Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41420942 |
Місцезнаходження: | 80431, Україна , Львівська обл., с. Жовтанці, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Токар Лілія Ярославівна 0965193780 ZAKUPIVLI.OSVITA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 315 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 18:02 |
Тендерна документація.docx | |
17 січня 2023 18:02 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
17 січня 2023 18:02 |
Технічна специфікація овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені.docx | |
17 січня 2023 18:02 |
Тендерна документація.docx | |
17 січня 2023 18:02 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
17 січня 2023 18:02 |
Технічна специфікація овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000035 ● 27bcd415883544fbab07cb6b903cb41e
- Статус: вирішено ● Дата: 21 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 108
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 № 108.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-17-014216-a, 17.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 16:53:51
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-17-014216-a, яка проведена Відділом освіти Жовківської сільської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 15:36:31
Пояснення на запит.
У відповідь на Ваш запит, про надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення визначається відповідно до затвердженого кошторису на 2023 рік по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» від 03 січня 2023 р. враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі (додатково прикріплюємо кошторис Відділу освіти Жовтанецької сільської ради на 2023 р.).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені, на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року №275, а саме методом порівняння ринкових цін.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель.
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо. Підтверджується документами при кожній поставці товару копії декларації виробника / посвідчення про якість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://edu.zhovtanetska-gromada.gov.ua/news/1674553161/ (посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на закупівлю «Овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені»).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 14:31:23
Запит про надання пояснення (на заміну попереднього)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-17-014216-a, яка проведена Відділом освіти Жовтанецької сільської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 15:31:23
Пояснення на запит.
У відповідь на Ваш запит, про надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету.
Розмір бюджетного призначення визначається відповідно до затвердженого кошторису на 2023 рік по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» від 03 січня 2023 р. враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі (додатково прикріплюємо кошторис Відділу освіти Жовтанецької сільської ради на 2023 р.).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені, на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року №275, а саме методом порівняння ринкових цін.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель.
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо. Підтверджується документами при кожній поставці товару копії декларації виробника / посвідчення про якість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://edu.zhovtanetska-gromada.gov.ua/news/1674553161/ (посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на закупівлю «Овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Жовтанецької сільської ради Львівської області у відповідь на висновок моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-17-014216-a повідомляє наступне: Щодо порушення пункту 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082. 1) При оголошенні відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи грецькі лущені», замовник посилався на пункт 3 частини 1 “Загальні положення” затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 р. “Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі”: - Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Уповноваженою особою детально вивчено та проаналізовано встановлені та зазначені у висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення процедури закупівлі, тому надалі замовник буде посилатись на пункт 24 Особливостей №1178 та пункт 14 Порядку №1082. Щодо порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. 1) Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з приводу порушень зазначених у висновку, та здійснено моніторинг найближчих дат проведення навчання з підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель з подальшим направленням на навчання осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель. Щодо усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовником було надіслано Лист №225/03/01-29 від 27.04.2023 р. фізичній особі-підприємцю Савці Н.С. щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами проведеної процедури закупівлі договором №20 від 09.02.2023 р. та проект додаткової угоди №1 про розірвання договору. 27 квітня 2023 р. між Замовником та Постачальником укладено додаткову угоду про розірвання договору №20 від 09.02.2023 р. Підтверджуючі документи додаються. Начальник відділу освіти Жовтанецької сільської ради Ірина Вус.
2023-05-01 17:22:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082.) • відсутній механізм
Розірвано дію Договору №20 від 09.02.2023, згідно з висновку Західного офісу.
2023-05-15 11:57:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ |
314 425,00
UAH з ПДВ
|
314 425,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ #3135106239 |
Переможець |
314 425,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 17:29
|
д.уг.№1 до договору №20.pdf | укладений |
01 травня 2023 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 15:39
|
Договір №20.pdf | укладений |
10 лютого 2023 15:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
129 800,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати дію Договору №20 від 09.02.2023 р., згідно з висновком Західного офісу Держаудитслужби. |