Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)
Очікувана вартість
10 920 479,00 UAH
UA-2024-12-04-016301-a ● 348fe81604474cd7a8b3fea1e2bea2f9
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мологівська сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05406014 |
Місцезнаходження: | 67751, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Молога, вул.Кишинівська, 221 А |
Контактна особа: |
Анастасія Волошина +380963493076 mologa_silrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2024 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 10 920 479,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 204,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67751, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-12-04-016301-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УСПІХ 75", Код ЄДРПОУ:43894018
Дата подання: 17 січня 2025 17:04
Вимога щодо надання Учаснику можливість виправити невідповідність в документації
Лист-вимога
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно п.5.3.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник мав надати, в складі тендерної пропозиції, довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Згідно вимог Замовника пункт 5.3.2. Додаток 3 до тендерної документації (вимоги до Учасників_– зі змінами від 18.12.docx) також, учасник має надати, в складі тендерної пропозиції, довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Примітка: Вимога щодо надання довідки не застосовується до закупівель товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Додатково, з цього приводу надається лист-пояснення (у разі ненадання гарантійного листа або листа-пояснення тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Довідка в довільній формі не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Приватне підприємство «УСПІХ 75» просить надати можливість виправити невідповідність в строки передбачені законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно п.5.3.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник мав надати, в складі тендерної пропозиції, довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Згідно вимог Замовника пункт 5.3.2. Додаток 3 до тендерної документації (вимоги до Учасників_– зі змінами від 18.12.docx) також, учасник має надати, в складі тендерної пропозиції, довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Примітка: Вимога щодо надання довідки не застосовується до закупівель товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Додатково, з цього приводу надається лист-пояснення (у разі ненадання гарантійного листа або листа-пояснення тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Довідка в довільній формі не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Приватне підприємство «УСПІХ 75» просить надати можливість виправити невідповідність в строки передбачені законодавством.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2025 16:25
Доброго дня, шановний Учасник закупівлі, Приватне підприємство «УСПІХ 75».
З огляду на Ваше звернення Замовник повідомляємо наступне:
відповідно до умов тендерної документації: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
зокрема:
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у складі документів, що передбачені згідно тендерної документації;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами тендерної документації та Додатків до неї.
В складі документів тендерної пропозиції ПП "УСПІХ 75", для виконання вимог підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації надано, зокрема:
- Довідку з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни Учасника) в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган (товар – Генератор дизельний NEP DS35R) (Вих. № 81 від 23.12.2024 року)
- ЗАЯВКА про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації (товар – Генератор дизельний NEP DS35R)
- Калькуляція собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (Вартість товару Генератор дизельний NEP DS35R – 310 000.00 грн)
- Сертифікат на систему управління якістю від 13.10.2022 №8О10СУЯ.075-22 ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ»
П
оряд з тим, слід зазначити, що у довідці (Вих. № 81 від 23.12.2024 року) з інформацією про наявність товару в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган ВИЗНАЧЕНО ТОВАР, ВАРТІСТЬ ЯКОГО ВРАХОВАНО У СКЛАДІ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ УЧАСНИКА - Генератор дизельний NEP DS35R.
Надані Учасником ПП "УСПІХ 75" документи та інформація на виконання вимог підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації не містять невідповідностей які потрібно було б усунути відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги Замовника, наведені у підпункті 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації виконані.
Відповідно, Замовник не вважав за потрібне надавати можливість виправляти щось у документах, поданих Учасником для підтвердження своєї відповідності згідно підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації.
Поряд з тим, слід зауважити, що згідно підпунктів 3.1. та 3.2. частини 3 Розділу 2 тендерної документації передбачено: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації. Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
Підпунктом 4.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкту будівництва, пояснювальну записку, розрахунок договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи та підсумкову відомість ресурсів. Всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова). Вид договірної ціни визначається учасником як тверда договірна ціна, та вказується у змісті договірної ціни. Підсумкова відомість ресурсів повинна містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Підсумкова відомість ресурсів може містити іншу інформацію, яку Учасник бажає зазначити.
Враховуючи той факт, що при виконанні робіт, які є предметом цієї закупівлі, передбачається постачання обладнання/устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 61 прикінцевих та перехідних положень Закону та відповідно до підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 повинні був надати у складі тендерної пропозиції документи згідно підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить технічне завдання щодо предмету закупівлі (технічна специфікація щодо предмету закупівлі)
Технічна специфікація містить перелік робіт, які учасник – переможець повинен виконати, перелік ресурсів та перелік устаткування, які мають бути задіяні/використані в процесі виконання робіт.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено: з урахуванням тих обставин, що для виконання робіт згідно об’єкту, генеральним проектувальником розроблено проектну документацію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, та з урахуванням тієї обставини, що відносно кошторисної частини вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт, всі посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент»
Враховуючи вищенаведене, Замовник взяв до відома інформацію, наведену у довідці з Вих. № 81 від 23.12.2024 року про наявність товару в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, а також доданих до такої довідки підтверджуючих документів.
Слід зауважити, що згідно положень п.43 Особливостей: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить (!!!!) до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник ПП "УСПІХ 75" запропонував Замовнику Генератор дизельний NEP DS35R, як еквівалент, однак, в документах кошторисної частини визначено Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25.
Відповідна помилка, допущена Учасником ПП "УСПІХ 75" не підлягає виправленню, оскільки виправлення такої помилки призведе до зміни запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції товару, найменування товару, марки, моделі. Останнє є грубим порушенням норм чинного законодавства про публічні закупівлі, що є неприпустимим з боку Замовника.
Відповідно, Замовником і було прийнято рішення, що невідповідність, яка допущена Учасником ПП "УСПІХ 75" у кошторисній частині тендерної пропозиції, не може бути усунена відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи наведене вище, замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ПП "УСПІХ 75" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на зазначене вище, Замовник вважає, що пропозиція ПП "УСПІХ 75" згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) була правомірно відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей , а звернення не може бути задоволено.
З огляду на Ваше звернення Замовник повідомляємо наступне:
відповідно до умов тендерної документації: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
зокрема:
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у складі документів, що передбачені згідно тендерної документації;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами тендерної документації та Додатків до неї.
В складі документів тендерної пропозиції ПП "УСПІХ 75", для виконання вимог підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації надано, зокрема:
- Довідку з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни Учасника) в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган (товар – Генератор дизельний NEP DS35R) (Вих. № 81 від 23.12.2024 року)
- ЗАЯВКА про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації (товар – Генератор дизельний NEP DS35R)
- Калькуляція собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (Вартість товару Генератор дизельний NEP DS35R – 310 000.00 грн)
- Сертифікат на систему управління якістю від 13.10.2022 №8О10СУЯ.075-22 ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ»
П
оряд з тим, слід зазначити, що у довідці (Вих. № 81 від 23.12.2024 року) з інформацією про наявність товару в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган ВИЗНАЧЕНО ТОВАР, ВАРТІСТЬ ЯКОГО ВРАХОВАНО У СКЛАДІ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ УЧАСНИКА - Генератор дизельний NEP DS35R.
Надані Учасником ПП "УСПІХ 75" документи та інформація на виконання вимог підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації не містять невідповідностей які потрібно було б усунути відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги Замовника, наведені у підпункті 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації виконані.
Відповідно, Замовник не вважав за потрібне надавати можливість виправляти щось у документах, поданих Учасником для підтвердження своєї відповідності згідно підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації.
Поряд з тим, слід зауважити, що згідно підпунктів 3.1. та 3.2. частини 3 Розділу 2 тендерної документації передбачено: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації. Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
Підпунктом 4.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкту будівництва, пояснювальну записку, розрахунок договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи та підсумкову відомість ресурсів. Всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова). Вид договірної ціни визначається учасником як тверда договірна ціна, та вказується у змісті договірної ціни. Підсумкова відомість ресурсів повинна містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Підсумкова відомість ресурсів може містити іншу інформацію, яку Учасник бажає зазначити.
Враховуючи той факт, що при виконанні робіт, які є предметом цієї закупівлі, передбачається постачання обладнання/устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 61 прикінцевих та перехідних положень Закону та відповідно до підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 повинні був надати у складі тендерної пропозиції документи згідно підпункту 5.3.1. Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить технічне завдання щодо предмету закупівлі (технічна специфікація щодо предмету закупівлі)
Технічна специфікація містить перелік робіт, які учасник – переможець повинен виконати, перелік ресурсів та перелік устаткування, які мають бути задіяні/використані в процесі виконання робіт.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено: з урахуванням тих обставин, що для виконання робіт згідно об’єкту, генеральним проектувальником розроблено проектну документацію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, та з урахуванням тієї обставини, що відносно кошторисної частини вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт, всі посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент»
Враховуючи вищенаведене, Замовник взяв до відома інформацію, наведену у довідці з Вих. № 81 від 23.12.2024 року про наявність товару в переліку з відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, а також доданих до такої довідки підтверджуючих документів.
Слід зауважити, що згідно положень п.43 Особливостей: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить (!!!!) до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник ПП "УСПІХ 75" запропонував Замовнику Генератор дизельний NEP DS35R, як еквівалент, однак, в документах кошторисної частини визначено Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25.
Відповідна помилка, допущена Учасником ПП "УСПІХ 75" не підлягає виправленню, оскільки виправлення такої помилки призведе до зміни запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції товару, найменування товару, марки, моделі. Останнє є грубим порушенням норм чинного законодавства про публічні закупівлі, що є неприпустимим з боку Замовника.
Відповідно, Замовником і було прийнято рішення, що невідповідність, яка допущена Учасником ПП "УСПІХ 75" у кошторисній частині тендерної пропозиції, не може бути усунена відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи наведене вище, замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ПП "УСПІХ 75" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на зазначене вище, Замовник вважає, що пропозиція ПП "УСПІХ 75" згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) була правомірно відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей , а звернення не може бути задоволено.
Номер вимоги: UA-2024-12-04-016301-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УСПІХ 75", Код ЄДРПОУ:43894018
Дата подання: 20 січня 2025 22:25
Скарга на неправомірне визначення переможця
Мологівська сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) оприлюднила процедуру закупівлі за предметом «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття №56228 за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Садове, провулок Садовий,1д (Перша черга)» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, оголошення UA-2024-12-04-016301-a.
Пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали такі учасники:
1. ПП "УСПІХ 75" код ЄДРПОУ 43894018;
2. ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826
Замовник «20» січня 2025року оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 20.01.2025 року, згідно з яким ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826 було визнано переможцем.
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі, та вважає, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
І. Скаржник не погоджується з визначенням переможцем процедури закупівлі ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826.
Після детального розгляду пропозиції Переможця було виявлено невідповідності, які свідчать про незаконність визначення ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826 переможцем.
Учасник – ТОВ "СВК БУД» - у складі тендерної пропозиції (документ «Підсумкова відомість ресурсів_compressed.pdf» 17 січня 2025 13:28) надав недостовірну інформацію по таким позиціям:
п.323 Каналізаційна насосна установка rainLift SANY- S1.1M/1 зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження каналізаційної насосної установки rainLift SANY- S1.1M/1 є Німеччина;
п.515 Кран вентильний для сантехприладів 1/2" х 1/2" Albertoni зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження є Італія;
п.517 Поплавок механічний OUICKSTOP 1" зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження є Італія;
п.565 Точка доступа WI-FI RBSXTSg5gD зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження є Латвія.
Замовником визначено в додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі): З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні, або мати відповідні якісні та технічні характеристики, що є не гіршими або якісно переважаючими ніж це передбачено цією тендерною документацією, та за умови, що прийняття до розрахунку відповідного еквіваленту забезпечить сумісність з визначеними проектною документацію технічними рішеннями та матеріалами в частині виконання робіт.
Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
В Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Замовником встановлено Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25. Учасником ТОВ "СВК БУД" в підсумковій відомості ресурсів п.565 зазначений Дизельний генератор ALMAR 40kBa ALVFR/AYD4NS32 який вказано за посиланням на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/product/703157bf57de40f5bde43f68fa436216 (23 грудня 2024 16:258. Довідка про локалізований товар.pdf) має габарити 2100х1570х1000мм з кожухом. Основна потужність 29кВт; резервна потужність 32кВт.
Замовником в тендерній документації визначено: п.3.2. Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 цієї тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
Відповідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», пункт 5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
Учасником ТОВ "СВК БУД" в підсумковій відомості ресурсів II Будівельні машини і механізми п.15. Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т. з кількістю роботи 0,111205098 маш.год, вартістю 494,53грн за 1 годину роботи крану, отже кран козловий який передбачає побудування рельсової дороги для можливості його використання буде працювати 6хвилин 67 секунд; також в підсумковій відомості ресурсів II Будівельні машини і механізми п.16 крани мостові електричні загального призначення при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50т з кількістю роботи 0,18 маш.год, вартістю 408,93грн за 1годину роботи крану, отже кран який передбачає встановлення додаткових опор буде працювати 10 хвилин 8 секунд; також в підсумковій відомості ресурсів II Будівельні машини і механізми п.14 крани баштові вантажопідйомність 8т, будуть працювати 41 годину 21 хвилину вартістю 353,22грн за 1 годину роботи крану. Баштовий кран — поворотний кран стрілового типу зі стрілою, закріпленою у верхній частині вертикально розташованої башти. Учасник
ТОВ "СВК БУД" не врахував кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» при поданні кошторисної документації.
Так, відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
На підставі положень абзацу другого п. 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаємо про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями та:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2024-12-04-016301-a ТОВ "СВК БУД"
Розгорнути
Згорнути
Пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали такі учасники:
1. ПП "УСПІХ 75" код ЄДРПОУ 43894018;
2. ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826
Замовник «20» січня 2025року оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 20.01.2025 року, згідно з яким ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826 було визнано переможцем.
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі, та вважає, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
І. Скаржник не погоджується з визначенням переможцем процедури закупівлі ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826.
Після детального розгляду пропозиції Переможця було виявлено невідповідності, які свідчать про незаконність визначення ТОВ "СВК БУД" код ЄДРПОУ 41899826 переможцем.
Учасник – ТОВ "СВК БУД» - у складі тендерної пропозиції (документ «Підсумкова відомість ресурсів_compressed.pdf» 17 січня 2025 13:28) надав недостовірну інформацію по таким позиціям:
п.323 Каналізаційна насосна установка rainLift SANY- S1.1M/1 зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження каналізаційної насосної установки rainLift SANY- S1.1M/1 є Німеччина;
п.515 Кран вентильний для сантехприладів 1/2" х 1/2" Albertoni зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження є Італія;
п.517 Поплавок механічний OUICKSTOP 1" зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження є Італія;
п.565 Точка доступа WI-FI RBSXTSg5gD зазначено що країна походження Україна, насправді країною походження є Латвія.
Замовником визначено в додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі): З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні, або мати відповідні якісні та технічні характеристики, що є не гіршими або якісно переважаючими ніж це передбачено цією тендерною документацією, та за умови, що прийняття до розрахунку відповідного еквіваленту забезпечить сумісність з визначеними проектною документацію технічними рішеннями та матеріалами в частині виконання робіт.
Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
В Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Замовником встановлено Дизельний генератор в захисному кожусі Потужністю Рп=25 KW. Pmax=28кВт V=103 л. габ.2250х1000х1250 мм Matari MR25. Учасником ТОВ "СВК БУД" в підсумковій відомості ресурсів п.565 зазначений Дизельний генератор ALMAR 40kBa ALVFR/AYD4NS32 який вказано за посиланням на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/product/703157bf57de40f5bde43f68fa436216 (23 грудня 2024 16:258. Довідка про локалізований товар.pdf) має габарити 2100х1570х1000мм з кожухом. Основна потужність 29кВт; резервна потужність 32кВт.
Замовником в тендерній документації визначено: п.3.2. Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 цієї тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
Відповідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», пункт 5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
Учасником ТОВ "СВК БУД" в підсумковій відомості ресурсів II Будівельні машини і механізми п.15. Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т. з кількістю роботи 0,111205098 маш.год, вартістю 494,53грн за 1 годину роботи крану, отже кран козловий який передбачає побудування рельсової дороги для можливості його використання буде працювати 6хвилин 67 секунд; також в підсумковій відомості ресурсів II Будівельні машини і механізми п.16 крани мостові електричні загального призначення при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50т з кількістю роботи 0,18 маш.год, вартістю 408,93грн за 1годину роботи крану, отже кран який передбачає встановлення додаткових опор буде працювати 10 хвилин 8 секунд; також в підсумковій відомості ресурсів II Будівельні машини і механізми п.14 крани баштові вантажопідйомність 8т, будуть працювати 41 годину 21 хвилину вартістю 353,22грн за 1 годину роботи крану. Баштовий кран — поворотний кран стрілового типу зі стрілою, закріпленою у верхній частині вертикально розташованої башти. Учасник
ТОВ "СВК БУД" не врахував кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» при поданні кошторисної документації.
Так, відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
На підставі положень абзацу другого п. 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаємо про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями та:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2024-12-04-016301-a ТОВ "СВК БУД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2025 15:52
Доброго дня, шановний Учасник закупівлі, Приватне підприємство «УСПІХ 75».
З огляду на Ваше звернення Замовник повідомляємо наступне:
Звернення ПП «УСПІХ 75», оприлюднене в електронній системі закупівель 20 січня 2025 року містить посилання на пункт 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості).
Слід зауважити, що пункти 55 – 67 Особливостей (включно) стосуються порядку оскарження відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 55 Особливостей передбачено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей.
Згідно пункту 17 часини 1 статті 1 Закону: орган оскарження - Антимонопольний комітет України
Згідно положень частини 1 статті 18 Закону: антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України "Про Антимонопольний комітет України"
Посилаючись на абзац 3 пункт 59 Особливостей, вами, як Учасником закупівлі, не дотримано вимог нормативно – правових актів, що стосуються процедури проведення відкритих торів та закупівель в цілому.
Слід зазначити, що абзацом 3 пункту 59 Особливостей передбачено оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників саме до органу оскарження (до Антимонопольного комітету України).
Відповідно, Учасником ПП «УСПІХ 75» не дотримано порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, які, на думку ПП «УСПІХ 75», якимось чином порушують його права та/або інтереси.
Поряд з тим, Замовник вважає за необхідне заперечити твердження ПП «УСПІХ 75» щодо порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель, зокрема таких як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Щодо питання першого звернення ПП «УСПІХ 75» повідомляємо наступне:
тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, з урахуванням змін).
Так, положеннями пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації передбачалось надання підсумкової відомості ресурсів, яка повинна була містити зокрема і інформацію країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Учасником ТОВ "СВК БУД" (код ЄДРПОУ 41899826) виконано відповідну вимогу тендерної документації та надано інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів.
Поряд з тим, слід зауважити, що вимогами тендерної документації НЕ ПЕРДБАЧЕНО вимоги щодо надання будь-яких підтверджуючих документів країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів.
Слід зауважити, що згідно абзацу другого пункту 42 Особливостей передбачено: у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, ЩО Є СУТТЄВОЮ ПІД ЧАС ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник наголошує, що визначена ПП «УСПІХ 75» у скарзі інформація, яка начебто є недостовірною , НЕ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ «суттєвою» та такою що могла б якимось чином вплинути на результати відкритих торгів і тим паче не є такою, яка б могла бути причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД".
Учасник ТОВ "СВК БУД" не повинен був якимось чином підтверджувати країну походження кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів, відповідно, у Замовника і не було підстав вважати надану інформацію про країну походження кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів недостовірно та такою, що суттєво може вплинути на результати відкритих торгів.
Відповідно, замовник вважає, що з даного питання, ПП «УСПІХ 75», як скаржником, не доведено і документально не підтверджено, яким чином порушені законні права та інтереси, а також необхідність та найголовніше правомірність відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД".
Щодо питання другого звернення ПП «УСПІХ 75» повідомляємо наступне:
тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, з урахуванням змін).
Положеннями тендерної документації не встановлювались вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, які мають на меті використовувати виконавці робіт за предметом закупівлі.
Поряд з тим, не встановлювались обов’язкові вимоги щодо визначення певних будівельних машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів.
Згідно звернення ПП «УСПІХ 75» не вбачається конкретики, які саме норми чи положення тендерної документації/кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» порушені Учасником ТОВ "СВК БУД".
Замовник вважає, що по даному питанню, ПП «УСПІХ 75», як скаржником, не доведено і документально не підтверджено, яким чином порушені права та інтереси ПП «УСПІХ 75», а також необхідність відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД".
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що вимога в цілому не може бути задоволена.
З огляду на Ваше звернення Замовник повідомляємо наступне:
Звернення ПП «УСПІХ 75», оприлюднене в електронній системі закупівель 20 січня 2025 року містить посилання на пункт 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості).
Слід зауважити, що пункти 55 – 67 Особливостей (включно) стосуються порядку оскарження відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 55 Особливостей передбачено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей.
Згідно пункту 17 часини 1 статті 1 Закону: орган оскарження - Антимонопольний комітет України
Згідно положень частини 1 статті 18 Закону: антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України "Про Антимонопольний комітет України"
Посилаючись на абзац 3 пункт 59 Особливостей, вами, як Учасником закупівлі, не дотримано вимог нормативно – правових актів, що стосуються процедури проведення відкритих торів та закупівель в цілому.
Слід зазначити, що абзацом 3 пункту 59 Особливостей передбачено оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників саме до органу оскарження (до Антимонопольного комітету України).
Відповідно, Учасником ПП «УСПІХ 75» не дотримано порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, які, на думку ПП «УСПІХ 75», якимось чином порушують його права та/або інтереси.
Поряд з тим, Замовник вважає за необхідне заперечити твердження ПП «УСПІХ 75» щодо порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель, зокрема таких як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Щодо питання першого звернення ПП «УСПІХ 75» повідомляємо наступне:
тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, з урахуванням змін).
Так, положеннями пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації передбачалось надання підсумкової відомості ресурсів, яка повинна була містити зокрема і інформацію країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Учасником ТОВ "СВК БУД" (код ЄДРПОУ 41899826) виконано відповідну вимогу тендерної документації та надано інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів.
Поряд з тим, слід зауважити, що вимогами тендерної документації НЕ ПЕРДБАЧЕНО вимоги щодо надання будь-яких підтверджуючих документів країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів.
Слід зауважити, що згідно абзацу другого пункту 42 Особливостей передбачено: у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, ЩО Є СУТТЄВОЮ ПІД ЧАС ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник наголошує, що визначена ПП «УСПІХ 75» у скарзі інформація, яка начебто є недостовірною , НЕ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ «суттєвою» та такою що могла б якимось чином вплинути на результати відкритих торгів і тим паче не є такою, яка б могла бути причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД".
Учасник ТОВ "СВК БУД" не повинен був якимось чином підтверджувати країну походження кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів, відповідно, у Замовника і не було підстав вважати надану інформацію про країну походження кожної номенклатурної позиції у підсумковій відомості ресурсів недостовірно та такою, що суттєво може вплинути на результати відкритих торгів.
Відповідно, замовник вважає, що з даного питання, ПП «УСПІХ 75», як скаржником, не доведено і документально не підтверджено, яким чином порушені законні права та інтереси, а також необхідність та найголовніше правомірність відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД".
Щодо питання другого звернення ПП «УСПІХ 75» повідомляємо наступне:
тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, з урахуванням змін).
Положеннями тендерної документації не встановлювались вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, які мають на меті використовувати виконавці робіт за предметом закупівлі.
Поряд з тим, не встановлювались обов’язкові вимоги щодо визначення певних будівельних машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів.
Згідно звернення ПП «УСПІХ 75» не вбачається конкретики, які саме норми чи положення тендерної документації/кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» порушені Учасником ТОВ "СВК БУД".
Замовник вважає, що по даному питанню, ПП «УСПІХ 75», як скаржником, не доведено і документально не підтверджено, яким чином порушені права та інтереси ПП «УСПІХ 75», а також необхідність відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СВК БУД".
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що вимога в цілому не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2024 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "УСПІХ 75" |
9 336 000,00
UAH з ПДВ
|
9 336 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВК БУД" |
10 912 052,40
UAH з ПДВ
|
10 912 052,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "УСПІХ 75" #43894018 |
Відхилено |
9 336 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 15:54
|
|
ТОВ "СВК БУД" #41899826 |
Переможець |
10 912 052,40
UAH з ПДВ
|
20 січня 2025 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2025 17:52
|