Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам'яна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2024-05-02-000393-a ● 359bd973861a49a48d8895b1b784f4e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:56 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:56 |
Очікувана вартість: | 5 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.2.1 Відповідно до статті 25 Закону, з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 3.2.2. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 3.2.3. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. 3.2.4. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. 3.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. 3.2.6. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 3.2.7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3.2.8. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 3.2.9. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 100 000 грн. 00 копійок (Сто тисяч гривень 00 копійок). 3.2.10. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. 3.2.11. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 3.2.12. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 3.2.13. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. 3.2.13. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA518201720355179006002032199 в Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 тонна
Кам'яна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 09:00 |
ТД Сіль 24.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 03 травня 2024 08:32
Дата відповіді: 03 травня 2024 09:33
Шановний замовнику. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у ТД зазначено що Аналогічним вважається договір на закупівлю предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14410000-8 – Кам̕ яна сіль (сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші). Чи буде порушенням надання аналогічних договорів на постачання Солі технічної , бо незавжди при постачанні використовується саме така назва товару, як вимагається замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надання аналогічних договорів на постачання солі технічної для посипання доріг не буде порушенням умов тендерної процедури.
Об'єми партій та періоди постачання.
Дата подання: 03 травня 2024 17:11
Дата відповіді: 06 травня 2024 16:00
Шановний Замовник!
Після вивчення умов оголошеної публічної закупівлі, тендерної документації та додатків до неї замовника, хочемо уточнити об'єми партій поставки (кількість тонн) та строки (періодичність) замовлення поставки таких партій замовником (наприклад: один раз на місяць, квартал або відразу необхідно поставити весь товар протягом, наприклад - червня або серпня 2024 року тощо)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Орієнтовно, замовник планує зробити дві заявки : 700 т. на липень, 500 т. на серпень 2024 року.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-02-000393-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ", Код ЄДРПОУ:45206870
Дата подання: 10 червня 2024 12:25
рішення з визначення переможця закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів від 02.05.2024 року, ідентифікатор № UA-2024-05-02-000393-a (надалі – Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) здійснювало закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль.
05 червня 2024 року Замовником було оприлюднено рішення Уповноваженої особи КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, оформлене протоколом № 53 (надалі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» договір закупівлі.
ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» не погоджується з Рішенням Замовника про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки запропонований до постачання Переможцем товар, відповідно до інформації, що представлена в його документах, що пропонується до постачання «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ EM SALT GROUP» на кам’яну сіль промиту, не відповідає структурі сертифікату компанії-виробника.
ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ», вважає що рішення Замовника було прийняте з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Як зазначено в преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищезазначений протокол Замовника, на підставі якого учасника ТОВ «ТПО «Аріста» було визнано Переможцем, є помилковим, що підтверджується наступним.
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Відповідно до розділу 4 ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», вказано, яким саме фізико-хімічним показникам і їх значенням, сіль повинна відповідати, згідно таблиці 1.
В сертифікаті якості, який надав Переможець чомусь не має обов’язкової графи:
- «CONSIGNEE», яка засвідчує отримувача товару, партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
- «WEIGHT», яка засвідчує об’єм партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
- «LOADING», яка засвідчує місце завантаження партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
- «PORT OF DISCHARGE» яка засвідчує місце вивантаження партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» має прямий договір поставки з виробником EM SALT GROUP і знає напевно, який вигляд і структуру має Сертифікат якості даного виробника. Ще жодного разу EM SALT GROUP не надавав такий Сертифікат якості, який запропонував Переможець.
Тому, з огляду на вищеописані обставини, ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» приходить до висновку, що Переможець надав в своїй тендерній пропозиції сфабрикований сертифікат якості від EM SALT GROUP.
Таким чином ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» вважає, що тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ТПО «АРІСТА» потребує додаткової перевірки та аналізу і не відповідає вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що встановлені підпунктами 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації Замовника
«Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару.
Слід зазначити, що Документацією передбачено надати в складі Пропозиції саме ПАСПОРТ ЯКОСТІ товару.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній ПАСПОРТ ЯКОСТІ товару, що не відповідає вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що встановлені підпунктами 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації Замовника
«Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003:
- за способом одержання: кам’яна;
- за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;
- за крупністю: мелена (крупність 3);
- без пакування.»
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано Сертифікат відповідності UA.RSM.00114-23 та Протокол випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року на основі якого видано Сертифікат відповідності.
В протоколі випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року відсутня інформація щодо наявності протизлежувальної добавки та відсутня інформація щодо крупності (гранулометрія) запропонованого товару, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що у Замовника не було встановлених законом підстав для обрання Переможцем пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста»
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Таким чином, Рішення Замовника від 05 червня 2024 року, оформлене Протоколом № 53 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про визнання переможцем торгів учасника Закупівлі - ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» порушує права ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та інших учасників закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується АМКУ в своєму Рішенні від 27.05.2024 № 9207 за закупівлею № UA-2024-05-02-000393-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Розгорнути
Згорнути
05 червня 2024 року Замовником було оприлюднено рішення Уповноваженої особи КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, оформлене протоколом № 53 (надалі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста», а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» договір закупівлі.
ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» не погоджується з Рішенням Замовника про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки запропонований до постачання Переможцем товар, відповідно до інформації, що представлена в його документах, що пропонується до постачання «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ EM SALT GROUP» на кам’яну сіль промиту, не відповідає структурі сертифікату компанії-виробника.
ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ», вважає що рішення Замовника було прийняте з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно з частиною 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Як зазначено в преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищезазначений протокол Замовника, на підставі якого учасника ТОВ «ТПО «Аріста» було визнано Переможцем, є помилковим, що підтверджується наступним.
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Відповідно до розділу 4 ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», вказано, яким саме фізико-хімічним показникам і їх значенням, сіль повинна відповідати, згідно таблиці 1.
В сертифікаті якості, який надав Переможець чомусь не має обов’язкової графи:
- «CONSIGNEE», яка засвідчує отримувача товару, партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
- «WEIGHT», яка засвідчує об’єм партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
- «LOADING», яка засвідчує місце завантаження партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
- «PORT OF DISCHARGE» яка засвідчує місце вивантаження партії товару, яку пропонує до постачання Переможець;
ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» має прямий договір поставки з виробником EM SALT GROUP і знає напевно, який вигляд і структуру має Сертифікат якості даного виробника. Ще жодного разу EM SALT GROUP не надавав такий Сертифікат якості, який запропонував Переможець.
Тому, з огляду на вищеописані обставини, ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» приходить до висновку, що Переможець надав в своїй тендерній пропозиції сфабрикований сертифікат якості від EM SALT GROUP.
Таким чином ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» вважає, що тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ТПО «АРІСТА» потребує додаткової перевірки та аналізу і не відповідає вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що встановлені підпунктами 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації Замовника
«Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару.
Слід зазначити, що Документацією передбачено надати в складі Пропозиції саме ПАСПОРТ ЯКОСТІ товару.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній ПАСПОРТ ЯКОСТІ товару, що не відповідає вимогам технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що встановлені підпунктами 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації Замовника
«Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003:
- за способом одержання: кам’яна;
- за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;
- за крупністю: мелена (крупність 3);
- без пакування.»
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано Сертифікат відповідності UA.RSM.00114-23 та Протокол випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року на основі якого видано Сертифікат відповідності.
В протоколі випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року відсутня інформація щодо наявності протизлежувальної добавки та відсутня інформація щодо крупності (гранулометрія) запропонованого товару, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що у Замовника не було встановлених законом підстав для обрання Переможцем пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста»
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Таким чином, Рішення Замовника від 05 червня 2024 року, оформлене Протоколом № 53 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про визнання переможцем торгів учасника Закупівлі - ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста» порушує права ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та інших учасників закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується АМКУ в своєму Рішенні від 27.05.2024 № 9207 за закупівлею № UA-2024-05-02-000393-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2024 09:02
рішення Уповноваженої особи КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, оформлене протоколом № 53 скасоване згідно рішення АМКУ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-02-000393-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста, Код ЄДРПОУ:33221885
Дата подання: 17 травня 2024 11:25
Дата подання: 17 травня 2024 11:25
Скарга на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" переможцем, оскільки вважає, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки запропонований до постачання Переможцем товар, відповідно до інформації, що представлена в його документах, що пропонується до постачання «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ EM SALT GROUP» на кам’яну сіль насипну, не відповідає структурі сертифікату компанії-виробника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2024 17:21
Рішення від 20.05.2024 № 8767.pdf
Дата публікації: 20 травня 2024 17:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 № 9207.pdf
Дата публікації: 28 травня 2024 13:31
Рішення від 27.05.2024 № 9207.pdf
Дата публікації: 29 травня 2024 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство "Управління автомобільних шляхів" виконало рішення АМКУ №9207-р/пк-пз від 27.05.2024 року.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2024 09:24
Номер скарги: UA-2024-05-02-000393-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", Код ЄДРПОУ:40227262
Дата подання: 10 червня 2024 20:26
Дата подання: 10 червня 2024 20:26
незаконне рішення Замовника у вигляді визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста»
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-02-000393-a Уповноваженою особою Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (юридична адреса10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 далі - Замовник) 02.05.2024 року розпочато процедуру публічної закупівлі відкриті торги з особливостями ДК 021:2015-14410000-8 – Кам̕яна сіль (сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) разом з іншими учасниками:
- ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (дискваліфікований);
- ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» (дискваліфікований);
- ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» (переможець);
- ТОВ «ТД «КиП і Ко» (не розглянуто);
- ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (не розглянуто);
- ТОВ «УКРХІМСТАНДАРТ» (не розглянуто);
- ТОВ «ТРЕЙДФОРТ» (не розглянуто);
- ТОВ «АЗИМУТ-ТРЕЙД» (не розглянуто);
- ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (не розглянуто)
взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
За результатами аукціону, який відбувся 10.05.2024 року о 14:56 за Київським часом, Уповноваженою особою Замовника було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації Замовника.
05 червня 2024 року Замовником було опубліковано Протокол уповноваженої особи №53 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з визначення переможцем ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста».
В Протоколу уповноваженої особи №53 від 05.06.2024 року уповноваженою особою Замовника зазначено:
«Визначити переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: код національного класифікатора 021:2015 14410000-8 «Кам’яна сіль» Кам'яна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші - ТОВ Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» (цитата). (копія протоколу уповноваженої особи № 53 від 05.06.2024 додається).
Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника, яке викладене в Протоколі уповноваженої особи № 53 від 05.06.2024 року щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» порушило вимоги участі в електронному аукціоні, надавши пропозицію, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме:
1. Відповідно до п.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі пропозиції має надати:
1.3. Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару.
Сертифікат відповідності має бути виданий відповідним органом сертифікації України. Паспорт якості має бути виданий виробником товару. В паспорті якості має бути зазначено про наявність протизлежувальної добавки (відповідно до умов ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»).
Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003:
- за способом одержання: кам’яна;
- за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;
- за крупністю: мелена (крупність 3);
- без пакування.
Покупець має право, перед розгрузкою партії товару, провести відповідні випробування на відповідність товару вимогам тендерної документації щодо показників якості.
В складі пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» було надано сертифікат якості солі кам’яної митої від виробника товару, а не паспорт якості товару. (копія сертифікату сертифікат якості солі кам’яної митої додається).
Виходячи з вищенаведеного пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку 3 до тендерної документації Змовника.
Аналогічного висновку дійшла комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні №9207-р/пк-пз від 27.05.2024 за закупівлею UA-2024-05-02-000393-a Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради.
2. Відповідно до п.1.3 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі пропозиції має надати:
1.3. Товар повинен відповідати діючим для даного виду товару стандартам, якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікату відповідності та паспорту якості товару.
Сертифікат відповідності має бути виданий відповідним органом сертифікації України. Паспорт якості має бути виданий виробником товару. В паспорті якості має бути зазначено про наявність протизлежувальної добавки (відповідно до умов ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»).
Продавець повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати дійсним на дату отримання Товару відповідним стандартам України (ДСТУ), в тому числі ДСТУ 4246-2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Класифікація солі для промислового переробляння згідно ДСТУ 4246 : 2003:
- за способом одержання: кам’яна;
- за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;
- за крупністю: мелена (крупність 3);
- без пакування.
Покупець має право, перед розгрузкою партії товару, провести відповідні випробування на відповідність товару вимогам тендерної документації щодо показників якості.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» надано:
- Сертифікат відповідності UA.RSM.00114-23; (копія сертифікату відповідності UA.RSM.00114-23 додається)
- Протокол випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року; (копія протоколу випробувань №1659 від 12 вересня 2023 року додається).
Відповідно наданому протоколу випробувань, запропонований товар не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
- Відсутня інформація щодо наявності протизлежувальної добавки, масова частка до 150 гр/т;
- Відсутня інформація щодо крупності запропонованого товару
Технічними вимогами замовника визначено, що товар за видом: з протизлежувальною добавкою, масова частка до 150 гр/т;- за крупністю: мелена (крупність 3);
Відтак запропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, а тому пропозиція цього учасника повинна бути відхилена відповідно до вимог пункту 44 Постанови КМУ № 1178, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Внаслідок невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178, Замовником порушено вимоги законодавства щодо проведення публічних закупівель, а також порушено право скаржника на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на рівне ставлення до учасників закупівель, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі.
В наслідок прийняття Замовником зазначеного рішення, скаржника було незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси скаржника, пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю
Отже, пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43Особливостей» та підлягає відхиленню.
Також, зазначені вище документи не може бути надано відповідно до п.43 Особливостей, протягом 24 годин, адже у разі надання іншого сертифікату якості це призведе до зміни НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, а пункт 43 Особливостей чітко встановлює, що: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей та є такою, що підлягає відхиленню.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання Аріста» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей» та підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2024 13:47
Рішення від 12.06.2024 № 10236.pdf
Дата публікації: 12 червня 2024 13:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 № 10824.pdf
Дата публікації: 24 червня 2024 13:57
Рішення від 21.06.2024 № 10824.pdf
Дата публікації: 26 червня 2024 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення від 05. 06. 2024 року № 53 про визнання переможцем процедури Закупівлі № UA — 2024-05-02-000393-a Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об’єднання «Аріста » .
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2024 14:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
4 111 200,00
UAH з ПДВ
|
4 057 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста |
4 442 400,00
UAH з ПДВ
|
4 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
4 381 200,00
UAH з ПДВ
|
4 381 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
4 752 000,00
UAH з ПДВ
|
4 586 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРХІМСТАНДАРТ" |
5 162 400,00
UAH з ПДВ
|
4 600 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДФОРТ" |
4 701 600,00
UAH з ПДВ
|
4 600 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЗИМУТ-ТРЕЙД" |
5 284 800,00
UAH з ПДВ
|
4 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
4 780 800,00
UAH з ПДВ
|
4 780 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» #44689471 |
Відхилено |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 09:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Рішення скасоване |
4 057 200,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2024 09:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Відхилено |
4 057 200,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 09:02
|
|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста #33221885 |
Рішення скасоване |
4 104 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 13:57
|
|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста #33221885 |
Відхилено |
4 104 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 10:15
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
4 381 200,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 14:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 16:22
|
Додаткова угода 1 від 05.09.2024 р. до договору 264 сіль.pdf | укладений |
05 вересня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 16:20
|
Додаткова угода 1 від 05.09.2024 р. до договору 264 сіль.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2024 09:11
|
Договір 264 від 10.07.2024.pdf | укладений |
12 липня 2024 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 264 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |