Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо)
Oil and distillates (Gasoline, diesel)
Очікувана вартість
18 367 625,00 UAH
UA-2019-11-04-002352-b 34c385eb4cbf4d838950f34acda91678
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовий Сергій Миколайович

+380532561151 poltavaelektrotrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Полтаваелектроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328511
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., Полтава, С.Халтуріна 10
Контактна особа: Садовий Сергій Миколайович
+380532561151
poltavaelektrotrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise “Poltavaelectroavtotrans”
National ID: 03328511
Contact point: Sadovij Sergiy Mykolajovich
+380532561151
poltavaelektrotrans@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:01
Очікувана вартість: 18 367 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 838,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 листопада 2019 18:07
Enquiries until: 23 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 18 367 625 UAH including VAT
Minimal lowering step: 91 838 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Бензин А-92, Бензин А-95, дизельне паливо згідно тендерної докумнації замовника. Поставка здійснюється через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС) скретч-картками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
609500 літр
Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Відповідно до документації, місто Полтава, Поставка здійснюється через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС) скретч-картками, згідно тендерної документації Замовника)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Oil and distillates (Gasoline, diesel)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець оплачує Постачальнику Товари відповідно до отриманих рахунків-фактур протягом 120-ти (сто двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами первинних документів, які підтверджують поставку Товарів і є підставою для оплати згідно з умовами цього Договору (акт приймання-передачі Товарів, та видаткова накладна, рахунку фактури). Оплата Товарів здійснюється Покупцем відповідно підписаного Сторонами рахунку фактури та видаткової накладної, в яких вказується конкретний асортимент, кількість та ціна Товарів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 17:04
Перелік змін 24 12 2019.docx
24 грудня 2019 17:04
ТД А92 А95 ДТ (зі змінами) .doc
24 грудня 2019 17:04
Додаток 2_технічні вимоги(зі змінами) .doc
21 листопада 2019 14:58
Додаток 4_договір ПММ (зі змінами).doc
21 листопада 2019 14:58
Перелік змін.docx
04 листопада 2019 18:08
Додаток 3_цінова пропозиція.doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 1_ кваліфікаційні вимоги .doc
24 грудня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 17:04
Перелік змін 24 12 2019.docx
24 грудня 2019 17:04
ТД А92 А95 ДТ (зі змінами) .doc
04 листопада 2019 18:08
ТД А92 А95 ДТ .doc
24 грудня 2019 17:04
Додаток 2_технічні вимоги(зі змінами) .doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 2_технічні вимоги .doc
21 листопада 2019 14:58
Додаток 4_договір ПММ (зі змінами).doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 4_договір ПММ (1).doc
21 листопада 2019 14:58
Перелік змін.docx
04 листопада 2019 18:08
Додаток 3_цінова пропозиція.doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 1_ кваліфікаційні вимоги .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 15 листопада 2019 17:19
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації торгів UA-2019-11-04-002352-b у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності, а автозаправні комплекси за договорами оренди по Полтавській області використовує лише ТОВ "Торговий дім Автотранс-Ойл", ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА". Всі інші оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС по всій території України ( Авіас, AMIC, Glusko, ОККО, WOG тощо) та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від «Договір оренди». Проте це жодним чином не свідчить про їх ненадійність, адже для відпуску товару на своїх та партнерських АЗК використовують талони та смарт-карти єдиного зразка та бренду. Таким чином вимога тендерної документації: «1.Обов’язкова наявність розгалуженої мережі власних або орендованих АЗС не менше двох (з можливістю заправки по карткам на пальне, яке є предметом закупівлі даного тендеру, на території м. Полтава). Перелік АЗС надається в складі тендерної пропозиції учасника. », являється явно дискримінаційною та виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції, що підтверджено рішеннями АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Таким чином вимагаємо видалити вимоги стосовно власних або орендованих АЗС, або включити до цього списку емітентські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами, що емітовані Учасниками
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:03
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону, щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За результатами розгляду даної вимоги : UA-2019-11-04-002352-b.c1 по суті, встановлено та повідомляється наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, крім того відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідну інформацію Замовником наведено в Додатку № 2 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ID закупівлі UA-2019-11-04-002352-b.
З аналізу викладених норм вбачається, що тендерна документація включає в себе перелік обов'язкових складових, а також може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, Замовник в змозі та має право самостійно визначатися з необхідними технічними якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі, що підтверджується відповідними рішеннями Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) по закупівлях UA-2017-11-22-001440-c та UA-2018-03-27-002014-b (рішення додаються), та не має обов’язку проводити аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж нафтопродуктів.
Відповідно до змісту вимоги про усунення порушення, номер вимоги UA-2019-11-04-002352-b.c1, Вами зазначено, що «1.Обов’язкова наявність розгалуженої мережі власних або орендованих АЗС не менше двох (з можливістю заправки по карткам на пальне, яке є предметом закупівлі даного тендеру, на території м. Полтава). Перелік АЗС надається в складі тендерної пропозиції учасника. », являється явно дискримінаційною та виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції, що підтверджено рішеннями АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається)».
Відповідно до Рішення Колегії №15085-р/пк-пз від 21.10.2019 року (наданого Вами), на сторінці 2 абзац 2 зазначається, що «Скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації саме в редакції, наведеній у Скарзі», а саме: «в кількості не менше 60% (або не менше 13 базувань) повинні бути забезпечені заправкою пальним на власних, орендованих АЗС учасника або які обслуговують талони та смарт-карти, емітентом яких він являється» (абзац 2 пункту 1 Рішення Колегії №15085-р/пк-пз від 21.10.2019 року).
Ви повідомляєте, про можливість включення до тендерної документації постачання товарів на підставі «емітентських договорів», що у свою чергу може свідчить про відсутність власної (орендованої) мережі АЗС, а як наслідок відпуск палива фактично буде відбуватися з АЗС ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує для Замовника забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання (зберігання) пального.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та в повному обсязі забезпечує послуги з пасажирських перевезень пасажирським транспортом. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність щоденної заправки автобусів Замовника та його технологічного транспорту.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги тендерної документації вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Заправка транспорту Замовника не може залежати від «третіх осіб», у власності яких перебувають АЗС, відповідно до укладених Вами «емітентських договорів».
Таким чином Замовник не вбачає причинно – наслідкового зв’язку для внесення змін до тендерної документації, виходячи із специфіки Вашої діяльності, вибору способів чи методів господарювання.
Крім того, не обґрунтованість Вашої вимоги підтверджується відповідними рішеннями Колегії по закупівлях UA-2017-11-22-001440-c та UA-2018-03-27-002014-b, які наведені вище.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.c1, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 22 листопада 2019 17:02
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Ще раз наголошуємо про внесення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ у частині власних або орендованих АЗС, які має використовувати Учасник закупівлі. Таким вони визнані на сторінці 3 (виділені жовтим кольором) рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Аби не зятягувати проведенням торгів повторним поданням скарги в АМКУ по аналогічним причинам, вимагаємо не відстоювати інтереси постійних учасників ваших закупівель та видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ. Просимо внести замість них норму "АЗС у користуванні" відповідно до норм Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 16:19
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону, щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За результатами розгляду вимоги : UA-2019-11-04-002352-b.a2 по суті, встановлено та повідомляється наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, крім того відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідну інформацію Замовником наведено в Додатку № 2 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ID закупівлі UA-2019-11-04-002352-b.
З аналізу викладених норм вбачається, що тендерна документація включає в себе перелік обов'язкових складових, а також може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, Замовник в змозі та має право самостійно визначатися з необхідними технічними якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі, що підтверджується відповідними рішеннями Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) по закупівлях UA-2017-11-22-001440-c та UA-2018-03-27-002014-b, та не має обов’язку проводити аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж нафтопродуктів.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та в повному обсязі забезпечує послуги з пасажирських перевезень пасажирським транспортом. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність щоденної заправки автобусів Замовника та його технологічного транспорту.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги тендерної документації вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Заправка транспорту Замовника не може залежати від «третіх осіб», у власності яких перебувають АЗС, що в свою чергу не гарантує для Замовника забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання (зберігання) пального.
Принагідно повідомляємо, що взагалі не відстоюємо будь яких інтересів, окрім інтересів територіальної громади міста Полтави.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a2, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 22 листопада 2019 17:04
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Звертаємо Вашу увагу, що інтернет – ресурс Google Maps не є офіційним органом чи сайтом, який встановлює відстань між об'єктами на мапі України. Тому вимагаємо зазначити в таблиці Додатку 2.1 якийсь офіційний сайт, або державний орган, який має право надавати таку інформацію, або взагалі видалити посилання на інтернет – ресурс Google Maps.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 16:21
За результатами розгляду вимоги UA-2019-11-04-002352-b.a3 повідомляємо, що ніяким нормативним документом не передбачено державний орган або офіційний сайт, за допомогою якого необхідно проводити виміри відстані між об’єктами на мапі України. Тобто не передбачено як саме, яким способом чи за допомогою якого ресурсу виміряти відстані. Ресурс Google Maps було використано тому що він є загальнодоступним, простим у використанні та при цьому має досить високу точність вимірів.
Відповідно у разі наявності сумнівів, щодо достовірності інформації наданої учасниками згідно частини 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації до балансоутримувачів доріг.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a3, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 22 листопада 2019 17:24
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимагаємо пояснити необхідність двох АЗС на відстані 4 км від бази Замовника. Для безперебійного постачання предмету закупівлі цілком достатньо однієї АЗС на цій відстані та однієї-двох АЗС в інших районах м. Полтави чи Полтавського району, що дозволить найефективніше використовувати ПММ. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити ще один інструмент для недопущення Учасників до торгів, що призводить до зменшення економії державного бюджету за рахунок аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 16:23
За результатами розгляду вимоги UA-2019-11-04-002352-b.a4 повідомляємо, що з метою стабільного виконання регулярних перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування необхідно мати дві АЗС одного оператора на відстані приблизно 4 км від бази Замовника. Ця вимога викликана тим, що за період проведення господарчої діяльності і здійснення регулярних пасажирських перевезень під час заправки на АЗС іноді бувають перебої з програмним забезпеченням або технічні несправності, що унеможливлює заправку транспортних засобів та ставить під загрозу здійснення регулярних пасажирських перевезень та здійснення іншої господарчої діяльності на наступний день.
Підприємство виконує регулярні пасажирські перевезення відповідно до Договору №475 Про організацію перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування від 23.01.2018 року на маршрутах, які розташовані у межах одного сектору міста Полтава. Транспортні засоби здійснюють заправку пальним до початку роботи під час виконання нульового рейсу або після закінчення зміни. Віддалене розташування АЗС приведе до збільшення робочого часу водія автотранспортних засобів, кілометражу, що в свою чергу збільшать витратну частину при ціноутворенні вартості проїзду у міському пасажирському транспорті.
Враховуючи зазначене вимога: UA-2019-11-04-002352-b.a4, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 16 січня 2020 19:24
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Доводимо до Вашого відома, що ТОВ "ВОГ КАРД" у складі нашої пропозиції було надано Лист-погодження з вимогами Додатку 2 тендерної документації у вигляді підписаної технічної специфікації. Адже відповідно до пункту 6 цього Додатку . «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді окремої довідки-згоди.» Цією довідкою було повністю підтверджено відповідність нашої пропозиції вашим вимогам , що зазначені у всіх пунктах Додатку 2
Жодних інших способів підтвердження по пунктам Додатку 2 не вимагалося за умовами документації( будь то у вигляді права власноті, договорів оренди, партнерських договорів, листів-гарантій тощо) Адже виходячи з вашої логіки Учасниками мали були надані документи про відповідність п.п.2.2 та 2.3
2.2. що усі запропоновані учасником АЗС обладнані терміналами для відпуску палива, по карткам на пальне;
2.3. що мінімальний обсяг відвантаження Замовнику протягом доби , будь-якого виду пального, яке є предметом закупівлі АЗС на відстані не більше 4,0 км від юридичної адреси Замовника має складати не менше 700 літрів.
Жоден з учасників не надав такого підтвердження документально, адже цього не вимагалося. Договори з ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» №108 від 27.06.2019 та ТОВ «НАДЄЖДА РИТЕЙЛ 2017» № С314Е від 27.12.2018 були надані, як додаткова інформація та можуть не братися до уваги. А для перевірки достовірності інформації про гарантії виконання вимог Додатку 2 у Вас була змога звернутися до орендаря АЗС BVS, що знаходиться за адресою м. Полтава, вул. Зіньківська 19б. (інформація про нього міститься у складі нашої пропозиції та пропозиції ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"), чи до ТОВ "ВОГ КАРД" Будь-яку додаткову інформацію, чи документи, які не вимагалися документацією були б надані у найкоротші терміни. Проте жодних запитів з вашого боку не було отриманою Пролонгацію по договору додаємо до вимоги.
Вимагаємо забути про свою упередженість до нашої компанії та діяти у відповідності до вимог вашої документації та законодавства в цілому. Вимагаємо допустити нашу пропозицію до аукціоу, адже всі вимоги ТД були виконані з боку ТОВ "ВОГ КАРД". В інакшому разі ми будемо змушені повторно шукати правди в органах оскарження, що призведе до чергової затримки проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2020 15:12
Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі по тексту - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статутних завдань діяльності та мети створення КП «Полтаваелектроавтотранс» ПМР підприємство створене для здійснення виробничо-господарської діяльності, направленої на задоволення потреб Полтавської міської громади в транспортних послугах з перевезення пасажирів, які здійснюються за рахунок закупівель всіх складових, за найнижчу ціну та найкращої якості. Виходячи з зазначеного, КП «Полтаваелектроавтотранс» ПМР не має на меті формувати об’єми продажів будь-яких постачальників, а тим паче впливати на зниження прибутку.
Причина відхилення ТОВ “ВОГ КАРД”, як учасника процедури закупівлі – відповідно пункту 4 частини 1 статті 30, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в частині невідповідності тендерної пропозиції Учасника, Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо), код за ДК 021:2015 (09130000-9)», виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 4.5 розділу І Документації строк поставки товарів визначено з дня підписання Договору до 31.12.2020року включно .
Відповідно до п.1 та п.2 Додатку 2 до Тендерної документації п.1 встановлено, «Обов’язкова наявність розгалуженої мережі власних, або орендованих, або партнерських АЗС не менше двох (з можливістю заправки по карткам на пальне, яке є предметом закупівлі даного тендеру, на території м. Полтава)». Перелік АЗС надається в складі тендерної пропозиції учасника. Учасник має підтвердити, що не менше двох АЗС, на якій буде здійснюватися постачання пального згідно умов даного тендеру, знаходиться на відстані не більше ніж 4,0 км по автомобільних дорогах від місця знаходження об’єкту Покупця за адресою: м. Полтава, вул. С. Халтуріна, 10 надавши перелік (назву) таких (такої) АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за формою, згідно Додатку № 2.1 цієї тендерної документації, з зазначенням назви АЗС або бренду, адреси їх місцезнаходження та графіку роботи;
Відповідно, до поданої тендерної пропозиції Учасника файл «Технічні вимоги.pdf » в складі, якого міститься гарантійний лист, яким Учасник надає перелік АЗС в місті Полтава, на відстані не більше ніж 4,0 км по автомобільних дорогах та повідомляє про гарантовану можливість отримання нафтопродуктів за допомогою паливної (смарт) карти на підставі партнерських договорів, що містяться в складі пропозиції Учасника, зокрема АЗС на відстані не більше 4,0 км. від юридичної адреси Замовника
м. Полтава, вул. В. Тирнівська, 46, (назва АЗС – WOG, відстань між АЗС та місцем дислокації транспортних Замовника (км) становить -3,1 км.),
м. Полтава, вул. Зіньківська 19б, (назва АЗС –BVS, відстань між АЗС та місцем дислокації транспортних Замовника (км) становить -1,2 км.)
Відповідно, до поданої тендерної пропозиції Учасника файл «Договір 108.рdf » та «Партнєрський договір Надєжда. рdf» встановлено, що дані АЗС перебувають у користуванні Учасника на підставі партнерських договорів укладених з ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» №108 від 27.06.2019 та ТОВ «НАДЄЖДА РИТЕЙЛ 2017» № С314Е від 27.12.2018 відповідно.
Згідно змісту договору №108 від 27.06.2019 року термін дії сторонами встановлено до 31.12.2021 року (включно).
Згідно змісту договору № С314Е від 27.12.2018 термін дії сторонами встановлено до 31.12.2019 року (включно), відповідно до сторінки 14 файл «Партнєрський договір Надєжда. рdf» міститься Додаткова угода до договору поставки товарів партіями з використанням смарт-карт до іншого договору № С313Е від 27.12.2018. Крім того, договір № С314Е від 27.12.2018 не містить інформації про п.4.2 та п.4.3 розділу 4 «Ціна товарів та умови оплати» при наявності пунктів п.4.1 та 4.4. Будь-якої іншої інформації щодо продовження терміну дії договору № С314Е від 27.12.2018 року та відповідно використання не менше двох АЗС, на якій буде здійснюватися постачання пального згідно умов даного тендеру, знаходиться на відстані не більше ніж 4,0 км по автомобільних дорогах від місця знаходження об’єкту Покупця за адресою: м. Полтава, вул. С. Халтуріна, 10 Учасником не надано.

Враховуючи зазначене, Учасником не підтверджено інформацію згідно гарантійних листів в частині використання АЗС за адресою м. Полтава, вул. Зіньківська 19б, (назва АЗС –BVS, відстань між АЗС та місцем дислокації транспортних Замовника (км) становить -1,2 км.) відповідно до поданої тендерної пропозиції.
Також зазначаємо, що рішення, прийняте Замовником про відхилення ТОВ “ВОГ КАРД”, не несе в собі ознак дискримінації, таких як упереджений розгляд та оцінка тендерної пропозиції, так як причини відхилення пропозиції учасника мають чітку аргументацію з детальним викладенням фактів невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації, при цьому самі вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, також відсутні факти відхилення або прийняття пропозицій різних учасників за наявності однакових порушень вимог тендерної документації.
У свою чергу, стосовно надання будь-яких додаткових документів, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Окрім того, згідно статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Вимогами частини 3 статті 30 Закону передбачено, що учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, якщо вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, але положеннями цієї статті не передбачено вимагати від Замовника ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту поданої тендерної пропозиції - це є факт тиску на Замовника. При цьому, у разі незадоволення такої вимоги, скаржник зазначає, що скористається передбаченим Законом правом на оскарження процедури закупівлі, що підтверджує даний факт.
Враховуючи зазначене вимога : UA-2019-11-04-002352-b.c6, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 17 січня 2020 11:08
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Ще раз закликаємо бути неупередженими у своїх рішеннях та врахувати досвід своїх колег з м. Суми по закупівлі UA-2019-11-08-002175-b. Протокол рішення АМКУ з повністю аналогічного питання додаємо до вимоги. Вимагаємо не затримувати проведення закупівлі, що може призвести до зменшення об'ємів закупівлі та зниження прибутку постачальників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2020 15:39
Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі по тексту - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статутних завдань діяльності та мети створення КП «Полтаваелектроавтотранс» ПМР підприємство створене для здійснення виробничо-господарської діяльності, направленої на задоволення потреб Полтавської міської громади в транспортних послугах з перевезення пасажирів, які здійснюються за рахунок закупівель всіх складових, за найнижчу ціну та найкращої якості. Виходячи з зазначеного, КП «Полтаваелектроавтотранс» ПМР не має на меті формувати об’єми продажів будь-яких постачальників, а тим паче впливати на зниження прибутку.
Причина відхилення ТОВ “ВОГ КАРД”, як учасника процедури закупівлі – відповідно пункту 4 частини 1 статті 30, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в частині невідповідності тендерної пропозиції Учасника, Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо), код за ДК 021:2015 (09130000-9)», виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 4.5 розділу І Документації строк поставки товарів визначено з дня підписання Договору до 31.12.2020року включно .
Відповідно до п.1 та п.2 Додатку 2 до Тендерної документації п.1 встановлено, «Обов’язкова наявність розгалуженої мережі власних, або орендованих, або партнерських АЗС не менше двох (з можливістю заправки по карткам на пальне, яке є предметом закупівлі даного тендеру, на території м. Полтава)». Перелік АЗС надається в складі тендерної пропозиції учасника. Учасник має підтвердити, що не менше двох АЗС, на якій буде здійснюватися постачання пального згідно умов даного тендеру, знаходиться на відстані не більше ніж 4,0 км по автомобільних дорогах від місця знаходження об’єкту Покупця за адресою: м. Полтава, вул. С. Халтуріна, 10 надавши перелік (назву) таких (такої) АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за формою, згідно Додатку № 2.1 цієї тендерної документації, з зазначенням назви АЗС або бренду, адреси їх місцезнаходження та графіку роботи;
Відповідно, до поданої тендерної пропозиції Учасника файл «Технічні вимоги.pdf » в складі, якого міститься гарантійний лист, яким Учасник надає перелік АЗС в місті Полтава, на відстані не більше ніж 4,0 км по автомобільних дорогах та повідомляє про гарантовану можливість отримання нафтопродуктів за допомогою паливної (смарт) карти на підставі партнерських договорів, що містяться в складі пропозиції Учасника, зокрема АЗС на відстані не більше 4,0 км. від юридичної адреси Замовника
м. Полтава, вул. В. Тирнівська, 46, (назва АЗС – WOG, відстань між АЗС та місцем дислокації транспортних Замовника (км) становить -3,1 км.),
м. Полтава, вул. Зіньківська 19б, (назва АЗС –BVS, відстань між АЗС та місцем дислокації транспортних Замовника (км) становить -1,2 км.)
Відповідно, до поданої тендерної пропозиції Учасника файл «Договір 108.рdf » та «Партнєрський договір Надєжда. рdf» встановлено, що дані АЗС перебувають у користуванні Учасника на підставі партнерських договорів укладених з ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» №108 від 27.06.2019 та ТОВ «НАДЄЖДА РИТЕЙЛ 2017» № С314Е від 27.12.2018 відповідно.
Згідно змісту договору №108 від 27.06.2019 року термін дії сторонами встановлено до 31.12.2021 року (включно).
Згідно змісту договору № С314Е від 27.12.2018 термін дії сторонами встановлено до 31.12.2019 року (включно), відповідно до сторінки 14 файл «Партнєрський договір Надєжда. рdf» міститься Додаткова угода до договору поставки товарів партіями з використанням смарт-карт до іншого договору № С313Е від 27.12.2018. Крім того, договір № С314Е від 27.12.2018 не містить інформації про п.4.2 та п.4.3 розділу 4 «Ціна товарів та умови оплати» при наявності пунктів п.4.1 та 4.4. Будь-якої іншої інформації щодо продовження терміну дії договору № С314Е від 27.12.2018 року та відповідно використання не менше двох АЗС, на якій буде здійснюватися постачання пального згідно умов даного тендеру, знаходиться на відстані не більше ніж 4,0 км по автомобільних дорогах від місця знаходження об’єкту Покупця за адресою: м. Полтава, вул. С. Халтуріна, 10 Учасником не надано.

Враховуючи зазначене, Учасником не підтверджено інформацію згідно гарантійних листів в частині використання АЗС за адресою м. Полтава, вул. Зіньківська 19б, (назва АЗС –BVS, відстань між АЗС та місцем дислокації транспортних Замовника (км) становить -1,2 км.) відповідно до поданої тендерної пропозиції.
Також зазначаємо, що рішення, прийняте Замовником про відхилення ТОВ “ВОГ КАРД”, не несе в собі ознак дискримінації, таких як упереджений розгляд та оцінка тендерної пропозиції, так як причини відхилення пропозиції учасника мають чітку аргументацію з детальним викладенням фактів невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації, при цьому самі вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, також відсутні факти відхилення або прийняття пропозицій різних учасників за наявності однакових порушень вимог тендерної документації.
У свою чергу, стосовно надання будь-яких додаткових документів, згідно зі статтею 25 ,Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене вимога : UA-2019-11-04-002352-b.b7, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:19
Рішення АМКУ.pdf

Документи

20 листопада 2019 17:03
Рішення

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 17:02
Рішення АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

16 січня 2020 19:24
Пролонгація на 2020.pdf

Документи подані скаржником

17 січня 2020 11:08
Рішення АМКУ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-04-002352-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 листопада 2019 10:42
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Замовник вперто відстоює інтереси одного Учасника. За допомогою дискримінаційних вимог у тендерній документації намагається завадити участі у торгах інших надійних постачальників. Текст Скарги та інші документи додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2019 17:14
Рішення від 03.12.2019 № 17863 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 17:14
рішення від 18.12.2019 № 18870.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по результату розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" було прийнято рішення №18870-р/пк-пз від 18.12.2019, яким зобов’язано КП «Полтаваелектроавтотранс» ПМР внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо) ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу ID закупівлі UA-2019-11-04-002352-b. Зважаючи на вищевикладене, Замовником на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2019 17:12
Номер скарги: UA-2019-11-04-002352-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 21 січня 2020 18:51
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Текст скарги та документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 22:24
рішення від 24.01.2020 №1462 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 22:24
рішення від 06.02.2020 № 2305.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2305 р/пк-пз від 06.02.2020 року, прийнято рішення та вжиті заходи, щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-04-002352-b.
Дата виконання рішення замовником: 12 лютого 2020 13:07

Документи подані скаржником

29 листопада 2019 10:42
Платіжка 8454 (2).jpg
29 листопада 2019 10:42
Платіжка 8454.jpg
29 листопада 2019 10:42
Довіреність Ачкасов.pdf
29 листопада 2019 10:42
Скарга.pdf
29 листопада 2019 10:42
Рішення АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

21 січня 2020 18:50
Платіжка 9148.pdf
21 січня 2020 18:50
Пролонгація на 2020.pdf
21 січня 2020 18:50
Текст скарги.pdf
21 січня 2020 18:50
Рішення UA-2019-11-08-002175-b.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 лютого 2020
UA-2019-11-04-002352-b34c385eb4cbf4d838950f34acda91678
Найменування: КП "Полтаваелектроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328511
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., Полтава, С.Халтуріна 10
Учасник Документи Рішення
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 18:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:54
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист _БНК.pdf
04 грудня 2019 18:54
паспорт ДПЗ.PDF
04 грудня 2019 18:54
паспорт А92.PDF
04 грудня 2019 18:54
паспорт А95.PDF
04 грудня 2019 18:54
паспорт ДПЛ.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист АЗС.pdf
04 грудня 2019 18:54
ліцензія.pdf
04 грудня 2019 18:54
Установчі завірені.7z
04 грудня 2019 18:54
Зразки талонів та карт.pdf
04 грудня 2019 18:54
Рітейл_ОК.pdf
04 грудня 2019 18:54
Схід_ОК.pdf
04 грудня 2019 18:54
Схід_гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 18:54
Витяг_28.11.rtf
04 грудня 2019 18:54
Гарантіні листи.pdf
04 грудня 2019 18:54
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 18:54
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 18:54
Паспорт ДП Л виробника.pdf
04 грудня 2019 18:54
Паспорт ДП З виробника.pdf
04 грудня 2019 18:54
Наказ_АП.pdf
04 грудня 2019 18:54
згідно 17 закону.pdf
04 грудня 2019 18:54
Паспорт КІО.pdf
04 грудня 2019 18:54
Ліцензійний договір.pdf
04 грудня 2019 18:54
Скан паливної картки.jpg
04 грудня 2019 18:54
Довідка 17ст..pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:00
Стаття 17.pdf
21 лютого 2020 17:00
Довідка.zip
21 лютого 2020 17:00
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 17:00
Довідка (1).zip
21 лютого 2020 17:00
Довідка ДПІ.pdf
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:37
SKM_C224e20021817080.pdf
28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:05
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:05
Договір 108.pdf
28 грудня 2019 16:05
Сертифікати.pdf
28 грудня 2019 16:05
Аналогічні договори.pdf
28 грудня 2019 16:05
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 16:05
Стаття 17.pdf
28 грудня 2019 16:05
Фінансова звітність.pdf
28 грудня 2019 16:04
Технічна частина.pdf
28 грудня 2019 16:04
Довкілля+санкції.pdf
28 грудня 2019 16:04
Довіреність Кучер С.І..pdf
28 грудня 2019 16:04
Довідка про учасника.pdf

Документи

Публічні документи

16 березня 2020 14:29
Електронний підпис
16 березня 2020 14:29
Електронний підпис
16 березня 2020 14:28
Документи Переможця.pdf
02 січня 2020 08:34
Електронний підпис
02 січня 2020 08:34
Електронний підпис
28 грудня 2019 19:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 19:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 19:09
Протокол 29-12-2014.pdf
28 грудня 2019 19:08
Платник ПДВ.PDF
28 грудня 2019 19:08
Перелік АЗС.pdf
28 грудня 2019 19:07
Наказ директор.PDF
28 грудня 2019 19:06
Копія договору оренди.pdf
28 грудня 2019 19:06
Згода з умовами ТД.pdf
28 грудня 2019 19:05
Відповідність ст. 17 ЗУ.pdf
28 грудня 2019 19:05
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2019 19:03
Технічні вимоги.pdf
28 грудня 2019 19:01
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

Публічні документи

29 грудня 2019 19:50
Електронний підпис
29 грудня 2019 19:50
Електронний підпис
29 грудня 2019 19:49
цінова.pdf
29 грудня 2019 19:49
Копії талонів.pdf
29 грудня 2019 19:49
Платник ПДВ.PDF
29 грудня 2019 19:49
Якість товару.pdf
29 грудня 2019 19:49
технічні вимоги.pdf
29 грудня 2019 19:49
Стаття 17 Закону.pdf
29 грудня 2019 19:49
Санкції.pdf
29 грудня 2019 19:49
Проект договору.pdf
29 грудня 2019 19:49
Право підпису.pdf
29 грудня 2019 19:49
Платник ПДВ.PDF
29 грудня 2019 19:49
Зразок карти.pdf
29 грудня 2019 19:49
Згода тех-вимог.pdf
29 грудня 2019 19:49
Захист довкілля.pdf
29 грудня 2019 19:49
Захист даних.pdf
29 грудня 2019 19:49
Відпуск палива.pdf
29 грудня 2019 19:49
Витяг з ЄДР.PDF

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:00
Стаття 17.pdf
21 лютого 2020 17:00
Довідка.zip
21 лютого 2020 17:00
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 17:00
Довідка (1).zip
21 лютого 2020 17:00
Довідка ДПІ.pdf
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:37
SKM_C224e20021817080.pdf
28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:05
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:05
Договір 108.pdf
28 грудня 2019 16:05
Сертифікати.pdf
28 грудня 2019 16:05
Аналогічні договори.pdf
28 грудня 2019 16:05
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 16:05
Стаття 17.pdf
28 грудня 2019 16:05
Фінансова звітність.pdf
28 грудня 2019 16:04
Технічна частина.pdf
28 грудня 2019 16:04
Довкілля+санкції.pdf
28 грудня 2019 16:04
Довіреність Кучер С.І..pdf
28 грудня 2019 16:04
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 14 010 900,00
UAH з ПДВ
11 871 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" 14 742 165,00
UAH з ПДВ
11 873 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 15 363 450,00
UAH з ПДВ
13 699 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 16 028 905,00
UAH з ПДВ
16 028 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:00
Стаття 17.pdf
21 лютого 2020 17:00
Довідка.zip
21 лютого 2020 17:00
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 17:00
Довідка (1).zip
21 лютого 2020 17:00
Довідка ДПІ.pdf
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:37
SKM_C224e20021817080.pdf
28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:05
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:05
Договір 108.pdf
28 грудня 2019 16:05
Сертифікати.pdf
28 грудня 2019 16:05
Аналогічні договори.pdf
28 грудня 2019 16:05
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 16:05
Стаття 17.pdf
28 грудня 2019 16:05
Фінансова звітність.pdf
28 грудня 2019 16:04
Технічна частина.pdf
28 грудня 2019 16:04
Довкілля+санкції.pdf
28 грудня 2019 16:04
Довіреність Кучер С.І..pdf
28 грудня 2019 16:04
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:29
Електронний підпис
16 березня 2020 14:29
Електронний підпис
16 березня 2020 14:28
Документи Переможця.pdf
02 січня 2020 08:34
Електронний підпис
02 січня 2020 08:34
Електронний підпис
28 грудня 2019 19:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 19:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 19:09
Протокол 29-12-2014.pdf
28 грудня 2019 19:08
Платник ПДВ.PDF
28 грудня 2019 19:08
Перелік АЗС.pdf
28 грудня 2019 19:07
Наказ директор.PDF
28 грудня 2019 19:06
Копія договору оренди.pdf
28 грудня 2019 19:06
Згода з умовами ТД.pdf
28 грудня 2019 19:05
Відповідність ст. 17 ЗУ.pdf
28 грудня 2019 19:05
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2019 19:03
Технічні вимоги.pdf
28 грудня 2019 19:01
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 18:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:54
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:54
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист _БНК.pdf
04 грудня 2019 18:54
паспорт ДПЗ.PDF
04 грудня 2019 18:54
паспорт А92.PDF
04 грудня 2019 18:54
паспорт А95.PDF
04 грудня 2019 18:54
паспорт ДПЛ.PDF
04 грудня 2019 18:54
Гарантійний лист АЗС.pdf
04 грудня 2019 18:54
ліцензія.pdf
04 грудня 2019 18:54
Установчі завірені.7z
04 грудня 2019 18:54
Зразки талонів та карт.pdf
04 грудня 2019 18:54
Рітейл_ОК.pdf
04 грудня 2019 18:54
Схід_ОК.pdf
04 грудня 2019 18:54
Схід_гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 18:54
Витяг_28.11.rtf
04 грудня 2019 18:54
Гарантіні листи.pdf
04 грудня 2019 18:54
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 18:54
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 18:54
Паспорт ДП Л виробника.pdf
04 грудня 2019 18:54
Паспорт ДП З виробника.pdf
04 грудня 2019 18:54
Наказ_АП.pdf
04 грудня 2019 18:54
згідно 17 закону.pdf
04 грудня 2019 18:54
Паспорт КІО.pdf
04 грудня 2019 18:54
Ліцензійний договір.pdf
04 грудня 2019 18:54
Скан паливної картки.jpg
04 грудня 2019 18:54
Довідка 17ст..pdf

Публічні документи

29 грудня 2019 19:50
Електронний підпис
29 грудня 2019 19:50
Електронний підпис
29 грудня 2019 19:49
цінова.pdf
29 грудня 2019 19:49
Копії талонів.pdf
29 грудня 2019 19:49
Платник ПДВ.PDF
29 грудня 2019 19:49
Якість товару.pdf
29 грудня 2019 19:49
технічні вимоги.pdf
29 грудня 2019 19:49
Стаття 17 Закону.pdf
29 грудня 2019 19:49
Санкції.pdf
29 грудня 2019 19:49
Проект договору.pdf
29 грудня 2019 19:49
Право підпису.pdf
29 грудня 2019 19:49
Платник ПДВ.PDF
29 грудня 2019 19:49
Зразок карти.pdf
29 грудня 2019 19:49
Згода тех-вимог.pdf
29 грудня 2019 19:49
Захист довкілля.pdf
29 грудня 2019 19:49
Захист даних.pdf
29 грудня 2019 19:49
Відпуск палива.pdf
29 грудня 2019 19:49
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Рішення скасоване 11 871 465,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 17:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 11 871 465,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 18:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"
#36324681
Переможець 11 873 060,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 18:37

Документи

13 березня 2020 18:02
Електронний підпис
13 березня 2020 18:00
Протокольне рішення
13 березня 2020 17:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"
#36324681
11 873 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 18:47
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 18:42
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 18:40
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 18:35
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 17:41
Підписаний контракт укладений
25 березня 2020 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників, інших умов договору, що не є істотними
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом впровадження Правил користування пластиковою картою системи безготівкових розрахунків
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом встановлення лімітів по транспортних засобах Замовника
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі в частині використання "особистого кабінету користувача"
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників в частині доповнення договору розрахунковим рахунком, розподіл коштів по джерелу фінансування
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом встановлення лімітів по транспортних засобах Замовника
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони договору, на підставі п. 11.8 Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. та керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2018 року (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020р.), дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. на строк до 30.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю №262 від 24.03.2020р., а саме на 2 374 000,00 (Два мільйони триста сімдесят чотири тисячі ) гривень 00 копійок. 2. Пункт 3.1. Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору становить 14 247 060,00 (чотирнадцять мільйонів двісті сорок сім тисяч шістдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 2 374 510,00 (два мільйони триста сімдесят чотири тисячі пятсот десять) гривень 00 копійок. 3. Пункт 5.1 Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. викласти в наступній редакції: «Загальний строк поставки Товарів: з дня підписання Сторонами Договору до 30.03.2021 року включно.» 4. Пункт 10.1. Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його укладання та діє до 30.03.2021 року включно, а в частині проведення взаєморозрахунків – до їх повного та належного виконання.» 5. Інші умови договору Сторони домовились залишити без змін. 6. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р., складена українською мовою в 2-х оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, набуває чинності з 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 Додаткової угоди №7, Сторони дійшли згоди визначити обсяги Товару та викласти Додаток №1 (Специфікація на Товари) в новій редакції: «Специфікація на Товари» (Згідно технічних вимог та якісних характеристик Товарів) Бензин А-92 євро5 (з 24.03.2020 по 31.12.2020 включно) 2000,00л. 20,47 грн.з ПДВ/л 40940,00 2 грн. Бензин А-95 євро5 (з 24.03.2020 по 31.12.2020 включно) 4500,00л. 21,72 грн.з ПДВ/л 97740,00 грн. Дизельне пальне євро5 (з 24.03.2020 по 31.12.2020 включно) 603000,00 л. 19,46 грн.з ПДВ/л 11734380,00 грн. Бензин А-92 євро5 (з 01.01.2021 по 30.03.2021 включно) 400л. 20,47 грн.з ПДВ/л 8188,00 5 грн. Бензин А-95 євро5 (з 01.01.2021 по 30.03.2021 включно) 900л. 21,72 грн.з ПДВ/л 19548,00 6 грн. Дизельне пальне євро5 (з 01.01.2021 по 30.03.2021 включно) 120568,55 л. 19,46 грн.з ПДВ/л 2346264,00 грн. Загальна вартість договору 14247060,00 грн.з ПДВ. 2. Інші умови договору Сторони домовились залишити без змін. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання обома сторонами, укладена в 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони, дійшли згоди про внесення наступних змін до договору: 1.Згідно п. 11.8 Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. та на підставі п.2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону, що діяла до 19.04.2020р.) Сторони домовились збільшити ціну за одиницю Товару в межах 10% та викласти Додаток №1 (Специфікація на Товари) до Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. в наступній редакції: Бензин А-92 євро5 (з 24.03.2020 по 31.12.2020 включно) 2000,00л. 20,47 грн.з ПДВ/л 40940,00грн. Бензин А-95 євро5 (з 24.03.2020 по 31.12.2020 включно) 4500,00л. 21,72 грн.з ПДВ/л 97740,00 грн. Дизельне пальне євро5 (з 24.03.2020 по 31.12.2020 включно) 603000,00л. 19,46 грн.з ПДВ/л . 11734380,00 грн. Бензин А-92 євро5 (з 01.01.2021 по 17.01.2021 включно) 75,00л. 20,47 грн.з ПДВ/л 1535,25грн. Бензин А-95 євро5 (з 01.01.2021 по 17.01.2021 включно) 95,00л. 21,72 грн.з ПДВ/л 2063,40 грн. Дизельне пальне євро5 (з 01.01.2021 по 17.01.2021 включно) 14337,02 л. 19,46 грн.з ПДВ/л. 278998,41 грн. Бензин А-92 євро5 (з 18.01.2021 по 30.03.2021 включно) 345,00л 20,47 грн.з ПДВ/л. 7062,15 грн. Бензин А-95 євро5 (з 18.01.2021 по 30.03.2021 включно) 805,00л. 21,72 грн.з ПДВ/л. 17484,60 грн. Дизельне пальне євро5 (з 18.01.2021 по 30.03.2021 включно) 96582,065 л. 21,40 грн.з ПДВ/л. 2066856,19 грн. Загальна вартість договору 14247060,00 грн.з ПДВ. Вищезазначена зміна ціни не призведе до збільшення суми Договору про закупівлю №262 від 24.03.2020р. 2. Інші умови договору Сторони домовились залишити без змін. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання обома сторонами, укладена в 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 262
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 796 194,25
UAH (в тому числі ПДВ 966 032,37 UAH)