Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розроблення нормативного документу “Вимоги до спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту працівників”
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2021-07-05-007979-c ● 35b11bf0caf14e7fa16ab6bf6c34b968
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконавець (переможець процедури закупівлі), щодо якого замовником прийнято рішення про виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п. 2 Розділу VII “Перевірка наявності ознак пов’язаності учасників закупівлі” тендерної документації, на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 1 (один) відсоток від ціни Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації). Строк дії такої банківської гарантії протягом строку дії договору закупівлі та додатково 1 (один) місяць. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 9 тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73210000-7: Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення нормативного документу “Вимоги до спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту працівників”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 серпня 2022
ДК 021:2015: 73210000-7 — Консультаційні послуги у сфері наукових досліджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг без зауважень проводить оплату вартості наданих послуг відповідно до виставленого Виконавцем рахунку. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Строк надання послуг: 12 місяців з дати укладення Договору. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 18:13 |
ТД_Послуги з розроблення НД _нова редакція (13.07.2021).pdf | |
13 липня 2021 18:13 |
Перелік змін до ТД (13.07.2021).pdf | |
05 липня 2021 15:41 |
Проект договору.docx | |
05 липня 2021 15:41 |
Опитувальник ФО.xls | |
05 липня 2021 15:41 |
Опитувальник ЮО.xls | |
05 липня 2021 15:41 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
13 липня 2021 18:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2021 18:13 |
ТД_Послуги з розроблення НД _нова редакція (13.07.2021).pdf
|
|||
13 липня 2021 18:13 |
Перелік змін до ТД (13.07.2021).pdf
|
|||
05 липня 2021 15:41 |
Проект договору.docx
|
|||
05 липня 2021 15:41 |
Опитувальник ФО.xls
|
|||
05 липня 2021 15:41 |
Опитувальник ЮО.xls
|
|||
05 липня 2021 15:41 |
Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 10 липня 2021 17:35
Дата відповіді: 13 липня 2021 13:20
Доброго дня, шановний замовник. У тендерній документації розділ 3 п.1 міститься перелік документів якими учасник інформує замовника. Підскажить чи повинен учасник надавати ці документи у складі пропозиції, якщо так то у якому вигляді.
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. Для підтвердження інформації, зазначеної у п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, подання документів не є необхідним, оскільки поданням тендерної пропозиції Учасник надає підтвердження такої інформації. Перелік документів, що подаються учасником процедури закупівлі міститься у Додатку 2 тендерної документації.
переклад
Дата подання: 10 липня 2021 19:22
Дата відповіді: 13 липня 2021 13:34
Відповідно до п. 7 тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на інший мові ніж українська або російська,учасник надає автентичний переклад документу. Чи повинен такий документ бути офіційно переведений та завірений печаткою перекладача, та чи повинні такі документи бути нотаріально посвідченні?
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. Тендерною документацією не встановлено окремих вимог щодо способу здійснення перекладу документів, викладених іншою мовою ніж українська або російська, та його нотаріального посвідчення. Спосіб здійснення перекладу, а також підтвердження його автентичності залишається на розсуд Учасника. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації відповідальність за якість та достовірність перекладу несе Учасник.
Нормативні посилання
Дата подання: 10 липня 2021 19:58
Дата відповіді: 13 липня 2021 18:15
В тендерній документації вами згадуються наступні документи: протокол від 18.12.2020 схвалений на засіданні НТР НАК «Нафатогаз Україна» який є підставою для надання послуги, Рішення правління від 03.09.2019, рішення правління Компанії від 23.12.2020 №529. Вами зазначено, що дані документи є вхідними даними до надання послуг. Чи можливо ознайомитися з даними документами? Якщо ні просимо внести зміни в документацію, адже є посилання на документи які не є публічними, що призводить до дискримінації учасників та не дає можливості учасникам всебічно отримати інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Постанова КМУ
Дата подання: 10 липня 2021 21:20
Дата відповіді: 13 липня 2021 18:16
Доводимо до вашого відома,що постанова Кабінету Міністрів України №771 від 21серпня 2019 року, на яку ви посилаєтесь в Додатку 1 ч.3, п.3.1 , ще не набула чинності. Тому, вважаємо, що посилання на даний нормативний документ в тендерній документації є протиправним. Тому що, переможець торгів в свої роботі не може використовувати документі які не набули чинність або її втратили. Так як завдання вашої тендерної документації розробити нормативний документ,який відповідає усім вимогам законодавства України та внутрішнім документам Нафтогаз Україна, що є чинними на дату завдання звітних документів. Виходячи з вище викладеного просимо вас, змінити дану постанову на чинну або видалити її з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-05-007979-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.Г.", Код ЄДРПОУ:37578066
Дата подання: 10 липня 2021 21:42
Вимога щодо наданя скан-копій які є персональними данними
1. Доброго дня. Згідно до п.3 та п.4 додатку 2 ТД Послуги з розроблення НД, Замовник вимагає від учасників надати скан-копії сторінок трудових книжок з відмітками про працевлаштування на підприємстві учасника а також надати скан-копії дипломів працівників які будуть надавати послуги з розроблення НД. Відповідно до ЗУ про захист персональних даних ст. 2 - персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до роз’яснення міністерства юстиції України від 21.12.2011 року «Деякі питання практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних"», зазначається, що персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору. Також згідно до ст.10 Закону України про захист персональних даних ч.1 Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. З вище викладеного та дотримуючись Закону України про захист персональних даних вимога щодо надання відомостей про трудові відносини та документи про освіту є персональними даними які учасник торгів (тобто юридична або фізична особа, яка отримала ці дані виключно для здійснення повноважень у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору) не має права викривати та використовувати іх для участі в публічних закупівлях, адже ця інформація стане публічною та може бути використана 3-ми особами,учасник також, не зможе про гарантувати, згідно до до ст.10 Закону України про захист персональних даних ч.1 , захист наданих даних, чим порушить вище вказаний Закон України та Закон України про працю. Також відповідно до Закону України «про захист персональних даних» , ст. 14 ч.4 сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Тобто навіть за згоди працівника надати персональні данні для участі в закупівлі, Замовник зі своєї сторони,як сторона якій передаються персональні дані, не зможе про гарантувати та вжити заходів щодо захисту цих даних, від використання третіми особами, що порушує Закон України про захист персональних даних та Конституцію України. Вимагаємо внести зміни в документацію в цій частині, за для запобігання порушень Законів та Конституції України
3. Відповідно до п. 7 тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на інший мові ніж українська або російська,учасник надає автентичний переклад документу. Чи повинен такий документ бути офіційно переведений та завірений печаткою перекладача, та чи повинні такі документи бути нотаріально посвідченні?
4. доброго дня шановний замовник. У тендерній документації розділ 3 п.1 міститься перелік документів якими учасник інформує замовника. Підскажить чи повинен учасник надавати ці документи у складі пропозиції, якщо так то у якому вигляді.
5.В тендерній документації вами згадуються наступні документи: протокол від 18.12.2020 схвалений на засіданні НТР НАК «Нафатогаз Україна» який є підставою для надання послуги, Рішення правління від 03.09.2019, рішення правління Компанії від 23.12.2020 №529. Вами зазначено, що дані документи є вхідними даними до надання послуг. Чи можливо ознайомитися з даними документами? Якщо ні просимо внести зміни в документацію, адже є посилання на документи які не є публічними, що призводить до дискримінації учасників та не дає можливості учасникам всебічно отримати інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі.
6. Доводимо до вашого відома,що постанова Кабінету Міністрів України №771 від 21серпня 2019 року, на яку ви посилаєтесь в Додатку 1 ч.3, п.3.1 , ще не набула чинності. Тому, вважаємо, що посилання на даний нормативний документ в тендерній документації є протиправним. Тому що, переможець торгів в свої роботі не може використовувати документі які не набули чинність або її втратили. Так як завдання вашої тендерної документації розробити нормативний документ,який відповідає усім вимогам законодавства України та внутрішнім документам Нафтогаз Україна, що є чинними на дату завдання звітних документів. Виходячи з вище викладеного просимо вас, змінити дану постанову на чинну або видалити її з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
3. Відповідно до п. 7 тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на інший мові ніж українська або російська,учасник надає автентичний переклад документу. Чи повинен такий документ бути офіційно переведений та завірений печаткою перекладача, та чи повинні такі документи бути нотаріально посвідченні?
4. доброго дня шановний замовник. У тендерній документації розділ 3 п.1 міститься перелік документів якими учасник інформує замовника. Підскажить чи повинен учасник надавати ці документи у складі пропозиції, якщо так то у якому вигляді.
5.В тендерній документації вами згадуються наступні документи: протокол від 18.12.2020 схвалений на засіданні НТР НАК «Нафатогаз Україна» який є підставою для надання послуги, Рішення правління від 03.09.2019, рішення правління Компанії від 23.12.2020 №529. Вами зазначено, що дані документи є вхідними даними до надання послуг. Чи можливо ознайомитися з даними документами? Якщо ні просимо внести зміни в документацію, адже є посилання на документи які не є публічними, що призводить до дискримінації учасників та не дає можливості учасникам всебічно отримати інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі.
6. Доводимо до вашого відома,що постанова Кабінету Міністрів України №771 від 21серпня 2019 року, на яку ви посилаєтесь в Додатку 1 ч.3, п.3.1 , ще не набула чинності. Тому, вважаємо, що посилання на даний нормативний документ в тендерній документації є протиправним. Тому що, переможець торгів в свої роботі не може використовувати документі які не набули чинність або її втратили. Так як завдання вашої тендерної документації розробити нормативний документ,який відповідає усім вимогам законодавства України та внутрішнім документам Нафтогаз Україна, що є чинними на дату завдання звітних документів. Виходячи з вище викладеного просимо вас, змінити дану постанову на чинну або видалити її з тендерної документації.
Скасована
Дата: 10 липня 2021 21:58
Причина: .
Номер вимоги: UA-2021-07-05-007979-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.Г.", Код ЄДРПОУ:37578066
Дата подання: 10 липня 2021 21:59
Вимога щодо надання скан-копій з персональними даними
Доброго дня. Згідно до п.3 та п.4 додатку 2 ТД Послуги з розроблення НД, Замовник вимагає від учасників надати скан-копії сторінок трудових книжок з відмітками про працевлаштування на підприємстві учасника а також надати скан-копії дипломів працівників які будуть надавати послуги з розроблення НД. Відповідно до ЗУ про захист персональних даних ст. 2 - персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до роз’яснення міністерства юстиції України від 21.12.2011 року «Деякі питання практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних"», зазначається, що персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору. Також згідно до ст.10 Закону України про захист персональних даних ч.1 Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. З вище викладеного та дотримуючись Закону України про захист персональних даних вимога щодо надання відомостей про трудові відносини та документи про освіту є персональними даними які учасник торгів (тобто юридична або фізична особа, яка отримала ці дані виключно для здійснення повноважень у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору) не має права викривати та використовувати іх для участі в публічних закупівлях, адже ця інформація стане публічною та може бути використана 3-ми особами,учасник також, не зможе про гарантувати, згідно до до ст.10 Закону України про захист персональних даних ч.1 , захист наданих даних, чим порушить вище вказаний Закон України та Закон України про працю. Також відповідно до Закону України «про захист персональних даних» , ст. 14 ч.4 сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Тобто навіть за згоди працівника надати персональні данні для участі в закупівлі, Замовник зі своєї сторони,як сторона якій передаються персональні дані, не зможе про гарантувати та вжити заходів щодо захисту цих даних, від використання третіми особами, що порушує Закон України про захист персональних даних та Конституцію України. Вимагаємо внести зміни в документацію в цій частині, за для запобігання порушень Законів та Конституції України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2021 18:16
Шановний Учаснику, повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕФЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОНСАЛТИНГУ" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЧБОВИЙ КОМБІНАТ "СЕФЕТІ" |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМ ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ" |
1 539 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕФЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОНСАЛТИНГУ" #38398184 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 15:59
|
Додаткова угода від 24.01.2024 №2.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 16:19
|
Додаткова угода від 15.08.2022 №1.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 16:34
|
Договір від 17.08.2021 №14-1143-21.pdf | укладений |
17 серпня 2021 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку із продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 14/1143/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв'язку із продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 14/1143/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |