Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Кислицького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вулиці Матроська, 88-а у селі Кислиця, Ізмаїльського району, Одеської області
Очікувана вартість
359 252,00 UAH
UA-2024-08-16-008856-a 352da90abfc84768b4aa55b2c25a9c0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Генчева Анастасія Сергіївна

+380484165379 safiany_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44055279
Місцезнаходження: 68670, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський район село Саф'яни, вул. Грушевського, 85
Контактна особа: Генчева Анастасія Сергіївна
+380484165379
safiany_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Кислицького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вулиці Матроська, 88-а у селі Кислиця, Ізмаїльського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68655, Україна, Одеська область, с. Кислиця, Ізмаїльського району, вул. Матроська, 88-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

16 серпня 2024 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Атлант Строй-О"
#42446563
Переможець 359 252,00
UAH
16 серпня 2024 15:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2024 12:32
Додаткова 3 до договору 272 від 16.08.2024.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:29
Електронний підпис укладений
12 вересня 2024 10:53
Додаткова 2 до договору 272 від 16.08.2024.pdf зміни до договору
12 вересня 2024 10:51
Електронний підпис укладений
28 серпня 2024 15:46
Додаткова угода 1 до Договору 272.pdf зміни до договору
28 серпня 2024 15:45
Договір 272 від 16.08.2024.pdf укладений
16 серпня 2024 15:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 вересня 2024 10:36
328 209,00 UAH UA618201720344291001400118091
Управління освіти Саф'янівської с/р
UA333052990000026000034907291
ПП "Атлант Строй-О"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наявною потребою в збільшенні часу для виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наявною потребою в збільшенні часу для виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML