Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance T-07-12 Perechyn-Svalyava section km 30+580 - km 39+927, Transcarpathian region
Очікувана вартість
208 774 000,00 UAH
UA-2020-09-07-001573-a 357d1a545eae4f97917d495ba488bc83
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мохня Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Михайло Мохня Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:42
Очікувана вартість: 208 774 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 043 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000000 UAH
Publication date: 07 вересня 2020 11:36
Enquiries until: 27 вересня 2020 14:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 208 774 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 043 870 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-12 Перечин-Свалява на ділянці км 30+580 - км 39+927, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance T-07-12 Perechyn-Svalyava section km 30+580 - km 39+927, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:35
Перелік змін Т-07-12 Перечин Свалява.doc
28 вересня 2020 16:34
ТД Т-07-12 Перечин Свалява Нова редакція.doc
07 вересня 2020 11:53
Відомості робіт.rar
28 вересня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:35
Перелік змін Т-07-12 Перечин Свалява.doc
28 вересня 2020 16:34
ТД Т-07-12 Перечин Свалява Нова редакція.doc
07 вересня 2020 11:52
ТД Т-07-12 Перечин Свалява.doc
07 вересня 2020 11:53
Відомості робіт.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-07-000009 ● 1663a274eb6e478f957bf330407b37ac
  • Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.04.2021 № 235
Львів


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2021 № 235

Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-09-07-001573-a 07.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 жовтня 2020
UA-2020-09-07-001573-a357d1a545eae4f97917d495ba488bc83
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 10:17
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:38
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:37
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
07 жовтня 2020 09:37
дор.роб1.pdf
07 жовтня 2020 09:37
дор.роб10.pdf
07 жовтня 2020 09:37
ВОДІЇ2.pdf
07 жовтня 2020 09:37
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
07 жовтня 2020 09:37
ВОДІЇ4.pdf
07 жовтня 2020 09:35
ІТП 3.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Накази.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб9.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб7_.pdf
07 жовтня 2020 09:35
ВОДІЇ1.pdf
07 жовтня 2020 09:35
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб5.pdf
07 жовтня 2020 09:35
ВОДІЇ3_.pdf
07 жовтня 2020 09:35
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб8.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб6.pdf
07 жовтня 2020 09:35
7.2. Договір № 39 копія.pdf
07 жовтня 2020 09:35
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб4..pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб2.pdf
07 жовтня 2020 09:35
ВОДІЇ5_.pdf
07 жовтня 2020 09:35
ІТП 2.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Відомості робіт.pdf
07 жовтня 2020 09:35
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб11.pdf
07 жовтня 2020 09:35
дор.роб3.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Техпаспорти 114 (1).pdf
07 жовтня 2020 09:35
ІТП 1.pdf
07 жовтня 2020 09:35
ІТП 4 (.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Дипломи.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Сертифікат 14001.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Лист погодження ДП ПБС.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Цементорозподілювач.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Відомості робіт.rar
07 жовтня 2020 09:35
Бітумовоз-гудронатор.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Відгук №39 28.09.2020.pdf
07 жовтня 2020 09:35
Gmail (1).zip
07 жовтня 2020 09:35
Gmail.zip
07 жовтня 2020 09:35
Hamm dv70tv.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником не надано Мінімально необхідної кількості техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1, а саме: - Коток гладковальцевий вібраційний масою до 11 т; - Коток гладковальцевий вібраційний масою понад 11 т. 2. Учасником не зазначено номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. 3. Учасником не надано Додаткові угоди до Договору суборенди №САІ-ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 року, а саме додаткові угоди від 15.04.2020 та від 16.04.2020 року. 4.Учасником не надано Додаткову угоду до Договору оренди №САІ-2-0503/20-ро/тз від 05.03.2020 року, а саме додаткову угоду від 15.04.2020 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Приміток Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації вказано: * - учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; ** -якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); ***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. **** Учасники обов'язково включають до таблиці машини, механізми, техніку та устаткування які є необхідними для виконання робіт згідно вимог тендерної документації та технічного завдання (додаток №3). Згідно з п.1. п.2. Таблиці 1 Додатку1 Тендерної документації зазначено , що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. 2. Відповідно до Приміток Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації вказано: * - учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; ** -якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); ***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. **** Учасники обов'язково включають до таблиці машини, механізми, техніку та устаткування які є необхідними для виконання робіт згідно вимог тендерної документації та технічного завдання (додаток №3). 3. Відповідно до п.3 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Згідно умов Договору суборенди №САІ-ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 року зазначено, що внесення змін до них можливе лише при підписанні додаткової угоди, які відсутні у складі тендерної пропозиції. 4. Відповідно до п.3 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Згідно умов Договору оренди №САІ-2-0503/20-ро/тз від 05.03.2020 року зазначено, що внесення змін до них можливе лише при підписанні додаткової угоди, які відсутні у складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують Мінімально необхідну кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1, а саме: - Коток гладковальцевий вібраційний масою до 11 т; - Коток гладковальцевий вібраційний масою понад 11 т. 2. Зазначити номер та дату документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1, а саме: - Обладнання Компресор «Mecafer» з ремінним приводом. 3. Надати Додаткові угоди до Договору суборенди №САІ-ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 року, а саме: від 15.04.2020 року та від 16.04.2020 року. 4. Надати Додаткову угоду до Договору оренди №САІ-2-0503/20-ро/тз від 05.03.2020 року, а саме додаткову угоду від 15.04.2020 року.

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:00
ліцензія.zip
07 жовтня 2020 11:00
72,73 Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 11:00
71 Сертифікат ISO.pdf
07 жовтня 2020 11:00
67 Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 11:00
66 Ліцензія оригінал.pdf
07 жовтня 2020 11:00
66 Ліцензія копія.pdf
07 жовтня 2020 11:00
62 Лист зобовя'зання.pdf
07 жовтня 2020 11:00
55, 61, 65, 70 Інші довідки.pdf
07 жовтня 2020 11:00
53 ПДВ зав..pdf
07 жовтня 2020 11:00
50 Наказ 448.pdf
07 жовтня 2020 11:00
49 Протокол 9.pdf
07 жовтня 2020 11:00
48 Протокол 10.pdf
07 жовтня 2020 11:00
47 Протокол 7.pdf
07 жовтня 2020 11:00
46 Статут.pdf
07 жовтня 2020 11:00
46 Опис.pdf
07 жовтня 2020 11:00
32-43 Довідки ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 11:00
31 Гарант. лист. лабор.pdf
07 жовтня 2020 11:00
28 Свідоцтво ISO (Копія).pdf
07 жовтня 2020 11:00
26 Транспортна схема.pdf
07 жовтня 2020 11:00
25 Маршрут перевезення.pdf
07 жовтня 2020 11:00
22 Атестат на завод.pdf
07 жовтня 2020 11:00
19 Довідка про АБЗ.pdf
07 жовтня 2020 11:00
016-001-35625-2020.zip
07 жовтня 2020 11:00
63,64, 68 Технічна частина.pdf
07 жовтня 2020 11:00
63 Відомості обсягів.pdf
07 жовтня 2020 11:00
14 Дипломи.pdf
07 жовтня 2020 11:00
13 ЦПУ.pdf
07 жовтня 2020 11:00
12 копії наказів.pdf
07 жовтня 2020 11:00
9 Договір оренди бази.pdf
07 жовтня 2020 11:00
8 Відгук 19П.pdf
07 жовтня 2020 11:00
8 Відгук 8 ПС.pdf
07 жовтня 2020 11:00
8 Відгук 1П.pdf
07 жовтня 2020 11:00
7,8 Довідки про базу.pdf
07 жовтня 2020 11:00
5 Свідоцтва ФОП Мазур.pdf
07 жовтня 2020 11:00
5 Свідоцтва АБ ТРАНС.pdf
07 жовтня 2020 11:00
3 Інвентарна картка.pdf

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:35
52. Гарантійний лист.PDF
07 жовтня 2020 11:34
51 Витяг Мужієво.pdf
07 жовтня 2020 11:34
48 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
07 жовтня 2020 11:34
48 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
07 жовтня 2020 11:34
47 Копія дог._26 з ДУ.pdf
07 жовтня 2020 11:32
43. Листи пояснення .zip
07 жовтня 2020 11:32
42 дипломи.zip
07 жовтня 2020 11:32
37. Повірка обладнання.zip
07 жовтня 2020 11:32
36. Гарантійний лист .PDF
07 жовтня 2020 11:31
23.PDF
07 жовтня 2020 11:31
20. Лист (и) зобов_язання.PDF
07 жовтня 2020 11:31
16 Оригінал ліцензії.pdf
07 жовтня 2020 11:31
16 Ліцензія (копія ) .PDF
07 жовтня 2020 11:31
_Гарантія 6 000 000 (001573-a).zip
07 жовтня 2020 11:31
15. Гарантійний лист .PDF
07 жовтня 2020 11:31
61. Технічне завдання.PDF
07 жовтня 2020 11:30
58. Проект договору .PDF
07 жовтня 2020 11:30
7. Доручення.PDF
07 жовтня 2020 11:30
56. Транспортна схема.PDF
07 жовтня 2020 11:30
6. Копія Статуту.PDF
07 жовтня 2020 11:30
55 Технічний паспорт.zip
07 жовтня 2020 11:30
5. Виписки з протоколу .PDF

Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:45
121_МВС.pdf
24 жовтня 2020 12:45
121_ДПІ.rar
24 жовтня 2020 12:45
121_st17.pdf
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:46
121_додаток 3.pdf
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:57
121_додаток 1.pdf
07 жовтня 2020 12:57
121_додаток 4.pdf
07 жовтня 2020 12:57
121_додаток 5.pdf
07 жовтня 2020 12:42
30-04_16.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.33 Атак Доган.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.29 Четін Ібрагім.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.24 Екінджі Зекі.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.20 Деміркапу Ферхат.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.30 Аккир Алі.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121.13 Фідан Хакан.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121.1. Їлдиз Бірол.pdf
07 жовтня 2020 12:41
21182 ОНУР К.І. p7s.zip
07 жовтня 2020 12:41
Виписка 6 000 000,00 грн.pdf
07 жовтня 2020 12:41
iso.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_технічні засоби.pdf
07 жовтня 2020 12:41
копія Статуту.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_додаток 3.pdf
07 жовтня 2020 12:41
Ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 12:41
ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_додаток 2.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_реєстр.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_інші документи.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_додаток 6.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121.36 Алтинташ Метін.pdf
07 жовтня 2020 12:40
121.32 Бекташ Салман.pdf
07 жовтня 2020 12:40
121.31 Кулу Махмут.pdf
07 жовтня 2020 12:40
121.28 Гюндогду Керім.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.26 Акбаш Хюсейн.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.25 Іратчи Джеват.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.27 Гьочер Алі.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.18 Гюдай Омер.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.23 Сатилмиш Сердал.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.22 Даян Абдуррахман.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.17 Таринч Хасан.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.21 Календер Хасан.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.15 Сойоз Ісмаїл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.16 Демірер Айди.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.14 Караджа Джеліл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.19 Мермер Ісмаїл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.12 Кая Ібрахім Халіл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.58 Джафаров Алі.pdf
07 жовтня 2020 12:38
121.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 198 800 000,00
UAH з ПДВ
174 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 205 500 000,00
UAH з ПДВ
175 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 204 200 000,00
UAH з ПДВ
204 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:45
121_МВС.pdf
24 жовтня 2020 12:45
121_ДПІ.rar
24 жовтня 2020 12:45
121_st17.pdf
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:46
121_додаток 3.pdf
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:57
121_додаток 1.pdf
07 жовтня 2020 12:57
121_додаток 4.pdf
07 жовтня 2020 12:57
121_додаток 5.pdf
07 жовтня 2020 12:42
30-04_16.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.33 Атак Доган.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.29 Четін Ібрагім.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.24 Екінджі Зекі.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.20 Деміркапу Ферхат.pdf
07 жовтня 2020 12:42
121.30 Аккир Алі.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121.13 Фідан Хакан.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121.1. Їлдиз Бірол.pdf
07 жовтня 2020 12:41
21182 ОНУР К.І. p7s.zip
07 жовтня 2020 12:41
Виписка 6 000 000,00 грн.pdf
07 жовтня 2020 12:41
iso.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_технічні засоби.pdf
07 жовтня 2020 12:41
копія Статуту.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_додаток 3.pdf
07 жовтня 2020 12:41
Ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 12:41
ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_додаток 2.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_реєстр.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_інші документи.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121_додаток 6.pdf
07 жовтня 2020 12:41
121.36 Алтинташ Метін.pdf
07 жовтня 2020 12:40
121.32 Бекташ Салман.pdf
07 жовтня 2020 12:40
121.31 Кулу Махмут.pdf
07 жовтня 2020 12:40
121.28 Гюндогду Керім.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.26 Акбаш Хюсейн.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.25 Іратчи Джеват.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.27 Гьочер Алі.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.18 Гюдай Омер.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.23 Сатилмиш Сердал.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.22 Даян Абдуррахман.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.17 Таринч Хасан.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.21 Календер Хасан.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.15 Сойоз Ісмаїл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.16 Демірер Айди.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.14 Караджа Джеліл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.19 Мермер Ісмаїл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.12 Кая Ібрахім Халіл.pdf
07 жовтня 2020 12:39
121.58 Джафаров Алі.pdf
07 жовтня 2020 12:38
121.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:35
52. Гарантійний лист.PDF
07 жовтня 2020 11:34
51 Витяг Мужієво.pdf
07 жовтня 2020 11:34
48 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
07 жовтня 2020 11:34
48 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
07 жовтня 2020 11:34
47 Копія дог._26 з ДУ.pdf
07 жовтня 2020 11:32
43. Листи пояснення .zip
07 жовтня 2020 11:32
42 дипломи.zip
07 жовтня 2020 11:32
37. Повірка обладнання.zip
07 жовтня 2020 11:32
36. Гарантійний лист .PDF
07 жовтня 2020 11:31
23.PDF
07 жовтня 2020 11:31
20. Лист (и) зобов_язання.PDF
07 жовтня 2020 11:31
16 Оригінал ліцензії.pdf
07 жовтня 2020 11:31
16 Ліцензія (копія ) .PDF
07 жовтня 2020 11:31
_Гарантія 6 000 000 (001573-a).zip
07 жовтня 2020 11:31
15. Гарантійний лист .PDF
07 жовтня 2020 11:31
61. Технічне завдання.PDF
07 жовтня 2020 11:30
58. Проект договору .PDF
07 жовтня 2020 11:30
7. Доручення.PDF
07 жовтня 2020 11:30
56. Транспортна схема.PDF
07 жовтня 2020 11:30
6. Копія Статуту.PDF
07 жовтня 2020 11:30
55 Технічний паспорт.zip
07 жовтня 2020 11:30
5. Виписки з протоколу .PDF

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:00
ліцензія.zip
07 жовтня 2020 11:00
72,73 Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 11:00
71 Сертифікат ISO.pdf
07 жовтня 2020 11:00
67 Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 11:00
66 Ліцензія оригінал.pdf
07 жовтня 2020 11:00
66 Ліцензія копія.pdf
07 жовтня 2020 11:00
62 Лист зобовя'зання.pdf
07 жовтня 2020 11:00
55, 61, 65, 70 Інші довідки.pdf
07 жовтня 2020 11:00
53 ПДВ зав..pdf
07 жовтня 2020 11:00
50 Наказ 448.pdf
07 жовтня 2020 11:00
49 Протокол 9.pdf
07 жовтня 2020 11:00
48 Протокол 10.pdf
07 жовтня 2020 11:00
47 Протокол 7.pdf
07 жовтня 2020 11:00
46 Статут.pdf
07 жовтня 2020 11:00
46 Опис.pdf
07 жовтня 2020 11:00
32-43 Довідки ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 11:00
31 Гарант. лист. лабор.pdf
07 жовтня 2020 11:00
28 Свідоцтво ISO (Копія).pdf
07 жовтня 2020 11:00
26 Транспортна схема.pdf
07 жовтня 2020 11:00
25 Маршрут перевезення.pdf
07 жовтня 2020 11:00
22 Атестат на завод.pdf
07 жовтня 2020 11:00
19 Довідка про АБЗ.pdf
07 жовтня 2020 11:00
016-001-35625-2020.zip
07 жовтня 2020 11:00
63,64, 68 Технічна частина.pdf
07 жовтня 2020 11:00
63 Відомості обсягів.pdf
07 жовтня 2020 11:00
14 Дипломи.pdf
07 жовтня 2020 11:00
13 ЦПУ.pdf
07 жовтня 2020 11:00
12 копії наказів.pdf
07 жовтня 2020 11:00
9 Договір оренди бази.pdf
07 жовтня 2020 11:00
8 Відгук 19П.pdf
07 жовтня 2020 11:00
8 Відгук 8 ПС.pdf
07 жовтня 2020 11:00
8 Відгук 1П.pdf
07 жовтня 2020 11:00
7,8 Довідки про базу.pdf
07 жовтня 2020 11:00
5 Свідоцтва ФОП Мазур.pdf
07 жовтня 2020 11:00
5 Свідоцтва АБ ТРАНС.pdf
07 жовтня 2020 11:00
3 Інвентарна картка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 174 999 999,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
174 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 10:57
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 13:54
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 10:15
Додаткова угода №53-10.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 10:13
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 11:19
д.у.№53.9 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 11:18
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2022 10:14
Дод.угода №53-8.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 10:12
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 12:59
д.у.№53.7 від 10.08.2022 до дог.№53 від 05.11.20.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 15:44
Дод.угода №53-6.pdf зміни до договору
31 березня 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:36
Дод угода 53-5.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 14:37
Дод.угода №53-4.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 09:52
Дод.угода №53-3.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:16
53-2.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:51
Дод.угода №53-1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 13:26
Договір №53.pdf укладений
05 листопада 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 року
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: №53/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 161 411 508,67
UAH (в тому числі ПДВ 26 901 918,11 UAH)