Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект: ручка для дверей під циліндр + механізм та євроциліндр для дверей
Очікувана вартість
7 746,80 UAH
UA-2019-09-06-001384-a 36119fd89a98422b98196a4250d3b64e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джуринська Наталія Валеріївна

+380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Джуринська Наталія Валеріївна
+380444863322
kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 7 746,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Комплект: ручка для дверей під циліндр + механізм та євроциліндр для дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комплект: ручка для дверей під циліндр + механізм та євроциліндр для дверей Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:58
Оголошення Ручки для дверей.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 07 вересня 2019 12:02
Дата відповіді: 09 вересня 2019 12:20
Доброго дня. Чи буде розглядати Замовник аналоги товару?
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 09 вересня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, визначено в Додатку 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі. повідомляємо наступне: «У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти».
Щодо оцінки пропозицій зазначаємо наступне: розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 7 483,40
UAH з ПДВ
7 483,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 14:21
Vityag.PDF
11 вересня 2019 14:21
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
11 вересня 2019 14:21
Vipiska.PDF
11 вересня 2019 14:21
Dovidka SCHET.PDF
11 вересня 2019 14:21
Pasport 1ST.PDF
11 вересня 2019 14:21
Витяг розширений.pdf
11 вересня 2019 14:21
Pasport 12-13ST.PDF
11 вересня 2019 14:21
Pasport 2ST.PDF
11 вересня 2019 14:21
Vipiska2.PDF
11 вересня 2019 14:21
ДОВІДКА документи.pdf
11 вересня 2019 14:21
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
11 вересня 2019 14:21
Гарантія на документи.pdf
11 вересня 2019 14:21
ID KOD.PDF
11 вересня 2019 14:21
характеристики.pdf
11 вересня 2019 14:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Рішення скасоване 7 483,40
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:20
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 7 483,40
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:54

Документи

19 вересня 2019 14:51
Електронний підпис
19 вересня 2019 14:49
Протокол

Документи

27 вересня 2019 11:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:22
протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій