Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for maintaining the regime of stay and movement in the Sea port
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Салій Сергій Миколайович 0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority) |
National ID: | 38728402 |
Contact point: |
Salii Serhii 0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2022 11:01 |
Очікувана вартість: | 5 817 255,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 086,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи (далі- гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає: 174 000, 00 грн (сто сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в Оголошенні про проведення процедури закупівлі. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021р. за №275/35897. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 174000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю гарантію виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% (п’ять відсотків) вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу паперової гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі - Гарантія). Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства. Учасник, повинен надати покриту (забезпечену) форму гарантії, про що повинно бути зазначено у тексті гарантії. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою щодо сплати коштів за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Спосіб направлення вимог за цією гарантією не має обмежуватись лише реєстрованою або кур’єрською поштою. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладання договору про закупівлю. |
Publication date: | 12 жовтня 2021 12:42 |
Enquiries until: | 05 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 листопада 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 817 255 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 29 086 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг, що надаються за цим Договором, здійснюється Замовником за фактом надання Послуг шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця, вказаний в цьому Договорі, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 10:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 10:54 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
29 жовтня 2021 10:54 |
Перелік змін.docx | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 8 зі змінами.docx | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 7 зі змінами.docx | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 5 зі змінами.doc | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 6 зі змінами.docx | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 4 зі змінами.docx | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.doc | |
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc | |
12 жовтня 2021 12:39 |
Тендерна документація.doc | |
12 жовтня 2021 12:39 |
Оголошення про проведення.doc | |
12 жовтня 2021 12:39 |
Оголошення англ.docx | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 8.docx | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 7.docx | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 4.docx | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 5.doc | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 3.doc | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 2.doc | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 6.docx | |
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 1.doc |
29 жовтня 2021 10:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 8 зі змінами.docx
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 7 зі змінами.docx
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 5 зі змінами.doc
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 6 зі змінами.docx
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 4 зі змінами.docx
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.doc
|
|||
29 жовтня 2021 10:54 |
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
Тендерна документація.doc
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
Оголошення про проведення.doc
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
Оголошення англ.docx
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 8.docx
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 7.docx
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 5.doc
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||
12 жовтня 2021 12:39 |
ДОДАТОК 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- пости № 1;2;3;10 розташовані за адресою м.Ізмаїл, вул. Портовая, 16;
- пости № 4;5;6;7;8 розташовані за адресою м.Ізмаїл, вул. Дунайська, 2;
- пост № 9 розташовано за адресою м.Ізмаїл, вул. Кишинівська, 1;
- пост № 11 розташовано за адресою м.Ізмаїл, вул. Набережна Лукі Капікраяна, 4.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Учаснику! Замовником розглянута Ваша вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, а саме Додатку 1 до тендерної документації, шляхом виключення вимоги про надання учасниками, в якості документального підтвердження наявності охоронників (зазначених в Довідці) та відповідності їх кваліфікації копій довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість (Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа), та за результатами розгляду повідомляє, що замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідно до п. 1 та 2 ст. 1 ЗУ «Про доступ до публічної інформації: 1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. 2. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Крім того, відповідно до Стаття 10-1 ЗУ «Про доступ до публічної інформації: 1. Публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. 3. Публічна інформація, що містить персональні дані фізичної особи, оприлюднюється та надається на запит у формі відкритих даних у разі додержання однієї з таких умов: 2) фізичні особи (суб’єкти даних), персональні дані яких містяться в інформації у формі відкритих даних, надали свою згоду на поширення таких даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних"; 3) надання чи оприлюднення такої інформації передбачено законом.
Згідно з п. 7 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Відповідно до п. 2 та 9 ст. 4 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація базується на таких основних принципах: 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; 9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.
Крім того п. 8, 9 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» зазначає, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 8) перелік засновників та учасників (крім учасників громадських організацій, акціонерних товариств, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, благодійних фондів та політичних партій) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією; 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Доповненням до усього цього, є ст. 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
Отже, висновок наступний, інформація щодо засновника Гробова Григорія Дмитровича є загальнодоступною, оскільки він є засновником ПП «ОЛІМП-ЮГ» та уся інформація про нього знаходиться в Єдиному державному реєстрі, а дозвіл на обробку та розповсюдження його персональних даних було дано ним при внесенні такої інформації до даного реєстру. Тому жодних обмежень у Замовника в доступі до персональних даних Гробова Григорія Дмитровича та їх використання відсутні, відмова в кваліфікації з цієї підстави є такою, що не відповідає діючому законодавству України та вимогам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» надало згоди на обробку персональних даних стосовно усіх осіб зазначених в тендерній документації, оскільки така згода відповідає вимогам ЗУ «Про персональні дані», крім засновника, інформація про якого є в загальному доступі, не потребує отримання додаткової згоди та надається безкоштовно кожній зацікавленій особі, у вигляді безкоштовного запиту до Єдиного державного реєстру.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених частиною 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також частини 5: Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже вважаємо, що права та законні інтереси ПП «ОЛІМП-ЮГ» можуть бути захищенні шляхом скасування рішення про відмову в кваліфікації та допущення ПП «ОЛІМП-ЮГ» до аукціону.
1. Тендерна документація щодо закупівлі Ізмаїльською філією ДП «АМПУ» послуги - Охоронні послуги за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту) складена у відповідності з вимогами статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно частини третьої статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Замовником, в тендерній документації, вимагалось надання учасниками листів-згод на обробку персональних даних від усіх осіб персональні данні яких містяться в складі документів тендерної пропозиції. Наявність такої вимоги передбачена законодавством, а саме Законом України «Про захист персональних даних» та про що також наголошено у Вашій вимозі - «В складі тендерної пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» надало згоди на обробку персональних даних стосовно усіх осіб зазначених в тендерній документації, оскільки така згода відповідає вимогам ЗУ «Про персональні дані»…».
2. Відповідно п.2 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації - «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цій процедурі закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї процедури закупівлі і приймають їх.»
Отже, враховуючи вищевикладене та той факт, що учасник процедури закупівлі не звертався до замовника з будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації та не оскаржував вимогу замовника щодо надання листів-згод від усіх осіб персональні данні яких містяться в складі документів тендерної пропозиції, в тому числі і засновника ПП «Олімп-ЮГ» Гробова Григорія Дмитровича, твердження учасника щодо порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель, а саме встановлених п.4 та п.5 частини першої статті 5 Закону є хибним та таким, що не відповідає Закону, а Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 листопада 2021 09:30
Дата подання: 15 грудня 2021 18:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-02-000023 ● 068e2403a96d44b590e18614e08e9ffb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 17:17 |
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-10-12-001285-a 12.10.2021 Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2021 09:27
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2021 09:28
|
ПП "ТРЕСТ ІМПЕРІАЛ КОНТИНЕНТАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2021 09:29
|
ТОВ "ПЕРША ПРИВАТНА СЛУЖБА БЕЗПЕКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
"СББ" (ТОВ) | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
5 771 964,00
UAH
|
5 709 330,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
5 786 418,00
UAH
|
5 710 293,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Переможець |
5 709 330,00
UAH
|
13 січня 2022 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:23
|
ДУ № 1 від 28.12.2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 14:06
|
1-В-ІЗФ-22 ТОВ Охоронна Компанія АЛЬФА-БЕЗПЕКА.pdf | укладений |
31 січня 2022 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.15.1 та 15.2 Договору №1-В-ІЗФ-22 від 31.01.2022, пунктом 1 та пунктом 6 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника" та "зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування", частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 1-В-ІЗФ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |