Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м.Южне, вул.Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Очікувана вартість
3 952 643,60 UAH
UA-2020-10-07-010696-a ● 363c8eac52064a7bad63ea9ae977d589
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34592230 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, вул. ХІМІКІВ, 1 |
Контактна особа: |
Марія Горішна +380953630841 marinauml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 3 952 643,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 763,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м.Южне, вул.Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, вул. Хіміків, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 15:34 |
Перелік ЗМІН.doc | |
13 жовтня 2020 15:34 |
Тендерна документація(НОВА РЕДАКЦІЯ).doc |
13 жовтня 2020 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2020 15:34 |
Перелік ЗМІН.doc
|
|||
13 жовтня 2020 15:34 |
Тендерна документація(НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо рахунка
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:04
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:02
Якщо Учасник може виконувати роботи без попередньої оплати, навіщо відкривати рахунок в органах ДКСУ?
Відповідь: Відповідно до п.4.8 Додатку 5 Тендерної документації згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник перераховує Генпідряднику аванс у сумі __________________ (що складає 30% від вартості річного обсягу робіт) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін який не перевищує 1 місяць.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором.
Частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором.
Частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:14
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:03
У докуентації наявна вимога, що "Аналогічним договором є договір на виконання капітального ремонту житлових та громадських будівель і споруд та/або капітального ремонту систем пожежної сигналізації." Враховуючи технічне завдання закупівлі, то вважаємо, що підтвердженням аналогічного досвіду можуть також бути договору з монтажу/встановлення/облаштування/ тощо. У зв'язку з цим вимагаємо внести зміни до документації в цій частині, адже Замовники визначають назву закупівлі самостійно, проте предмет робіт, що виконуються є однаковим.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням вимог чинного законодавства та не потребують внесення відповідних змін.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:54
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 15:37
Нам, як потенційному Учаснику не потрібна попередня оплата!!! А тому відкривати рахунки у ДКСУ не є необхідним! Вимагаємо внести зміни документації. Щодо аналогічного досвіду, то Документація не відповідає вимогам законодавства!!!! Аналогічним може бути договівр не лише ЗА НАЗВОЮ. Найважливішим в аналогічному договорі є САМЕ СПЕЦИФІКА РОБІТ! Звертаємо вашу увагу, що у випадку ігнорування даної вимоги так само як попередніх, ми будемо змушені звертатися для захисту своїх прав до АМКУ! При оголошенні закупівлі створюйте рівні можливості для всіх учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого звернення було внесено зміни до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-07-010696-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 09 листопада 2020 16:21
Дата подання: 09 листопада 2020 16:21
Оскарження визначення переможця
До Антимонопольного комітету України
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Приватне підприємство «Спецпожсервис -ЮГ»
код ЄДРПОУ 41397479
Місцезнаходження:
Юридична адреса: 65078, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 76
Тел. +38(048)709-94-40, +380504152674
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 02214254
Адреса: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, вул. Хіміків, 1 електронна пошта:
marinauml@ukr.net
телефон: +380953630841
Інформація про закупівлю: 363c8eac52064a7bad63ea9ae977d589 Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-07-010696-a
на дії Замовника
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-07-010696-a. Приватне підприємство «Спецпожсервис – ЮГ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва").
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: до 23.10.2020 10:00.
Аукціон відбувся: 26.10.2020 з 13:06 до 13:39.
.
В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники:
1. ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" - 3 400 001 грн. з ПДВ;
2. ПП "ОХОРОНА-004" - 3 400 002 грн. з ПДВ;
3. ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ" - 3 951 465,78 грн з ПДВ;
4. ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" - 3 952 643,6 грн з ПДВ.
29.10.2020 року протоколом №35 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів закупівлі: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"), пропозицію Учасника ПП «Спецпожсервис – ЮГ» було визнано такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, а саме: у порушення вимог пп.12 п.1.1.Розділу 3 тендерної пропозиції відсутня копія ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що відповідають класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, інженерних мереж, систем, споруд СС2, з додатками до неї (дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій), які дозволяють учаснику торгів провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
ПП «Спецпожсервис – ЮГ» не погоджується з даним рішенням та аргументує це наступним:
Учасником ПП «Спецпожсервис-ЮГ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку №815/10/20 від 21.10.2020 року про Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка видана Наказом № 364 від 05.07.2017р. ДСНС України "Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" згідно постанови КМУ України №852 від 23 листопада 2016 року та додатками до неї. Ліцензія видана на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, у тому числі і на Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту, що дозволяє нам, як Учаснику торгів, провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених даною тендерною документацією, зазначених в предметі закупівлі, та згідно з Додатком 4 до тендерної документації, про що було надано розширену інформацію в пояснювальній записці №814/10/20 від 21.10.2020 року. Хочемо зазначити, що здійснення господарської діяльності відповідно до вищезазначеної Ліцензії розповсюджується на об’єкти, що відповідають класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, інженерних мереж, систем, споруд СС2, і СС1, і СС3. Вважаємо, що Замовник ввів в оману учасників торгів щодо вимог пп.12 п.1.1.Розділу 3 тендерної пропозиції, у зв’язку з тим, що ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів не дає право на виконання робіт, вказаних в тендерній документації: «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації Комунальне некомерційне підприємство "Южненська міська лікарня" Южненської міської ради за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 1 (згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")».
Таким чином, вважаємо, що відмова Учаснику ПП «Спежпожсервис-ЮГ» з причини, визначеною у п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: є необґрунтованою и законодавчо неправомірною.
Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив ПП «Спецпожсервис - ЮГ», що призвело до порушення прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку пожежних послуг.Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відмову у прийняті тендерної пропозиції ПП «Спецпожсервис - ЮГ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ".
4. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд пропозицій учасників процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства та прийняти рішення про визначення переможця закупівлі ПП «Спецпожсервис - ЮГ», як такої, що відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2020 21:39
рішення від 12.11.2020 №21052+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 21:38
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.11.2020 №18334.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 12:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 24 11 2020 №21773.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 18:47
рішення від 24.11.2020 №21773.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 21:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
3 450 178,46
UAH з ПДВ
|
3 400 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
3 677 849,58
UAH з ПДВ
|
3 400 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ" |
3 951 465,78
UAH з ПДВ
|
3 951 465,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" |
3 952 643,60
UAH з ПДВ
|
3 952 643,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Відхилено |
3 400 001,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 15:00
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
3 400 002,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 14:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 16:46
|
ПП СВТО "СПЕЦПРОЕКТ" #34443395 |
Переможець |
3 951 465,78
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:52
|
Додат.угода №2.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:12
|
Дод.угода №1 (до договору №1-2020ДЗ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 09:24
|
Договір 1-2020ДЗ.pdf | укладений |
04 грудня 2020 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1/2020ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1/2020ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |