Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування Виготовлення проектно-кошторисної документації , проведення експертизи об’єкту: «Будівництво очисних споруд каналізації в м. Болград Болградського району Одеської області»
Очікувана вартість
1 490 689,46 UAH
UA-2024-01-08-003314-a 35eb74cd86fe4499883279451960b18c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванова Вікторія Вікторівна

+380956579273 vodokanalbolgrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Болградської міської ради "Горводоканал"
Код ЄДРПОУ: 37548545
Місцезнаходження: 68702, Україна , Одеська обл., місто Болград, вул. Терещенка, 43
Контактна особа: Іванова Вікторія Вікторівна
+380956579273
vodokanalbolgrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації , проведення експертизи об’єкту: «Будівництво очисних споруд каналізації в м. Болград Болградського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68702, Україна, Одеська область, м.Болград, вул. Терещенка, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

08 січня 2024 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 13:45
Протокол про технічні помилки.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД»
#42418604
Переможець 1 490 689,46
UAH з ПДВ
08 січня 2024 13:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2024 17:20
ДУ _4.PDF зміни до договору
04 жовтня 2024 17:19
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 11:05
ДУ3.PDF зміни до договору
01 квітня 2024 10:59
Договір з додатками та протоколом.PDF укладений
08 січня 2024 14:33
Договір.PDF укладений
08 січня 2024 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку з обставинами викладеними у листі № 509 від 27.03.2024р.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим, що згідно з отриманим висновком експертизи проектно-кошторисної документації не потрібно виконувати роботи з Оцінки впливу на довкілля, Сторони вирішили у зв‵язку з зменшенням обсягу виконуваних робіт, внести відповідні зміни до договору № 101 від 08.06.2023 року та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим договором становить 1 397 185,46 гривень (один мільйон триста дев‵яносто сім тисяч сто вісімдесят п‵ять грн. 46 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 232 864,24 гривень (двісті тридцять дві тисячі вісімсот шістдесят чотири грн. 24 коп.) у відповідності з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток №1) та кошторису на виконання робіт (Додаток №4)» 2. Сторони погодили викласти в новій редакції Протокол узгодження договірної ціни (Додаток №1) та кошторис на виконання робіт (Додаток №4) 3. Сторони вирішили продовжити строк виконання робіт до договору № 101 від 08.06.2023 року та викласти в наступній редакції: Пункт 4.1. – «Строки виконання робіт – до 31.10.2024 року» 4. Сторони погодили викласти в новій редакції Додаток №2 до договору № 101 від 08.06.2023 року «Календарний графік».
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML