Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44206927 |
Місцезнаходження: | 38762, Україна , Полтавська обл., с. Терешки, вул. Шевченка, 1-а |
Контактна особа: |
Олександра Величко +380999407882 sashavel92@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2023 20:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 14:49 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 14:49 |
Очікувана вартість: | 10 118 386,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 202 367,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 20:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2023 20:45 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
16 серпня 2023 20:45 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf | |
09 серпня 2023 20:31 |
Тендерна документація.pdf | |
09 серпня 2023 20:31 |
Проект договору.docx |
16 серпня 2023 20:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2023 20:45 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
16 серпня 2023 20:45 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf
|
|||
09 серпня 2023 20:31 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
09 серпня 2023 20:31 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Навчання та систематичне підвищення рівня знань працівників з питань охорони праці – один з основних принципів державної політики в галузі охорони праці, фундаментальна основа безпеки праці та необхідна умова вдосконалення управління охороною праці та забезпечення ефективної профілактичної роботи щодо запобігання аварій і травматизму на виробництві або при виконанні робіт із підвищеною небезпекою.
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 "Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (далі - Типове положення). Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності.
Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств.
Робота з підвищеною небезпекою – це робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба в професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, навколишньому природному середовищу.
Згідно зі статтею 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII за рахунок роботодавця працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи мають проходити інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
В цій же статті визначено те, що працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав вносити зміни до умов тендерної документації по суті вашої вимоги.
Предметом даної закупівлі є "нове будівництво укриття…", що є визначає необхідність застосування приналежність до певного визначення суті робіт, що виконуватимуться за результатом укладеного договору із переможцем закупівлі.
Новим будівництвом є будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва.
Капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Реконструкція – це роботи із перебудови введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій.
Керуючись вище описаними визначеннями будівельних норм можна зробити висновок про те, що капітальний ремонт не передбачає зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення будинків, будівель, споруд, їх комплексів, на відміну від робіт з реконструкції. Це є одним із ключових факторів вибору найбільш приближених видів робіт, які виконуватимуться майбутнім генеральним підрядником на об’єкті.
Керуючись вимогою щодо документального підтвердження наданої інформації про виконання аналогічного(их) договору(ів), інформацію про виконання якого(их) можна перевірити у вільному доступі через мережу Інтернет, було проведено моніторинг закупівель через електронну систему публічних закупівель та встановлено, що нове будівництво укриття не є розповсюдженою закупівлею ніж капітальний ремонт укриття, яка є більш популярною серед замовників на території України. При цьому виконання робіт по "реконструкції укриття(ів)" не є такими розповсюдженими.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав вносити зміни до умов тендерної документації по суті вашої вимоги.
Замовник, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що визначені в Законі України "Про публічні закупівлі", при цьому дотримуючись об’єктивності визначення кваліфікаційних та інших вимог до усіх учасників, намагається створити умови, які будуть забезпечувати рівне ставлення до кожного із учасників.
Вимога щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору базується на доступності інформації, яка, згідно до вимог чинного законодавства, повинна в обов’язковому порядку оприлюднюватись у вільному доступі в мережі Інтернет.
У випадку можливого підтвердження виконання аналогічного досвіду виконання робіт між суб’єктами приватного сектору, така особливість відсутня, так як ці відносини не мають обов’язку бути публічними та/або доступними у вільному доступі. До того, за умовами договорів, які укладаються приватними організаціями, такі відносини мати приватний характер, про що сторони такого правочину зазначають в ньому.
Так як кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" потребує документальне підтвердження, у замовника не має можливості передбачати умови, які можуть створюватись індивідуально за кожним окремо правочином за яким проводились робота за аналогічним видом робіт, що укладались між суб’єктами приватного сектору.
До того, у такий спосіб, недобросовісні учасники можуть за домовленістю сторін, створювати фіктивні відносини оформлені документально або документи, які не можуть довести фактичне виконання зобов’язань за ними.
Тому замовник, розуміючи що у такий спосіб може достовірно перевірити інформацію та документи, які дійсно свідчитимуть про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних зобов’язань, які на момент подання пропозиції є повністю виконаними з урахуванням вимог, які визначені аналогічними правочинами.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав вносити зміни до умов тендерної документації по суті вашої вимоги.
При цьому у такий спосіб кожному бажаючому учаснику надається можливість заміни матеріалів, які можуть використовуватись в подальшому при виконанні робіт за предметом закупівлі. Така умова надає більш розширені можливості (варіації) збору технічної частини тендерних пропозиції.
Натомість слово "реконструкція" у вище зазначеній примітці не встановлює специфічної вимоги до учасників або до змісту пропозиції, тим паче не умову, згідно до якої замовником може бути прийнято рішення щодо невідповідності тендерної пропозицій учасника вимогах тендерної документації.
Керуючись вище викладеним, у замовника не має підстав у внесенні змін до тендерної документації.
Згідно до вимоги пункту 6.4 таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати "інформацію про наявність в учасника або субпідрядника/співвиконавця чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Інформація про наявність такого дозвільного документа вимагається у зв’язку з тим, що в технічному завданні визначені найменування окремих складових роботи, що мають протипожежне призначення. При цьому учасник або субпідрядник, якого учасник може залучати до виконання певних етапів роботи, повинні мати кваліфікацію і відповідний дозвільний документ, яка надає можливість здійснювати роботи в цьому напрямку.
Згідно до вимоги пункту 2.2 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати "документи, якими підтверджується наявність в учасника працівників (або залучених спеціалістів), із дотриманням однієї із наступних умов". Такі умови визначаються у якості окремих вимог відносно до умов працевлаштування або наявності відповідних зобов’язань перед учасником.
В пунктах 2.2, 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації або в інших умовах тендерної документації не зазначено виразу або інших синонімічних форм фрази "лише один з документів на вибір".
Тому, керуючись вимогами тендерної документації, учасник, маючи трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, спеціалістами, або з іншими суб'єктами господарювання, які мають необхідність залчати власні трудові ресурси до майбутнього виконання роботи, що є предметом закупівлі, повинні надавати визначені документи за кожним окремо працівником або залученим спеціалістом лише на тих умовах, які визначені у кожному окремо пункті №2.2.1 або №2.2.2 або№2.2.3 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації.
При цьому, вважаю за необхідне зауважити , що роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (стаття 48 КЗпП України). Згідно до п.1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом міністерства праці "країни, міністерства юстиції "країни, міністерство соціального захисту населення України "Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників" трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи-підприємця понад п'ять днів та позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню.
До того повідомляємо про те, що згідно до вимоги, що визначена у чатсині 1 статті 7 ЗУ "" у період дії воєнного стану порядок організації діловодства з питань трудових відносин, оформлення і ведення трудових книжок та архівного зберігання відповідних документів у районах активних бойових дій визначається роботодавцем самостійно, за умови забезпечення ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи та обліку витрат на оплату праці.
При цьому також визначено, що у період дії воєнного стану сторони трудового договору можуть домовитися про альтернативні способи створення, пересилання і зберігання наказів (розпоряджень) роботодавця, повідомлень та інших документів з питань трудових відносин та про будь-який інший доступний спосіб електронної комунікації, який обрано за згодою між роботодавцем та працівником.
Нажаль Замовник не може передбачити спосіб у який можуть сторони трудових відносин достовірно (документально) підтвердити фактичне зобов’язання таких відносин. Тому замовником вимагається документльне підтвердження трудових відносин між роботодавцем (учасником) та найнятим працівником у спосіб, який є загально прийнятим за таких умов працевлаштування та таким, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Доцільним вважаю зауважити про те, що за для корректного аналізу інформації та вимог даної закупівлі та подальшої підготовки тендерної документації, просимо бути максимально уважними до умов тендерної документації. Таке ставлення та рівень підготовки тендерної пропозиції свідчитиме про дійсно високу кваліфікацію учасника та рівень довіри до суб'єкта, який відповідально відноситься до участі в даній закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
В інформації про відхилення тендерної пропозиції замовник вказує, зокрема, підстави відхилення. А саме:
- дає посилання на норми Закону про публічні закупівлі та умови тендерної документації (ТД), яким ТП та/або учасник не відповідають;
- зазначає у чому саме полягає невідповідність.
Тому згідно ПРОТОКОЛУ №23/08/2023 від 23.05 2023 року при ДЕТАЛЬНОМУ розгляді пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» Замовником, взагалі не зазначено аргументації, щодо зауваження: «Замовником перевірено відповідність вимог технічного завдання, зокрема підсумкової
відомості ресурсів Учасника (далі – ПВР), та встановлено невідповідність обсягів будівельних матеріалів, які не відповідають вимогам технічного завдання щодо окремих позицій, а саме: пісок природний, рядовий (поз.72 ПВР), розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М50 (поз.99 ПВР), болти будівельні з гайками та шайбами (поз.161 ПВР), розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М25 (поз.224 ПВР).»
Якщо Замовником перевірено і встановлено невідповідність, то в чому саме полягає ця невідповідність?
Згідно до вимог пункту 1 розділу III Додатку 5 тендерної документації (далі – Документація) для підтвердження відповідності технічного завдання учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинно надаватись Договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальні кошториси на будівельні роботи та придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-01, №02-01-02, №02-01-03, №02-01-04, №02-01-05, №02-01-08, №02-01-010, №02-01-012, №06-01-01, №06-02-01, №06-03-01, №07-01-01, №07-01-02, №07-01-03, №07-02-01, № 02-01-06, № 02-01-07, № 02-01-09, № 02-01-011, № 02-01-013, № 07-02-02; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями, за підписом уповноваженої особи учасника. Розрахунки у документах, що підтверджують відповідність пропозиції, повинні відповідати даним технічного завдання, що визначене у таблицях 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 Розділу II Додатку 5 тендерної документації.
При проведенні розрахунків вартості пропозиції в документах, які надаються для підтвердження відповідності технічного завдання, учасником може бути зменшено обсяг робіт, який визначається замовником в розділі II (будівельні машини і механізми та будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат) підсумкової відомості ресурсів (Таблиця 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації). Зменшення обсягів окремих (або усіх) найменувань будівельних машин і механізмів та будiвельних машин, що врахованi в складi загальновиробничих витрат, яке може здійснюватись з метою розрахунку найбільш економічної пропозиції, повинно враховувати можливість заміни технологічного процесу виконання роботи іншим способом, ніж визначений умовами технічного завдання. У разі надання учасником розрахунків зі зменшенням обсягів робіт, які визначаються замовником у розділі II (будівельні машини і механізми та будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат) підсумкової відомості ресурсів, без зміни обсягів будівельних матеріалів, що зазначено у розділі III підсумкової відомості ресурсів (Таблиця 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації) така пропозиція вважається такою, що відповідає вимогам до предмета закупівлі.
На виконання встановлених вимог технічного завдання, за результатом усунення невідповідностей тендерної пропозиції, вами, крім договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою, локальних кошторисів на будівельні роботи та придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-01, №02-01-02, №02-01-03, №02-01-04, №02-01-05, №02-01-08, №02-01-010, №02-01-012, №06-01-01, №06-02-01, №06-03-01, №07-01-01, №07-01-02, №07-01-03, №07-02-01, № 02-01-06, № 02-01-07, № 02-01-09, № 02-01-011, № 02-01-013, № 07-02-02, надано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями.
Замовником, за для встановлення факту відповідності технічній специфікації тендерної пропозиції, перевірено відповідність вимог технічного завдання, шляхом перевірки відповідності, визначеним у технічному завданні, обсягам будівельних матеріалів, що зазначено у розділі III підсумкової відомості ресурсів (Таблиця 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації)(далі – ПВРЗ) даним, що зазначені у підсумкової відомості ресурсів Учасника (далі – ПВРУ).
В ході такої перевірки встановлено невідповідність обсягів будівельних матеріалів, які не відповідають вимогам технічного завдання щодо окремих позицій, а саме:
1) пісок природний, рядовий (поз.72 ПВРУ) вами зазначено значення "95,112504", натомість у поз.371 ПВРЗ зазначено значення "95,1125";
2) розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М50 (поз.99 ПВР) вами зазначено значення "8,137248", натомість у поз.386 ПВРЗ зазначено значення "8,13725";
3) болти будівельні з гайками та шайбами (поз.161 ПВР) вами зазначено значення "0,0318685", натомість у поз.211 ПВРЗ зазначено значення "0,03186852";
4) розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М25 (поз.224 ПВР) вами зазначено значення "0,66786 ", натомість у поз.385 ПВРЗ зазначено значення "0,667863".
Серед інших зауважень, які не були усунені учасником протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, невідповідності, які були виявлені у технічні частині тендерної пропозиції, призвели до відхилення такої тендерної пропозиції.
особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі -
Постанова 1178) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена,
вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до
замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції
умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності
кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не
пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему
закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель
відповідно до статті 10 Закону.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Закону, у вашій вимозі відсутня інформація з вимогою щодо
надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної
документації.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Ваше право, згідно до вимог третього абзаца пункту 59 Постанова 1178 може забезпечуватись
шляхом подання скарги до органу оскарження.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000006 ● dcd364805f2b4825abe6772dfe6bd20c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2023 № 80-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.09.2023 № 80-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-08-09-012551-a, 09.08.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 17:16:53
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с.Головач, вул. Кобзаря, 58, очікуваною вартістю 10118386,80 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 08:25:36
Виконання вимог
Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель забезпечено шляхом оприлюднення обгрунтування технічних та якысних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення даної інформації на сайті Терешківської сільської ради (оскільки Відділ освіти Терешківської сільської ради не має власного веб-сайту). Обгрунтування знаходиться за наступним посиланням https://gromada.org.ua/gromada/tereshkivska/news/1691750074/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 12:02:39
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Головач, вул. Кобзаря, 58», очікуваною вартістю 10118386,80 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 в частині розрахунку ціни пропозиції учасника (пункт 5.31)?
Так, учасником ТОВ «ВБК БІЗОН» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено Кошторис, який містить договірну ціну (вид договірної ціни: тверда). У графі розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» договірної ціни Учасник вказав « - ».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 13:15:40
Пояснення на запит
Пояснення на запит розміщено у формі листа №01-07/386 від 28.09.2023
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 17:57:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Головач, вул. Кобзаря, 58», очікуваною вартістю 10118386,80 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Згідно п.6.4.1 Розділу І Додатку 3 тендерної документації замовником вимагалося надати ліцензію стосовно «монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації». В тендерній пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» надана ліцензія ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ», де зазначено: «монтаж систем пожежної сигналізації, технічне обслуговування систем пожежної сигналізації». Технічне обслуговування це і є підтримання експлуатаційної придатності.
Тому тендерна пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави.
Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 13:18:41
Пояснення на запит
Пояснення викладені у листі №01-0/387 від 28.09.23
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-06 14:09:15
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
В доданому документі міститься заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення до висновку за результатами моніторингу
2023-10-10 13:06:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву подано до Полтавського окружного адміністративного суду 12.10.2023 року, другий еземпляр направлено відповідачу. |
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №440/15331/23 |
Дата відкриття провадження: | 23 жовтня 2023 |
Документи:
24 жовтня 2023 12:22
|
Електронний підпис |
12 жовтня 2023 16:08
|
440-15331-23_2023-10-12_1-1670-BBC70220-68F2-11EE-1232-4A6DAD50958F.zip |
24 жовтня 2023 12:22
|
Електронний підпис |
12 жовтня 2023 16:41
|
Електронний підпис |
12 жовтня 2023 16:08
|
440-15331-23_2023-10-12_1-1670-BBC70220-68F2-11EE-1232-4A6DAD50958F.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
9 840 672,00
UAH з ПДВ
|
9 840 672,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВБК БІЗОН" |
10 117 652,67
UAH з ПДВ
|
10 117 652,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УПРБУДСПЕЦМОНТАЖ" |
10 118 386,80
UAH з ПДВ
|
10 118 386,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Відхилено |
9 840 672,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 18:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 08:30
|
ТОВ "ВБК БІЗОН" #41772514 |
Переможець |
10 117 652,67
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 серпня 2023 19:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 09:14
|
ДУ 4.PDF | зміни до договору |
05 березня 2024 09:13
|
ДУ 4.PDF | зміни до договору |
05 березня 2024 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:37
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 11:48
|
Бізон.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 16:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 15:34
|
84.2023.1.pdf | укладений |
31 серпня 2023 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовником допущено технічну помилку у вигляді зазначення іншого коду ДК в договорі, аніж того, за яким проводилась закупівля. У зв'язку з цим сторонами укладеного додаткову угоду про викладення п. 1.1. договору в новій редакції з зазначенням коду ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель. З огляду, на необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, вважаємо за необхідне оприлюднити додаткову угоду шляхом використання функціоналу "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю", оскільки іншого не передбачено майданчиком. |
Номер договору про закупівлю: | 84/2023/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт та строк дії договору до 01.03.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 84/2023/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору до 10.03.2024 року у зв'язку з неможливістю своєчасної оплати виконаних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 84/2023/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяги закупівлі з урахуванням економії ресурсів під час його виконання |
Номер договору про закупівлю: | 84/2023/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |