Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
1 497 500,00 UAH
UA-2020-09-25-001795-a 35fb3b3e35df43e5b7e03485d58ae5c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вадимівна Кравець

+380553822341 chapfgg2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38232158
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
Контактна особа: Ірина Вадимівна Кравець
+380553822341
chapfgg2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 14:18
Очікувана вартість: 1 497 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44925 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 44925,00 (сорок чотири тисячі дев’ятсот двадцять п’ять грн. 00 коп.).
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям.
На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником.
У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277 тонни
Вугілля кам’яне (09111100-1 - Вугілля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, Чаплинський район, за адресою підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 22:09
Тендерна документація_зміни.pdf
09 листопада 2020 22:09
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацiї.pdf
09 листопада 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2020 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 22:09
Тендерна документація_зміни.pdf
26 вересня 2020 21:28
Тендерна документація.pdf
09 листопада 2020 22:09
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацiї.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-001795-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:03
Скарга
на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2020 00:09
рішення від 09.10.2020 № 19024+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 00:09
рішення від 02.11.2020 №20330 .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 23:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2020 09:18

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 13:03
оп з печатками.pdf
07 жовтня 2020 13:03
копія сертиф АМ.pdf
07 жовтня 2020 13:03
Скарга.pdf
07 жовтня 2020 13:03
ао 25-70.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 1 370 340,00
UAH з ПДВ
1 370 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПІК-Інвест 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 12:04
Довідка МВС
28 листопада 2020 12:04
Довідки по ст.17
16 листопада 2020 18:41
Електронний підпис
16 листопада 2020 18:36
Додаток 4 частина 1.pdf
16 листопада 2020 18:36
Додаток 2.pdf
16 листопада 2020 18:36
Додаток 4 частина 2.pdf
16 листопада 2020 18:36
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 18:36
Додаток 1.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 15:10
Документи торгів.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕНЕРГОАВЕРС

ПП ПІК-Інвест

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
Переможець 1 370 340,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 23:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 23:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
1 370 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 17:35
ДУ 3 від 27.01.21 до дог.№ 411 від 08.12.20 - Вугілля - 20 %.pdf зміни до договору
28 січня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:22
ДУ 2 від 29.12.20 до дог. №411 від 08.12.20 - Вугілля - продовження терміну дії дог..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:19
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 12:27
ДУ № 1 від 09.12.20 - зменшення обсягів вугілля - 606 858 грн.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 22:29
Дог. № 411 від 08.12.20 - вугілля - 1 370 340 грн.pdf укладений
09 грудня 2020 22:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: №411/ДУ№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 724 458,00
UAH (в тому числі ПДВ 120 743,00 UAH)