Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Небесної сотні м. Умань Черкаської області, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Очікувана вартість
4 320 164,03 UAH
UA-2020-08-19-002362-b ● 359e3408ce954cfcaa40aa6d5a77b546
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39358320 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1 |
Контактна особа: |
Горбонос Сергій Васильович +380474431562 tk39358320@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 4 320 164,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 600,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Небесної сотні м. Умань Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Небесної сотні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 11:22 |
Перелік змін_27082020.docx | |
27 серпня 2020 11:22 |
1. ТД_кап. ремонт вул. Н.сотні _ нова редакція.docx | |
19 серпня 2020 17:25 |
5. ДОДАТОК 4. ПД.docx | |
19 серпня 2020 17:25 |
4. ДОДАТОК 3. ЗРАЗОК_1.ЗРАЗОК_2.docx | |
19 серпня 2020 17:25 |
3. ДОДАТОК 2. ФОРМА Тендерна пропозиція.docx | |
19 серпня 2020 17:25 |
2. ДОДАТОК 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx |
27 серпня 2020 11:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2020 11:22 |
Перелік змін_27082020.docx
|
|||
27 серпня 2020 11:22 |
1. ТД_кап. ремонт вул. Н.сотні _ нова редакція.docx
|
|||
19 серпня 2020 17:25 |
5. ДОДАТОК 4. ПД.docx
|
|||
19 серпня 2020 17:25 |
4. ДОДАТОК 3. ЗРАЗОК_1.ЗРАЗОК_2.docx
|
|||
19 серпня 2020 17:25 |
3. ДОДАТОК 2. ФОРМА Тендерна пропозиція.docx
|
|||
19 серпня 2020 17:25 |
2. ДОДАТОК 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження наявності досвіду
Дата подання: 21 серпня 2020 10:47
Дата відповіді: 21 серпня 2020 13:33
Відповідно до п. 5.2.5 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі пропозиції повинен надати «Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті; копію не менше ніж одного аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, інформація про який надана у довідці у довільній формі (аналогічним вважається договір, за яким учасником виконувались роботи на вулиці/вулицях чи дорозі/дорогах міст або інших населених пунктів з будівництва, або з реконструкції, або з капітального ремонту), а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт по договору, копія якого надана у складі пропозиції;.
Просимо роз`яснити, які саме документи необхідно надати для підтвердження приймання виконаних будівельних робіт по договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документами, що підтверджують повне виконання аналогічного договору є документи, які генпідрядник/учасник надавав замовнику для підтвердження виконаних робіт з будівництва, або з реконструкції, або з капітального ремонту вулиці (дороги).
Відповідно до пункту 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Підпунктом 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У».
А якщо будівельні роботи виконують не за державні кошти, то їх приймання-передачу можна оформити відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV.
Відповідно до пункту 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Підпунктом 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У».
А якщо будівельні роботи виконують не за державні кошти, то їх приймання-передачу можна оформити відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV.
підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2020 10:48
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:31
Відповідно до п. 6.4 Розділу 3 тендерної документації: «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Заходи щодо відновлення і підтримки сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Уманка (від гідротехнічної споруди на вул. Незалежності до місця злиття з річкою Паланка) в адміністративних межах м. Умань Черкаської області – нове будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013»
Просимо роз`яснити, які саме документи необхідно надати для підтвердження даної вимоги тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за уважність! Пунктом 6.4. Розділу 3 тендерної документації передбачено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Небесної сотні м. Умань Черкаської області, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.
Тому наразі готуються зміни до тендерної документації і найближчим часом вони будуть внесені.
Тому наразі готуються зміни до тендерної документації і найближчим часом вони будуть внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" |
3 820 000,80
UAH з ПДВ
|
3 820 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" |
4 315 879,51
UAH з ПДВ
|
4 315 879,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" #03333370 |
Переможець |
3 820 000,80
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 12:57
|
ДУ №1 до дог.99 01.10.20.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2020 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 15:40
|
Договір з додатками | укладений |
02 жовтня 2020 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктами 3.4, 10.1.1 та 10.5 Договору будівельного підряду № 99 від 01 жовтня 2020 року (далі – Договір) Сторони домовились про зміну обсягів закупівлі (згідно фактично виконаним роботам). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 94 401,60 грн (дев’яносто чотири тисячі чотириста одну гривню, 60 копійок) з ПДВ. 2. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2020 році в новій редакції» від 08.10.2020 р. № 398 та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору, Сторони домовились річний план асигнувань на 2020 рік збільшити на 3 455 842,20 грн (три мільйони чотириста п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот сорок дві гривні, 20 копійок) з ПДВ. 3. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 725 599,20 грн (три мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 20 копійок), в тому числі ПДВ 620 933,20 грн (шістсот двадцять тисяч дев’ятсот тридцять три гривні, 20 копійок). Річний план асигнувань на 2020 рік складає 3 725 599,20 грн. (три мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 20 копійок) з ПДВ. 4. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 5. Сторони домовились до Розділу «15. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ IBAN UA428201720344281004100088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |