Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект: ручка для дверей під циліндр + механізм та євроциліндр для дверей
Очікувана вартість
7 746,80 UAH
UA-2019-09-06-001384-a ● 36119fd89a98422b98196a4250d3b64e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 7 746,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Комплект: ручка для дверей під циліндр + механізм та євроциліндр для дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комплект: ручка для дверей під циліндр + механізм та євроциліндр для дверей | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 15:58 |
Оголошення Ручки для дверей.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 07 вересня 2019 12:02
Дата відповіді: 09 вересня 2019 12:20
Доброго дня. Чи буде розглядати Замовник аналоги товару?
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 09 вересня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, визначено в Додатку 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі. повідомляємо наступне: «У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти».
Щодо оцінки пропозицій зазначаємо наступне: розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, визначено в Додатку 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі. повідомляємо наступне: «У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти».
Щодо оцінки пропозицій зазначаємо наступне: розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ #3212502058 |
Рішення скасоване |
7 483,40
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 11:20
|
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ #3212502058 |
Відхилено |
7 483,40
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 11:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій