Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Очікувана вартість
522 972,00 UAH
UA-2021-07-27-000485-a ● 359bf8f45377424c9b5d54bf82a94caf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75 |
Контактна особа: |
Ракша Ольга Володимирівна 0977874791 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2021 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 522 972,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 614,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1944 штуки
Шкільні меблі (39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Матросова, б. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 10:32 |
ТД дидактика НУШ на 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-27-000485-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 28 липня 2021 14:14
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовнику !
Насамперед хотілось би привітати вас з 5-ти річчям дня запуску електронної системи Прозорро!
Вже 5 років всі державні закупівлі прозорі і корупцію в закупівлях майже поборено.
Тепер по суті: ми хочемо взяти участь у вашій закупівл, але не маємо такої можливості з наступної причини. Вами встановлена вимога «Учасники в складі пропозиції повинні надати копії чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданих на виробника товару.».
Ця вимога стосується позиції №38, а саме «Дошка коркова».
Надайте будь ласка відповідь на наступні питання:
1. Чому ви вимагаєте надати ці сертифікати тільки на виробника позиції №38, а саме на виробника позиції «Дошка коркова»?
2. Чому Вам не потрібні ці документи на виробників інших позицій товару?
3. Будь ласка аргументуйте свої відповіді на 2 попередні питання так, щоб ваші відповіді задовольнили колегію АМКУ, тому що, якщо наша вимога не буде виконана, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ зі скаргою про дискримінаційні вимоги.
4. Додаючи такі вимоги до позиції товару №38 «Дошка коркова», ви мабуть, як Замовник, провели аналіз ринку та знайшли на ринку України, як мінімум двох виробників дощок коркових, які відповідають вашим технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, а саме мають всі чотири сертифікати ДСТУ ISO, які ви вимагаєте на позицію №38 «Дошка коркова»
5. Надайте будь ласка посилання на сайти або надайте контакти, ЯК МІНІМУМ ДВОХ ВИРОБНИКІВ, які відповідають вимогам встановлених Вами до позиції товару №38, а саме виробників, які мають сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»
6. Якщо у вас немає відповіді на буд-яке з цих запитань, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Жоден з виробників, які нам відомі не має таких сертифікатів. Та не мають можливості їх отримати до кінця строку подання пропозицій, тому що ці сертифікати видають тільки після проходження виробником відповідної процедури сертифікації, ця процедура триває біля 2 місяців, а час на подання тендерної пропозиції для участі в цьому аукціоні обмежений та складає менше двох місяців. Тому взяти участь в аукціоні зможуть лише ті учасники, які заздалегідь знали про цю закупівлю або вже мають ці сертифікати.
Тому надання цих сертифікатів ми вважаємо дискримінаційною вимогою. А головним принципом електронної системи Прозорро є недискримінація учасників .
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги щодо позиції товару №38 «Дошка коркова» про надання Учасником у складі пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданих на виробника товару.
Розгорнути
Згорнути
Насамперед хотілось би привітати вас з 5-ти річчям дня запуску електронної системи Прозорро!
Вже 5 років всі державні закупівлі прозорі і корупцію в закупівлях майже поборено.
Тепер по суті: ми хочемо взяти участь у вашій закупівл, але не маємо такої можливості з наступної причини. Вами встановлена вимога «Учасники в складі пропозиції повинні надати копії чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданих на виробника товару.».
Ця вимога стосується позиції №38, а саме «Дошка коркова».
Надайте будь ласка відповідь на наступні питання:
1. Чому ви вимагаєте надати ці сертифікати тільки на виробника позиції №38, а саме на виробника позиції «Дошка коркова»?
2. Чому Вам не потрібні ці документи на виробників інших позицій товару?
3. Будь ласка аргументуйте свої відповіді на 2 попередні питання так, щоб ваші відповіді задовольнили колегію АМКУ, тому що, якщо наша вимога не буде виконана, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ зі скаргою про дискримінаційні вимоги.
4. Додаючи такі вимоги до позиції товару №38 «Дошка коркова», ви мабуть, як Замовник, провели аналіз ринку та знайшли на ринку України, як мінімум двох виробників дощок коркових, які відповідають вашим технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, а саме мають всі чотири сертифікати ДСТУ ISO, які ви вимагаєте на позицію №38 «Дошка коркова»
5. Надайте будь ласка посилання на сайти або надайте контакти, ЯК МІНІМУМ ДВОХ ВИРОБНИКІВ, які відповідають вимогам встановлених Вами до позиції товару №38, а саме виробників, які мають сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»
6. Якщо у вас немає відповіді на буд-яке з цих запитань, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Жоден з виробників, які нам відомі не має таких сертифікатів. Та не мають можливості їх отримати до кінця строку подання пропозицій, тому що ці сертифікати видають тільки після проходження виробником відповідної процедури сертифікації, ця процедура триває біля 2 місяців, а час на подання тендерної пропозиції для участі в цьому аукціоні обмежений та складає менше двох місяців. Тому взяти участь в аукціоні зможуть лише ті учасники, які заздалегідь знали про цю закупівлю або вже мають ці сертифікати.
Тому надання цих сертифікатів ми вважаємо дискримінаційною вимогою. А головним принципом електронної системи Прозорро є недискримінація учасників .
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги щодо позиції товару №38 «Дошка коркова» про надання Учасником у складі пропозиції сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданих на виробника товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2021 15:28
Згідно ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Крім того, зазначени. законом не заборонено вимагати саме сертифікати ISO. Будь - яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2021-07-27-000485-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 01 серпня 2021 12:23
Дискримінаційні кваліфікаційні критерії
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 3 ТД встановлено наступну вимогу у п 2.: "Довідка про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі у формі таблиці із зазначенням інформації про марку та модель транспортного засобу, реєстраційний номер транспортного засобу, права користування (власність/за договором оренди/ за договором надання транспортних послуг/ інше право)), реквізити документу .
До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу):
- оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж строк виконання договору про закупівлю;
- Оригінал або належним чином завірена копія документу про реєстрацію транспортного засобу ( технічний паспорт)."
Просимо прибрати вимогу, щодо надання документів на транспортні засоби (Довідка про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі у формі таблиці із зазначенням інформації про марку та модель транспортного засобу, реєстраційний номер транспортного засобу, права користування , - оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж строк виконання договору про закупівлю; - Оригінал або належним чином завірена копія документу про реєстрацію транспортного засобу ( технічний паспорт).), оскільки Компанії-перевізники, з якими укладено договір надання транспортних послуг не надають вищезазначених документів на авторанспорт.
Тобто дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер.
Для підтвердження наявності наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі цілком достатнім є надання договору власності, оренди або договору надання транспортних послуг.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 3 ТД встановлено наступну вимогу у п 2.: "Довідка про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі у формі таблиці із зазначенням інформації про марку та модель транспортного засобу, реєстраційний номер транспортного засобу, права користування (власність/за договором оренди/ за договором надання транспортних послуг/ інше право)), реквізити документу .
До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу):
- оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж строк виконання договору про закупівлю;
- Оригінал або належним чином завірена копія документу про реєстрацію транспортного засобу ( технічний паспорт)."
Просимо прибрати вимогу, щодо надання документів на транспортні засоби (Довідка про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі у формі таблиці із зазначенням інформації про марку та модель транспортного засобу, реєстраційний номер транспортного засобу, права користування , - оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк не менший ніж строк виконання договору про закупівлю; - Оригінал або належним чином завірена копія документу про реєстрацію транспортного засобу ( технічний паспорт).), оскільки Компанії-перевізники, з якими укладено договір надання транспортних послуг не надають вищезазначених документів на авторанспорт.
Тобто дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер.
Для підтвердження наявності наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі цілком достатнім є надання договору власності, оренди або договору надання транспортних послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2021 15:28
Ваше питання прийнято та буде розглянуто
Номер вимоги: UA-2021-07-27-000485-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЕВ'ЯТІН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3097415190
Дата подання: 01 серпня 2021 12:32
Довідка від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника.
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати другу частину вимоги ТД, що визначена у пункті 1, розділу VI., а саме: "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ...; та довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника.", оскільки дана довідка готується відповідним органом на протязі терміну (30 календарних днів), що може бути більший, ніж строк подачі тендерної пропозиції, що робить неможливим отримання даного документу у визначені строки.
Наявність рахунків та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, підтверджується наданням довідок з обслуговуючих банків, згідно цієї ж вимоги, що є цілком достатнім. Навіщо вимагати від Учасників довідку з тією самою інформаціїєю від уповноваженого органу ДФС?
Розгорнути
Згорнути
Просимо прибрати другу частину вимоги ТД, що визначена у пункті 1, розділу VI., а саме: "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ...; та довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника.", оскільки дана довідка готується відповідним органом на протязі терміну (30 календарних днів), що може бути більший, ніж строк подачі тендерної пропозиції, що робить неможливим отримання даного документу у визначені строки.
Наявність рахунків та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, підтверджується наданням довідок з обслуговуючих банків, згідно цієї ж вимоги, що є цілком достатнім. Навіщо вимагати від Учасників довідку з тією самою інформаціїєю від уповноваженого органу ДФС?
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2021 15:29
Ваше питання прийнято та буде розглянуто
Номер вимоги: UA-2021-07-27-000485-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 01 серпня 2021 23:53
Зверніть увагу!!!!!!!!!!
Ось ці два документа "ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я , та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»" має тільки один учасник!!! І ці два документа Він тулить в усі тендера та ТД Замовників з яким він в змові!!!
Вас як Замовника з прописаними двома ціми ISO це теж стосується.
Власник ціх двох документів,може досить тулить це всюди та слід чесно та конкуренто приймати участь в торгах.
Ви,що не в курсі,що відслідкувати тендера з цими вимогами та де Ви якоби чесно перемогли дуже легко.
Сподіваюсь розписувати не слід,що буде за вихід у торги з пов язаним учасником ?
Вам Замовнику,пояснювати потрібно,що чекає Вас за змову???
У Вас ще є час прийняти вірне рішення та внести зміни в тендерну документацію,а не займатися відписками.
Розгорнути
Згорнути
Вас як Замовника з прописаними двома ціми ISO це теж стосується.
Власник ціх двох документів,може досить тулить це всюди та слід чесно та конкуренто приймати участь в торгах.
Ви,що не в курсі,що відслідкувати тендера з цими вимогами та де Ви якоби чесно перемогли дуже легко.
Сподіваюсь розписувати не слід,що буде за вихід у торги з пов язаним учасником ?
Вам Замовнику,пояснювати потрібно,що чекає Вас за змову???
У Вас ще є час прийняти вірне рішення та внести зміни в тендерну документацію,а не займатися відписками.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2021 08:13
Ваше питання прийнято та буде розглянуто
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 12:28 |
Кінець періоду оскарження: | 13 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 серпня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно до п.2, ч.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Документи:
02 серпня 2021 12:28
|
Електронний підпис |
02 серпня 2021 12:27
|
ДИДАКТИКА.PDF |