про якого вказана у п.3 довідки про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації, перебуває у штаті учасника, надати копію штатного розкладу (розпису) (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках, підготовлених згідно п.2.1 Додатку 2 тендерної документації); 2) якщо працівник, інформація про якого вказана у п.3 довідки про керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 тендерної документації, залучений до виконання робіт на підставі договору/ контракту/ угоди, надати копію такого договору/контракту/угоди. 3.3. По п.1.3 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – копії актів виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі (можна надати лише ту частину актів, які у сумі з наданими у складі тендерної пропозиції актами, будуть вказувати на виконання договору у повному обсязі).

Документи

04 листопада 2020 14:02
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:00
Протокол ТК.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації у частині заповнення інформації щодо аналогічного договору згідно вимог Додатку 6 до Тендерної документації Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі містять недостовірну інформацію щодо дати укладеного договору. Так, у Відомостях про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі вказано дату аналогічного договору «12.11.2019», наданий договір містить дату «13.11.2019». 1.2. У порушення вимог п.4.1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) з відмітками про прийняття уповноваженим органом за два останніх звітних періоди та відсутня довідка з поясненнями щодо неможливості подання вказаного документу, яка повинна містити інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. 1.3. У порушення вимог п.2 Приміток Додатку 2 надана у складі тендерної пропозиції довідка про працівників субпідрядної організації складена не у відповідності до вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору.»; - п.4.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Для підтвердження фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи фінансової звітністості за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) з відмітками про прийняття уповноваженим органом, або інші документи фінансової звітності. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Документи фінансової звітності учасника за останній звітний період повинні підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж 4 (чотири) млн.грн.»; - п.2 Приміток до Додатку 2 до Тендерної документації «У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.4, 2.1-2.3 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – скориговану довідку згідно Додатку 6 до Тендерної документації, яка повинна містити достовірну інформацію щодо дати аналогічного договору у відповідності до наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору. 3.2. По п.1.2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) з відмітками про прийняття уповноваженим органом за два останніх звітних періоди або довідку з поясненнями щодо неможливості подання вказаного документу, яка повинна містити інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. 3.3. По п.1.3 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – довідку(и) про працівників субпідрядної організації, складену(і) у відповідності до вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ"
#34443395
3 951 465,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:52
Додат.угода №2.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:12
Дод.угода №1 (до договору №1-2020ДЗ.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:24
Договір 1-2020ДЗ.pdf укладений
04 грудня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/2020ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/2020ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 951 465,78
UAH (в тому числі ПДВ 658 577,63 UAH)