Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новопразька селищна рада Олександрійського району Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 04366086 |
Місцезнаходження: | 28042, Україна , Кіровоградська обл., смт. Нова Прага, вул. Центральна, 14 |
Контактна особа: |
Тарас Григорович Гуленко +380679828558 novapraga25@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 16:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 16:28 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - місцевий бюджет. Оплата здійснюється у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 16:29 |
ТД ЦНАП.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-16-000040 ● 441474bddae74726a77d5c32fd5600da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2020 № 56
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.09.2020 № 56
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-29-008203-с 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-17 10:40:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-29-008203-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі Вами укладено договір про закупівлю з перевищенням строків, встановлених частиною 6 статті 33 Закону ?
Так, враховуючи, що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте 21.08.2020, договір з фізичною особою - підприємцем Кузьменком Юрієм Валентиновичем укладено 14.09.2020 (далі - Договір), а саме - на 24 день, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено вимогами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 цього Закону.
2) Чому в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вами встановлено вимогу, що переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається Замовнику інформація та документи, встановлені для переможця в Додатку 2, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 13 частини першої статті 17 Закону, в той час як частиною 6 статті 17 Закону (в редакції Закону, який вступив в дію 19.04.2020 і є чинним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 ,6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті, чим недотримано вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
3) Просимо також надати пояснення, які саме «інші» додатки, крім договірної ціни та дефектного акту, що вказані у пункті 11.7 Договору, є додатками до даного Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-17 16:26:38
Відповідь на запит
За результатами проведеного моніторингу закупівлі Замовником усунуто виявлені порушення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усуненно шляхом розірвання укладеного договору
2020-09-22 16:05:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович |
229 994,00
UAH з ПДВ
|
226 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БМК ІНВЕСТБУДСЕРВІС" |
229 918,36
UAH з ПДВ
|
229 918,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович #2827508795 |
Переможець |
226 994,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 16:33
|
дод угода.PDF | укладений |
17 вересня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 10:12
|
додатки.PDF | укладений |
14 вересня 2020 10:11
|
договір 176.PDF | укладений |
14 вересня 2020 10:11
|