Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Лелека Леонід +0512374169 lelekala44@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2024 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 60 865 389,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 304 326,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2024 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 1.doc | |
08 серпня 2024 11:11 |
Тендерна документацiя.doc | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 10.docx | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 6.doc | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 7.docx | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 2.doc | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 3.docx | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 5.doc | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 8.doc | |
08 серпня 2024 11:11 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 4.docx | |
08 серпня 2024 11:11 |
Додаток 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для учнів, батьки яких належать до учасників бойових дій, та учнів пільгових категорій, безкоштовне харчування яких забезпечується за рахунок місцевого бюджету, передбачено одноразове гаряче харчування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000044 ● 883267440ad94bdd8957a81baa590b24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-08-08-003299-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 09:51:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 16:06:10
Відповідь на запит
1. Закупiвля за предметом «Послуги з органiзацiї харчування в навчальних закладах мicтa (ДК 021:2015: 55510000-8 Послyги їдалень)» проводилась відповідно до Норм організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Норми харчування) і Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Порядок) затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
П. 1 Порядку визначено, що Порядок визначає принципи планування та механізм організації харчування здобувачів освіти/дітей у закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти (далі - заклади освіти), дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі - заклади оздоровлення та відпочинку) з метою створення безпечного, здорового освітнього середовища та безпечних умов для оздоровлення та відпочинку.
В п. 8. Порядку вказано, що потреби закладів освіти на організацію гарячого харчування задовольняються засновником (засновниками) таких закладів першочергово відповідно до Норм харчування.
Вартість харчування в закладах дошкільної освіти переглядається і встановлюється засновником (засновниками) таких закладів щороку відповідно до норм харчування з урахуванням режиму (кратності) харчування. Для забезпечення повноцінного раціону обсяги видатків на харчування здобувачів освіти закладів дошкільної освіти за рішенням засновника (засновників) можуть регулюватися встановленням відсотка батьківської доплати.
Вартість безоплатного гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, встановлюється засновником (засновниками) таких закладів щороку відповідно до норм харчування з урахуванням режиму (кратності) харчування.
Сума закупівлі була сформована виходячи з очікуваної кількості дітей в закладах освіти, які ймовірно зможуть працювати (враховуючи факт воєнного стану та технічний стан приміщень) та граничної вартості на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти визначених Рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради про встановлення граничної вартості на послуги з організації харчування в закладах освіти м. Миколаєва від 26.04.2023 № 241 (далі – Рішення).
П. 1. Рішення визначено:
- встановити граничну вартість на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти на день:
1.1. У закладах дошкільної освіти (з моменту відновлення освітнього процесу):
- триразове харчування діти до 4-х років - 92,30 грн;
- діти 4-6(7) років - 121,20 грн.
1.2. У Миколаївській спеціальній школі для дітей з порушеннями зору Миколаївської міської ради Миколаївської області (з моменту відновлення освітнього процесу):
1.2.1. У дошкільному відділенні (з моменту відновлення освітнього процесу):
- групи для дітей до 4-х років - 92,30 грн;
- групи для дітей 4-6(7) років - 121,20 грн.
1.2.2. У шкільному відділенні (з моменту відновлення освітнього процесу в очному режимі):
- учні 6-11 років – 126,30 грн;
- учні 11-14 років – 150,50 грн;
- учні 14-18 років – 174,80 грн.
1.3. У закладах загальної середньої освіти (з моменту відновлення освітнього процесу в очному режимі):
1.3.1. Гранична вартість на послуги з організації харчування для учнів, батьки яких належать до учасників бойових дій на підставі підтверджуючих документів, та учнів пільгових категорій, безкоштовне харчування яких забезпечується за рахунок місцевого бюджету, здійснюється відповідно до діючого законодавства.
- 6-11 років- 50,50 грн.;
- 11-14 років- 60,20 грн.;
- 14-18 років- 69,90 грн.
Загальна сума закупівлі визначена шляхом множення граничної вартості на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти на день на відповідну кількість дітей (діто-днів) певної категорії з послідуючим додаванням даних по кожній категорії дітей.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті управління освіти Миколаївської міської ради за посиланням https://osvita.mkrada.gov.ua/pro-uo/. Далі на сторінці треба вибрати вкладку «фінансова діяльність» та перейти за посиланням «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». У списку, що відкриється, знайти файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик Харчування вересень-грудень.docx».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 16:02:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам тендерної документації, зокрема:
підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання останнім листа-згоди, в довільній формі на обробку, персональних даних осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.08.2024 № 83-2/48.01-15, зокрема складеної та підписаної Толкачовою Оленою Василівною особисто;
підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання копій відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що будуть підтверджувати право користування автотранспортом, враховуючи що учасник у своїй тендерній пропозиції надав договір послуг з перевезення від 28.07.2024 № 25/07/24/1, укладений з фізичною особою - підприємцем Макаренко Т.П., проте відповідно до наданих свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ власником вказаних транспортних засобів є Сухін Віталій Вікторович;
підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання договору на дезинфекцію транспортних засобів, а також копій останнього акту на профілактичну дезінфекцію або обробку транспортних засобів, а саме FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 12:20:58
Відповідь на запит
Державній аудиторській службі України
Про надання пояснень
У відповідь на запит від 25.09.2024 щодо закупівлі Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-003299-a (далі – Запит) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Надати пояснення з приводу позиції Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання останнім листа-згоди, в довільній формі на обробку, персональних даних осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.08.2024 № 83-2/48.01-15, зокрема складеної та підписаної Толкачовою Оленою Василівною особисто.
Лист-згода, в довільній формі на обробку, персональних даних Толкачової Олени Василівни опубліковано учасником у файлі. Назва файлу «ЛИСТ- ЗГОДА.PDF» сторінка 43.
2. Надати пояснення з приводу позиції підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання копій відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що будуть підтверджувати право користування автотранспортом, враховуючи що учасник у своїй тендерній пропозиції надав договір послуг з перевезення від 28.07.2024 № 25/07/24/1, укладений з фізичною особою - підприємцем Макаренко Т.П., проте відповідно до наданих свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ власником вказаних транспортних засобів є Сухін Віталій Вікторович;
Підпунктом 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації визначена умова: - У разі, якщо учасник для надання послуги не буде використовувати власний автотранспорт, а буде використовувати найманий або орендований автотранспорт, або послуги перевезення, то він повинен надати копію (ї) відповідного (их) договору (ів), дійсного (их) на дату подання тендерної пропозиції та копії відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що будуть підтверджувати право користування Учасника автотранспортом.
Наявність копій відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів підтверджує факт наявності відповідних транспортних засобів та можливість їх використання за призначенням на території України. Учасником підтверджено право користування автотранспортом Договором про надання послуг з перевезення від 25.07.2024 №25/07/24/1, опубліковано в файлі PDF«ДОГОВІР №25_07_24_1 з перевезення…». В правовому полі України існує ряд правових норм, які регулюють умови розпорядження транспортними засобами, в даному випадку між фізичною особою - підприємцем Макаренко Т.П. та приватною особою Сухіним Віталієм Вікторовичем (власником транспортних засобів) правовідносини врегульовані Договорами позички автомобілів від 25 грудня 2023 року №5 і №7.
В тендерної документації не ставилась вимога про надання документів, що підтверджують право розпорядження автотранспортом орендодавцем.
3. Надати пояснення з приводу позиції підпункту 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо щодо надання договору на дезинфекцію транспортних засобів, а також копій останнього акту на профілактичну дезінфекцію або обробку транспортних засобів, а саме FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН6915РХ та FORD TRANSIT реєстраційний номер ВН0216ТІ.
Копії договору на дезинфекцію транспортних засобів, а також копій останнього акту на профілактичну дезінфекцію або обробку транспортних засобів опубліковані учасником в файлі «Договір та акти по дезінфекції на залучений автотранспорт.pdf».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених за результатами моніторингу закупівлі «Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)» та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, повідомляємо, що фахівці управління освіти Миколаївської міської ради, які займаються питаннями закупівель систематично приймають участь у семінарах – навчаннях з питань вивчення змін в законодавстві з питань закупівель. Враховуючи значну кількість закупівель проведених управлінням освіти (за 2023 рік було проведено 203 закупівлі за процедурою відкритих торгів а за 9 місяців 2024 року 128 закупівель) і відповідно значну кількість закупівель за якими проводиться моніторинг, питання притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою були допущені порушення буде розглядатись за підсумками роботи за квартал.
2024-10-16 09:03:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
60 865 389,50
UAH
|
60 865 389,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ #05475854 |
Переможець |
60 865 389,50
UAH
|
23 серпня 2024 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2024 09:24
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2024 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 13:48
|
Договір № 30-08-3-вс.pdf | укладений |
30 серпня 2024 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30/08/3-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |